اکنون خرید رپورتاژ آگهی به یک روش محبوب برای سریعتر کردن رتبهبندی در موتورهای جستجوی گوگل تبدیل شده است. با این حال، این روش نیاز به انتخاب سایت مناسب داشته تا هزینه شما هدر نرود.
در این مقاله، بهترین رویکرد برای خرید رپورتاژ در سال 1403 را بررسی میکنیم، با رعایت دستورالعملها و جلوگیری از گرفتار شدن در مشکلات احتمالی که میتواند به سایت شما ضربه بزند.
در حال حاضر سایت آذین بلاگ با بیش از نیم میلیون ورودی گوگل ماهانه یکی از بهترین سایتها برای خرید رپورتاژ آگهی است. آذین بلاگ با ip ایران در کلمات سخت و پربازدیدی مانند: لامبورگینی، بوگاتی، عکس بنز، قیمت بنز، پارک دوبل، صدای سگ، رپورتاژ رایگان و صدها کلمه دیگر در صفحه اول گوگل قرار دارد.
رپورتاژ آگهی سایت آذین بلاگ با تولید محتوا رایگان: 790 هزار تومان
رپورتاژ با سه لینک فالو: 650 هزار تومان
خرید رپورتاژ edu دانشگاهی: 90 هزار تومان
بک لینک 3 ماهه: 2.4 میلیون تومان
بک لینک 6 ماهه: 4.9 میلیون تومان
دامین اتوریتی: 56
اسپم اسکور: 1
آگهی صنعتی – agahisanati.ir
رپورتاژ با 3 لینک فالو: 140 هزار تومان
دامین اتوریتی: 50 و اسپم 3
دیلی تک – dailytec.ir
رپورتاژ با یک لینک فالو 190 با سه لینک 240
دامین اتوریتی 32 و اسپم 4
خرداد نیوز – khordad.news
رپورتاژ آگهی با دو لینک فالو 160
دامین اتوریتی: 23 و اسپم 3
سایت نتگام netgam.ir و بامردم baamardom.ir رپورتاژ با 3 لینک فالو در دو سایت 180 هزار تومان، هر سایت 90 هزار تومان
لینک سازی در 19 سایت معروف مانند مایکروسافت، ادوبی و … به همراه ایندکس در سایت ماز و 10 واحد افزایش اتوریتی: 610 هزار تومان
20 واحد افزایش دامین اتوریتی: 910 هزار تومان
تمامی سایتها بر روی سرورهای متفاوتی از جمله نت افراز، هاست دی ال و … قرار دارند.
اولین و مهمترین ویژگی سایت خوب برای خرید رپورتاژ آگهی، داشتن ورودی گوگل بالا و حداقل 2 هزار آیپی در روز است. یکی از ویژگیهای حیاتی و مهم برای یک سایت که میخواهید از آن برای خرید رپورتاژ استفاده کنید، داشتن ورودی بالا در موتور جستجوی گوگل میباشد. داشتن ورودی بالا در گوگل نشان میدهد که سایت به عنوان منبع مورد اعتمادی برای اطلاعات و خدماتی که ارائه میدهد، شناخته شده است. این ورودیها، نشانگر سئو مناسب و جایگاه ویژه سایت مورد نظر در گوگل میباشد. داشتن ترافیک بالا یکی از نشانههای اصلی و مهم یک سایت مناسب است.
وقتی یک وبسایت دارای ورودی گوگل بالاست، به معنای آن است که سایت مورد نظر مورد توجه گوگل، جستجوگران و کاربران قرار گرفته است. این نشاندهنده جاذبه و جذابیت محتوا، خدمات یا اطلاعات ارائه شده توسط سایت و سئو عالی میباشد. ترافیک بالا از طریق موتور جستجوها نه تنها نشان از شهرت و محبوبیت سایت دارد بلکه میتواند موجب افزایش دیده شدن آگهیها و رپورتاژهای موجود در سایت شما نیز شود. با افزایش تعداد بازدیدکنندگان، احتمالا تعداد کلیکها و تمایل به بررسی آگهیهای شما نیز بالاتر میرود.
یک سایت خوب باید حتما در کلمات سخت و پربازدید در صفحه اول گوگل باشد. به عنوان مثال سایت آذین بلاگ در کلمات سخت فراوانی در صفحه اول گوگل قرار دارد.
وقتی یک سایت در صفحه اول گوگل در کلمات کلیدی پربازدید قرار میگیرد، نشاندهنده این است که گوگل اعتقاد دارد این سایت مرتبط و ارزشمند برای کاربران است. این نه تنها به معنای اعتبار و قدرت سایت میباشد، بلکه به این معناست که سایت مورد نظر میتواند بهترین محتوا، محصولات یا خدمات را در ارتباط با آن کلمات کلیدی ارائه دهد. به طور خلاصه، حضور در صفحه اول نتایج گوگل در کلمات کلیدی پربازدید نشان از توانایی سایت در جذب توجه و رتبهبندی خوب میباشد که به طور مستقیم به افزایش ترافیک و رشد کسب و کار کمک میکند.
سایت خوب برای خرید رپورتاژ آگهی حتما باید محتوای اختصاصی و غیر کپی داشته باشد. سایتهایی که مطالب کپی منتشر میکنند، بعد از مدتی دچار افت خواهند شد. یکی از مهمترین ویژگیهای یک سایت مناسب، داشتن محتوای اختصاصی و منحصر به فرد است. محتوای اختصاصی، به معنای داشتن مطالبی است که بطور انحصاری توسط سایت ایجاد شده و از هیچ منبع دیگری کپی نشده است. سایتهایی که محتوای کپی یا تکراری دارند، به مرور زمان به علت کاهش اعتبار و ارزش محتوا، احتمالا با افت قابل توجهی در جستجوهای گوگل روبهرو خواهند شد.
داشتن محتوای اختصاصی در سایتها، دو جنبه مهم را به همراه دارد. اولا، این نشان میدهد که سایت توانایی تولید محتوای ارزشمند و بینظیر را دارد که میتواند به مخاطبان جذابیت و ارزش افزوده ارائه دهد. ثانیا، این محتوا به موتورهای جستجو مانند گوگل نشان میدهد که سایت معتبری است که ارزش یافته و قابل اعتماد است، و این باعث افزایش رتبهبندی و دیده شدن بیشتر در نتایج جستجو میشود. به طور کلی، داشتن محتوای اختصاصی در سایت یک عامل مهم برای جلب توجه کاربران و موتورهای جستجو است و میتواند به طور مستقیم بر روی موفقیت و سئو سایت شما تاثیر بگذارد.
داشتن ارتباط موضوعی نیز اهمیت بسزایی دارد. در صورتی که سایت تکنولوژی داشته باشید خرید رپورتاژ آگهی از سایت ورزشی تاثیر کمتری بر روی سئو سایت شما خواهد داشت. واقعیت این است که گوگل و سایر موتورهای جستجو اهمیت بسزایی به ارتباط موضوعی و محتوایی بین دو سایت دارند. به عنوان مثال، اگر سایت شما در حوزه تکنولوژی و IT فعالیت دارد و شما رپورتاژ زیادی از یک سایت ورزشی دریافت کنید، این ممکن است اثر کمتری بر روی سئو سایت شما داشته باشند.
چرا که ارتباط موضوعی بین دو سایت وجود ندارد و گوگل ممکن است اینها را به عنوان بک لینک کم ارزش در نظر بگیرد. به عبارت دیگر، ارتباط موضوعیت سایتها بسیار حیاتی است. به همین دلیل، انتخاب منابع و سایتهایی برای خرید رپورتاژ آگهی که در حوزه مشابه یا مرتبط با فعالیتهای سایت شما باشند، میتواند تاثیر بیشتری بر روی بهبود سئو داشته باشد.
قبل از خرید رپورتاژ آگهی حتما لینکهای سایت مورد نظر را بررسی کرده و ببینید آیا از سایتهای خوب و مرجع لینکی دارد یا نه؟ به عوان مثال اگر سایت مورد نظر از سایتهایی مانند ایمنا، ایلنا، ویجیاتو و … لینک داشت، این نشانه خوبی برای انتخاب است. یکی از موارد حیاتی که باید مد نظر داشته باشید، بررسی لینکهای موجود بر روی سایت مورد نظر است. این بررسی نقش بسیار مهمی در کیفیت و اعتبار سایتی که قصد دارید روی آن رپورتاژ آگهی خود را درج کنید، ایفا میکند.
لینکها یکی از عناصر اساسی سئو و قواعد بهینهسازی موتورهای جستجو هستند. از این رو، معیارهای کیفیت لینکها میتواند تاثیر زیادی بر روی رتبهبندی و اعتبار سایت شما در نتایج جستجو داشته باشد. سایتهایی که لینکهایشان از سایتهای معتبر و مرجع به دست آمده باشند، میتوانند به عنوان منابع با اعتبار و مورد اعتماد در نظر گرفته شوند.
یک سایت مناسب برای رپورتاژ آگهی باید حتما 50 تا 100 ریفر دامین از سایتهای واقعی و مناسب داشته باشید. در بررسی بک لینکها حتما این نکته را در نظر بگیرید که ریفر دامین کامنتی و pbn را در نظر نگیرید! علت این است که با ربات میتوان در یک روز از صدها سایت بک لینک کامنتی گرفت و ریفر دامین را افزایش داد. 50 ریفر دامین خوب، بهتر از 5 هزار ریفر دامین کامنتی یا pbn است.
داشتن اتوریتی بالا و اسپم پایین برای هر سایتی یک مزیت به حساب میآید. البته باید گفت که اتوریتی و اسپم معیارهای سایت ماز هستند و ارتباطی به گوگل ندارند. پس خیلی روی این بخش حساسیتی نداشته باشید. اتوریتی به عنوان یک معیار ارزیابی، نشان دهنده اعتبار، ارزش و اهمیت سایت میباشد. یک سایت با اتوریتی بالا معمولا برای موتورهای جستجو و کاربران از نظر محتوا، قابلیت ارائه اطلاعات مفید و ارتباطات موثر معتبر است. این اتوریتی معمولا براساس عواملی مانند تاریخچه سایت، تعداد بک لینکهای مرتبط، و رتبهبندی سایت توسط سایر منابع معتبر محاسبه میشود.
گرچه این معیارها برای سایتها مهم هستند، اما باید توجه داشت که گوگل بهطور مستقیم از این معیارها برای رتبهبندی سایتها استفاده نمیکند. این معیارها توسط سایتهایی مانند Moz و Ahrefs ارزیابی میشوند و گوگل فقط از الگوریتمهای خود برای ارزیابی سایتها استفاده میکند. بنابراین، در نگرانیهایتان در مورد این معیارها حساسیت زیادی نداشته باشید. هرچند که اتوریتی بالا و اسپم پایین میتوانند بهبود عملکرد سایت شما را تسهیل کنند، اما بهتر است همواره روی ارائه محتوای با کیفیت، تجربه کاربری بهتر، و ارتباطات موضوعی تمرکز کنید.
خرید رپورتاژ آگهی فرآیندی است که در آن برای انتشار یک مطلب با تعدادی لینک به سایت خود، مبلغی را به سایت هدف پرداخت کرده تا آنها به انتشار مطلب بپردازند. معمولا هدف یک خریدار، بهبود سئو و افزایش رتبه وبسایت خود در موتورهای جستجو است. هدفهای دیگر ممکن است افزایش ترافیک ارجاعی یا آشنایی با برند و اخبار شرکت باشد.
رپورتاژها خدمات ارزشمندی هستند زیرا وزن لینکهای اشارهکننده به یک وبسایت یکی از عوامل اصلی رتبهبندی موتورهای جستجو، به ویژه برای گوگل است. به عبارت ساده، هر چه لینکهای مرتبط و با کیفیت بیشتری برای اشاره به وبسایت شما داشته باشید، میتوانید در نتایج صفحات موتورهای جستجو رتبه بالاتری بگیرید. رتبهبندی بالاتر در موتورهای جستجو به معنای بیشترین بازدیدکنندگان وبسایت و در نهایت، فروش و سود بیشتر است. همه اینها باعث ارزش فوقالعاده خرید رپورتاژ میشود.
لینکها یکی از عوامل مهم در رتبهبندی گوگل هستند. بدون آنها، به دست آوردن جایگاه برتر برای جستوجوهای پرتکرار با رقابت شدید و ترافیک هدفمند دشوار میشود. سمیراش لینکها را یکی از هفت عامل اصلی رتبهبندی برای وبسایتها معرفی میکند.
خرید رپورتاژ آگهی مهم است! تکنیک محتوای آسمانخراش نتایج قابل توجهی دارد، اما فقط به آن اعتماد کردن کافی نیست. شما نیاز به روشهای دیگر لینک سازی دارید تا در حالی که محتوای مناسب میسازید، لینکها را به دست آورید. خریداری رپورتاژ آگهی برای وبسایتها فقط یک امکان نیست، بلکه اغلب یک ضرورت است. نگران نباشید؛ شما میتوانید خطرات را کاهش دهید و سود خود از خرید رپورتاژ را زیاد کنید.
فاکتور اولیهای که باید در نظر گرفته شود، خطرات خرید بک لینک است، به ویژه جریمههای ممکن از سوی گوگل، بیایید شرایط و دلایل پشت این خطرات را تحلیل کنیم.
به دست آوردن لینکها به طور ناگهانی و بیشباهت با سرعت بسیار بالا، به ویژه برای وبسایتهای تازه، خطرات قابل توجهی را به همراه دارد، زیرا گوگل در عرض چند روز افزایش ناگهانی صدها یا هزاران لینک را تشخیص میدهد که ممکن است فیلترهایی را فعال کند.
از پیشنهاداتی که قول میدهند تعداد زیادی لینک را با قیمتهای باورنکردنی پیشنهاد میدهند، به ویژه از طریق پلتفرمهایی مانند لینکدین یا فایور باید مراقبت کرد. این پیشنهادها معمولا منجر به لینکهای اسپمی از وبسایتهای با کیفیت پایین میشوند که منجر به مزایای کوتاهمدتی میشوند که ممکن است با جریمههای گوگل از بین بروند. تجزیه و تحلیل استراتژیهای ساخت لینک رقبا به شما کمک خواهد کرد تا سرعت بهینهای را برای به دست آوردن لینکها تعیین کنید. بر روی به دست آوردن لینکها با سرعت مشابه یا کمی سریعتر از رقبایتان تمرکز کنید.
بک لینک و رپورتاژ آگهی از شبکههای وبلاگ خصوصی یا همان PBN و راهکارهای مشابه خطرات قابل توجهی برای سئو وبسایت شما ایجاد میکنند. این روشها معمولا منجر به جریمه میشوند. به دست آوردن تعداد زیادی لینک از وبسایتهای غیرمرتبط توصیه نمیشود. در حالی که چند لینک غیرمرتبط منجر به جریمه نمیشوند، ترکیبی از لینکهای غیرمرتبط و مشکلات دیگر از این فهرست به جریمههای گوگل منجر خواهد شد.
برای جلوگیری از مشکلات با گوگل، ضروری است که لیست انکرهای خود را متنوع کنید و از استفاده مداوم از یک یا دو انکر با هدف تجاری آشکار پرهیز کنید. برای جلوگیری از جریمههای گوگل، استراتژی ساخت لینک شما باید شامل موارد زیر باشد:
تحلیل رقبا این اطلاعات را ارائه خواهد داد. برای خرید رپورتاژ آگهی به طور موثر، معیارهای کلیدی پروفایل لینک رقبا را تجزیه و تحلیل کنید و هدف خود را از آنها بالاتر قرار دهید. اگر آنها هر ماه 20 بک لینک دریافت میکنند، هدفتان 30 باشد. اگر رقبا لینکها را از سایتهایی با اتوریتی بالای 15 دریافت میکنند، هدفتان اتوریتی بالاتری باشد.
فاکتور اساسی در سئو محتواست. بدون توجه به اینکه آیا لینکها را خریداری میکنید یا از روشهای رایگان استفاده میکنید، به محتواهای برتر، اینفوگرافیک و ویدیوهای با کیفیت بالا نیاز دارید. محتوای با کیفیت برای چند دلیل بسیار حائز اهمیت است:
فاکتور سوم، برنامهریزی بودجه است. صاحبان وبسایت نتایج قابل پیشبینی با هزینههای قابل پیشبینی میخواهند که برای تمام روشهای به دست آوردن لینک قابل اعمال است. برای پیشبینی تعداد لینکهای مورد نیاز و هزینههای آنها، شما به تجربه، ارزیابی دقیق رقبا و درک واضح از انواع لینکهایی که قصد دارید به دست بیاورید نیاز خواهید داشت. دانش و نظارت مداوم بر قیمتهای بازار نقش حیاتی دارد که منجر به برونسپاری یا واگذاری وظایف ساخت لینک به شرکتهای تخصصی میشود.
متن لینک یا انکر تکست، متن قابل مشاهده و قابل کلیک یک لینک است. معمولا با رنگی متفاوت از متن اطراف نمایش داده میشود و اغلب زیرخط دار است. متن خوب لینک، به خواننده میگوید که اگر روی لینک کلیک کنند چه چیزی را انتظار دارند. استفاده از متن مناسب برای لینک، احتمال کلیک کردن بر روی لینک شما را افزایش میدهد و به موتورهای جستجو کمک میکند تا با ارائهی زمینه، بهتر متوجه محتوای لینک شوند.
خرید رپورتاژ از منابع قابل اعتماد میتواند چندین مزیت برای تلاشهای سئو شما داشته باشد:
به جای ارتباط دستی با مدیران وب و مذاکره برای قرار دادن لینک، خرید رپورتاژ آگهی فرآیندی سادهتر را ارائه میدهد که زمان ارزشمند شما را صرفهجویی میکند.
پلتفرمهای معتبر اطمینان میدهند که رپورتاژهایی که خریداری میکنید از وبسایتهای معتبر میآیند و کیفیت و ارتباطشان با صنعت شما تضمین میشود.
رپورتاژ و بک لینکهای با کیفیت به اعتبار وبسایت شما کمک میکنند و اعتبار و اعتماد به نظر موتورهای جستجو را ایجاد میکنند.
با پروفایل قدرتمند لینک، وبسایت شما احتمالا در نتایج موتورهای جستجو به رتبهبندی بالاتری دست مییابد که باعث افزایش ترافیک طبیعی و مشتریان وبسایت شما میشود.
ساخت لینک یک فرایند مداوم است که شامل تهیه رپورتاژ آگهی از منابع خارجی است. این نیازمند تحقیق دقیق، ایجاد روابط و ساخت محتوا برای جلب لینک طبیعی است. در حالی که خرید رپورتاژ میتواند استراتژی شما را تکمیل کند، اما ارتباط آن با تکنیکهای دیگر ساخت لینک برای موفقیت در طولانی مدت ضروری است.
با وجود داشتن تعداد زیادی لینک، اغلب کیفیت همیشه از تعداد مهمتر است. بک لینکهای با کیفیت از وبسایتهای معتبر در حوزهی شما از نظر موتورهای جستجو ارزش بیشتری دارند. مهم است که بر روی تهیهی لینک مرتبط و قابل اعتماد تمرکز کنید که میتوانند بهطور مثبت بر تلاشهای سئو شما تاثیر مثبت بگذارند. شناسایی لینکهای با کیفیت نیاز به ارزیابی دقیق دارد. به دنبال وبسایتهایی با اعتبار دامنه قوی، محتوای مرتبط و پروفایل لینک سالم باشید. ترافیک وبسایت، حضور در شبکههای اجتماعی و مشارکت کاربر برای سنجش اعتبار وبسایت مفید است.
اگر شما بک لینک میخرید یا در حال فکر کردن به این هستید، کاری که در حال انجام آن هستید را متوقف کنید و این متن را تا انتها بخوانید. هر گونه تبادل پول، کالا یا خدمات با هدف به دست آوردن یک بک لینک، توسط گوگل به عنوان لینک پرداختی در نظر گرفته میشود. همه به شما میگویند که گوگل به صراحت با خرید بک لینک مخالف است. گوگل علیه خرید لینکها به منظور انتقال رتبه صفحهها است. به عبارت دیگر، خرید یا فروش لینکها برای دستکاری رتبهبندی موتورهای جستجو ممنوع است.
لینکهای فالو همیشه اعتبار را به صفحه مقصد انتقال میدهند. به گفته گوگل، وبسایتهایی که با خرید لینکها رتبه صفحهها را دستکاری میکنند، شاهد کاهش رتبه خواهند بود. در اوایل سال 2012، گوگل به روزرسانی الگوریتم پنگوئن را منتشر کرد. هدف پنگوئن گوگل محدود کردن روشهای ساخت لینک و تاکید بیشتر بر پنالتیهای الگوریتمی بود.
PBNهای محبوب با جریمه مواجه شدند و وبسایتهایی که از لینکهای PBN استفاده میکردند، از نتایج جستجو به گونهای ناگهانی سقوط کردند. علاوه بر پنالتیهای الگوریتمی، گوگل منابع بیشتری را به تیم بررسی دستی خود اختصاص داد.
گاهی اوقات پنالتی به شکل از دست دادن پیج رنک اعمال میشد، اما در موارد دیگر، سایت به صورت کامل از نتایج جستجو حذف میشد. بسیاری از تاکتیکهای ساخت لینک پرداختی که در گذشته کار میکردند، اکنون کاربرد ندارند. بازار ساخت لینک فعلی بسیار پیچیده و پنهانتر شده است.
شرکتهایی که میخواهند سئو خود را بهبود بخشند و رتبهبندی جستجوهایشان را ارتقا دهند، ممکن است از سایت تریبون برای توسعه لینکهای طبیعی استفاده کنند. رویکردهای منحصر به فرد آنها و تعداد سایتهای زیاد از مزایای این سایت میباشد.
سایت تسمینو رابط کاربری بسیار خوبی دارد. پس از انتخاب دسته مناسب خود، میتوانید برای دریافت یک لیست از دامنههای پیشنهادی با اطلاعاتی مانند اعتبار دامنه، عامل اعتماد، محبوبیت لینک و قیمت، سایت مورد نظر برای خرید رپورتاژ آگهی را انتخاب کنید.
سایت پینگادو نیز یکی از سایتهای جدید و پلتفرم خرید رپورتاژ با قیمت مناسب است. با مراجعه به این سایت خواهید توانست پکیجهای خوبی را با قیمت ایدهآل پیدا کنید. برای خرید رپورتاژ آگهی از سایت پینگادو به اینجا مراجعه نمایید: pingado.ir
سایت نوین یکی از قدیمیترین سایتها در حوزه سئو و خرید رپورتاژ میباشد. برای به دست آوردن بک لینکهای با کیفیت بالا به این سایت مراجعه نمایید. شما میتوانید از حرفهایها در حوزههای مختلف از جمله مالی، بازاریابی، سلامت، فناوری و شغلها استفاده کنید.
در هنگام خرید رپورتاژ این نکات را حتما در نظر بگیرید:
اطمینان حاصل کنید که رپورتاژ و بک لینکی که خریداری میکنید، به حوزه و محتوای وبسایت شما مرتبط هستند. تطابق نقش مهمی در الگوریتمهای موتورهای جستجو دارد و بدست آوردن پیوندها از وبسایتهایی که در همان صنعت یا حوزه موضوعی فعالیت میکنند، تاثیر بیشتری خواهد داشت.
اعتبار دامنه و اعتبار صفحه معیارهایی هستند که نشاندهنده قدرت و اعتبار یک وبسایت هستند. اولویت بندی کنید به پلتفرمهایی که پیوندها را از وبسایتهایی با اعتبار بالا ارائه میدهند، زیرا این پیوندها در الگوریتمهای موتورهای جستجو وزن بیشتری دارند.
در نظر بگیرید که پیوندها، کجای وبسایتهای مرجع قرار داده میشوند. پیوندها در بخشهای محتوای اصلی یا بخشهای سربرگ یک صفحه معمولا ارزش بیشتری دارند از پیوندهایی که در فوتر یا نوارهای کناری قرار دارند. اطمینان حاصل کنید که پیوندهای خریداری شده به خوبی در محتوای وبسایت مرجع یاد شده یکپارچه شدهاند.
خرید بک لینک میتواند راهی موثر برای تکمیل استراتژی ساخت لینک شما باشد. این به شما اجازه میدهد تا به سرعت و به صورت کارآمد بکلینکها را تهیه کنید و زمان و تلاش خود را صرفهجویی کنید. با این حال، مهم است که با احتیاط این کار را انجام دهید و منابع قابل اعتمادی را انتخاب کنید که بکلینکهای واقعی و با کیفیتی ارائه میدهند.
بک لینکها، همچنین به عنوان لینکهای ورودی شناخته میشوند، لینکهایی هستند که از وبسایتهای خارجی به وبسایت شما اشاره میکنند. آنها یک قسمت حیاتی در سئو هستند زیرا موتورهای جستجو آنها را به عنوان رایهای اعتماد در نظر میگیرند. وقتی وبسایتهای معتبر به وبسایت شما لینک میدهند، به موتورهای جستجو نشان داده میشود که محتوای شما ارزشمند و قابل اعتماد است که منجر به رتبهبندیهای بالاتر میشود.
اعتبار دامنه یک عنصر کلیدی برای محاسبه اعتمادپذیری وبسایتها جهت خرید رپورتاژ آگهی است. کیفیت محتوا و پیوندها به عنوان رکن تصمیمگیری در مورد اعتبار دامنه در نظر گرفته میشوند، با این حال هیچ روش محاسبه یکنواختی وجود ندارد.
سن دامنه: در سئو، سن یک دامنه یک عامل مهم است که میتواند جدیت آن را نشان دهد. برای موتورهای جستجو، دامنههای قدیمی نه تنها برای پیوستگی جالب هستند، بلکه به دلیل اینکه این دامنهها یک تاریخچه بسیار طولانی دارند نیز جالب هستند.
کیفیت پیوندهای ورودی: در اوایل دوران جستجوی تجاری وب، اهمیت پرطرفداری لینک برای رتبهبندی مهم بود. به طور ساده هر چه بیشتر لینک داشتید بهتر بود. با این حال، اعتبار دامنه به تعداد پیوندها توجه نمیکند. لینکهای سایتهای با کیفیت بالا نقش مهمی ایفا میکنند. علاوه بر این، متنهای انکر نیز مورد توجه قرار میگیرند.
کیفیت محتوا: ارزش محتوا توسط بسیاری از عوامل فردی تعیین میشود. آیا وبسایت از تصاویر با کیفیت بالا استفاده میکند؟ آیا گرافیکها در سایتهای دیگر نیز وجود دارند یا یکتا هستند؟ استانداردهای کیفیت مختلفی برای متن نیز وجود دارد. متن به عنوان کیفیت بالاتر در نظر گرفته میشود اگر از اشتباهات دستوری یا املایی معاف و ساختار منطقی داشته باشد. محتوایی که مستقیما از وبسایتهای دیگر کپی شده است، به عنوان مثال، منجر به ارزشکاهش میشود.
رتبهبندی کاربران: امتیازات یا نظرات کاربران میتوانند اعتبار دامنه را افزایش دهند.
به طور کلی، بازاریابان جستجو به یکی از سه دلیل زیر، رپورتاژ آگهی و بک لینک را خریداری میکنند:
از این نکته نمیتوان فرار کرد. خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک به طور قابل توجهی سریعتر و آسانتر است نسبت به وظیفه دشوار ایجاد محتوایی که به طور طبیعی لینکهای برگشتی جلب کند. اولین مرحله، ایجاد منابع محتوایی است که افراد میخواهند به آنها لینک دهند. دوم، شما باید سایتهایی که میتوانید به آنها توجه کنید را پیدا کرده و سوم، نامههای دستی را نوشته و ارسال کنید و سپس پاسخها و پیگیریها را مدیریت کنید. این فرآیند ممکن است هفتهها طول بکشد. در مقابل، خرید رپورتاژ سریع و بدون دردسر است.
عجیب اینکه قیمت لینکهای پرداختی ممکن است ارزانتر از لینکها و رپورتاژ آگهی رایگان باشد. بگذارید توضیح دهم: برای موفقیت در ساخت لینکهای رایگان، شما به منابع زیادی نیاز دارید. بگذارید بگویم شما در حال انجام ساخت لینکهای رایگان مهمانی هستید. این استراتژی نیازمند ایجاد محتوای با ارزش بالا است و این میطلبد که نویسندگان ماهر محتوا، هنرمندان گرافیکی و تخصصهای موضوعی را جذب کنید. همچنین به یک تیم برای انجام خدمات دستی و اشتراک در ابزارهای ساخت لینک نیاز خواهید داشت اگر میخواهید لینکها را به مقیاس بزرگ برنده شوید. هزینه ساخت لینک رایگان ممکن است بالاتر از پرداخت به کسی برای انجام این کار باشد.
بیایید واقعگرا باشیم. مخالف چیزی که گوگل ممکن است به شما بگوید: خرید بک لینک واقعا کار میکند! بیشتر از این، وقتی به درستی انجام میشود، تقریبا هیچ ریسکی از پنالتی وجود ندارد زیرا برای گوگل غیرممکن است تشخیص دهد کدامها یک قرارداد پرداختی هستند و کدامها نیستند. اگر قرار است لینکها را بخرید، تنها میخواهید با وبلاگ نویسان و صاحبان سایتهایی که استانداردهای بالایی دارند کار کنید.
اگر شما در نظر دارید بک لینک بخرید، بیایید واضح بگویم که چه کار نباید انجام دهید:
خرید رپورتاژ یک بخش ضروری در استراتژی موفق سئو میباشد. آنها نقش مهمی در بهبود اعتبار و قابلیت دیده شدن وبسایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو ایفا میکنند. با این حال، پیدا کردن سایتهای قابل اعتماد و با کیفیت ممکن است یک وظیفه چالش برانگیز باشد.
در این مقاله، به بهترین مکانهایی برای خرید رپورتاژ آگهی با کیفیت برای سئو پرداختیم و به شما نکات و توصیههای ارزشمندی ارائه دادیم. اگر میخواهید رپورتاژ آگهی بخرید، سایت آذین بلاگ با ورودی گوگل بالا، انتخاب مناسبی برای شما است.
منبع: آذین بلاگ
نظر شما