امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت بنز اس ال اس آ ام جی، بنز SLS

متفرقه تاریخ انتشار: 23/09/04 بدون نظر   572 بازدید

اندازه فونت    
قیمت بنز اس ال اس آ ام جی، بنز SLS

بنز اس ال اس آ ام جیSLS AMG GT یک ابرخودروی بسیار سریع و کمیاب است. مرسدس بنز SLS AMG یک خودرو 2 سرنشینه، گرند تور تولید محدود است که توسط بخش Mercedes AMG خودروساز آلمانی مرسدس بنز، با کمک دیوید کولتارد توسعه یافته است. SLS AMG به طور رسمی در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2009 معرفی شد و فروش آن در سال 2010 در اروپا و در سال 2011 در ایالات متحده آغاز شد.

بنز اس ال اس اولین خودروی مرسدس بنز بود که کاملاً توسط AMG از ابتدا طراحی و ساخته شد. طبق گفته AMG موتور این خودرو، قوی‌ترین موتور سری تولید تنفس طبیعی جهان بود که تا آن زمان تولید شده است. نسخه الکتریکی این خودرو در نمایشگاه خودرو پاریس 2012 ارائه شد.
SLS AMG جوایز طراحی متعددی از جمله جایزه red dot بهترین بهترین‌ها در سال 2010 را دریافت کرده است. همچنین این تنها خودرویی است که برنده جایزه طراحی طلای جمهوری فدرال آلمان شده است.

بنز SLS AMG تا حد زیادی با دست مونتاژ شد، با شاسی و بدنه آلومینیومی آن توسط Magna Steyr در اتریش تولید و سپس برای مونتاژ به آلمان منتقل شد، موتور آن توسط AMG در آلمان ساخته شد.

بنز اس ال اس آ ام جی

مشخصات فنی بنز اس ال اس

  • نوع خودرو: موتور جلو، 2 نفره، گرند تور
  • موتور: 6.2 لیتری V-8
  • قدرت: 583 اسب بخار
  • گشتاور: 479 پوند فوت
  • سیلندر: 8
  • گیربکس: هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه
  • شتاب: 0 تا 100 کیلومتر در 3.8 ثانیه
  • وزن: 1620 کیلوگرم

بنز SLS

قیمت بنز اس ال اس آ ام جی

قیمت بنز اس ال اس کارکرده در حال حاضر بین 90000 تا 280000 دلار یا با دلار 50 هزار تومانی 4.5 تا 14 میلیارد تومان بوده که مبلغ بسیار بالایی است. با این پول می‌توان بنز جی کلاس مدل 2023 را با 140 هزار دلار خریداری نمود.

قیمت بنز اس ال اس

موتور و گیربکس

این خودرو توسط یک موتور 6.2 لیتری V-8 که 583 اسب بخار نیرو تولید می‌کند، به یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه و دیفرانسیل عقب مجهز شده است. پول زیادی دارید؟ انتخاب Black Series با 622 اسب بخار و دیگر ویژگی‌های مخصوص سرعت می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. با انتخاب شما، SLS همچنان یک مرسدس با داشتن یک داخلی لوکس و با امکانات برجسته است. این دیوانگی با مدل SLS AMG GT Final Edition سال 2015 به اتمام رسید.
همه مدل‌های SLS AMG به جز SLS AMG Electric Drive از گیربکس DCT استفاده می‌کنند، در حالی که Electric Drive از دو انتقال تک سرعته استفاده می‌کند که امکان توزیع جداگانه گشتاور را به هر چرخ می‌دهد. مصرف سوخت SLS AMG حدود 13 لیتر در 100 کیلومتر رانندگی ترکیبی است.

کابین خودرو

داخلی و راحتی

فضای داخلی بنز SLS برای مسافر و راننده کوچک می‌باشد؛ اما صندلی‌ها راحت هستند با چرم مشبک درجه‌ی بالا، کیفیت ساخت خوب است، با بسیاری از تزئینات گرانقیمت با این حال، سیستم سرگرمی و فرمان از احساس معطوف به کابین اتومبیل می‌کاهند چرا که به نظر می‌رسند از دیگر خودروهای موجود در مجموعه مرسدس بنز بیرون آمده‌اند.

هندلینگ استثنایی است، با چابکی چشمگیر برای چنین ابرخودروی سنگینی، با این حال، مانند پورشه یا فراری تیز نیست. دینامیک رانندگی عالی این خودرو وقتی به سیستم تعلیق دینامیک AMG مجهز شده است، به قیمت کیفیت سواری آن تمام نمی‌شود، که باعث می‌شود در حالت اسپورت هیچ تفاوتی با SL550 نداشته باشید.

داخلی خودرو

آپشن‌ها و امکانات

مرسدس بنز SLS AMG آخرین مدل خود را در سال 2015 تولید کرد. این مدل تنها 350 دستگاه تولید شد و این آخرین فرصت برای خریداران بود تا SLS AMG را خریداری نمایند. مدل‌های Final Edition به صورت استاندارد با یک کاپوت فیبر کربنی با خروجی هوای مرکزی، یک اسپویلر جلو و اسپویلر عقب از فیبر کربن، و یک مجموعه انحصاری از چرخ‌های آلیاژی با لاستیک‌های جدید توسعه یافته تجهیز شده‌اند.
داخلی اتومبیل نیز با پوشش چرمی اختصاصی designo و الگوی دوخت الماسی تزئین شده است. علاوه بر این، دوخت کنتراست نقره‌ای، تشک‌های کف و کمربند ایمنی، و همچنین یک فرمان کف تخت با تزئینات آلکانترا با علامت نقره‌ای در موقعیت ساعت 12 نیز در دسترس هستند.

نمای عقبی بنز

عملکرد

مرسدس بنز SLS AMG 2015 یک ابرخودروی است که در سبک‌های بدنه کانورتیبل و کوپه موجود است. تنها موتور آن یک 6.2 لیتری V-8 دست‌ساز با 583 اسب بخار قدرت و 479 پوند فوت گشتاور است که به گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه نصب شده در محور عقب متصل شده است.

مرسدس بنز SLS AMG مدل 2015 طراحی ممتاز و عملکرد قوی ارائه می‌دهد. در بررسی اولیه‌ای که در سال 2013 انجام شد، گفته شد SLS اتومبیلی است که جاده را با توانایی‌های زیاد موتور وی-8 خود به تسلیم وادار می‌کند. اگرچه داخلی اتومبیل به خوبی طراحی و با کیفیت است، برخی قطعات کلیدی مانند فرمان و سیستم سرگرمی به نظر می‌رسند که در یک ابرخودروی انحصاری چون این، جا نیفتاده‌اند.

نمای بغل

اطلاعات جالب

مرسدس بنز اس ال اس آ ام جی یک خودروی اسپرت خانوادگی با عملکرد بالا بود که برای مدل سال 2010 معرفی شد. جانشین معنوی 300SL، SLS در ابتدا به عنوان Gullwing کوپه در دسترس بود، اما برای مدل سال 2012، یک رودستر اضافه شد. SLS با استفاده از یک موتور 6.2 لیتری V8 تنفس طبیعی، قدرت و عملکرد سوپراسپرت را به نمایش گذاشت. در طول تولید، SLS AMG دارای انواعی مانند سری Black، GT، Electric Drive و GT Final Edition بود. تا سال 2015 فروخته شد، بیش از 10000 SLS AMG در سراسر جهان ساخته شد.

سوالات متداول

آیا بنز SLS هنوز تولید می‌شود؟

خیر تولید آن در سال 2015 با معرفی نسخه نهایی SLS AMG GT به پایان رسید.

حداکثر سرعت آن چقدر است؟

بنز اس ال اس قادر به شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در 3.8 ثانیه است و می تواند به حداکثر سرعت 315 کیلومتر در ساعت برسد.

قیمت بنز SLS به دلار چقدر است؟

قیمت مرسدس بنز SLS AMG کارکرده در حال حاضر بین 137000 دلار تا 280000 دلار است و مسافت پیموده شده خودرو بین 5230 تا 35732 است.

آیا SLS یک V8 است؟

در زیر کاپوت فوق‌العاده بلند SLS، یک موتور 6.2 لیتری V8 تنفس طبیعی خواهید دید که در اصل 563 اسب بخار قدرت داشت. در زمان عرضه، SLS قدرتمندترین خودروی تنفس طبیعی برای فروش بود.

منبع: آذین بلاگ

مطالب مرتبط

یک نظر برای این مطلب

  1. azizinisar683@gmail.com گفت:

    ماشین رویا هام 🥺 یه روزی میخرم

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه