امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت بنز جی کلاس 2023 (بنز کلاس G)

خودرو تاریخ انتشار: 23/06/30 بدون نظر   617 بازدید

اندازه فونت    
قیمت بنز جی کلاس 2023 (بنز کلاس G)

بنز جی کلاس یکی از شاسی بلندهای گران قیمت شرکت آلمانی بنز است. این خودرو نمادین عملکردی غیرقابل توقف در خارج از جاده و تجربه رانندگی بهتری در جاده نسبت به سال‌های گذشته ارائه می‌کند. به دلیل شکل نمادین G، صدای باد داخلی افتضاح است و مصرف سوخت حتی بدتر است. هر Benz G Class دارای یک موتور 4.0 لیتری توربوشارژ دوقلو V-8، 9 سرعته اتوماتیک و 4WD است. با آذین بلاگ همراه باشید.

بنز جی کلاس

قیمت بنز جی کلاس

انواع بنز جی کلاس

در حال حاضر دو نوع بنز کلاس جی با نام های بنز G 63 و G 550 تولید می شود.

مشخصات فنی بنز G550

  • نوع خودرو: موتور جلو، چهار چرخ متحرک، 5 سرنشین، هاچ بک 4 درب
  • موتور: 4 لیتری توربوشارژ دوقلو V8
  • قدرت: 416 اسب بخار
  • گشتاور: 450 پوند فوت @ 2000 دور در دقیقه
  • تعداد سیلندر: 8
  • سوپاپ: 32
  • انتقال: 9G-TRONIC 9 سرعت اتوماتیک با انتخاب حالت دستی
  • گیربکس: 9 سرعته اتوماتیک قابل تعویض
  • شتاب: 0 تا 100 کیلومتر در 5.6 ثانیه
  • مصرف سوخت ترکیبی: 16 لیتر
  • ظرفیت بکسل: 7000 پوند
  • وزن: 2560 کیلوگرم

بنز جی کلاس 2023

بررسی موتور و گیربکس

هر مرسدس بنز G550 مجهز به یک موتور V-8 توئین توربو با قدرت 416 اسب بخار با گیربکس 9 سرعته اتوماتیک است. چهار چرخ متحرک استاندارد است. برای قدرت بیشتر، G63 با 577 اسب بخار وجود دارد. فاصله 25 سانتی آن از سطح زمین و سه دیفرانسیل قفل کننده باعث می شود تا احساس کنید که هرگز نمی تواند گیر کند. شکل جعبه ای آن منجر به یک کابین جادار با فضای پای فراوان برای هر مسافر می شود.
به لطف سیستم تعلیق مستقل جلو و مرکز ثقل پایین تر، رفتار جاده ای بسیار بهبود یافته ای در مقایسه با مدل قبلی داشت. با این حال، بدنه مربعی و بلند آن باعث ایجاد صدای باد زیادی در سرعت‌های بالاتر می‌شود و مطمئناً به این شاسی بلند کمک نمی‌کند تا در گوشه‌ها احساس سرعت کند. با این حال، فرمان G550 دقیق‌تر از همیشه به نظر می‌رسد و کیفیت سواری در همه سطوح به جز ناهموارترین سطوح ایجاد می‌شود. مرسدس همچنین هر کلاس G را به سه دیفرانسیل قفل کننده و یک دنده کم برد مجهز می کند که به این معنی است که می تواند تقریباً با هر زمینی برخورد کند.

بنز کلاس جی

قیمت بنز کلاس جی

قیمت بنز جی کلاس بسیار بالا بوده و خرید آن برای عموم افراد میسر نیست. قیمت بنز G550 مدل 2023 از 140 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی 7 میلیارد تومان آغاز می شود. قیمت G63 از 179 هزار دلار و G63 AMG 4X4 Squared از 350 هزار دلار شروع می شود.

تغییرات ساخت

مرسدس بنز کلاس G در سال 2019 بازطراحی شد، اما برای سال 2023 این شاسی بلند تنها شاهد چند تغییر جزئی تجهیزات بود. بسته پروفشنال جدید برای سال 2023 شامل قفسه سقف، نگهدارنده چرخ یدکی، تزئینات چوب گیلاس برای محفظه بار و چرخ‌های 18 اینچی مشکی مات است. یک بسته آرم اختیاری نیز به تازگی در دسترس است.

هندلینگ و ارتفاع خوب خودرو

مصرف سوخت بنز جی کلاس

کسانی که توانایی مالی داشتن یک G550 را دارند باید به اندازه کافی جیب بزرگی داشته باشند که تمایل آن به بنزین را بپوشاند. مصرف سوخت بنز جی کلاس، 18 لیتر در شهر و 15 لیتر در بزرگراه است.
با اضافه شدن به محصولات آفرود کلاس G، فضای داخلی کاملاً لوکس است و فضای بیشتری را برای افراد و بار نسبت به نسل قبلی ارائه می دهد. ویژگی های استاندارد عبارتند از نمایشگر 12.3 اینچی گیج کاملا دیجیتال، صندلی های جلو و عقب گرم شونده با روکش چرمی، ستون فرمان قابل تنظیم برقی و کنترل آب و هوای خودکار سه منطقه ای. با بررسی چند جعبه آپشن، خریداران می توانند از ماساژ صندلی های جلو با تهویه، فرمان گرم شونده، روکش چرم ناپا و نمایشگر دیجیتالی بهره ببرند.

ویژگی های ایمنی و کمک راننده

بنز کلاس G دارای مجموعه ای از فناوری های استاندارد کمک راننده مانند نظارت بر نقاط کور و دستیار پارک دوبل خودکار است.

  • هشدار برخورد از جلو استاندارد و ترمز اضطراری خودکار
  • کروز کنترل تطبیقی استاندارد با فناوری توقف و حرکت
  • هشدار خروج از خط استاندارد و کمک حفظ خطوط

داخل شاسی بلند بنز

آپشن ها

ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی، کمک حفظ بین خطوط، نظارت بر نقاط کور، و هشدار ترافیک متقابل عقب، نور بالا خودکار، برف پاک کن های حساس به باران، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، و سیستم کمکی تریلر برای سهولت در یدک کشی

آیا بنز G63 خودروی ایمن است؟

بله کاملا ایمن است. مرسدس بنز جی کلاس موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی شده است. این خودرو دارای 9 ایربگ (راننده، سرنشین جلو، 2 پرده، زانوی راننده، سمت راننده، سمت سرنشین جلو، 2) است. رتبه 5 ستاره بهترین در نظر گرفته می شود در حالی که رتبه 1 ستاره بدترین در نظر گرفته می شود.

بنز G63 چند سی سی است؟

مرسدس بنز AMG G 63 دارای یک موتور بنزینی 3982 سی سی است.

منبع: آذین بلاگ

برچسب ها: ,
مطالب مرتبط

یک نظر برای این مطلب

  1. azizinisar683@gmail.com گفت:

    ماشین رویا هام 🥺 یه روزی میخرم

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه