امروز: ۵ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

بررسی خودرو فولکس واگن اطلس کراس اسپورت 2020

خودرو تاریخ انتشار: 22/02/25 بدون نظر   2914 بازدید

اندازه فونت    
بررسی خودرو فولکس واگن اطلس کراس اسپورت 2020

تنها در عرض چند سال، فولکس واگن از نگاه کردن به رقابت به رقابت واقعی در بازار کراس اوورهای سایز متوسط ​​تبدیل شده است. فولکس واگن اطلس کراس اسپرت جدید با سبک جعبه‌ای و فضای داخلی بزرگ با سه ردیف قابل استفاده عرضه می‌شود. این بازیکن جدی است. برای سال 2020، اطلس کراس اسپورت جدید و شیک وارد بازار خودرو می شود.

فولکس واگن اطلس کراس اسپورت 2020

فولکس واگن اطلس کراس

در حالی که به همان اندازه بزرگ است، خط سقف شیبدار و دریچه عقب زاویه دار آن را کوچکتر از آنچه هست به نظر می‌رساند. تریم SEL R-Line که من سوار آن شدم، با چرخ‌های پر زرق و برق 21 اینچی، جلوپنجره‌ای شیک، سپرها و قطعات تزئینی کوچکی که به اطلس کراس اسپورت بزرگ کمک می‌کند، مانند یک خودروی بزرگ به نظر می‌رسد.

در حالی که ردیف سوم صندلی‌ها را به خاطر خط سقف اسپرت از دست می‌دهید، فضا همچنان کافی است. سواران صندلی های جلو و عقب آن را جادار می یابند. فضای بار بزرگ است، بنابراین سفرهای طولانی با تمام وسایل شما نباید مشکلی ایجاد کند. خوشبختانه، فولکس واگن فناوری خود را در داخل با یک کابین دیجیتالی با صفحه نمایش با وضوح بالا ارتقا داده است، که جایگزین گیج های استاندارد آنالوگ شده و به صفحه نمایش NAV اجازه می دهد جلوی شما باشد.

فولکس واگن اطلس کراس

فولکس واگن اطلس کراس اسپورت 2020

اگر معمولاً همه صندلی ها را پر می کنید یا می خواهید 5000 پوند وزن داشته باشید، رانندگی با اطلس کراس اسپورت با موتور V6 موجود راهی است. من سواری را مناسب می‌دانستم، حتی با چرخ‌های بزرگ‌تر با لاستیک‌های پایین‌تر. فضای داخلی خاموش است و سانروف پانوراما عظیم نوری را به داخل می‌دهد که ممکن است پنجره‌های جانبی کوچک‌تر نتوانند.

قیمت فولکس واگن اطلس کراس

45000 دلار است.

MPG: 16 مایل بر گالن شهر و 22 مایل بر گرم بزرگراه؛ من 20 مایل بر گالن را در 197 مایل رانندگی مختلط کنترل کردم.
ایمنی: کمک علائم جاده ای پویا؛ توقف و حرکت کروز کنترل تطبیقی کنترل فاصله پارک جلو و عقب. هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری خودکار با مانیتور عابر پیاده. کمک به حفظ خطوط و کمک ترافیک ترافیک. مانیتور فعال نقطه کور و هشدار ترافیک عقب. کنترل نور بالا؛ سیستم ترمز خودکار پس از برخورد
گزینه ها: تشک هیولا ۲۳۵ دلاری، مجموعه ۴ تایی با آستر صندوق عقب سنگین.
چیزهایی که باید بدانید: Atlas Cross Sport یک نسخه اسپرت جدید از اطلس سه ردیفه است. جدیدترین کراس اوور فولکس‌واگن با سبکی بیشتر و مملو از فناوری، در کلاس متوسط ​​حرکت می‌کند.

 

مزایا و معایب:

 

  • سبک بهبود یافته با خودروهای بیشتر مانند خط سقف
  • فضای کافی برای سواران صندلی های جلو و عقب
  • فناوری بهبود یافته با Traffic Jam Assist جدید

 

  • شما ردیف سوم را از مدل معمولی اطلس گم می کنید
  • مصرف سوخت با V6 چندان خوب نیست
  • نه بیشترین قدرت در کلاس خود
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه