امروز: ۲۴ تیر ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

آکورا NSX مدل 2022، تصاویر و قیمت پرچمدار شرکت آکورا

متفرقه تاریخ انتشار: 24/06/18 بدون نظر   15 بازدید

اندازه فونت    
آکورا NSX مدل 2022، تصاویر و قیمت پرچمدار شرکت آکورا

پرچمدار شرکت آکورا یک سدان بزرگ یا حتی یک شاسی بلند تمام‌عیار نیست؛ بلکه خودروی اسپرت آکورا NSX تایپ S مدل 2022 است که از یک پیشرانه هیبریدی بهره می‌برد. یک موتور V-6 توربوشارژ دوگانه و سه موتور الکتریکی با هم ترکیب می‌شوند تا شتاب خیره‌کننده‌ای ایجاد کنند. همچنین سیستم به شما امکان رانندگی بی‌صدا و الکتریکی را می‌دهد تا هر بار که در محله خود با سرعت کم حرکت می‌کنید، همسایه‌ها ناراحت نشوند.

سایر خودروهای اسپرت با قیمت مشابه مانند مک‌لارن 570S و مرسدس بنز-ای‌ام‌جی GT هندلینگ تیزتر یا قدرت بیشتری ارائه می‌دهند، اما آکورا NSX برای استفاده روزانه راحت‌تر است. البته معایبی نیز وجود دارد، از جمله کابین و سیستم اطلاعات و سرگرمی قدیمی؛ فضای داخلی NSX نیز جادار نیست. حداقل‌ترین فضای ذخیره‌سازی در کابین موجود است. تنها فضایی برای یک گوشی، عینک آفتابی و شاید چند قرص نعناع وجود دارد. حتی نمی‌توانید یک کت را پشت صندلی‌ها قرار دهید. جالیوانی‌ها قابل جدا شدن هستند اما یا فضای سرنشین را اشغال می‌کنند یا بیشتر فضای داشبورد را می‌گیرند.

آکورا NSX 2022

مشخصات فنی و موتوری

  • موتور: 24 سوپاپ 3.5 لیتری + 3 موتور ac
  • قدرت: 600 اسب بخار
  • گشتاور: 492 پوند فوت
  • انتقال: چهار چرخ متحرک
  • شتاب: 2.9 تا 3.1 ثانیه
  • تولید: سال 2022

قیمت آکورا NSX

قیمت آکورا NSX

قیمت آکورا NSX 2022 حدود 171 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی بیش از 8.5 میلیارد تومان می‌باشد.

مزایا

  • طراحی چشم نواز
  • سواری راحت
  • پیشرانه هیبریدی مناسب

معایب

  • فضای بار کم
  • سیستم اطلاعات سرگرمی نامرتب و قدیمی

نمای جلو خودرو

موتور و عملکرد آکورا NSX

در حالی که آکورا NSX تایپ S نیاز شما به سرعت را برطرف می‌کند، نمی‌تواند با برخی رقبا مانند آئودی R8 یا مک‌لارن 570S برابری کند. در آزمایش‌های ما، شتاب سریع و فوق‌العاده‌ای نشان داد و توانست در 2.9 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد. حالت بی‌صدای الکتریکی آن، چیزی است که رقبای آن ندارند. موتور V-6، گیربکس اتوماتیک دوکلاچه نه سرعته و یکی از موتورهای الکتریکی با هم کار می‌کنند تا چرخ‌های عقب را به حرکت درآورند.

دو موتور الکتریکی دیگر به صورت مستقل چرخ‌های جلو را به حرکت در می‌آورند و عملا NSX را به یک خودرو چهارچرخ متحرک تبدیل می‌کنند. در حالت‌های Quiet و Sport، فرمان‌دهی مستقیم و دقیق اما سبک است که به نظر ما تلاش شده تا NSX در استفاده روزمره قابل کنترل باشد. با این حال، چنین تنظیماتی در یک خودروی عملکردی نامناسب به نظر می‌رسد. در حالت‌های Sport Plus و Track، سیستم فرمان برقی وزن بیشتری به خود می‌گیرد. فارغ از تنظیمات، فرمان‌دهی تیز است و خودرو به کوچک‌ترین ورودی‌های راننده با دقت پاسخ می‌دهد.

