امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

Karma Revero GT یک خودرو هیبریدی کمیاب است

خودرو تاریخ انتشار: 22/02/22 بدون نظر   3527 بازدید

اندازه فونت    
Karma Revero GT یک خودرو هیبریدی کمیاب است

اگر می خواهید با یک سدان لوکس متمایز شوید، نام کارما ممکن است به ذهن شما خطور نکند. اما وقتی این سدان اسپورت کمیاب را شخصاً ببینید، نمی توانید تحت تأثیر قرار نگیرید.

Karma Revero

Karma Revero GT

یک تشکر بزرگ از کارما جدید واشنگتن که به من اجازه رانندگی این Karma Revero GT را داد. من بلافاصله متوجه این ماشین سبز لوکس کمیاب شدم، حتی در دریایی از خودروهای جدید استون مارتین و بنتلی فوق لوکس که در همان مکان فروخته می‌شوند. بدنه کوتاه و بلند از نظر بصری خیره کننده است، با منحنی هایی که به نظر می رسد روی چرخ های بزرگ 22 اینچی ذوب می شوند.

داخل آن راپ بزنید و داخل آن با چرم پوشانده شده است. گرمکن و تهویه صندلی های جلو بسیار راحت هستند. صندلی های عقب برای افراد زیر شش فوت مناسب است. این خط سقف کم فضای سر را برای سرنشینان بلندتر صندلی عقب مختل می کند.

استفاده از سیستم اطلاعات سرگرمی آسان است و دارای یک سیستم صوتی خوب است. هیچ NAV وجود ندارد، در عوض هر دو Apple CarPlay و Android Auto استاندارد هستند.

Revero GT با لغزش پشت فرمان، عریض است و شما کمتر از آنچه در یک سدان انتظار دارید روی زمین می‌نشینید. وقتی کارما را شروع کردید، کارما می‌تواند 60 مایل یا بیشتر با نیروی برق کار کند و یک دونده بی‌صدا را ایجاد کند. حالت اسپرت را انتخاب کنید و موتورهای الکتریکی 650 فوت پوند گشتاور آزاد می کنند تا این سدان بزرگ را به سرعت به حرکت درآورد.

یک ژنراتور برق 3 سیلندر با منبع بی‌ام‌و نیز تحت شتاب شدید وارد می‌شود یا در هنگام خالی شدن باتری از آن برای افزایش برد استفاده کنید. Revero GT منحنی ها را بسیار بهتر از آنچه من انتظار داشتم کنترل می کند. اصلاً سبک نیست، اما این ماشین در پیچ‌ها صاف و پایدار است و در رفت‌وآمدهای عادی روزانه احساس راحتی می‌کند.

Karma Revero GT

خودرو Karma Revero GT

قیمت Karma Revero GT

145000 دلار است

 

MPG: 70 MPG; و فقط گاز 26MPG

 

گزینه ها: 1000 دلار Surf White; تزئینات داخلی فیبر کربن 1500 دلاری؛ دیسک ترمز متقابل 900 دلاری؛ کالیپر ترمز قرمز 900 دلاری; چرخ های 22 اینچی 3500 دلاری

 

ایمنی: صدای عابر پیاده خارجی قابل شنیدن تا 28 مایل در ساعت؛ سیستم پیشرفته کمک راننده؛ نظارت بر نقطه کور با هشدار ترافیک متقابل؛ هشدار خروج از خط؛ مانیتور فاصله پارکینگ؛ هشدار برخورد از جلو؛ کمک ترمز وحشت

 

  • 60 مایل رانندگی فقط با برق؛ سپس ژنراتور گاز دامنه را افزایش می دهد
  • یک تجربه رانندگی خوب با قدرت فوری موتورهای الکتریکی
  • سبک برجسته شما را مورد توجه قرار می دهد

 

چیزهایی که باید بدانید: Revero یک سدان عجیب و غریب است که همچنین یک پلاگین هیبریدی است. با خودروی کمیاب Karma Revero GT 2020 در میان جمعیت متمایز خواهید شد. در رده سدان لوکس سبز رنگ شش رقمی ارزش دیدن دارد.

 

  • بهترین دید از پنجره عقب نیست
  • Karma Revero GT در حال حاضر نام آشنا در خودروهای لوکس نیست
  • سدان با صندلی فقط برای چهار نفر

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه