امروز: ۵ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

استون مارتین ونتیج رودستر 2021 بالاخره رونمایی شد

خودرو تاریخ انتشار: 21/12/30 بدون نظر   6429 بازدید

اندازه فونت    
استون مارتین ونتیج رودستر 2021 بالاخره رونمایی شد

 

استون مارتین جدید رودستر 2020 بدون پوشش استتار

استون مارتین ونتیج رودستر 2021 بالاخره استتار خود را کنار گذاشت. کوپه شیک دارای تمام عناصر طراحی متمایز خودروساز، دقت تکنولوژیکی و تکنیک دست ساز عالی است. Vantage Roadster 2021 ترکیبی از ظرافت بی سابقه خطوط و شبح آیرودینامیک است.

زیر کاپوت جلوی خودرو، استون مارتین یک موتور قدرتمند 4.0 لیتری V8 توئین توربو قرار داده است که 510 اسب بخار قدرت تولید می کند. این خودرو با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ZF ترکیب شده است.

اگرچه ونتیج رودستر 2021 60 کیلوگرم سنگین تر از نسخه کابریولت خود است، اما می تواند به چابکی، ثبات و راحتی خیره کننده خود ببالد. این به طور مستقیم ناشی از مکانیسم منحصر به فرد Z-fold سقف تاشو است. به لطف وزن سبک آن، دستگاه انقلابی به طور قابل توجهی سبک تر از نمونه مورد استفاده در نوع کوپه است.

ابرخودروی بی نظیر استون مارتین ونتیج رودستر 2020

پانل های برشی ساختاری و قطعات شاسی که به طور ویژه توسعه یافته اند، این استون را به یک دونده جاده ای نهایی تبدیل می کند که هم برای رفت و آمدهای روزانه و هم برای تعقیب و گریزهای سرعتی مناسب است. به این دلیل که این عناصر ساختار خودرو را بادوام تر و در عین حال انعطاف پذیرتر می کنند. با توجه به اینکه میرایی تطبیقی، کنترل پایداری پویا، و بردار گشتاور، و دیفرانسیل الکترونیکی عقب، مشابه مواردی هستند که در نوع کوپه استفاده شده است، عملکرد Vantage Roadster متفاوت است.

نسخه رودستر 2021 ورزشی تر است. کمک‌های اصلی در این امر دمپرهای عقب خودرو (تنظیم مجدد برای مطابقت با الزامات فنی رودستر) و سیستم ESP کالیبره‌شده هستند.

روحیه اسپورت Vantage جدید از طریق سه حالت رانندگی -Sport، Sport + و Track واضح‌تر است. هر یک از آنها با وجود شرایط جاده و آب و هوا، تجربه منحصر به فردی را در پشت فرمان به راننده ارائه می دهد.

همانطور که قبلا ذکر شد، این خودرو با یک دستگاه منحصر به فرد Z-fold عرضه می شود. به لطف آن، سقف منسوجات نرم خودرو در زمانی که خودرو در حال حرکت است (با سرعت 50 کیلومتر در ساعت) زیر 7 ثانیه تا می شود و باز می شود. این ثانیه های ارزشمند، آن را به یکی از سریع ترین ها در بخش خود تبدیل می کند.

مشخصات آیرودینامیکی باورنکردنی استون مارتین ونتیج رودستر جدید

استون مارتین ونتیج رودستر 2021 که نسبتا نزدیک به سطح زمین قرار دارد و دارای شکل آیرودینامیکی برجسته است، مسیر خود را بدون مشکل در هوا قطع می کند.

رودستر جدید نه تنها زیبا، بلکه جادار، تنها می تواند به فضای 200 لیتری صندوق عقب خود افتخار کند. استون مارتین ونتیج رودستر 2021 که هفتادمین سالگرد این مدل را جشن می‌گیرد، با سپر جلو کاملاً جدید و گزینه‌های طراحی برای چرخ‌ها عرضه می‌شود. فضای داخلی نشان دهنده دقت ضرب المثل لوکس این برند است.

سیستم اطلاعات سرگرمی مدرن، فهرست بلندبالایی از دستیارهای ایمنی، صندلی‌های اسپرت و فرمان راحت و گزینه‌های متنوع برای سفارشی‌سازی از جمله امکاناتی هستند که آستون مارتین آماده ارائه به صاحبان احتمالی خود است.

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه