امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت لامبورگینی آونتادور Lamborghini Aventador 2023

خودرو تاریخ انتشار: 23/05/02 بدون نظر   806 بازدید

اندازه فونت    
قیمت لامبورگینی آونتادور Lamborghini Aventador 2023

لامبورگینی آونتادور 4943 میلی متر طول، 2098 میلی متر عرض و 1136 میلی متر ارتفاع دارد. ابعاد بیرونی بزرگتر به خودرو حضور قوی تری در جاده می دهد. لامبورگینی آونتادور دارای فاصله بین دو محور 2700 میلی متری است. فاصله بین دو محور طولانی باعث می شود خودرو در سرعت های بالا پایدارتر باشد و فضای پای بهتری در صندلی عقب ایجاد کند، در حالی که فاصله بین دو محور کوتاه تر باعث چابکی خودرو می شود.

بسیاری از سازندگان سوپراسپرت موتورهای خود را کوچک می کنند و به دنبال آلایندگی کمتر به توربوشارژ روی می آورند، اما این واقعاً سبک لامبورگینی نیست. در نتیجه، Revuelto همچنان دارای یک موتور 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی است که پشت سر راننده نصب شده است.

لامبورگینی آونتادور

جایگزین آونتادور

لامبورگینی آونتادور یک دوره موفقیت آمیز 11 ساله داشت. این شرکت بیش از 11000 نمونه را در آن بازه زمانی فروخت، از جمله تعداد انگشت شماری از نسخه‌های ویژه مانند آونتادور J و چند نسخه با عملکرد بالا مانند SVJ که هرکدام به تازگی این ابرخودروی نمادین را برای بیش از یک دهه کمک کردند.
حالا آخر خط است. Aventador Ultimae نشانه خروج این سوپراسپرت است و جانشینی جدید و بهبود یافته هم اکنون در راه است. در واقع، لامبورگینی تایید کرده است که جایگزین آونتادور تا چند هفته دیگر عرضه خواهد شد. تا آن زمان، ما اینجا هستیم تا به تمام سوالاتی که ممکن است در مورد Lambo آینده داشته باشید پاسخ دهیم.

قیمت لامبورگینی آونتادور

قیمت لامبورگینی آونتادور Ultimae در حال حاضر فقط کمی بیش از 510000 دلار یا 25 میلیارد تومان است. مسلماً این نسخه آخرین نسخه آونتادور فعلی را نشان می‌دهد، اما از دیدن هزینه‌های بیشتر جانشین آن برای شروع شوکه نشوید. معیار خوب دیگر فراری SF90 است که قیمت آن برای سال 2023 کمی بیش از 516000 دلار است. ابرخودروی جدید لامبو احتمالاً چندان دور از این قیمت نخواهد بود.

قیمت لامبورگینی آونتادور Ultimae

قیمت لامبورگینی آونتادور

مشخصات فنی

  • بلوک و سرهای آلومینیومی 48 سوپاپ V-12 DOHC، پورت تزریق سوخت
  • قدرت 769 اسب بخار در 8500 دور در دقیقه
  • گشتاور 531 پوند فوت @ 6750 دور در دقیقه
  • انتقال 7 سرعته اتوماتیک دستی
  • 100 کیلومتر در ساعت 2.7 ثانیه
  • حداکثر سرعت 355 کیلومتر

موتور و گیربکس خودرو

پیشرانه آونتادور دارای یک موتور 6.5 لیتری V-12 تنفس طبیعی در وسط است که 769 اسب بخار قدرت تولید می کند. گشتاور 531 پوند فوتی موتور از طریق یک گیربکس دستی هفت سرعته خودکار به هر چهار چرخ راه می یابد. اگرچه ما نسخه Ultimae را رانندگی نکرده‌ایم، اما SVJ بسیار قدرتمند و متمرکز بر مسیر و همتای بدون سقف آن را رانندگی کرده‌ایم و شتاب فوق‌العاده و نیروهای در پیچ‌ها را تجربه کرده‌ایم. ماشین‌های سنگین در گوشه‌ها حرکت می‌کردند، اما چسبندگی باورنکردنی و سیستم‌های فرمان چهار چرخ به آن‌ها کمک می‌کرد تا با یک سکه تغییر جهت دهند. ما همچنین با Aventador S و Aventador S رودستر رانندگی کرده‌ایم و متوجه شده‌ایم که توانایی آن از بالا به پایین آن را به خودروی بهتری برای گوش دادن به صدای هیجان‌انگیز V-12 تبدیل می‌کند.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه