امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

مرسدس بنز GLE | کراس اوور لوکس 2021

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/17 بدون نظر   5133 بازدید

اندازه فونت    
مرسدس بنز GLE | کراس اوور لوکس 2021

مرسدس بنز یکی از اولین خودروسازانی بود که یک شاسی بلند لوکس با کلاس M در مدل سال 1998 ارائه کرد – کلاس GLE معادل مدرن آن خودرو است. در اواسط نسل قبلی، سبک بدنه کوپه شاسی بلند با سقف شیبدار به خط تولید ملحق شد.

مرسدس بنز GLE

GLE-Class برای سال 2020 طراحی مجدد کاملی داشت که با انواع AMG با عملکرد بالا برای سال 2021 تکمیل شد. مرسدس بنز در بخش SUV سایز متوسط لوکس رقابت می کند که بیش از دو دهه پیش به محبوبیت آن کمک کرد، در کنار BMW X5، پورشه کاین و جنسیس GV80.

بنز GLE
مرسدس بنز کمتر از پنج گزینه پیشرانه برای کلاس GLE ارائه می دهد. صرف نظر از آنچه در زیر کاپوت خودرو وجود دارد، همه مدل ها دارای گیربکس 9 سرعته اتوماتیک هستند. AWD در اکثر مدل‌ها استاندارد است، اگرچه GLE 350 سطح پایه دارای RWD و AWD اختیاری است.
یکی از ویژگی‌های کوچکی که در برگه سفارش GLE نهفته است، بیشتر از آن چیزی که بتوانیم بشماریم، قهقهه‌هایی را برای ما به ارمغان آورده است. به عنوان بخشی از بسته 8200 دلاری E-Active Body Control، GLE-Class این توانایی را به دست می‌آورد که بر روی سیستم تعلیق بادی خود مانند یک خودروی قدیمی قدیمی بالا و پایین بپرد. این ویژگی علاوه بر ایجاد لبخند و محتوای رسانه‌های اجتماعی عالی، می‌تواند با سبک کردن لحظه‌ای بار روی چرخ‌ها و رهایی خودرو از شن‌های سخت، به آفرود کمک کند.

مرسدس بنز GLE

ایمنی مرسدس بنز GLE

خودرو مرسدس بنز GLE در تست ایمنی IIHS، رتبه‌بندی‌های قابل قبول تصادف، امتیازهای خوب و قابل قبول برای چراغ‌های جلو، و رتبه‌های برتر و پایه برای سیستم استاندارد پیشگیری از تصادف از جلو را کسب می‌کند. با سیستم اختیاری که شامل تشخیص عابر پیاده است، GLE یک انتخاب ایمنی برتر 2021 است.

اگرچه GLE بر اساس فناوری استاندارد کمک راننده سبک است (فقط ترمز اضطراری خودکار و نظارت بر نقاط کور در آن گنجانده شده است)، بسته کمکی راننده پلاس هر آنچه را که نیاز دارید اضافه می کند. این شامل کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری با تشخیص عابر پیاده، مرکز خط، کمک تغییر خط و هشدار ترافیک متقابل جلو است.

صرف نظر از تریم، هر مرسدس بنز GLE دارای طراحی داخلی مرسدس بنز با نمایشگر دوگانه با مجموعه ابزار دیجیتال 12.3 اینچی و صفحه نمایش 12.3 اینچی لمسی اطلاعات سرگرمی است. Apple CarPlay، Android Auto، و ناوبری یکپارچه همه استاندارد هستند، اگرچه دستیار دیجیتال MBUX یک گزینه مستقل برای سال 2021 است. علاقه مندان به صدا می توانند بین دو سیستم صوتی درجه یک Burmester انتخاب کنند – یک راه اندازی با 13 بلندگو یا یک سیستم با 25 بلندگو که شامل بلندگوهای نصب شده است. در سقف

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه