امروز: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

افزایش دامین اتوریتی، افزایش اتوریتی در 14 روز جدید (اسفند 1402)

متفرقه تاریخ انتشار: 23/10/24 11 نظر   481 بازدید

اندازه فونت    
افزایش دامین اتوریتی، افزایش اتوریتی در 14 روز جدید (اسفند 1402)

اگر به دنبال افزایش دامین اتوریتی سایت خود هستید ما اینکار را در 20 روز و با هزینه 600 هزار تومان انجام می‌دهیم. اگر می‌خواهید رایگان انجام دهید ادامه مقاله ما در سایت آذین بلاگ را مطالعه نمایید.

قیمت افزایش اتوریتی در اسفند 1402

این لیست نیز قیمت خدمات افزایش دامین اتوریتی ما در اسفندماه 1402 می‌باشد:

  • 20 واحد افزایش: 780 هزار تومان
  • رساندن به بالا پنجاه: 1.3 میلیون تومان
  • ایندکس ده بک لینک در ماز: 390 هزار تومان
  • حذف ده بک لینک اسپمی ماز: 450 هزار تومان

ارتباط با ما در روبیکا و تلگرام: 09931748696
نمونه کارها: agahisanati.ir و azinblog.ir

دامین اتوریتی

دامین اتوریتی چیست؟

دامین اتوریتی یک معیار است که توسط ماز ایجاد شده است تا ارزش و اعتبار یک دامنه را تعیین کند. این معیار به موارد زیادی از جمله پیوندها، ترافیک و موارد دیگر توجه دارد. دامین اتوریتی یا Domain Authority یا DA به تعداد بک لینک یا به اصطلاح پیوندهای به وب‌سایت شما اشاره دارد. همچنین ارتباط پیوندهای مرتبط با موضوع و محتوای وب‌سایت شما نیز به امتیاز DA شما اضافه می‌کند.

شرکت ماز معیار اعتبار دامنه را ایجاد کرد تا به کسب‌وکارها کمک کند بفهمند که در نتایج صفحات نتایج موتورهای جستجو کجا قرار می‌گیرند. آنها با در نظر گرفتن چندین عامل، از جمله دامنه‌های منبع پیوندها و تعداد کل پیوندها، یک امتیاز DA را به طور تخمینی برای یک صفحه محاسبه می‌کنند. این امتیاز می‌تواند وب‌سایت‌ها را مقایسه کند یا قدرت رتبه‌بندی یک وب‌سایت را در طول زمان پیگیری کند.

چک کردن اعتبار دامنه

چگونه می‌توانید دامین اتوریتی خود را چک کنید؟

اگر اکانت ماز ندارید برای بررسی اعتبار دامنه، ابزارهای متعددی وجود دارند. این سایت رایگان و بهترین گزینه است: letmepost

معیارهای دیگری که این ابزار اندازه‌گیری می‌کند، شامل سن وب‌سایت و اسپم اسکور می‌شوند. همچنین به اندازه‌گیری اعتبار صفحه یا همان پیج اتوریتی هم پرداخته می‌شود. این معیار مشابه اعتبار دامنه است، با این تفاوت که به یک صفحه خاص به جای کل وب‌سایت می‌نگردد. اعتبار صفحه نیز بر اساس مقیاس لگاریتمی یک تا 100 محاسبه می‌شود.

اگر می‌خواهید چندین وب‌سایت را همزمان بررسی کنید، این ابزار بررسی اتوریتی به شما امکان بررسی اعتبار دامنه و معیارهای اسپم تا 10 سایت به صورت همزمان می‌دهد.

کاهش اسپم اسکور

نمونه کار کاهش اسپم اسکور

دو نمونه سایت که بعد از افزایش 15 واحدی دامین اتوریتی به ترتیب 8 و 1 واحد کاهش اسپم اسکور پیدا کردند. البته لازم به ذکر است که سایت آذین بلاگ صرفا دامین اتوریتی شما را با هزینه 600 تا 1.2 میلیون تومانی افزایش می‌دهد و تعهدی در خصوص کاهش اسپم اسکور ندارد. در صورتی که تا 3 ماه حتی یک درصد اسپم شما افزایش پیدا کرد، تمام مبلغ پرداختی عودت داده خواهد شد.

چند نکته که باید در مورد اعتبار دامنه (DA) بدانید:

  1. DA تاثیر تنبیه‌های گوگل را در نظر نمی‌گیرد: دامنه‌ای که تحت تنبیه گوگل قرار دارد، به طور طبیعی رتبه‌بندی خود را از دست می‌دهد، اما این مساله برای ماز ممکن است شناخته نشده باشد. بنابراین، اعتبار دامنه همچنان می‌تواند بالا باقی بماند در حالی که دامنه تحت تنبیه قرار دارد.
  2. الگوریتم رتبه‌بندی گوگل به بیش از 200 عامل توجه می‌کند: در حالی که اعتبار دامنه تنها 40 عامل را در نظر می‌گیرد. این به این معناست که DA نمی‌تواند تمام جنبه‌های رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها را در نظر بگیرد.
  3. DA بر اساس مقیاس لگاریتمی محاسبه می‌شود: این به معنی آن است که آسان‌تر است امتیاز DA خود را از 20 به 30 افزایش دهید، اما بسیار سخت‌تر است از 70 به 80 بروید. با افزایش در مقیاس، مساله دشوارتر می‌شود.
  4. DA به طور مکرر تغییر می‌کند: بنابراین، این یک معیار برای ارزیابی عملکرد SEO خود در طول زمان نیست بلکه یک معیار برای مقایسه است.

افزایش اتوریتی

افزایش دامین اتوریتی

در صورت نیاز ما در آذین بلاگ می‌توانیم در دو هفته و با هزینه یک میلیون تومان، دامین اتوریتی شما را به بالای 50 برسانیم. اگر می‌خواهید خودتان کار را انجام دهید با ما همراه باشید.

1. لینک سازی دستی

برای افزایش دامین اتوریتی در سایت‌های قوی و پربازدید مانند مایکروسافت، ادوبی و پینترست لینک سازی کنید. چند نمونه سایت با DA بالا 90 برای شما گردآوری نموده‌ایم.

express.adobe.com/page/vzAN0QsWx1IRD

blogger.com/profile/05982491524966965798

imdb.com/user/ur162212380

slides.com/sadegh

about.me/pedram

theverge.com/users/pedramrahimi

linktr.ee/azinblog

در صورت نیاز ما می‌توانیم برای شما در 50 سایت خارجی واقعی و معروف مانند این‌ها لینک سازی کرده و آنها را در ماز ایندکس نماییم. شماره تماس در ابتدا و انتها مطلب درج شده است.

2. لینک سازی کامنتی در دانشگاه‌های معتبر

این نوع لینک‌ها می‌توانند اتوریتی شما را بالا ببرند البته در ساخت آنها زیاده‌روی نکرده و به 3-4 دانشگاه اکتفا کنید. تجربه شخصی ثابت کرده که این نوع لینک سازی کامنتی در افزایش دامین اتوریتی تاثیر دارد اما ممکن است به سئو سایت شما آسیب بزند. (پیشنهاد ما عدم استفاده از این روش است)

3. محتوای جدید و مفید تولید کنید

مهمترین نکته در اینجا این است که محتوا بهترین دوست شماست. تازه و مفید بمانید، و محتوای با ارزش و کیفیت ایجاد کنید. این مسئله به افزایش اعتبار دامنه و رتبه‌بندی سایت شما کمک می‌کند. کامل‌ترین محتواهایی که ارائه می‌دهید، بیشتر احتمال دارد که در نتایج جستجو نمایان شوند و به ترافیک ورودی وب‌سایت شما کمک کنند. همچنین، ایجاد محتوای با ارزش با کمک واژه ساز می‌تواند به جذب و نگه‌داشتن مخاطبان شما کمک کند.

همچنین، ارائه محتوایی که به مشکلات و نیازهای مخاطبان شما پاسخ می‌دهد و ارزش افزوده دارد، می‌تواند تعامل مخاطبان شما را افزایش دهد و آنها را به اشتراک‌گذاری محتوای شما ترغیب کند. این نیز می‌تواند به ترویج و افزایش اعتبار دامنه کمک کند.

4. لینک‌های بد را حذف کنید

هر چند لینک‌های ورودی برای DA و رتبه‌بندی وب‌سایت شما بسیار حیاتی هستند، اما داشتن لینک‌های بد می‌تواند بیشتر به ضرر شما باشد. لینک‌هایی که از وب‌سایت‌های اسپمی باشند، می‌توانند اعتبار دامنه وب‌سایت شما را کاهش دهند. و در برخی موارد حتی می‌تواند منجر به تنبیهی از سوی گوگل شود.

بايد پیوندهای بد را از پروفایل خود حذف کنید. این فرآیند شامل استفاده از ابزاری مانند Moz Explorer یا Semrush برای پیدا کردن پیوندهای سمی است. سپس می‌توانید با صاحبان وب‌سایت تماس بگیرید و از آنها خواهش کنید که پیوند را حذف یا برچسب nofollow را به پیوند اضافه کنند تا ارزش پیوند را کاهش دهند. ما در آذین بلاگ این کار را با هزینه اندک انجام می‌دهیم، برای کسب اطلاعات بیشتر به انتهای مطلب مراجعه نمایید.

5. بهبود سرعت صفحه سایت

یکی از عوامل شناخته‌شده الگوریتم رتبه‌بندی گوگل، سرعت صفحه است. وب‌سایت‌هایی که سریعتر بارگذاری می‌شوند، مزیت اضافی نسبت به وب‌سایت‌های کندتر دارند. بهبود سرعت صفحه نه تنها رتبه‌بندی‌ها و اعتبار دامنه شما را بهبود خواهد بخشید بلکه تجربه کاربری را بهتر می‌کند و این به فروش بیشتر و ثبت‌نام‌های بیشتر منتهی می‌شود.

معمولا حل مشکل سرعت صفحه هیچ وقت آسان نیست. بسیاری از عناصر فنی در اینجا دخیل هستند و اگر شما یک توسعه‌دهنده یا کسی با دانش فنی نیستید، ممکن است بسیار دشوار باشد. با این حال، اگر نمی‌توانید یک توسعه‌دهنده را استخدام کنید تا سرعت بارگذاری وب‌سایت خود را افزایش دهید، می‌توانید موارد زیر را بررسی کنید:

  • افزونه‌های غیرضروری را حذف کنید
  • وردپرس و افزونه‌ها را به آخرین نسخه‌های آنها به‌روز‌رسانی کنید
  • از یک افزونه کش مانند wp-rocket استفاده کنید
  • اندازه فایل‌های تصویر را بهینه‌سازی کنید
  • از CDN استفاده کنید، در صورتی که فایل‌های CSS بزرگ و تعداد زیادی تصویر دارید

6. بهبود پیوندهای داخلی سایت

یکی دیگر از راه‌های بهبود تجربه کاربری وب‌سایت شما، تمرکز بر روی ساختار پیوندهای داخلی شما است. با پیوندهایی که کاربران را به صفحات اطلاعاتی دیگر در وب‌سایت شما هدایت می‌کنند، می‌توانید بازدیدکنندگان را درگیر نگه دارید. پیوندهای داخلی همچنین به راحتی کراولرهای موتورهای جستجو را در پیمایش وب‌سایت شما کمک می‌کنند، که در فهرست‌گیری صفحات شما کمک می‌کند.

7. پست مهمان و ساخت وبلاگ

پست مهمان بر روی سایت‌های دیگر می‌تواند به شما در ترویج نام و وب‌سایتتان کمک کند. باید دقت کرد که برخی از سایت‌ها مناسب‌تر هستند. هنگامی که قصد دارید وبلاگ‌هایی را برای نوشتن مهمان در نظر بگیرید، باید بررسی کنید که اسپم اسکور آنها چند است. همچنین باید به دامین اتوریتی (DA) و اعتبار صفحه (PA) آن وب‌سایت برای صفحات هدف توجه کنید، همچنین مشخص شود که پست‌های آن چقدر طولانی هستند و مخاطبانش چه کسانی هستند. اگر اهداف آنها با اهداف شما مطابقت نداشته باشد، نوشتن مهمان ممکن است ارزش زمان را نداشته باشد.

این جنبه از افزایش دامین اتوریتی شما با استراتژی بازاریابی محتوا شما همپوشانی دارد. اکثر شرکت‌ها اکنون وبلاگ‌ها یا مکان‌های مشابه در وب‌سایت‌های خود دارند. بنابراین، اگر شما چنین چیزی ندارید، در نظر بگیرید که مانند این چیزها شروع به ایجاد کنید. هر چه بیشتر محتوا را به صورت منظم ایجاد کنید، احتمال رتبه‌بندی بالاتری دارید.

8. پیوند‌سازی طبیعی

در این روش، شما باید محتوای عالی را در وب‌سایت خود داشته باشید که پیوندهایی از وب‌سایت‌های دیگر جلب کند. این به عنوان پیوند‌سازی طبیعی شناخته می‌شود و ایده اصلی این است که کسی وب‌سایت شما را پیدا کند، مقالات شما را بخواند، آنها را پسند کند و یک پیوند به وب‌سایت شما از یکی از مقالات خود اضافه کند.

برای اجرای این روش، لازم است که محتوای قابل ارجاعی در وب‌سایت خود منتشر کنید. به عبارت دیگر، محتوایی که اطلاعاتی دارد، مفید است و برای خواندن آسان است تا وبمسترهای دیگر تمایل داشته باشند که به آن در مقالات خود ارجاع دهند. در عمل، این فرآیند کار می‌کند و بسیار مفید است، اما شما باید صبور باشید چرا که زمان نیاز است تا خوانندگان کافی جذب کنید تا برخی از آن‌ها محتوای شما را در وبلاگ‌های خود به اشتراک بگذارند.

اسپم اسکور

26 نشانه برای تشخیص علت اسپم

این 26 نشانه را خود Moz قرار داده و بر اساس آن نمره اسپم را لحاظ می‌کند. طبق تجربه‌ای که به دست آورده‌ایم، مهم‌ترین علت بالارفتن اسپم اسکور داون شدن سایت هست. گاها هاستینگ‌های نامعتبر بجای دفع اتک سرور، کل سرور را برای آی پی خارجی می‌بندند که همین امر موجب بالا رفتن نمره اسپم شما می‌شود.

  1. تعداد کم صفحات یافته شده: اسکنرهای ما تعداد کمی صفحه در این دامنه کشف کرده‌اند. این مشکل ایراد ذاتی ندارد، اما بسیاری از وب‌سایت‌های اسپم دارای تعداد کمی صفحه هستند؛ به همین دلیل هست که این ارتباط مشاهده شده است.
  2. TLD دامنه‌های اسپم: برخی از دامنه‌ها مانند download .win .biz. معمولا با وب‌سایت‌های اسپم مرتبط هستند.
  3. طول نام دامنه: دامنه و سابدامین طولانی نشانه اسپم بودن تلقی می‌شود.
  4. اعداد در نام دامنه: اعداد در نام دامنه اغلب با وب‌سایت‌های اسپم مرتبط است.
  5. فونت پیشفرض: وب‌سایت‌هایی که از فونت‌های ویژه استفاده نمی‌کنند، اغلب به وب‌سایت‌های اسپم نزدیک‌تر هستند.
  6. گوگل تگ منیجر: گوگل تگ منیجر تقریبا هرگز در وب‌سایت‌های اسپم وجود ندارد.
  7. شماره تلفن: وب‌سایت‌های اسپم به ندرت دارای شماره تلفن واقعی در صفحات خود هستند.
  8. لینک به لینکدین: تقریبا هیچ وب‌سایت اسپمی ارتباطی با صفحه لینکدین ندارد، به همین دلیل این ویژگی با وب‌سایت‌های اسپم مرتبط است.
  9. نشانی ایمیل: آدرس‌های ایمیل به ندرت در وب‌سایت‌های اسپم وجود دارند.
  10. HTTPS: وب‌سایت‌های اسپم به ندرت در گواهی‌نامه‌های امنیتی SSL سرمایه‌گذاری می‌کنند؛ به همین دلیل HTTPS معمولا یک نشانه اعتماد خوب است.
  11. استفاده از متا کیوورد: صفحاتی که از تگ متا کلمات کلیدی استفاده می‌کنند، احتمالا با وب‌سایت‌های اسپم بیشتری همبستگی دارند.
  12. بازدید وب‌سایت: وب‌سایت‌های با تعداد بازدیدهای بسیار کم بیشتر از وب‌سایت‌های دارای تعداد بازدیدهای بالا اغلب با وب‌سایت‌های اسپم همبستگی دارند.
  13. تگ Canonical: استفاده از برچسب rel=canonical اغلب با وب‌سایت‌های اسپم همبستگی دارد.
  14. طول عنوان: صفحات با عنوان‌های خیلی بلند یا خیلی کوتاه، با وب‌سایت‌های اسپم همبستگی دارند.
  15. طول توضیحات متا: صفحات با تگ‌های توضیحات متا خیلی بلند یا خیلی کوتاه، با وب‌سایت‌های اسپم همبستگی دارند.
  16. طول کلمات کلیدی متا: صفحات با تگ‌های کلمات کلیدی متا خیلی بلند، اغلب در وب‌سایت‌های اسپم یافت می‌شوند.
  17. آیکون مرورگر: وب‌سایت‌های اسپم به ندرت از favicon استفاده می‌کنند.
  18. پیکسل Facebook: پیکسل ردیابی Facebook به ندرت در وب‌سایت‌های اسپم حاضر است.
  19. تعداد لینک‌های خارجی: وب‌سایت‌های اسپم احتمالا دارای تعداد بیشتری لینک‌های خارجی می‌باشند.
  20. لینک اسپم: وب‌سایت‌های اسپم احتمالا دارای تعداد بیشتری لینک اسپم هستند.
  21. نسبت لینک‌های خارجی به محتوا: وب‌سایت‌های اسپم احتمالا نسبت‌های نادرستی از لینک‌ها به محتوا دارند.
  22. حروف تکراری در نام دامنه: وب‌سایت‌های اسپم اغلب دارای تعداد زیادی حرف تکراری متوالی در نام دامنه خود دارند.
  23. خط – در نام دامنه: وب‌سایت‌های اسپم احتمالا از چندین خط در نام دامنه خود استفاده می‌کنند.
  24. طول URL: صفحات اسپم اغلب مسیرهای URL خود را خیلی کوتاه یا خیلی بلند دارند.
  25. حضور کلمات مضر: وب‌سایت‌های اسپم اغلب کلمات خاصی را در محتوا استفاده می‌کنند که با موضوعات مرتبط با اسپم مانند داروها، محتوای بزرگسالانه، بازی‌ها و دیگر موارد مرتبط است.
  26. استفاده از متن لینک با CPC بالا: وب‌سایت‌های اسپم اغلب از کلمات خاصی در متن لینک‌های خود استفاده می‌کنند که تکراری یا اسپم مانند داروها، محتوای بزرگسالانه، بازی‌ها و دیگر موارد مرتبط است.

افزایش دامین اتوریتی آذین بلاگ

چه امتیاز دامین اتوریتی خوب است؟

امتیاز اعتبار دامنه یا همان دامین اتوریتی در بازه‌ی یک تا 100 قرار دارد. هنگامی که امتیاز اعتبار دامنه شما بیشتر است، احتمال افزایش ترافیک و رتبه‌بندی در نتایج موتورهای جستجوی صفحات بیشتر می‌شود. هنگامی که یک وب‌سایت جدید را معرفی می‌کنید، اعتبار دامنه آن یک است. Moz توضیح می‌دهد که وب‌سایت‌هایی که دارای تعداد زیادی پیوند خارجی هستند، معمولا امتیاز DA بالاتری دارند، در حالی که وب‌سایت‌های کوچک و آن‌هایی که دارای تعداد کمتری پیوند ورودی هستند، معمولا امتیاز DA کمتری دارند.

یک معیار قوی برای سایت شما این است که آن را با سایت‌های مشابه دیگر مقایسه کنید. امتیاز DA شما ممکن است به مرور زمان تغییر کند و با توجه به تعدادی عامل متغیر، شناسایی دلیل تغییر آن ممکن است چالش‌بر باشد. اما تسلیم نشوید و ادامه دهید.

چرا باید به اعتبار دامنه اهمیت دهم؟

اگرچه گوگل از اعتبار دامنه در رتبه‌بندی‌های خود استفاده نمی‌کند، اما یک مطالعه توسط Ahrefs یک ارتباط بین DA و رتبه‌بندی در نتایج موتورهای جستجوی صفحات نتایج پیدا کرده است. نتایج این مطالعه نشان می‌دهد که اعتبار دامنه ممکن است یک معیار مفید باشد تا بدانید چقدر ترافیک طبیعی از گوگل دریافت می‌کنید.

اگر می‌خواهید رتبه‌بندی SEO خود را افزایش دهید، در نظر داشته باشید که استراتژی اعتبار دامنه خود را تقویت کنید. با این حال، توسعه اعتبار ممکن است مدتی طول بکشد، پس نگران نشوید اگر نتایج را به سرعت نمی‌بینید.

اتوریتی

بررسی دامین اتوریتی هر دامنه

دامین اتوریتی (DA) یک امتیاز بین 0 تا 100 است که تلاش می‌کند پیش‌بینی کند که یک وب‌سایت چقدر خوب در نتایج موتورهای جستجو رتبه‌بندی خواهد شد. این با امتیاز رتبه‌بندی استفاده شده توسط گوگل (PageRank) که می‌تواند واقعا رتبه‌بندی شما را تحت تاثیر قرار دهد، یکسان نیست. Moz تلاش می‌کنند تا الگوریتم رتبه‌بندی گوگل را تقلید کنند با در نظر گرفتن تمام عوامل شناخته شده که ممکن است بر رتبه‌بندی تاثیر بگذارند و امتیازی به دامنه‌ها اختصاص دهند که فقط برای مقایسه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در واقع، DA بستگی به داده‌هایی دارد که Moz در مورد وب‌سایت شما دارد که گاها دقیق‌تر از آنچه گوگل در مورد وب‌سایت شما می‌داند نیست. اصولا عادی است که یک دامنه داشته باشد که اعتبار دامنه پایینی داشته باشد اما در گوگل رتبه بالایی داشته باشد. در ادامه نگاهی به معانی هر امتیاز اعتبار دامنه می‌اندازیم:

  • زیر 30 امتیاز ضعیف است
  • 30 تا 40 امتیاز زیر میانگین است
  • 40 تا 50 امتیاز میانگین است
  • 50 تا 60 امتیاز خوب است
  • 60 تا 70 امتیاز بسیار خوب است
  • بیشتر از 80 امتیاز عالی است

یک نکته مهم برای یادآوری این است که اعتبار دامنه یک نشانه رتبه‌بندی گوگل نیست، اما ممکن است به شما کمک کند تا عملکرد وب‌سایت خود را در نتایج جستجوی خود پیش‌بینی کنید. بنابراین، بهتر است از آن برای مقایسه با وب‌سایت‌های دیگر در اطراف شما استفاده کرده و سپس سعی کنید تا اعتبار دامنه خود را افزایش دهید.

سوالات متداول

ایده اعتبار دامنه از کجا شکل گرفت؟

ایده رتبه‌بندی دامنه‌ها بر اساس اعتبار آنها از مفهوم PageRank ناشی شد که توسط لری پیج، یکی از بنیان‌گذاران گوگل معرفی شد و امروزه به عنوان یک روش برای اندازه‌گیری اهمیت صفحات و وب‌سایت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اعتبار دامنه یک عدد است که اعتبار وب‌سایت شما را نشان می‌دهد. هر چه اعتبار دامنه شما بالاتر باشد، احتمال رتبه‌بندی بالاتر در نتایج صفحات نتایج موتورهای جستجو و جلب ترافیک طبیعی بیشتر خواهد بود. معیار اعتبار دامنه توسط Moz توسعه داده شده است، اما شرکت‌های دیگر نیز معیارهای مشابهی را ایجاد کرده‌اند که دامنه‌ها را بر اساس تعدادی از عوامل رتبه‌بندی می‌کنند و امتیازی از 0 تا 100 به آن‌ها اختصاص می‌دهند.

چرا دامین اتوریتی من تغییر نمی‌کند؟

زیرا دامین اتوریتی شامل معیارها و محاسبات متعددی است، یافتن دقیق علت عدم تغییر ممکن است چالشی باشد. اگر امتیاز شما افزایش یا کاهش یافته باشد، عوامل متاثر کننده متعددی از جمله موارد زیر وجود دارند:

  1. لینک‌های شما هنوز در ماز ایندکس نشده‌اند.
  2. وب‌سایت‌های با بالاترین اعتبار رشد زیادی در پیوند‌دهی داشته‌اند که فرآیند مقیاس‌گذاری را کج کرده‌اند.
  3. پیوندهایی را از منابعی کسب کرده‌اید که اسپم بالا 30 دارند.

اسپم اسکور چیست؟

اسپم اسکور نمایانگر درصد سایت‌های اسپم، با ویژگی‌های مشابه با سایتی است که شما در حال تحقیق درباره آن هستید. امتیاز اسپم براساس مدل یادگیری ماشینی است که 27 ویژگی مشترک را در میان میلیون‌ها سایت، شناسایی کرده است.

  • امتیاز اسپم در محدوده 1 تا 30 درصد به عنوان امتیاز اسپم کم محسوب می‌شود.
  • اسپم در محدوده 30 تا 60 درصد به عنوان امتیاز اسپم متوسط محسوب می‌شود.
  • محدوده 60 تا 100 درصد به عنوان امتیاز اسپم بالا محسوب می‌شود.

امتیاز اسپم بالا برای سایت شما یا سایتی که در حال بررسی آن هستید، به معنای ضرورت انجام بررسی‌های بیشتر درباره کیفیت و ارتباط این سایت است و نه لزوما به این معنی که سایت اسپمی باشد.

چگونه اتوریتی خود را بهبود دهیم؟

فرآیند بهبود به عنوان بهینه‌سازی خارج از صفحه (Off-Page SEO) شناخته می‌شود و مرتبط با تکنیک‌هایی است که می‌توانید برای کسب پیوندهای خوبی که در نهایت رتبه‌بندی شما را بهبود می‌بخشند، استفاده کنید. مهم‌ترین عوامل شامل موارد زیر هستند:

– MozRank: این عامل تعداد وب‌سایت‌هایی که به یک صفحه وب لینک می‌دهند را می‌شمارد. همچنین کیفیت این وب‌سایت‌هایی که به شما لینک می‌دهند را نیز مورد نظر قرار می‌دهد.
– نمایه لینک: این شامل لینک‌های داخلی و خارجی از صفحه وب شما می‌شود. بنابراین، اگر پست شما به وب‌سایت‌های با اعتبار بالا لینک دهد و همچنین توسط وب‌سایت‌های معتبر دیگر نیز لینک شود، امتیاز خوبی دریافت خواهید کرد.
– MozTrust: Moz اعتبار وب‌سایت‌هایی که به صفحه شما لینک می‌دهند را بررسی می‌کند. به عنوان مثال، اگر لینکی از یک صفحه دانشگاهی، وب‌سایت دولتی یا یک سازمان بزرگ دریافت کنید، امتیاز بالایی دریافت خواهید کرد.
– ساختار و کاربرپسندی وب‌سایت: برای دستیابی به اعتبار DA بالا، باید اطمینان حاصل کنید که ساختار وب‌سایت شما برای موتورهای جستجو مانند گوگل برای کرال صفحات شما به کار رود و همچنین باید تجربه کاربری عالی را برای بازدیدکنندگان ارائه دهید.

ساختار سایت تاثیری بر دامین اتوریتی دارد؟

به خاطر داشته باشید که یکی از عوامل مهم در محاسبه اعتبار دامنه، ساختار وب‌سایت شما و سادگی کاربری آن است. با یک ساختار مناسب، موتورهای جستجو به راحتی می‌توانند صفحات وب‌سایت شما را جستجو کرده و آن‌ها را در نتایج جستجو فهرست‌گیری کنند. برای کمک به کراولرهای موتورهای جستجو، می‌توانید در وردپرس یک نقشه سایت ایجاد کنید. نقشه سایت شامل تمام صفحات مهم شما است و به موتورهای جستجو در پیمایش وب‌سایت شما به راحتی کمک می‌کند.

رقبای خود را بررسی کنید، منابع لینک آن‌ها را بررسی کنید و سپس سعی کنید لینک‌ها را از همان وب‌سایت‌ها بدست آورید. یک راه آسان‌تر برای بدست آوردن لینک‌ها از وب‌سایت‌های با کیفیت بالا از طریق مهمان‌نویسی است. راه دیگر برای افزایش اعتبار دامنه شما ایجاد محتوای عالی است که ارزش لینک دادن دارد.

اگر به دنبال افزایش دامین اتوریتی هستید ما اینکار را در 20 روز و با هزینه 600 هزار تومان انجام می‌دهیم.

  • 20 واحد افزایش: 780 هزار تومان
  • رساندن به بالا پنجاه: 1.3 میلیون تومان
  • لینک سازی در 24 سایت معروف و ایندکس در ماز: 920 هزار تومان

ارتباط با ما در روبیکا و تلگرام: 09931748696

منبع: آذین بلاگ

برچسب ها:

11 نظر

  1. ادریس همتی گفت:

    سلام آیا در حداکثر بیست روز افزایش دامین اتوریتی انجام میگیره?

  2. محسن گفت:

    لطفا تلگرام به من پیام بدید.
    شماره تماس من:

  3. sam گفت:

    ببخشید این روش های رایگانی که گذاشتید واقعا جواب میده?

  4. سید دانیال گفت:

    جناب من اتوریتیم 3 هست واقعا بیست روزه میتونید به 50 برسونید!

  5. شاهین گفت:

    هر دو بسیار مفید بودند

  6. همت گفت:

    سلام خدمت شما یک سوال:
    اگر این روش هایی که با آن دامیتن اتوریتی را افزایش میدهید اصولی و سالم هستند، پس چرا برای وبسایت خودتان بیشتر از 90 نیست؟
    برای سایت شما 54 است در صورتی که توانایی افزایش آن را دارید

    • amir2000 گفت:

      درود، در حال حاضر افزایش تا 50 راحت انجام میگیره و بالاتر سخت هست و بصورت کلی نمیشه به بالای 70 رسوند دیگه 90 بماند

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه