بسیاری از ما اغلب نام خود را در گوگل جستجو میکنیم. هیچ چیز ناامیدکنندهتر از یافتن اشخاص دیگر یا نتایج بیارتباط در جستجوی نام خود نیست. میتوانید اقدامات ساده و موثری انجام دهید تا ثبت اسم در گوگل را انجام دهید، حتی اگر چیزی از مدیریت شهرت آنلاین یا تکنیکهای بهینهسازی موتور جستجو ندانید.
اگر میخواهید نام و اطلاعات دیگر در نتایج گوگل دیده شوند، راههای مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. سوال این است که چرا کسی میخواهد نام خود را در گوگل ببیند؟ خب، به این دلیل که وقتی کسی برای جستجوی نام شما اقدام میکند، شخص صحیح را پیدا کند و اطلاعات نادرستی که ممکن است به شهرت شما آسیب بزند، نیابد. در ادامه به برخی از راههایی که برای نمایش نام و ثبت بیوگرافی در گوگل وجود دارد نگاهی میاندازیم.
اگر میخواهید ثبت اسم و بیوگرافی خود را به ما در آذین بلاگ بسپارید و در هزینه و زمان صرفه جویی نمایید.
ثبت بیوگرافی در گوگل: 400 هزار تومان نمونه کار – بیوگرافی مهدی بیزیکسر
ثبت اسم در گوگل: 1.8 میلیون تومان نمونه کار – محمد کلویی
ثبت اسم انگلیسی: 100 دلار نمونه کار – mohammad kaluee
درج یک خبر در خبرگزاریهای رسمی: 2 تا 3 میلیون تومان، درج یک خبر یا تحلیل فیلم از شما در پایگاههای خبری مانند ایلنا، ایمنا و …
همانطور که در بالا ذکر شد، شما میتوانید اسم خود را در گوگل ثبت کنید که به افزایش دسترسی و نمایانی شما در نتایج جستجو کمک میکند. بیایید به مهمترین مزایای استفاده از این کار نگاهی بیاندازیم:
گوگل به جستجوی با کیفیت علاقه دارد. بنابراین، برای انتخاب جایگاه اول در نتایج جستجوی گوگل برای نام خود، تنها کاری که باید انجام دهید، ایجاد یک وبسایت با کیفیت است. اطمینان حاصل کنید که وبسایت مناسب است و دارای محتوای با کیفیت و مرتبط با نام شما باشد. یک وبسایت با نام شما یا حداقل نام شما در عنوان، راهی تضمینی برای ورود به نتایج گوگل است.
هنگامی که وبسایت خود را تکمیل کردید، آن را به گوگل ارسال کنید. به این ترتیب وقتی کسی برای جستجوی بیوگرافی شما اقدام میکند، تنها اطلاعاتی را که میخواهید از طریق وبسایت خود منتشر کنید، دریافت میکند. گرچه ایجاد یک وبسایت به نام شما ممکن است هزینهبر باشد، اما خدمات متعددی وجود دارند که این امکان را به صورت رایگان ارائه میدهند.
پروفایلهای اجتماعی وزن زیادی دارند و اغلب در بالای نتایج جستجو برای نام یک فرد ظاهر میشوند. برای بهرهبرداری از این فضای اصلی، شما باید پروفایلها را برای بزرگترین سایتها ایجاد کنید، از جمله LinkedIn، Facebook و Twitter، و اطمینان حاصل کنید که نام خود را در نام کاربری و URL پروفایلها استفاده کنید.
اگر میخواهید یک لیست پروفایل داشته باشید که فعالیتها، اجتماعها و دوستان شما را نشان دهد، میتوانید از پروفایلهای شبکههای اجتماعی استفاده کنید. ایجاد آنها آسان است و همچنین رایگان است. به روشهای زیر میتوانید پروفایلها یا حسابهای شما را به صورت عمومی لیست کنید:
1. ایجاد پروفایل گوگل: سادهترین راه برای شناخته شدن در اینترنت از طریق پروفایلهای گوگل است. یک پروفایل ایجاد کنید، آن را تایید کنید، آن را برای موتورهای جستجو باز کنید.
2. ایجاد حساب توییتر: به طور پیشفرض، توییتر عمومی است، یعنی گوگل حسابهای توییتر را در نتایج جستجو نمایش میدهد. بنابراین، تنها کاری که باید انجام دهید، ایجاد یک پروفایل توییتر با نام واقعی خود به عنوان نام کاربری است. اکنون دیگران میتوانند اطلاعات کمی در مورد شما از جستجوهای گوگل جمعآوری کنند.
3. ایجاد پروفایل فیسبوک: میتوانید پروفایل فیسبوک خود را به صورت عمومی باز کنید تا در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شوید. همچنین میتوانید از صفحه تنظیمات تعیین کنید که آیا یک کاربر ناشناس میتواند پروفایل کامل شما را ببیند یا نه، به عنوان مثال وقتی من برای جستجوی نام کامل خود در گوگل جستجو میکنیم، افراد غریبه نیز اطلاعاتمان را ببینند.
مطمئن شوید که نام وبسایت خود را به شکل www.yourname.ir یا چیز مشابهی انتخاب کنید تا وقتی مردم آنلاین به جستجوی شما میپردازند، در نتایج بهترین موقعیت را داشته باشد. سپس باید محتوا به وبسایت خود اضافه کنید. با یک متن کوتاه درباره خود و یک عکس شروع کنید. در این متن باید نام شما چندین بار آمده باشد، اما زیاده روی نکنید، باید به طور طبیعی خوانده شود. همچنین خوب است که اطلاعات غیرزندگینامهای در وبسایت شما وجود داشته باشد که جستجوگران مفید بیابند. به عنوان مثال، میتوانید چند مقاله کوتاه در مورد موضوعاتی که به آنها علاقه دارید یا با حرفهتان مرتبط هستند، منتشر کنید.
فقط مطمئن شوید که محتوا جالب و منحصر به فرد باشد و از جایی دیگر کپی نکنید. همچنین مهم است که متنهای معناداری بنویسید. گوگل ترجیح میدهد که وبسایتها دارای مقالاتی با طول بیشتر از 800 کلمه و بالاتر باشند تا وبسایتهایی که دارای مقالات کوتاه هستند.
کلمات کلیدی عبارتهایی هستند که به موتورهای جستجو کمک میکنند تا محتوای وبسایتها را تفسیر کنند. به عنوان مثال، اگر شما یک مهندس ساختمان به نام سامان کریمی هستید، کسی ممکن است بخواهد مهندس سامان کریمی را جستجو کند. کلمه مهندس کلمه کلیدی مرتبط با نام شما خواهد بود و گوگل به دنبال کلمه مهندس در وبسایت شما خواهد گشت.
البته این بدان معنا نیست که وبسایت شما برای هر عبارتی که در وبسایت شما ظاهر میشود، در نتایج نمایش داده خواهد شد. متن زمینه بسیار مهم است. به همین دلیل خوب است که برخی مقالات برای وبسایت خود بنویسید که در موضوعاتی که میخواهید با آنها ارتباط داشته باشید، منتشر کنید. به عنوان مثال، مهندس میتواند در مورد قوانین ساختمان، مراحل کار، نکاتی برای ایمنی ساختمان و … داشته باشد.
گزینه نالج پنل گوگل به شما این امکان را میدهد که یک کارت پروفایل عمومی بر روی موتور جستجو منتشر کنید، که پروفایل شما یا برند شما را برای افراد در سراسر جهان قابل دسترسی میکند. با کمک این ویژگی، میتوانید نسخه عمومی از پنل دانش پروفایل خود ایجاد کنید. این ممکن است شامل جزئیاتی نظیر نام شما، توضیح، شغل، تصویر پروفایل، کسب و کار، مکان، آدرس ایمیل، وبسایت، پیوندهای شبکههای اجتماعی و شماره تلفن و غیره باشد.
این اطلاعات به هر کسی امکان میدهند که شما یا برند شما را در گوگل پیدا کند. همچنین امکان دارد متن، تصاویر و پیوندهایی که به مردم در پیدا کردن شما در گوگل کمک میکنند، را شامل شود. بنابراین، در واقع به عنوان کارت ویزیت مجازی شما عمل میکند. شما میتوانید با استفاده از این ویژگی به سرعت و به راحتی شهرت خود را بسازید.
همانطور که مشاهده کردید، کارت افراد گوگل ابزاری بسیار موثر برای تبلیغ برند یا خودتان در نتایج جستجو است. بنابراین، ارسال اطلاعات متقاعدکننده و دقیق در کارت افراد گوگل شما بسیار مهم است. در ادامه تعدادی نکته و مشورت مفیدی آمده که ممکن است بخواهید آنها را رعایت کنید:
1. همیشه اطلاعات در کارت افراد گوگل خود را بهروز نگه دارید. اگر اطلاعات تکراری را در کارت خود منتشر کنید، به جستجوکنندگانی که به دنبال شما هستند کمکی نخواهد کرد و احتمالا ترجیح میدهند تماسی با شما برقرار نکنند. علاوه بر این، اگر گوگل متوجه شود که کارت شما به درستی بهروز نشده است، ممکن است اطلاعات شما از نمایه جستجو حذف شود.
2. مهم است که فقط اطلاعات اصیل و دقیق را منتشر کنید، به ویژه اگر مربوط به حرفه و کسبوکار شما باشد. اگر گوگل متوجه شود که تفاوتی بین اطلاعات واقعی شما و اطلاعات موجود در کارت شما وجود دارد، ممکن است که کارت شما حذف شود.
3. به یاد داشته باشید که کارت افراد گوگل شما فقط یک بخش کوچک از پنل دانش است که به جستجوکنندگان کمک میکند اطلاعات بیشتری در مورد شما دریافت کنند. بنابراین، از آن به عنوان ابزار تبلیغی برای برند یا خودتان استفاده نکنید. همیشه جملات خود را ساده و واضح نگه دارید و از کلمات یا عباراتی که ممکن است به نظر بیاید که شما چیزی را تبلیغ میکنید، خودداری کنید.
4. اطمینان حاصل کنید که متن کارت افراد گوگل شما از هر گونه کلمات ناپسند مبرا باشد. گوگل استفاده از هر گونه مواد توهینآمیز یا بیادبانه مانند توهین شخصی به کسی یا انتقادات منفی درباره یک شغل پیشین و یا هر گونه زبان ناپسند یا آزاردهنده را کاملا ممنوع میکند.
5. به یاد داشته باشید که تصویر معتبر و واضحی را در کارت افراد گوگل خود انتشار دهید و هرگز تصویر کسی دیگر را به عنوان تصویر پروفایل خود منتشر نکنید.
اگر نام شما در جستجوی گوگل نمایش داده نشود، این عدم نمایش در نتایج جستجو ممکن است شما را غیرحرفهای یا غیرقابل اعتماد به نظر بیاورد. به علاوه، اگر مردم نتوانند اطلاعات دقیق و مفیدی در مورد شما پیدا کنند، مجبور میشوند استنتاجهایی در مورد شما براساس هیچ چیز یا بدتر، بر اساس محتوای نادرست، منسوخ یا مضر دیگری بکشند.
ثبت بیوگرافی در گوگل: 400 هزار تومان نمونه کار – بیوگرافی مهدی بیزیکسر
ثبت اسم در گوگل: 1.8 میلیون تومان نمونه کار – محمد کلویی
ثبت اسم انگلیسی: 100 دلار نمونه کار – mohammad kaluee
درج یک خبر در خبرگزاریهای رسمی: 3 میلیون تومان، درج یک خبر یا تحلیل فیلم از شما در پایگاههای خبری مانند ایلنا، ایمنا و …
ارتباط با ما از طریق تلگرام و روبیکا: 09307424048
منبع: آذین بلاگ
سلام برای ثبت اسم باید کل مبلغ رو ابتدای کار واریز کنیم؟
سلام وقت بخیر، نه مبلغ 500 هزار تومان ابتدا کار و باقی مبلغ رو بعد انجام کار میتونید پرداخت کنید
من یک ورزشکار بوکسرم میخوام عکسامو داخل گوگل بزارم
سلام، لطفا تلگرام پیام بدید