امروز: February 9, 2025
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت فراری پیستا، کابین و داخل فراری

متفرقه تاریخ انتشار: 23/09/28 بدون نظر   741 بازدید

اندازه فونت    
قیمت فراری پیستا، کابین و داخل فراری

خودروی ایتالیایی فراری پیستا با وجود قدیمی شدن هنوز هم در میان جمعیت خودنمایی می‌کند. در سال 2018، فراری مدل فراری 488 پیستا را در نمایشگاه اتومبیل ژنو معرفی کرد. این خودرو تغییرات مکانیکی و خارجی زیادی را دریافت کرده تا قابلیت‌های بیشتری نسبت به 488 GTB داشته باشد. کابین آن به طرز شگفت‌انگیزی جادار است و فضایی ارائه می‌دهد، بیشتر از آنچه که به طور معمول در یک خودروی دو دره اسپرت پیدا می‌کنید.

در زمینه عملکرد، پیستا توانایی و ثباتی را که از یک خودروی تولید شده توسط نام معروف فراری انتظار دارید، ارائه می‌دهد. این خودرو در کمتر از سه ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت رسیده و در انعطاف‌پذیری بی‌نظیر از گوشه‌ها عبور می‌کند و با آسانی در مسیرهای راست و بی‌لغزش حرکت می‌کند. این فراری تقریباً به اندازه یک خانه در حومه شهر هزینه دارد، اما اگر پولش را دارید، دارای امکاناتی برای سرگرمی، لذت و هیجان است. با بررسی فراری پیستا در آذین بلاگ همراه باشید.

فراری 488 پیستا

مشخصات فنی فراری پیستا

  • نوع خودرو: اسپرت، موتور وسط، دیفرانسیل عقب، 2 سرنشین، 2 درب
  • موتور: V-8 با حجم 3.9 لیتری
  • قدرت: 711 اسب بخار
  • گشتاور: 568 پوند فوت
  • تعداد سیلندر: 8
  • سوپاپ: 16
  • گیربکس: اتوماتیک دوکلاچه 7 سرعته
  • شتاب: 0 تا 100 کیلومتر در 2.7 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 340 کیلومتر
  • وزن: 1330 کیلوگرم

قیمت فراری پیستا

قیمت فراری پیستا

قیمت فراری پیستا مدل 2019 حدود 331 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی بیش از 16 میلیارد تومان می‌باشد. تریم دیگر آن یعنی Pista Spider convertible حدود 351 هزار دلار قیمت دارد.

نمای پشتی

شاهکار ساخت در 2018

شاهکار Ferrari 488 Pista موتور 3902 سی سی V8 711 اسب بخاری آن است. با تکامل شدید موتور توربو که در سال‌های 2016 و 2017 به عنوان موتور بین‌المللی سال انتخاب شد، مهندسان این خودرو موفق شدند قدرتمندترین V8 فراری در تاریخ را توسعه دهند. افزایش قدرت 49 اسب بخاری نسبت به موتور 488 GTB همچنین بزرگترین جهش در قدرت موتور برای یک خودروی سری ویژه فراری و 11 اسب بخار بیشتر از مدل قبلی، 458 Speciale بود. به طور خلاصه، V8 به معیار جدید نه تنها برای واحدهای قدرت توربو شارژ، بلکه برای همه موتورها تبدیل شد.

برای دستیابی به این اهداف، مهندسان فراری مجبور بودند در چندین جبهه کار کنند. نسل جدیدی از سیستم کنترل لغزش جانبی معرفی شد، کارایی سیستم ترمز بهبود یافت و یک تایر خاص جدید، میشلین اسپورت کاپ 2، با همکاری شرکای تایر میشلن توسعه یافت. فراری پیستا 90 کیلوگرم سبکتر از 488 GTB بود که از نظر چابکی و پاسخگویی مزایای زیادی به همراه داشت. برای به حداکثر رساندن این موضوع، کاهش وزن در حساس‌ترین مناطق خودرو به دور از مرکز ثقل خودرو متمرکز شد. بدنه به گونه‌ای طراحی شده بود که خودرو را تا حد امکان سبک نگه دارد و دارای مواد فوق سبک مانند فیبر کربن برای پوشش موتور، سپرهای جلو و عقب و اسپویلر عقب و Lexan برای شیشه عقب بود.

موتور فراری

موتور و گیربکس

یک موتور وی-8 دوتوربو با حجم 3.9 لیتر زیر کاپوت فراری پیستا جای دارد و توانایی تولید 711 اسب بخار و 567 پوند-فوت گشتاور را دارد. یک گیربکس اتوماتیک هفت سرعته به اداره عملکرد خودرو می‌پردازد و نیرو را به چرخ‌های عقب انتقال می‌دهد. پیستا به منظور اشباع تمایل شما به سرعت طراحی شده است. در آزمایش‌های مسیر ما، این خودرو توانست در زمانی کوتاه تنها در 2.7 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت برسد. این موقعیت آن را کنار بوگاتی قرار می‌دهد. با این حال، لامبورگینی هوراکان اوو سریع‌تر است و می‌تواند این مسافت را در تنها 2.7 ثانیه طی کند. سیستم تعلیق 488 روان است و کیفیت سواری بالایی را ارائه می‌دهد که این خودرو را به یک همراه قابل زندگی در رانندگی روزانه تبدیل می‌کند.

خودرو در پیست

برد، مدل و تریم‌های 2020

برای سال مدل 2020، خط تولید 488 از سه نسخه به دو نسخه کاهش می‌یابد و تنها مدل‌های Pista و Pista Spider باقی می‌مانند. فراری 488 Pista را در نسخه کوپه و کروک ارائه می‌دهد. ما فکر می‌کنیم که با کوپه، که کمی ارزان‌تر از نسخه کروک است، بیشتر راضی خواهید بود، مگر اینکه نیاز ویژه‌ای به بادی که از میان موهای شما می‌گذرد داشته باشید. کوپه Pista دارای چرخ‌های 20 اینچی است و بیرونی آن با یک نوار مسابقه‌ای تزئین شده است.

لیست امکانات استاندارد خارجی نیز شامل آینه‌های جانبی گرم‌شونده و تاشو، چراغ‌های عقب LED، چراغ‌های مه شکن عقب و برف پاک‌کن‌های حساس به باران می‌شوند. داخل خودرو دارای تجهیزات استانداردی مانند صندلی‌های یک تکه از فیبر کربن مخصوص مسابقه، ستون فرمان با تنظیم‌پذیری دستی، کنترل اتوماتیک دو منطقه‌ای دما و ورود و استارت بدون کلید است. با لیست طولانی از تجهیزات اختیاری، فراری 488 پیستا به شما فرصت زیادی برای شخصی‌سازی این خودرو می‌دهد.

داخل فراری

داخل و کابین فراری پیستا

فراری 488 پیستا دو سرنشینه است و هر دو مسافر بیشترین فضا را در مقایسه با آنچه که معمولاً در یک خودرو گران‌قیمت پیدا می‌کنید، ارائه می‌دهد. همانطور که برای خودروهای این کلاس معمول است، فضای بارگیری زیادی وجود ندارد. فراری پیستا فقط شش فوت مکعب فضا برای وسایل شما ارائه می‌دهد.
داخلی مدل 488 Pista حس مسابقه‌ای مشخصی داشت، با حذف تمام عناصر اضافی، استفاده گسترده از مواد فنی سبک و انحصاری مانند فیبر کربن و الکانتارا همراه با صنعت‌گری دقیق و دقتی که امضای تمام کاپوت‌های فراری است.

نمای عقب در پیست

سیستم سرگرمی و تکنولوژی

فراری پیستا به طور پیش‌فرض دارای امکانات فناوری مانند سیستم مسیریابی یکپارچه و یک سیستم صوتی با شش بلندگو است. تمام مدل‌ها دارای امکان بلوتوث برای تماس تلفنی و پخش صدا از طریق اتصال به دستگاه‌ها هستند. همچنین امکان ادغام Apple CarPlay برای اتصال بی‌دردسر به دستگاه‌های شما ارائه می‌شود، اما امکان اتصال از طریق Android Auto در دسترس نیست.

عملکرد، امنیت و گارانتی

همانطور که در مورد خودروهای عجیب و نادر با تولید محدود معمولاً اتفاق می‌افتد، Ferrari 488 مدل 2020 تاکنون توسط اداره ملی ایمنی ترافیکی آزمایش نشده است. به علاوه، پیستا دارای انتخاب محدودی از ویژگی‌های کمک به راننده است. امکاناتی مانند سیستم هشدار نقطه کور ارائه نمی‌شوند. ویژگی‌های ایمنی کلیدی شامل موارد زیر هستند:

– دوربین پشتیبان
– سنسورهای پارک عقب

گارانتی Ferrari شامل 3 سال می‌شود. همچنین، Ferrari خود را با ارائه خدمات نگهداری زمان‌بندی رایگان به مدت 7 سال از سایر رقبا تمایز می‌دهد. به عبارت دیگرفراری پوششی را ارائه می‌دهد که برابر با حفاظت ارائه شده توسط لامبورگینی است.

سوالات متداول

تغییرات فراری 488 پیستا شامل چیست؟

تغییرات بیشترین در بخش خارجی Pista در بخش جلویی اتفاق می‌افتد. هوا از طریق کانال‌های موجود در بامپر جلویی عبور کرده و به یک توربو بزرگ هدایت می‌شود، که در سرعت‌های بالا فشار هوا را بر روی نوک بیشتر می‌کند. بهبود عملکرد به کمک تونل‌های ورودی هوا از ناحیه کناره‌ها به اسپویلر عقب منتقل شده‌اند تا جریان هوا را بهینه‌سازی کنند. تغییرات دیگر در بخش خارجی شامل دیفیوزرهای زیر بدنه و دیفیوزر عقب مشترک با مدل 488 GTE است. در مجموع، این خودرو 20 درصد بیشتر از 488 GTB نیروی فشاری تولید می‌کند.

در داخل، کربن فایبر و الکانتارا در سراسر استفاده شده‌اند تا وزن را کاهش دهند. به طور کلی، این خودرو 91 کیلوگرم سبک‌تر از 488 GTB است. حداکثر سرعت خودرو 340 کیلومتر در ساعت است.

چرا فراری 488 پیستا به این اندازه گران است؟

خب، شما نباید متعجب شوید که بفهمید که فراری پیستا یکی از نادرترین خودروهای جهان است و یکی از دلایل هزینه بالای آن، تولید محدود آن است. تنها 3500 واحد از مدل پیستا تولید شده است.

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه