امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

نقد و بررسی مینی کراس اوور کوچک جان کوپر ورکز کانتریمن 2021

خودرو تاریخ انتشار: 22/02/23 بدون نظر   4835 بازدید

اندازه فونت    
نقد و بررسی مینی کراس اوور کوچک جان کوپر ورکز کانتریمن 2021

اکثر کراس اوورهای کوچک فریاد نمی زنند که “رانندگی سرگرم کننده است”، اما جان کوپر ورکز کانتریمن 2021 این تصور را برای من تغییر داده است. رنگ قرمز چیلی روشن با نوارهای مشکی و چرخ‌های بزرگ 19 اینچی حال و هوای اسپورت را القا می‌کند.

جان کوپر کانتریمن 2021

جان کوپر ورکز کانتریمن 2021

برای سال 2021، در قسمت جلویی خودرو با طراحی جدید گریل و پشت با چراغ‌های عقب بزرگتر یونیون جک تغییری ایجاد شده است. این بزرگترین وسیله نقلیه ای است که مینی تولید می کند، اما خوشبختانه، ظاهر بسیار پررنگ خودروهای کوچکتر مینی را حفظ می کند. همچنین کمی کوچکتر از آنچه هست به نظر می رسد.

بخشی از نام John Cooper Works به این معنی است که این یک ماشین موشک متقاطع کوچک است. با پونی های توربوشارژ 301 اسب بخار که زیر کاپوت آن زندگی می کنند، این مینی حرکت می کند. شتاب تند است و وقتی در قدرت است صدای خوبی دارد.

قدرت هندلینگ برای یک کراس اوور کوچک نیز قابل توجه است. سیستم All4 نیروی مینی را به هر چهار چرخ منتقل می کند. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک در هنگام کروز صاف یا تعویض سریع و محکم در هنگام بازی است.

در داخل، این Mini برای سال 2021 با مواد داخلی بهینه‌سازی شده بهبود یافته است که به نظر می‌رسد این کراس اوور کوچک ممتاز را تحسین می‌کند. صندلی‌های ویژه با مدل‌های John Cooper Works عرضه می‌شوند که شما را در جای خود نگه می‌دارند. پانل ابزار دیجیتال آپشنال جدید با قرار گرفتن در جلوی داشبورد جذاب به نظر می رسد و حسی به ماشین مسابقه یا موتور سیکلت می دهد. خوشحالم که دایره مرکزی بزرگی را که صفحه نمایش لمسی بزرگ و سایر کنترل ها را در خود جای داده است، حفظ کردند.

کانتریمن برای یک مینی جادار است که پنج یا چهار نفر صندلی راحت دارد. حتی مقدار مناسبی فضای بار برای یک کراس اوور کوچکتر وجود دارد.

جان کوپر ورکز کانتریمن 2021

خودرو جان کوپر ورکز کانتریمن 2021

قیمت جان کوپر ورکز کانتریمن 2021

41500 دلار است.

MPG: 23 mpg شهر و 30 mpg بزرگراه; من 26.1 مایل بر گالن را در 226 مایل رانندگی مختلط کنترل کردم.
ایمنی: کروز کنترل فعال با عملکرد ترمز. کنترل پایداری پویا؛ دستیار رانندگی فعال با هشدار برخورد از جلو؛ کنترل فاصله پارک و دستیار پارک؛ نمایشگر مینی هدآپ؛ چراغ های جلو LED و روشنایی پیچ ها
گزینه ها: بسته راحتی 500 دلاری; بسته کمک راننده 850 دلاری؛ تریم نمادین 7000 دلاری؛ راه راه سیاه ورزشی 250 دلاری; شیشه حریم خصوصی 500 دلاری
چیزهایی که باید بدانید: Mini John Cooper Works Countryman 2021 پاسخی برای درمان کراس اوورهای ممتاز کسل کننده با 301 اسب بخار، سبک متمایز و سه سال اول تعمیر و نگهداری در خانه است.

 

مزایا و معایب:

 

  • یک کراس اوور کوچک ممتاز که در یک بازار شلوغ خودنمایی می کند
  • این مینی بزرگ بدون دردسر برای یک خانواده کوچک مناسب است
  • موتور توربو پانچی عملکرد زیادی را ارائه می دهد و همچنان MPG خوبی دارد

 

  • صندلی های ویژه در John Cooper Works می تواند برای رانندگان بزرگتر مناسب باشد
  • برای بزرگترین مینی هنوز هم خیلی بزرگ نیست
  • برخی ممکن است سواری را خیلی محکم بدانند (نسخه های دیگر Countryman را بررسی کنید)

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه