امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت لامبورگینی هوراکان مدل 2023 نسخه STO

متفرقه تاریخ انتشار: 23/05/09 بدون نظر   932 بازدید

اندازه فونت    
قیمت لامبورگینی هوراکان مدل 2023 نسخه STO

لامبورگینی هوراکان عملکرد را با سواری آرام و راحت و فضای داخلی کاملاً تکمیل شده ترکیب می کند. این یک ابرخودروی واقعی روزمره است. لامبورگینی یکی از کوچک‌ترین تولیدکنندگان سوپراسپرت در جهان است و البته متعلق به یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی روی کره زمین در فولکس واگن است.

هوراکان بر اساس همان پلتفرم موتور وسط آلیاژی آئودی R8، در سال 2014 با ظاهری چهارچرخ متحرک رونمایی شد و یک موتور 5.2 لیتری V10 با قدرت 448 کیلووات را در زیر پوشش عقب خود قرار داد. یک نسخه دیفرانسیل عقب در سال 2016 تولید شد، در حالی که یک اسپایدر کانورتیبل در اوایل سال 2017 عرضه شد که محدوده آن از 420,000 دلار برای هوراکان EVO Spyder (awd) تا 380,100 دلار برای هوراکان EVO RWD است. زمان انتظار برای خرید هوراکان نیم میلیون دلاری در حال حاضر به 12 ماه می رسد.

قیمت لامبورگینی هوراکان

نگاهی به قیمت لامبورگینی هوراکان 2023

قیمت لامبورگینی هوراکان 2023 نسخه ویژه 600,000 دلار یا حدود 30 میلیار تومان است، که آن را به گران ترین هوراکان در این محدوده و بیش از 200,000 دلار گرانتر از مدل ابتدایی Evo با محرک عقب تبدیل می کند. این خودرو حدود 260,000 دلار امکانات اضافی اختیاری دارد، از جمله رنگ بیرونی آن به ارزش 25000 دلار، بسته‌های برچسب مختلف و داخلی سفارشی.

آیا زیاد است؟ مطمئناً، اما اگر قصد خرید این نوع ماشین مسابقه ای را برای جاده دارید، به نوعی می خواهید همه چیز را وارد کنید، اینطور نیست؟ از جمله امکانات لامبورگینی هوراکان 2023 میتوان به استارت دکمه ای روی کنسول مرکزی، ورودی بدون کلید، پنجره های الکترونیکی و صندلی های قابل تنظیم الکترونیکی، چرخ های 20 اینچی قفل مرکزی و همچنین صفحه نمایش لمسی چند رسانه ای به سبک پرتره اشاره کرد.
تعمیر و سرویس برنامه ریزی شده هر 12 ماه یا 15000 کیلومتر است، هر کدام که زودتر اتفاق بیفتد.

لامبورگینی هوراکان

موتور و گیربکس هوراکان 2023

موتور هوراکان 2023 V10 تنفس طبیعی است که می‌تواند تا 8500 دور در دقیقه بچرخد و احتمالاً آخرین در نوع خود است که از لامبورگینی می‌آید. یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه به موتور جفت شده است که محرک را منحصراً به چرخ های عقب می فرستد. بله، یک هیولای موتور وسط با محرک عقب با 470 کیلووات در اختیارش. هوراکان STO در عرض 3 ثانیه به شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت می‌رسد.
در واقع، تا زمانی که بند کفش‌هایتان را ببندید، Huracan STO سرعت 200 کیلومتر در ساعت را رد کرده‌اید. تنها انتقادی که می توانم به موتور و گیربکس وارد کنم این است که ممکن است به اندازه کافی خاص نباشد. این اساساً همان پیشرانه ای است که در تکنیکا و هوراکان AWD یافت می شود که هر دو گشتاور بیشتری (600 نیوتن متر) دارند.

مصرف سوخت

مصرف سوخت رسمی برابر با 13.9 لیتر در 100 کیلومتر تعیین شده است، اما من میانگین مصرف سوخت را با مدت زمانی که در ماشین داشتم، به 15.9 لیتر در هر 100 کیلومتر رساندم. میزان انتشار دی اکسید کربن 331 گرم در هر کیلومتر است. شکی نیست که یک موتور با جابجایی کوچکتر، یا برقی‌سازی، به موتور و آلایندگی کمک می‌کند، اما فعلاً تا می‌توانیم از این V10 5.2 لیتری و تمام کاستی‌های آن لذت ببریم. از بیرون ممکن است ترسناک و سخت در رانندگی به نظر برسد، اما در کمال تعجب، رانندگی با آن بسیار آسان است.
یکی دیگر از عناصر کلیدی که رانندگی سریع را آسان می کند، ترمزهای آماده مسابقه آن است. دیسک‌های جلو بزرگ‌تر از یک پیتزای خانوادگی هستند که از کربن ساخته شده‌اند و حتی یک سنج دمای روغن ترمز نیز در کابین وجود دارد.

هوراکان 2023

فضای داخلی و بار

حدود سه چهارم از پانل ها از فیبر کربن، از جمله پوشش جلو، عرشه عقب و سپرها، از فیبر کربن تشکیل شده است. شما طول هایی را که لامبورگینی برای از بین بردن STO طی کرده است، دیده اید، پس انتظار چیزهایی مانند جا لیوانی را نداشته باشید. پشت صندلی ها فضایی برای کت یا روسری وجود دارد. خودرو به قدری پایین است که سوار شدن و خارج شدن از آن سخت است، که برای اکثر سوپراسپرت ها مشابه است.
حتی برای دسترسی به فضای ذخیره‌سازی موجود، به یک کلید ویژه برای باز کردن قفل جلوی ماشین نیاز دارید، و هنگامی که کاسه را بلند کردید، تنها کوچک‌ترین فضا وجود دارد. در واقع اندازه آن فقط 36 لیتر است که اندازه مناسبی برای روکش خودرو یا کوله پشتی یا کلاه ایمنی است. امیدوارم از این مطلب در مورد لامبورگینی هوراکان 2023 که توسط سایت آذین بلاگ آماده شده بود لذت برده باشید.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه