امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

جالب ترین خودروها برای تابستان: شاسی بلندها

خودرو تاریخ انتشار: 22/05/18 بدون نظر   2523 بازدید

اندازه فونت    
جالب ترین خودروها برای تابستان: شاسی بلندها

در حالی که خودرو کانورتیبل ستاره‌های تابستان هستند، خودروهای شاسی بلند پیشتاز هستند. وظایف آن‌ها بی‌پایان است، از سفر به ساحل تا خانه انبار یا گردهمایی‌های دور از دسترس اجتماعی.

تکان دادن بازار پرجمعیت شاسی بلندها سخت است، اما هیوندای موفق شد این کار را با Palisade به عنوان یک بازی ارزشی فوق العاده انجام دهد. این خودرو تا 8 صندلی دارد، تقریباً می‌تواند با هر نوع لمس لوکس مجهز شود و با شاسی‌بلندهایی که هزاران (یا ده‌ها هزار) قیمت بیشتر دارند رقابت می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جالب، کمک خروج ایمن آن است که در صورت تشخیص وسیله نقلیه نزدیک، درهای عقب را قفل نگه می‌دارد تا بچه‌ها را ایمن در داخل نگه دارد. قیمت Palisade با احتساب تحویل از 33115 دلار شروع می شود.

Outback قابل اعتماد سوبارو تازه شده است و با سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد خود به همان اندازه که از میان برف می گذرد، با خوشحالی از میان شن ها عبور می کند. موتور چهار سیلندر آن مقرون به صرفه است و صفحه نمایش لمسی بزرگ به سبک تبلت نیز مورد استقبال قرار می گیرد.

Jeep Renegade شبیه یک بچه رانگلر است و سعی می کند با سانروف موجود “My Sky” از توانایی رانگلر در هوای آزاد تقلید کند. این در اصل دو پانل سقف قابل جابجایی است اما یک ویژگی تابستانی عالی رپورتاژ آگهی را ایجاد می کند.

شاسی بلندها

شاسی بلند

Renegade همچنین علیرغم اندازه کوچکش فضای زیادی برای سر و پا دارد. قیمت Renegade با احتساب تحویل، از 23870 دلار شروع می شود. مشوق‌های فعلی قیمت‌ها را پایین‌تر می‌آورند، اما سطوح مختلف و گزینه‌های مختلف می‌توانند قیمت را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

شاسی بلند خوش ساختی که ما سوار شدیم تقریباً 36000 دلار قیمت داشت.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه