امروز: ۲۲ مهر ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت استون مارتین ونتیج 2023، داخلی و کابین خودرو

متفرقه تاریخ انتشار: 23/12/22 بدون نظر   436 بازدید

اندازه فونت    
قیمت استون مارتین ونتیج 2023، داخلی و کابین خودرو

استون مارتین ونتیج با جذابیتی انحصاری، طراحی قدرتمند و تاریخچه‌ای غنی، شما را به سمت خود جذب می‌کند. البته طراحی داخلی ناکارآمد و رابط تکنولوژیکی منسوخ آن تقریبا زخم‌های مرگباری برای چنین قیمتی است. گاهی اوقات برخورداری از سرگرمی هیجان‌انگیز است و گاهی اوقات ویژه و لوکس، ونتیج هرگز مانند یک خودرو منسجم همانند استون مارتین والهالا احساس نمی‌شود و فاقد جهت‌گیری و ظرافتی است که همه رقبای اصلی آن دارند. با توجه به گزینه‌های گسترده سفارشی‌سازی استون مارتین، شما تقریبا مطمئن هستید که یک مدل یکتا را پیکربندی خواهید کرد.

تقریبا هیچ خودرویی همچون استون مارتین ونتیج مدل 2023 زیبایی و لذت رانندگی را با هم ترکیب نمی‌کند. در شکل کوپه و کروک، طراحی شگفت‌آوری از نظریه مد که در بدنه‌ای بسیار دقیق و زیبا مشاهده می‌شود، پیدا می‌کند. اکثر مدل‌ها از موتور توئین‌توربو V-8 با قدرت بیش از 500 اسب‌بخار برخوردار هستند، در حالی که تعداد کمی از خریداران با موتور توئین‌توربو V-12 قدرتمندتر هم روبرو خواهند شد. بدون توجه به نوع موتور، ونتیج با شاسی اسپرت، هندلینگ پرانرژی و شتاب قوی تحسین‌برانگیز است. داخل این خودرو فضای کمی وجود دارد که با چندین گزینه با کیفیت بالا می‌توان آن را سفارشی کرد.

استون مارتین ونتیج 2023

مشخصات فنی استون مارتین ونتیج

  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل عقب، 2 سرنشین، کوپه 2 درب (ونتیج F1 Edition)
  • موتور: 32 سوپاپ V-8
  • قدرت: 528 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
  • گشتاور: 505 پوند فوت @ 2000 دور در دقیقه
  • تعداد سیلندر: 8
  • سوپاپ: 32
  • گیربکس: 8 سرعته اتوماتیک
  • شتاب: 0 تا 100 کیلومتر 3.5 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 310 کیلومتر
  • وزن: 1730 کیلوگرم

قیمت استون مارتین ونتیج

قیمت استون مارتین ونتیج

قیمت استون مارتین ونتیج مدل 2024 حدود 147 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی بیش از 7.5 میلیارد تومان می‌باشد. تریم V-8 Convertible و F1 Edition Coupe و F1 Edition Convertible و V-12 Coupe به ترتیب 158 و 171 و 183 و 301 هزار دلار قیمت دارند.

نمای کناری خودرو

مدل 2023

برای سال 2023، موتور V-12 به خط تولید Aston Martin Vantage بازگشته است و این یک موتور پرقدرت با توئین‌توربو و 690 اسب‌بخار است. موتور توئین‌توربو V-12 در مدل‌های کوپه و کروک ونتیج ارائه می‌شود، همراه با یک بسته آیرودینامیک ویژه برای بالاترین نیروی فشاری، آستون ادعا می‌کند که زمان صفر تا 100 کیلومتر در ساعت این خودرو 3.4 ثانیه است که ممکن است دقیق نباشد. متاسفانه، سفارش برای این مدل خاص از قبل بسته شده است و تنها 333 واحد از آن تولید خواهند شد.

انتخاب بین کوپه و کروک ونتیج مشکل است. کوپه برای استحکام ساختاری بهتر است، اما نسخه کروک به ما اجازه می‌دهد تا باد را در موهایمان احساس کرده و صدای باشکوه موتور آستون را بهتر تجربه کنیم. در نهایت، فکر می‌کنیم پولی که با انتخاب کوپه صرفه‌جویی می‌کنیم، تصمیم نهایی ما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. علاوه بر این، این پول به ما اجازه می‌دهد تا استون مارتین ونتیج خود را با گزینه‌های بی‌شمار داخلی و خارجی که ارائه شده است، شخصی‌سازی کنیم.

نمای جلو خودرو

موتور و گیربکس

زیر کاپوت استون مارتین ونتیج یا یک موتور V-8 توئین‌توربو 4 لیتری هیجان‌انگیز یا یک هیولا V-12 توئین‌توربو 5.2 لیتری قرار دارد. موتور پایه V-8 به توان 503 یا 528 اسب بخار و 505 پوند-فوت گشتاور دارد. توانایی بالاتر V-8 برای نسخه F1 Edition الهام گرفته از مسابقات فرمول یک اختصاص داده شده است. موتور V-12 دارای 690 اسب بخار است و آستون ادعا می‌کند که زمان صفر تا 100 کیلومتر در ساعت این مدل 3.4 تا 3.5 ثانیه است.

ما با نسخه F1 رانندگی کردیم و تجربه رانندگی به‌شدت تیز و 3.5 ثانیه در 100 کیلومتر در ساعت را ثبت کردیم. دیفرانسیل لغزش محدود با کنترل الکترونیکی و دمپرهای تطبیقی استاندارد هستند. زیربنای خودرو به اندازه کافی مناسب برای رانندگی روزانه است، اگرچه ضربه‌های شدید برای مسافران سخت به نظر می‌رسد. متاسفانه، ترمزهای کربن سرامیک اختیاری برای رانندگی روزانه کمتر مطلوب هستند اما ترمزهای ارتقا یافته عالی هستند، اما در استفاده روزمره خیلی چسبناک بودند.

کابین استون مارتین ونتیج

داخلی و کابین استون مارتین ونتیج

بیرون و درون خودرو با مواد با کیفیت و گزینه‌های سفارشی بی‌شمار ادامه دارد. ریزه‌کاری کردن پول در ونتیج آسان است. استون مارتین گزینه‌های جذابی مانند داشتن داخلی کامل چرم، صندلی‌های گرم‌کننده و تهویه داخلی، فرمان کربن-فایبر و چندین گزینه مختلف برای تزئینات داخلی ارائه می‌دهد. کابین استون مارتین ونتیج برای دو نفر راحت است، اما با چرم و الیاف مصنوعی پوشانده شده است. همچنین، صندلی‌های اسپرت با تنظیمات قدرتمند و تنظیمات حافظه به صورت استاندارد هستند.

با این حال، تجربه لوکس آن به دلیل عدم جداسازی صدا در جاده کاسته شده است. ذخیره‌سازی داخلی نیز به جز یک صندوق محدود مرکزی و جیب‌های درب کم است. رانندگان و مسافران قد بلند، فضای پا کافی دارند اما احتمالا به کمبود فضای سر می‌رسند. سیستم دوربین چهارچرخ ونتیج بسیار کمک‌کننده است، به‌ویژه زمانی که لنز به جلو انتخاب می‌شود چرا که در پارک کردن ونتیج به کنار لبه بدون تماس دادن کمک می‌کند.

استون مارتین قرمز

سیستم سرگرمی و تکنولوژی

این سیستم بر اساس سیستم قبلی مرسدس بنز است و به نحوی طراحان شرکت موارد را بدتر از آنچه باید کرده‌اند. از دید مثبت، سیستم صوتی واحد آزمایش ما عالی بود، با قدرت و وضوح خوب، اما عدم وجود امکان اتصال هوشمند گوشی‌های اندروید و رابط صوتی بلوتوث کم‌تر از انتظارات در یک خودروی با هزینه‌ی چنین بالاست. همچنین، استون مارتین ونتیج به آخرین وسایل کمک رانندگی پیشرفته هم دسترسی ندارد و کروز کنترل تطبیقی و هشدار برخورد در دسترس نیستند.

یک صفحه نمایش 8 اینچ از بالای داشبورد آن بالا می‌آید و اصولا از طریق یک دستگیره چرخشی و دکمه‌های موجود در کنسول مرکزی کنترل می‌شود. سیستم سرگرمی ونتیج شامل یک سیستم صوتی استون مارتین، سازگاری با بلوتوث و ناوبری داخلی است. در حالی که یک سیستم صوتی بهبود یافته و یک تاچ‌پد اختیاری هستند، ویژگی‌های محبوب مانند ادغام Apple CarPlay و Android Auto در دسترس نیستند.

مصرف سوخت

ونتیج آنطور که موتور قدرتمند V-8 آن ممکن است نشان دهد تشنه سوخت نیست، حداقل وقتی با گیربکس اتوماتیک تجهیز شود. اداره حفاظت از محیط زیست پیش‌بینی می‌کند که Vantage در شهر 18 مایل بر گالن و در جاده 24 مایل بر گالن سوخت مصرف خواهد کرد.

نمای داخل خودرو

عملکرد و امنیت

اگرچه آستون مجموعه کاملی از فناوری‌های کمک راننده را ارائه نمی‌دهد، استون مارتین ونتیج می‌تواند به همراه چندین ویژگی ایمنی تجهیز شود. ویژگی‌های کلیدی ایمنی شامل موارد زیر است:

– سیستم دوربین 360 درجه
– مانیتورینگ نقاط کور
– کمک پارک خودکار

سوالات متداول

آیا استون مارتین ونتیج خودرو خوبی است؟

افرادی که برای خرید استون مارتین ونتیج بودجه دارند، احتمالا به دنبال ویژگی‌های منحصر به فردی مثل انحصار، مواد باکیفیت بالا و تمامی ویژگی‌های مدرن هستند. ونتیج بدون شک انحصار را ارائه می‌دهد، اما در بیشتر ویژگی‌های مدرن با رقبا عقب مانده است. این خودرو با طراحی جذاب، قدرت قابل توجه و صدای قوی و پر انرژی‌اش عالی است اما در هنگام رانندگی، هر حالتی را انتخاب کنید، فرمان بسیار سبک است و لاستیک‌ها نمی‌توانند با سرعت و وزن ونتیج رودستر در طول مسیرهای پیچ‌دار برخورد کنند. با این حال، به عنوان یک خودروی روزمره، خوب عمل می‌کند. به دلیل گشتاور پایین قوی، ونتیج به راحتی می‌تواند در سرعت‌های شهری حرکت کند.

کدام مدل بهتر است؟

به علت عدم وجود سطوح معمولی مدل، ما پیشنهاد می‌دهیم از گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده ونتیج استفاده کنید. همچنین پیشنهاد می‌دهیم بسته فناوری کالکشن را برای بهبود اطلاعات سرگرمی و اضافه کردن ویژگی‌های راحتی انتخاب کنید.

این خودرو چقدر راحت است؟

صندلی‌ها بسیار راحت و پشتیبانی‌کننده هستند. همچنین تنظیمات فراوانی دارند تا بیشتر افراد به راحتی بتوانند استفاده کنند. کنترل دما هنگام بالا بودن سقف نسبتا خوب کار می‌کند، اما دکمه‌های کوچک سخت و سریع خواندنی نیستند. صدای جاده از لاستیک‌های با عملکرد بالا قطعا قابل توجه است، اما نباید خریدارانی که به خودروهای این نوع عادت کرده‌اند را ناراحت کند. اما کیفیت سواری تجربه را خراب می‌کند. ونتیج کیفیت، راحتی، طراحی و کنترل بدنی را که در خودروهای مشابهی همچون BMW M8 هست را ندارد.

منبع: آذین بلاگ

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه