امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت کادیلاک XT5 2024، داخلی و کابین خودرو

متفرقه تاریخ انتشار: 24/02/28 بدون نظر   24 بازدید

اندازه فونت    
قیمت کادیلاک XT5 2024، داخلی و کابین خودرو

کادیلاک XT5 دارای یک فضای بارگیری بزرگ، ادغام آسان تلفن همراه و ارزش نسبتا مناسب در دسته‌بندی شاسی بلندهای لوکس متوسط ​​است. اما در هیچ زمینه خاصی برجستگی ندارد و نمی‌تواند با سطح لوکسی که در بیشتر رقیبان خود یافت می‌شود، هماهنگ شود. کادیلاک دسته خودروهای مبتنی بر بنزین خود را کاهش می‌دهد چرا که این شرکت قصد دارد تا تا سال 2030 یک برند کاملا الکتریکی شود. شاسی بلند الکتریکی Optiq آینده جایگزین XT5 است و ممکن است جایگاه آن را در شرکت کادیلاک بگیرد. خودرو لیریک در حال حاضر تنها خودروی الکتریکی کادیلاک است، اما کادیلاک اسکالید IQ و سدان بسیار لوکس سلستیک نیز در سال 2024 به آن اضافه می‌شوند.

اگر XT4 برای شما کوچک باشد و اگر به سه ردیف صندلی XT6 نیاز نداشته باشید، آنگاه XT5 ممکن است برای شما مناسب باشد. کادیلاک XT5 راحت بوده و به طور معقولی جذاب است، اما در حوزه‌ی خودروهای شاسی بلند کوچک لوکس، رقبا با طراحی‌های پیچیده و اسپرت از جمله کلاس GLC مرسدس-AMG و پورشه ماکان، بهتر هستند. اگرچه کادیلاک XT5 در سال 2020 به‌روز شده است، اما داخلی آن به سرعت قدیمی شده و مواد و طراحی آن بیشتر کاربردی است تا زیبا و لوکس، کابین به سنت کادیلاک، بسیار ساکت و آرام است.

کادیلاک XT5 2024

مشخصات فنی کادیلاک XT5

  • نوع خودرو: موتور جلو، چهار چرخ متحرک، 5 سرنشین، واگن 4 درب
  • موتور: 24 سوپاپ V-6
  • قدرت: 310 اسب بخار در 6600 دور در دقیقه
  • گشتاور: 271 پوند فوت در 5000 دور در دقیقه
  • تعداد سیلندر: 6
  • سوپاپ: 24
  • گیربکس: 9 سرعته اتوماتیک
  • شتاب: 0 تا 100 کیلومتر 6.1 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 210 کیلومتر
  • وزن: 1980 کیلوگرم

قیمت کادیلاک XT5

قیمت کادیلاک XT5

قیمت کادیلاک XT5 مدل 2024 حدود 45 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی بیش از 2.4 میلیارد تومان می‌باشد. تریم Premium Luxury و Sport به ترتیب 51 و 58 هزار دلار قیمت دارند.

نمای عقب خودرو

مدل 2024

کادیلاک اعلام کرده است که سال 2024 آخرین سال برای XT5 خواهد بود و با تغییرات ظاهری همراه خواهد بود. رنگ‌های جدید بیرونی شامل Emerald Lake Metallic، Midnight Sky Metallic هستند و سه پکیج ظاهری برای مدل Sport در دسترس است. با این حال، کادیلاک در مرحله انتقال به یک برند کاملا الکتریکی است و اعتقاد دارد که منابع خود را بر روی این تلاش متمرکز کند. با این حال، Cadillac XT5 در چین به عنوان یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها با فروش بالا باقی خواهد ماند.

کادیلاک سفید

موتور و گیربکس

دو موتور برای این خودرو در دسترس است. یک موتور توربو-چهار یا یک V-6، هر دو همراه با یک گیربکس اتوماتیک 9 سرعته و سیستم دیفرانسیل جلو یا همه چرخ متحرک، متاسفانه هیچکدام از این موتورها به تجربه رانندگی پرانرژی الهام بخش منجر نمی‌شوند. اگر بازار تنها به چندین انتخاب محدود بود، XT5 یک گزینه قابل قبول بود اما رقبا به‌طور مداوم بهبود یافته‌اند و کادیلاک را پشت سر گذاشته‌اند. موتور توربوشارژ با چهار سیلندر XT5 توانایی تولید 237 اسب بخار را دارد و موتور اختیاری V-6 باعث تولید 310 اسب بخار می‌شود. با هر دو موتور، XT5 قابلیت مقایسه با رقبای هدفمند به عنوان مثال پورشه ماکان S با توان 340 اسب بخار را ندارد.

با این حال، عملکرد کادیلاک به طور مثبت‌تر در مقایسه با مدل‌های کم‌تر مانند لکسوس RX و ولوو XC60 می‌باشد. در عملیات روزانه و آرام، ما مشاهده کرده‌ایم که موتور V-6 کادیلاک با تولید صدای کم و عایق‌گذاری خوب از داخل کابین، اثرگذار است. با این حال، زمانی که گاز فشرده شود، صدای بزرگتر موتور به نحوی ناخوشایند خودش را به نمایش می‌گذارد. با روبه‌رو شدن با یک جاده پیچ‌دار، XT5 قادر به مقابله با اعتماد به‌نفس است، اگرچه حتی با نصب آپشن تعلیق تطبیقی، احساسات شما را در جلوی گردنتان به سر نخواهد انداخت.

کابین کادیلاک XT5

داخلی و کابین کادیلاک XT5

فضای مسافرین قابل قبول است، اما کابین به اندازه یک کادیلاک مدرن لوکس نیست. مواد مورد استفاده در سراسر کابین کادیلاک XT5 زمانی که به صورت جداگانه بررسی می‌شوند، به نظر می‌رسند مرتب باشند، اما زمانی که به‌صورت کلی مورد بررسی قرار گیرد، نتیجه یک طراحی است که به نظر می‌رسد بدون هدف است. طراحی داخلی قابل قبول است و موقعیت رانندگی مطلوب است. یکی از نقاط مثبت XT5 در کاربردی بودن است. فضای بار بالاتر از میانگین، زیادی از جعبه‌ها برای نگه‌داری اجناس کوچک، و صندلی عقبی که آسان برگردان است، این کادیلاک را به‌عنوان یک پادشاه بار می‌سازد.

کادیلاک 2024

سیستم سرگرمی و تکنولوژی

همه مدل‌های XT5 از ابتدا با امکانات استاندارد خوبی از نظر اتصال به اینترنت برخوردارند، با ویژگی‌های مانند صفحه نمایش لمسی 8 اینچ، Apple CarPlay، Android Auto، و یک اسپات وای-فای 4G LTE، سیستم اطلاعات و ارتباطات CUE کنترل‌های قابل فهمی ارائه می‌دهد که شامل یک کنترل‌گر چرخشی و تشخیص صدا است.

ناوبری جاساز نیز برای مدل‌های Premium Luxury و Sport استاندارد است، همچنین یک سیستم صوتی Bose Performance Series با 14 اسپیکر نیز وجود دارد. چهار پورت USB در سراسر کابین برای شارژ دستگاه‌های تلفن همراه به‌طور مناسب قرار داده شده‌اند، و یک پد شارژ بی‌سیم بین دو صندلی جلویی نیز در دسترس است.

مصرف سوخت

مدل‌های کادیلاک XT5 با موتور توربوشارژ استاندارد با دنده اتوماتیک و دیفرانسیل جلو، از تخمین‌های مصرف سوخت 22 مایل بر گالن در شهر، 29 مایل بر گالن در بزرگراه برخوردار هستند. انتخاب موتور V-6 این مقادیر را به 19 مایل بر گالن در شهر، 26 مایل بر گالن در بزرگراه کاهش می‌دهد.

نمای جلو خودرو

عملکرد و امنیت

ویژگی‌های کمک راننده مانند نظارت بر نقاط کور، به صورت استاندارد موجود نیست. ویژگی‌های کلیدی ایمنی شامل:

– ترمز اضطراری خودکار
– کروز کنترل اتوماتیک
– کمک به نگهداری در مسیر

سوالات متداول

آیا کادیلاک XT5 ارزش خرید دارد؟

با توجه به پولی که پرداخت می‌کنید، کادیلاک XT5 ارزش کمی دارد. ظاهر بیرونی به خوبی پیشرفت کرده است و مواد داخلی احساس بهتری نسبت به مدل‌های قبلی دارد، اما هنوز زیر آنچه که بیشتر رقبا ارائه می‌دهند، است. کادیلاک از یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی استفاده می‌کند که اکنون برای یک خودروی لوکس اندازه کمی دارد.

رقبای این خودرو کدام هستند؟

کادیلاک XT5 در سال 2017 راه اندازی شد و هیچ به‌روزرسانی مهمی دریافت نکرده است. از آن زمان، بیشتر رقبا کاملا بازطراحی شده‌اند که آنها را رقابتی‌تر می‌کند. بنابراین بهتر است رقبای XT5 مانند لکسوس RX که به تازگی بازطراحی شده‌است و اندازه و قیمت مشابه دارد، را بررسی کنید. اگر به دنبال چیزی بزرگ‌تر و لوکس‌تر هستید، Genesis GV80 را در نظر بگیرید، اگرچه GV70 به قیمت نزدیک‌تر است. بنز GLC و BMW X3 دیگر رقبای کوچکی هستند که ممکن است مورد توجه قرار گیرند.

کدام تریم بهتر است؟

مدل Premium Luxury در میانه، بهترین ارزش را ارائه می‌دهد. پوشش چرم، فرمان گرمکن، لیفت‌گیت بدون دست، شارژ بی‌سیم، ناوبری و صندلی‌های جلوی تهویه‌دار همه در آن جا هستند. موتور V-6 در دسترس است و قدرت بیشتری دارد و با طبیعت آرام XT5 بهتر هماهنگ است نسبت به توربو-چهار، اما چهار سیلندر دارای گشتاور کمی بیشتر است. اگر بخواهید، می‌توانید از سیستم همه چرخ متحرک با پرداخت دو هزار دلار اضافی استفاده کنید.

منبع: آذین بلاگ

برچسب ها:

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه