امروز: ۵ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

لامبورگینی هوراکان اوو اسپایدر | لامبورگینی به انقلاب خود ادامه می دهد

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/14 بدون نظر   3095 بازدید

اندازه فونت    
لامبورگینی هوراکان اوو اسپایدر | لامبورگینی به انقلاب خود ادامه می دهد

نسخه دیگری از لامبورگینی هوراکان اوو فاش شد – با کانورتیبل آشنا شوید اسپایدر.

این سازنده ایتالیایی جدیدترین خودرو را معرفی کرد لامبورگینی هوراکان اوو اسپایدر تنها چند روز قبل از عرضه رسمی آن در نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو 2019. پس از معرفی کوپه نسخه همین چند هفته پیش، اکنون این شرکت کانورتیبل را نشان می دهد اسپایدر.

لامبورگینی هوراکان اوو اسپایدر

این ابرخودروی جدید که برای تقویت تجربه رانندگی به حداکثر می‌رسد، هندلینگ بهتر و آسان‌تر، نمای بازطراحی‌شده و احساسات منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد.

خارجی

سقف کانورتیبل منجر به تغییرات قابل توجهی در طرح کلی خودرو می شود. ورودی های بزرگتر، دیفیوزرهای بازطراحی شده و اگزوز بالاتر از قابل توجه ترین آنها هستند. 20 اینچی پیچیده “ایسیر”چرخ ها بر ظاهر اسپرت تاکید دارند. همه تغییرات بخشی از تکامل طبیعی است لامبورگینی هوراکان اوو.

لامبورگینی هوراکان

داخلی لامبورگینی هوراکان اوو اسپایدر

کابین خلبان به اندازه نمای بیرونی تکامل یافته است. یک صفحه نمایش 8.4 اینچی که روی کنسول مرکزی نصب شده است، کنترل می کند AppleCar Play سیستم اطلاعات سرگرمی سازگار سه گزینه برای اثاثه یا لوازم داخلی موجود است: چرم، آلکانترا و جدید پوست کربن. مورد دوم مواد فیبر کربنی جدید است که به طور انحصاری با لامبورگینی در دسترس است.

سیستم های رانندگی لامبورگینی هوراکان اوو اسپایدر

برای اطمینان از حمل آسان تر و عملکرد بهتر، لامبورگینی سیستم رانندگی را نیز به روز می کند. LDVIA (لامبورگینی رانندگی دینامیک) مغز از اوو اسپایدر. سیستم از رفتار راننده “یاد می گیرد” و قادر به پیش بینی است اوونیت راننده و همیشه “یک قدم جلوتر” بودن. این تکامل واقعی است.

لامبورگینی

HMI (رابط ماشین انسانی) به راننده اجازه می دهد تا دینامیک رانندگی، اطلاعات سرگرمی را کنترل کند یا با یک ضربه انگشت اطلاعات را در زمان واقعی دریافت کند. این سیستم دارای دو دوربین تله متریک است که برای بهبود مهارت های راننده استفاده می شود. آیرودینامیک پیشرفته به خودرو کمک می کند در هنگام ترمزگیری، پیچیدن یا مانور دادن پایدارتر باشد.

در زیر کاپوت لامبورگینی هوراکان اوو اسپایدر

تغییرات زیادی در زیر کاپوت انجام می شود. نرم افزار فرمان کنترل کشش و پایداری، فرمان چرخ های عقب و سیستم چرخ محرک به سطح بالاتری به روز شده است. در لامبورگینی هوراکان اوو اسپایدر جدید سه حالت رانندگی برجسته را ارائه می دهد – خیابان (خیابان) ورزش و کورسا (کامیون).

این ابرخودرو از یک موتور 5.2 لیتری V10 تنفس طبیعی استفاده می کند که گشتاور 600 نیوتن متر تولید می کند. اوو اسپایدر از کنترل الکترونیکی استفاده می کند هالدکس سیستم AWD و گیربکس 7 سرعته دوکلاچه. یکی دیگر از ویژگی های مهم رانندگی، دیفرانسیل عقب مکانیکی خودکار است.

اسپایدر ادامه می دهد هوراکان اوو ایده انقلابی با رانندگی بسیار آسان، بسیار پاسخگو و ماشین فوق العاده اسپرت. مدل جدید تمام امکانات رفاهی کوپه را ارائه می دهد، اما با توانایی اضافی برای لذت بردن از موتور سواری در سقف باز. شیک و مردانه، لامبورگینی هوراکان اوو اسپایدر نمی تواند در جاده ناشناخته بماند.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه