امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

Volvo V60 Cross Country مرز بین کراس اوور و استیشن واگن را محو می کند

خودرو تاریخ انتشار: 22/02/21 بدون نظر   5585 بازدید

اندازه فونت    
Volvo V60 Cross Country مرز بین کراس اوور و استیشن واگن را محو می کند

استیشن واگن ماشینی بسیار توانا با فضای خالی است. اما واقعاً شهرت زیادی به عنوان یک سواری باحال ندارد. ولوو تصمیم گرفته است تا استیشن واگن فروتن Volvo V60 Cross Country را دوباره خنک کند. این خودروساز با دادن یک ظاهر شیک به واگن شروع به کار کرد – این دیگر جعبه روی چرخ نیست!

ولوو V60 کراس کانتری

خودرو ولوو V60 کراس کانتری

ولوو V60 کراس کانتری که من رانندگی کردم با بالا بردن آن و شبیه‌تر کردن آن به خودروهای شاسی‌بلند به ننگ معمولی واگن کمک می‌کند.

بیشتر شبیه یک ماشین معمولی رانندگی می کند تا یک شاسی بلند سنگین. فرمان سفت و مستقیم احساس می شود. اکثر دست اندازها را بدون هیچ مشکلی ارسال می کند، اما همچنان یک رزمناو راحت باقی می ماند. موتور توربوشارژر برای اکثر خریدارانی که 250 اسب بخار قدرت دارند، نیروی زیادی را فراهم می کند. AWD ولوو را در همه شرایط مطمئن نگه می دارد.

جایی که ولوو برتری دارد، کیفیت بالا و فضای داخلی لوکس است. اگر به اضافه بار دکمه عادت دارید، ظاهر مدرن ممکن است مینیمالیستی به نظر برسد. چرم غنی و تزئینات چوبی استقبال می‌کنند، و صندلی‌ها بسیار راحت و برای رانندگی در تمام روز خوب هستند. واگن بسیار جادار است، بنابراین محموله را می بلعد. از آنجایی که این یک SUV واقعی نیست، می‌توانید به راحتی وسایل سنگین را بدون بلند کردن زیاد به سمت داخل بلند کنید.

Volvo V60 Cross Country

خودرو Volvo V60 Cross Country

قیمت Volvo V60 Cross Country

45000 دلار است.

MPG: شهر 22 مایل بر گالن، بزرگراه 31 مایل بر گرم؛ من 25 مایل بر گالن را در 201 مایل رانندگی مختلط کنترل کردم.
گزینه ها: بسته پیشرفته 2500 دلاری؛ بسته 2800 دلاری Cross Country pro; فرمان گرمکن ۷۵۰ دلاری و گرمکن صندلی‌های عقب. رنگ متالیک 645 دلار; 4000 دلار صدای ممتاز Bowers and Wilkins; 200 دلار کمک خلبان پارک
ایمنی: اطلاعات نقاط کور با کمک فرمان. هشدار ترافیک متقابل با ترمز خودکار؛ جلوگیری از برخورد با ایمنی شهر؛ کاهش برخورد با سرعت کم و زیاد وسایل نقلیه / عابر پیاده / دوچرخه سوار / حیوانات بزرگ را شناسایی می کند. اطلاعات علائم راه؛ حفاظت از راه رواناب و کاهش رواناب جاده؛ هشدار خروج از خط/کمک حفظ خطوط؛ کاهش پیش رو با ترمز. کنترل هشدار راننده؛ خلبان کمک پارک; سیستم کمک راننده کمک خلبان با کروز کنترل تطبیقی؛ دوربین دید فراگیر 360
چیزهایی که باید بدانید: ولوو V60 T5 AWD Cross Country جدید یک واگن لوکس سایز متوسط ​​است. به نظر کمی شبیه یک SUV است، اما مانند یک ماشین سوار می شود.

 

مزایا و معایب:

 

  • چیدمان واگن بسیار مفید با فضای زیاد.
  • AWD و بدنه برافراشته اجازه می دهد تا برخی از توانایی های سبک خارج از جاده.
  • صندلی های راحت برای رانندگی در تمام روز آماده است.

 

  • هنگامی که بسته گزینه گران قیمت را انتخاب می کنید، قیمت به سرعت بالا می رود.
  • استیشن واگن به عنوان جالب ترین سواری شناخته نمی شود.
  • یادگیری سیستم اطلاعات سرگرمی ممکن است کمی طول بکشد.
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه