امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

صدای عروس هلندی، دانلود صدا و آواز عروس هلندی

متفرقه تاریخ انتشار: 24/03/20 2 نظر   27 بازدید

اندازه فونت    
صدای عروس هلندی، دانلود صدا و آواز عروس هلندی

ما برای شما بهترین صدای عروس هلندی را آماده کرده‌ایم، که با پخش این صداها قطعا پرنده شما می‌خواند. بعضی افراد این را آواز می‌نامند، بعضی سوت زدن و دیگران جیغ، اما هر چه نامش باشد، آواز عروس هلندی یکی از صداهای زیبا است. وقتی که عروس هلندی ناراحت، ترسیده، تنها یا هیجان‌زده است، این صدای جذاب را از خود می‌دهد.

عروس‌های هلندی در سوت زدن ماهر هستند و خواهند آموخت تا سوت‌هایی را که از انسان‌ها، تلویزیون و رادیو می‌شنوند، تقلید کنند.  یک عروس هلندی که سوت می‌زند ممکن است به دنبال برقراری ارتباط با شما از طریق تقلید صداهای انسانی باشد. عروس هلندی بسیاری از صحبت‌ها، کلمات و آهنگ‌های انسانی را یاد می‌گیرد، به ویژه نرها، این روش آنها برای پیوستن به محیط و تبدیل شدن به بخشی از گله شما و تلاش برای ارتباط با شما است. یک عروس هلندی که صحبت می‌کند معمولا پرنده خوشحالی است، اما آنها همچنین زمانی صحبت می‌کنند که خسته هستند. برای شنیدن صداها با ما در آذین بلاگ همراه باشید.

عروس هلندی

مشخصات عروس هلندی

  • زیستگاه: بومی استرالیا
  • طول عمر: معمولا حدود 8 تا 12 سال
  • حداکثر عمر ثبت شده: 35 سال
  • طول: تا 33 سانتی متر
  • وضعیت حفاظت و انقراض: کمترین نگرانی
  • تعداد تخم: 4-8
  • شکارچیان: پرندگان درنده، خزندگان، پستانداران
  • محل زندگی: بوته‌زار، جنگل‌ها، مراتع

صدای عروس هلندی وحشی

صدای عروس هلندی وحشی

سه صدای ابتدایی که برای شما قرار داده‌ایم بهترین صداهای عروس هلندی در سایت‌های خارجی بوده و نظرات مثبت در مورد آن‌ها بسیار زیاد است و اکثر افراد گفته‌اند که با پخش این صداها، پرنده‌شان از لک خارج شده است. صدای اول، صدای یک عروس هلندی وحشی است که در طبیعت ضبط شده است.

صدای عروس هلندی 1 ساعته

این صدای عروس هلندی را برای پرنده‌ای که مدت طولانی است نخوانده پخش کنید تا بعد از مدتی پرنده شما نیز بخواند.

 

صدای عروس هلندی ماده برای مستی نر

این صدای چند عروس هلندی ماده، مخصوص تحریک پرنده نر شما است.

 

آواز عروس هلندی

آواز کوتاه از یک پرنده با کیفیت خوب برای کاربران سایت آذین بلاگ قرار داده‌ایم. دانلود آواز عروس هلندی

 

دانلود صدای عروس هلندی

این یک صدای 15 دقیقه‌ای با حجم 14 مگابایت را برای پرنده خود پخش نمایید. دانلود صدای عروس هلندی

 

دیگر صداها

حرف زدن عروس هلندی

دانلود حرف زدن

صدای جفت

دانلود صدا جفت

دانلود صدای عروس هلندی نر

دانلود صدای نر

آواز عروس هلندی

عروس هلندی Cockatiel یک گونه پرنده شبیه به طوطی در خانواده طوطیان است. اگرچه بسیاری از گونه‌های طوطی سختی‌هایی برای نگهداری دارند، اما نگهداری عروس هلندی به مراتب آسان‌تر بوده و به عنوان حیوان خانگی در سراسر جهان شناخته شده است. عروس هلندی از طریق شانه‌های برجسته سرش مشخص می‌شود.

در حالت وحشی، عروس هلندی در گله‌های بزرگ و بسیار اجتماعی زندگی می‌کنند که به دنبال یافتن غذا به صورت مهاجرتی با هم حرکت می‌کنند.

همچنین بخوانید: صدا و عکس انواع مختلف سگ را اینجا مشاهده کنید، صدای سگ

اطلاعات جالب

هر چند بسیاری از مردم در سراسر جهان عروس هلندی دارند، اما کمتر کسی می‌داند که این پرندگان چقدر ویژه هستند. در واقع، آنها گونه‌ای ایده‌آل هستند که می‌توانند با پرهای سرشان ارتباط بگیرند. به راحتی با جابجایی پرها به مواضع مختلف، می‌توانند حالت خود را به پرنده دیگر و حتی صاحبانشان نشان دهند. اگرچه هر پرنده منحصر به فرد بوده و شخصیت خاص خود را دارد، به طور معمول از یک سیستم نمایش استاندارد استفاده می‌کنند.

یک متورمی پر به معنی دو چیز می‌تواند باشد: خطر یا کنجکاوی
عروس هلندی خانگی ممکن است وقتی به چیز جدیدی نگاه می‌کند، پس از شگفت‌زدگی یا وقتی به آن‌ها مزه‌ای جدید ارائه می‌دهند، متورمی پر خود را به بالا ببرند. برعکس، وقتی پر به طور کامل به پایین است، عروس هلندی ترسیده یا خشمگین است.

جفت

محیط‌های زندگی وحشی

محیط‌های زندگی عروس هلندی وحشی همچنان متنوع است و به عنوان پرندگان، در مناطق زمین‌شناسی متنوع استرالیا جریان دارند. از مناطق خشک تا مناطق باز، این پرندگان وحشی برعکس نوع در قفس توانایی‌های منحصربه‌فردی برای مواجهه با چالش‌های مختلف محیط خود دارند. توانایی آنها برای پیدا کردن آب و غذا در برخی از محیط‌های خشک نشان‌دهنده استراتژی‌های بقا و انطباق آنها است.

عروس هلندی وحشی به تنهایی در آسمان‌های استرالیا پرسه‌زن نیستند؛ بلکه ساختارها و پیوندهای پیچیده‌ای را درون گله‌های خود ایجاد می‌کنند. تعاملات آنها، اغلب به وسیله پروازهای هماهنگ و فعالیت‌های جمعی، یک نگاهی به دینامیک‌های اجتماعی و استراتژی‌های همکاری برای بقا فراهم می‌کنند. تحقیقات و مشاهدات نشان داده‌اند که آنها توانایی برقراری ارتباط، حفاظت از جوامع خود و ارتباط موثر درون گروه‌های خود را دارا هستند.

جفت عروس هلندی

نحوه زندگی در طبیعت

عروس‌های هلندی پرنده‌های کوچک و بدون مکان معین هستند که به هرجا که منابع غذایی فراوانتر هست، مهاجرت می‌کنند و محل لانه باید در دسترس آسان برای تامین دانه و آب شیرین باشد در حالی که جوجه‌ها در حال بزرگ شدن هستند.

مطابق با روال گونه‌های طوطی، عروس هلندی لانه‌گذاری را در شاخه‌ها یا تنه درخت‌ها انجام می‌دهند. به عنوان گونه‌ای دانه‌خوار، عروس هلندی به طور مکرر به آب تازه نیاز دارند و این یک ملاحظه حیاتی است. عروس هلندی مهاجر هر سال در همان مکان لانه نمی‌سازد و از جایی به جای دیگر می‌رود. آنها به قلمرو لانه‌گذاری وفاداری شکل نمی‌دهند و یکبار فصل پرورش به پایان رسید، به سرعت جابجا می‌شوند.

دانلود صدای عروس هلندی

سلامتی و بیماری‌های متداول

برای یک عروس هلندی معمول است که چند بار در روز عطسه کند تا گرد و خاک پاک شود، این ممکن است با ترشح کمی همراه باشد. اگر عطسه کردن مداوم است و یا ترشح زیاد شده، با دامپزشک پرندگان خود تماس بگیرید. عروس‌های هلندی پروازهای عالی دارند و نیاز به برش بال‌های حود دارند. این پرندگان چندین بار در سال، پرهای قدیمی را از دست می‌دهند و شروع به رشد پرهای جدید می‌کنند. عروس هلندی بیشتر به سوت‌زنی تمایل دارد تا صحبت کردن، پرندگان نر احتمالا بیشتر از ماده صحبت می‌کنند و برخی از آنها ممکن است چند کلمه یا عبارت را یاد بگیرند. عروس هلندی تمایل دارد که کمتر فریاد بزنند و صدای نسبتا کم آنها باعث می‌شود که حیوان خانگی مناسبی برای آپارتمان باشند.

پرنده در قفس

تعداد و اندازه تخم

یکی از مسائل اصلی سلامتی برای پرنده ماده تخم‌گذاری است که ممکن است از بدن او مواد معدنی و کلسیم ضروری را خالی کند. عروس هلندی ماده به حضور نر نیاز ندارد تا تخم بگذارد؛ اما آن تخم، یک تخم بی‌نطفه خواهد بود. بنابراین، پرنده ماده اغلب به کلسیم اضافی در رژیم غذایی خود نیاز دارد.

تخم‌های عروس هلندی به رنگ سفید صاف و بدون علامت هستند. آنها گرد و معمولا شکل تخم‌مانند، اندازه 25.5 میلیمتری دارند. معمولا بین چهار تا هفت تخم برای جفت‌های عروس هلندی معمول است، اگرچه در برخی موارد ممکن است کمتر باشد. جفت‌های عروس هلندی هرگز روی زمین لانه نمی‌سازند و به دنبال یک ارتفاع بالا می‌گردند که امنیت را در برابر شکارچیان و مزاحمان فراهم کند.

منبع: آذین بلاگ

برچسب ها:

2 نظر

  1. نیازی گفت:

    آقا ممنونم صداها خوب بود و عروس هلندی من از لک در اومد

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه