امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت لامبورگینی رونتون Lamborghini Reventon

متفرقه تاریخ انتشار: 23/05/02 بدون نظر   927 بازدید

اندازه فونت    
قیمت لامبورگینی رونتون Lamborghini Reventon

لامبورگینی رونتون یک ابرخودروی تولید محدود است. Lamborghini Reventon که برای سال 2008 معرفی شد، از نظر مکانیکی تقریباً مشابه Murcielago LP640 بود، اما دارای یک نسخه تنظیم شده از موتور V12 LP640 بود. تولید این خودروها بسیار محدود بود و تنها 21 دستگاه کوپه ساخته شد و پس از آن 15 نسخه رودستر تولید شد. در مجموع 36 دستگاه لامبورگینی رونتون تولید شد.

قیمت لامبورگینی رونتون

لامبورگینی رونتون

قیمت لامبورگینی رونتون

قیمت لامبورگینی رونتون با توجه به نمونه های محدود آن و به خاطر اینکه مورد علاقه کلکسیونرهاست، بسیار بالا بوده و کمترین قیمت آن حدود 1.5 تا 1.9 میلیون دلار ( حدود 100 میلیارد تومان) می باشد.

لامبورگینی رونتون

بررسی فنی

موتور 12 سیلندر که لامبورگینی رونتون دارد یکی از قوی ترین موتورهای تنفسی در جهان است: از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت فقط در 3.4 ثانیه و حداکثر سرعت 330 کیلومتر در ساعت است. سبک رونتون ثابت و زاویه دار است. این خودرو واقعاً یک شاهکار طراحی منحصر به فرد در حوزه خودرو است. لامبورگینی رونتون که مستقیماً از لاکهید مارتین F-22 Raptor الهام گرفته شده بود، کاری جز پرواز در زیر رادار انجام داد. همه 20 خودرو قبل از اینکه مردم حتی آنها را ببینند توسط کلکسیونرها ربوده شدند.
در اینجا، V-12 6.5 لیتر حجم دارد و 641 اسب بخار قدرت در 8000 دور در دقیقه تولید می کند که کمی بیشتر از مورسیه لاگو است. این نمونه بیشتر اثر هنری است تا ماشین. از آنجایی که تنها 21 خودرو در بازار وجود دارد (به علاوه 15 نسخه رودستری که بعد از آن وجود داشت)، فرصت داشتن یک رونتون هر روز به دست نمی آید. همانطور که لامبورگینی به سمت آینده‌ای برقی‌تر حرکت می‌کند، به نظر می‌رسد این ماشین الهام‌گرفته از هواپیمای جنگی با موتور احتراق، ارزش آن افزایش پیدا می‌کند، حتی اگر مالک بعدی چند مایل بیشتر روی آن بگذارد.

رونتون

شباهت به جنگده

اگر بزرگ‌ترین رویا در تمام چرخ‌دنده‌ها سرعت بیشتر و بیشتر باشد، پس برای تحقق کامل آن رویا باید چرخ‌ها را با بال عوض کرد. اگر می‌توانید تاپ گان را بدون فحش دادن به رفلکس‌های آهسته‌تان، پشت بد یا شیشه‌های بطری کک تماشا کنید، پس شاید باید به جمع‌آوری تمبرها پایبند باشید.

بنابراین لامبورگینی، سازنده رویاها و تحقق بخشیدن به خیالات، تصمیم گرفته است اگر مشتریانش نتوانند با هواپیمای اف-14 تامکت Maverick پرواز کنند، حداقل می توانند چیزی را که به نظر می رسد مشابه زمینی است، برانند.

اگر فکر می‌کنید قبلاً این را دیده‌اید، به این دلیل است که چیزی شبیه به یک مورسیلاگو در لباس است در واقع یک لباس مورسیلاگو است. به گفته استفان وینکلمن، این شرکت “پایه فنی Murcielago LP640 را گرفت و DNA و کد ژنتیکی آن را فشرده و تشدید کرد. به عبارت دیگر، لامبورگینی مورسیلاگو فوق‌العاده‌ای را گرفت و آنقدر بالاتر از آن رفت که لوک اسکای واکر می‌تواند رونتون را با یک جنگجوی دشمن اشتباه بگیرد.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه