امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

نقد و بررسی کامیون فورد سوپر دیوتی F-250 اسپرت جدید

خودرو تاریخ انتشار: 22/02/23 بدون نظر   4500 بازدید

اندازه فونت    
نقد و بررسی کامیون فورد سوپر دیوتی F-250 اسپرت جدید

کامیون فورد برای بیش از 40 سال پرفروش بوده است و این کامیون فورد سوپر دیوتی F-250 اولین بار برای خط تولید کامیون های محبوب است – یک V8 جدید به خط تولید می پیوندد.

موتور بزرگ 7.3 لیتری V8 قدرت 430 اسب بخاری دارد و صدای آن نیز عالی است. این یک گزینه 2045 دلاری است – در مقایسه با موتور V8 توربو دیزلی که در F-250 دیگر به آن نگاه کردیم، صرفه جویی زیادی دارد.

فورد سوپر دیوتی

کامیون فورد سوپر دیوتی

این F-250 Super Duty همچنین پکیج آفرود Tremor جدیدی ارائه می‌کند که به فورد بزرگ ارتقاء سیستم تعلیق را می‌دهد. سواری خودرو سازگارتر از F-250 Lariat با جهش کمتر روی دست اندازها با تخت خالی است. ظاهر F-250 با بسته اختیاری Tremor این کامیون بزرگ را نیز متمایز می کند. با بالابر دو اینچی، F-250 حتی بالاتر از پیکاپ سنگین از قبل بلندتر قرار می گیرد. به نظر می رسد سخت و آماده برای مقابله با هر چیزی با لاستیک های بزرگ 35 اینچی. می‌توانید تکان‌های ویژه‌ای را ببینید که بین لاستیک‌های سنگین و بدنه برآمده ظاهر می‌شوند.

F-250 Super Duty که من رانندگی کردم، سطح تریم لوکس پلاتینیوم است و برای یک کامیون بزرگ جذاب بود. صندلی های چرمی ارتقا یافته بسیار راحت هستند و کیفیت چرم یک پله بالاتر از تریم پایین تر است. صندلی‌ها گرم و تهویه می‌شوند و صندلی‌های جلو ماساژ را ارائه می‌دهند – یک مزیت خوب، پس از مدتی کار سخت.

فضای داخلی جادار همچنین دارای برخی از گزینه های ذخیره سازی هوشمندانه است، از جمله محفظه های ذخیره سازی قابل قفل شدن در زیر صندلی های عقب. این کامیون تا آنجا می‌نشیند و تخته‌های دویدن خارج از جاده‌ای که به نظر می‌آیند خیلی دور نمی‌آیند.

کامیون فورد سوپر دیوتی

فورد سوپر دیوتی

قیمت کامیون فورد سوپر دیوتی

66000 دلار است

MPG: 11.6 MPG در 182 مایل رانندگی مختلط
گزینه ها: موتور 7.3 لیتری V-8 2045 دلاری؛ 395 دلار قرمز سریع; کفپوش 135 دلاری برای همه شرایط آب و هوایی؛ پکیج آفرود 3975 دلاری Tremor; پانل دوقلو مونروف برقی 1495 دلاری; 500 دلار بسته آماده سازی اتصال چرخ 5; چراغ های ترخیص سقف 95 دلاری؛ آستر چاه چرخ 325 دلاری جلو و عقب. روتختی اسپری 595 دلاری
ایمنی: بسته امنیتی پیشرفته؛ BLIS با هشدار ترافیک متقابل. کمک حفظ خطوط؛ کمک پیش از برخورد با AEB؛ سنسور معکوس و دوربین دید عقب؛ کنترل نوسان تریلر; کنترل ترمز تریلر؛ سیستم دوربین تریلر نهایی با کمک پشتیبان حرفه ای تریلر. کروز کنترل تطبیقی؛ سیستم هشدار پس از تصادف SOS
چیزهایی که باید بدانید: فورد F-250 با پکیج ترمور یک کامیون بزرگ است که می‌تواند مسیرهای خارج از جاده را به راحتی انجام دهد یا صاف کند. موتور V-8 جدید قدرت زیادی دارد و صدای خوبی نیز دارد.

 

مزایا و معایب:

 

  • بررسی خودرو: یدک‌کشی بارهای سنگین، کار تخصص فورد F-250 Super Duty است

 

  • 7.3 لیتر V8 جدید می تواند حمل کند و سخت کار کند، به علاوه هزینه آن کمتر از دیزل Power Stroke است.
  • فناوری و وسایل کمکی رانندگی این کامیون سنگین را به یک سواری هوشمند تبدیل کرده است
  • فضای داخلی ارتقا یافته با سطح تریم پلاتینیوم، لوکس بودن یک کامیون را افزایش می دهد

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه