در این مطلب از سایت آذین بلاگ به معرفی 2 سایت معتبر برای چک کردن دامین آتوریتی و پیج اتوریتی خواهیم پرداخت. با این سایتها و ابزار بررسی دامین اتوریتی میتوانید علاوه بر چک کردن اتوریتی، سابقه افزایش اتوریتی را نیز بررسی کنید.
ما در آذین بلاگ میتوانیم دامین اتوریتی شما را در حدود 14 روز به بالای 50 برسانیم. تعرفههای ما به این صورت میباشد.
ارتباط با ما در روبیکا و تلگرام: 09931748696
افزایش اتوریتی تضمینی انجام خواهد گرفت. دامین اتوریتی سایت شما بین 14 تا 30 روز به عدد مورد نظر میرسد. در صورتی که بعد از 35 روز به عدد دلخواه شما دست نیافتیم، کل مبلغ بازگردانده خواهد شد.
azinblog.ir
agahisanati.ir
این دو سایت هر کدام مزایایی دارند، که در ادامه خدمت شما عرض خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید:
برای ورود به صفحه ابزار بررسی دامین اتوریتی اینجا کلیک کنید: letmepost.com
این سایت بهروز و دقیقترین ابزار بررسی دامین آتوریتی، پیج اتوریتی و اسپم اسکور است و تفاوتی که با دیگر سایتها دارد این است که اطلاعاتش همان اطلاعات سایت ماز در لحظه است، اما دیگر سایتها گاها اطلاعات چند روز قبل را نمایش میدهند. از دیگر مزایای این سایت این است که در هر بار سرچ میتوانید اطلاعات 20 سایت را دریافت کنید.
این وبسایت به عنوان یک ابزار بسیار دقیق و بهروز برای چک کردن دامین آتوریتی، پیج اتوریتی و اسپم اسکور شناخته میشود. این ویژگی باعث میشود که کاربران به سرعت به آخرین وضعیت و اطلاعات جاری سایت خود یا رقبا دسترسی پیدا کنند.
برای ورود به این ابزار محاسبه دامین اتوریتی اینجا کلیک کنید: websiteseochecker.com
این وبسایت به شما این امکان را میدهد که تاریخچه و سوابق دامین اتوریتی یک وبسایت را در طول چند سال اخیر بازبینی کنید. این اطلاعات ارزشمند به شما کمک میکنند تا تغییرات و تحولاتی که یک وبسایت در طول زمان تجربه کرده است را مشاهده کنید. این قابلیت به شما امکان میدهد تا به راحتی نقاط قوت و ضعف، افت و خیزهای دامین اتوریتی را تجزیه و تحلیل کنید و تصمیمگیری هوشمندانهتری در مورد همکاری یا ارتقا دامین وبسایتها انجام دهید.
ابزار بررسی دامین اتوریتی به کاربران این امکان را میدهد که به دقت امتیازات DA (Domain Authority) و PA (Page Authority) وبسایتها را بررسی و تجزیه و تحلیل کنند. این امتیازات نشاندهنده اعتبار و ارزش یک وبسایت در دید موتورهای جستجو و اسپم اسکور آن است. همچنین، این ابزار به شما اطلاعاتی دقیق در مورد نمایه بکلینکها و اعتبار کلی وبسایت ارائه میدهد.
توانایی این ابزار در ارائه یک ایده تقریبی از اعتبار یک وبسایت در موتورهای جستجو، به کاربران این امکان را میدهد تا تصمیمات بهتری در زمینه همکاری یا بهبود وبسایت خود بگیرند. در نهایت، با توجه به معیارهای محاسبه شده، این ابزار مفیدی برای افرادی است که به بهبود و بهینهسازی سایتها و افزایش اعتبار آنها علاقهمند هستند.
به گفته Moz، واقعا نمره اتوریتی خوب یا بد وجود ندارد. به طور کلی، هر چه DA یک وبسایت به 100 نزدیکتر باشد، احتمال اینکه دارای اعتبار دامنه خوبی باشد بیشتر میشود. هر چه امتیاز یک وبسایت به صفر نزدیکتر باشد، امتیاز DA آن کمتر خواهد بود. در زیر لیستی برای درک کلی از اینکه نمره اتوریتی خوب چیست آورده شده است:
دامین اتوریتی میتواند به عنوان اهمیت یک وبسایت در حوزه خودش تعریف شود. از نظر فنی، این یک مقیاس است که اندازهگیری میکند چقدر احتمال دارد یک وبسایت در نتایج جستجوی گوگل به خوبی رتبهبندی شود.
این معیار توسط Moz ایجاد شده و در حال حاضر توسط تمام شرکتها در سراسر جهان استفاده میشود زیرا بسیار بر روی استراتژیهای آنلاین برندها تأثیر میگذارد.
اگرچه این یک نشانگر بسیار معروف و محترم در بازار است، اما گوگل آن را در هنگام رتبهبندی وبسایتها در نظر نمیگیرد. مهم است که واضح شود که با این حال، اعتبار دامنه همچنان یک معیار ارزشمند است. به دلیل عواملی که برای اندازهگیری اعتبار دامنه وبسایتها استفاده میشود.
نیاز به نظارت و بهروزرسانی مداوم برای سئو بسیار متداول است. همیشه امکان بهبود وجود دارد و اگر بر روی آن کار نکنید، وبسایت شما احتمالاً جایگاه رتبهبندی خود را از دست خواهد داد. بنابراین، نظارت بر افزایش دامین اتوریتی بسیار حیاتی است تا اطمینان حاصل شود که هر چه بیشتر میتوانید وبسایت خود را در جستجوی گوگل به رتبهبندی بالا برسانید و همچنان ترافیک خوبی بگیرید. حالا، نقاطی را بررسی کنید که نشان میدهند چقدر اهمیت دارد این معیار را برای وبسایت خود نظارت کنید!
هر شرکتی میخواهد که وبسایتش در نتایج اولیه جستجوی گوگل ظاهر شود. برای دستیابی به این موقعیت، نیاز به کار سئو مداوم و منظم داریم. در میان این تلاشها، اعتبار دامنه (DA) به وجود میآید تا پیشرفتها را نظارت کند. هر چه امتیاز بالاتر باشد، احتمالاً بیشتر است که در نتایج جستجوی گوگل به موقعیت خوبی دست یابید.
با این حال، به یاد داشته باشید که رقبای شما هم به همین هدف کار میکنند. به عبارت دیگر، اینکه فقط اعتبار دامنه خوب داشته باشید کافی نیست! ضروری است که با چندین نیاز سئو، از جمله بهینهسازی کلمات کلیدی، سازگار باشید تا رتبه خوبی کسب کنید.
کار بر سئو هرگز اهمیت خود را از دست نخواهد داد. الگوریتمهای گوگل به صورت مداوم پارامترهای خود را بهروزرسانی میکنند، بنابراین بهبود وبسایت شما باید یک فرآیند مداوم باشد.
این کار ضروری است تا اطمینان حاصل شود که وبسایت شما نه تنها رتبه مییابد بلکه به موقعیتهای خوبی دست یافته است. بهینهسازیهای برای وب به شما امکان میدهند که ترافیک بهتری را جذب کرده و به شرکت شما اهمیت بیشتری بدهند. پس اگر همیشه نتایج اعتبار دامنه خود را نگاه داشته باشید، میتوانید همچنین اندازهگیری کنید که آیا کار سئو شما خوب است.
یکی از مزایای اصلی اندازهگیری دامین اتوریتی این است که میتوانید رقبای خود را تحلیل کنید. همانطور که میتوانید URL خود را تجزیه و تحلیل کنید، میتوانید شرکتهایی که در بازار با شما رقابت میکنند را نیز تجزیه و تحلیل کنید. کافی است لینک دیگر شرکت را در نوار جستجوی صفحه Moz وارد کنید. این پایه مقایسه به شما کمک میکند تا درک کنید چقدر تیم بازاریابی باید کار کند و چه تلاشهایی نیاز دارند.
برای دستیابی به یک افزایش دامین اتوریتی خوب، باید بر روی نقاط خاص بهینهسازی کار کنید. بعضی از مسائل اصلی تأثیر زیادی بر امتیاز اعتبار دامنه وبسایت شما دارند. در زیر به شما نشان خواهیم داد که این مسائل چی هستند و چگونه میتوانید آنها را بهبود بخشید:
وبسایتها باید بر روی هر دستگاه، از جمله موبایل به طور صحیح اجرا شوند. یک وبسایت واکنشپذیر، احتمالاً تجربهای رضایتبخش را به تمام کاربران ارائه میدهد، بدون توجه به اینکه آنها از گوشیهای هوشمند یا تبلت استفاده میکنند.
یکی از عوامل رتبهبندی گوگل، پاسخگویی است. بنابراین، اگر وبسایت شما بتواند به هر نوع صفحهنمایشی سازگار باشد، این مطمئناً تأثیر خوبی بر سئو شما خواهد داشت.
همچنین، یک وبسایت با پاسخگویی خوب میتواند امتیاز دامین اتوریتی بالایی کسب کند.
سرعت بارگیری یکی از پارامترهای کلیدی برای وبسایتهای با اعتبار دامنه خوب است.
بنابراین، نظارت بر این زمان بارگیری به عنوان یک وظیفه مداوم اساسی است. برای انجام این کار، از ابزارهای تخصصی مانند PageSpeed Insights استفاده کنید.
میانگین زمان زیر 2 ثانیه است. اگر وبسایت شما بالاتر از این حد باشد، به همین دلیل باید بیشتر بر روی بهینهسازیها کار کنید.
داشتن بک لینکها یا خرید بک لینک برای افزایش دامین اتوریتی فوقالعاده ضروری هستند. تنها باید مواظب باشید که چگونه این لینکها را دریافت میکنید. شما باید آنها را بهصورت طبیعی کسب کنید، همواره در ذکر یا همکاری با شرکتهای همصنعت، یک پروفایل لینک با کیفیت بالا به طور اساسی بر اعتبار دامنه وبسایت شما تأثیر خواهد گذاشت، زیرا این عامل اصلی در امتیاز لحاظ میشود.
برای کسب لینکهای خوب، باید:
رپورتاژ آگهی رایگان هم یک استراتژی عالی برای تبادل لینک با شرکتهای قابل اعتماد در بازار شما هستند. به این ترتیب، برند خود را به شرکتهای دیگری که اعتبار دامنه خوبی دارند متصل میکنید. شما باید این اتصالات را بهصورت یک همکاری ایجاد کنید. این تبادل پستها به شما کمک میکند تا اعتبار یک شرکت دیگر را به دست بیاورید و آن را به مخاطبین خود بیاورید.
به جز تخصص شرکتهای همکار، شما همچنین در این فرآیند بک لینک عالی ایجاد میکنید. پس همیشه رپورتاژ رایگان را در برنامههای ماهانه خود داشته باشید.
منبع: آذین بلاگ
سلام وقت بخیر
ابزارهایی که معرفی کردید بسیار کار راه انداز هستند
درود، خوشحالیم که براتون مفید بوده