تغییرات سال 2022

خبر خوب این است که مدل 2022 NSX با نشان معروف تایپ S عرضه می‌شود و دارای نسخه 600 اسب بخاری از پیشرانه هیبریدی V-6 توربوشارژ دوگانه خواهد بود. خبر بد این است که سال 2022 آخرین سال تولید Acura NSX Type S خواهد بود و فقط 300 دستگاه برای فروش عرضه خواهد شد. علاوه بر پیشرانه تقویت‌شده، مدل 2022 دارای طراحی جلوی اصلاح شده و نشان تایپ S است. آکورا مدل‌های مختلفی از NSX ارائه نمی‌دهد، بنابراین تنها یک مدل وجود دارد که می‌توانید آن را به دلخواه خود سفارشی کنید.

نمای کناری خودرو

مصرف سوخت و عملکرد

خودروهای هیبریدی در ترافیک شهری که توقف و حرکت مکرر وجود دارد، کارآمدتر از رقبای بنزینی خود هستند و آکورا NSX نیز از این قاعده مستثنی نیست. مصرف سوخت NSX در شهر با امتیاز 21 مایل بر گالن، 7 مایل بر گالن بهتر از آئودی R8 V-10 است.

کابین آکورا NSX

کابین آکورا NSX

آکورا NSX به عنوان یک خودروی سوپراسپرت روزمره تبلیغ می‌شود و به اندازه کافی راحت و کاربرپسند است تا تقریبا هر کسی بتواند از آن به عنوان خودروی روزانه استفاده کند. اما کابین آن حس لوکس و امکانات ویژه‌ای که از یک آکورا انتظار می‌رود، ندارد؛ چه برسد به خودرویی که قرار است با بهترین‌های انگلستان و آلمان رقابت کند. خودروی آزمایشی ما دارای صندلی‌های چرمی و شبه‌جیر اختیاری، پوشش سقف شبه‌جیر و فرمان با تریم فیبر کربن بود.

چرم قرمز روشن برای افراد جوان‌تر جذاب بود، اما برخی آن را زشت و کودکانه یافتند. با اینکه صندلی‌ها راحت هستند، ما حمایت بیشتر برای ران‌های خود می‌خواهیم و رانندگان مشتاق نیز احتمالا حمایت جانبی بیشتری می‌طلبند. برای خودرویی که به عنوان سوپراسپرت روزانه معرفی شده است، فضای ذخیره‌سازی داخلی NSX چندان جادار نیست. فضای سر و شانه کافی برای بیشتر رانندگان وجود دارد، اگرچه رانندگان قد بلند ممکن است قبل از هر چیز دیگری با کمبود فضای پا مواجه شوند. دید جلو عالی است، اما آینه عقب کمی پایین نصب شده و می‌تواند دید بالایی را مسدود کند.

سیستم اطلاعات و سرگرمی

یک سیستم اطلاعات و سرگرمی با صفحه لمسی 7 اینچی با ناوبری یکپارچه به صورت استاندارد عرضه می‌شود و به یک سیستم صوتی ELS Studio با نه بلندگو متصل است. همانند برخی از دیگر قطعات داخلی، سیستم صفحه لمسی از آکورا و هونداهای پایین‌تر گرفته شده است و همان مشکلاتی که با آنها داریم اینجا هم وجود دارد. رابط کاربری سیستم قدیمی به نظر می‌رسد و تنظیمات منو را غیرمستقیم یافتیم. بدتر از همه، نبود دکمه‌های فیزیکی و کنترل حجم صدای لمسی، که تنظیمات دقیق را دشوار می‌کند، لایه‌ای اضافی از پیچیدگی به کار می‌افزاید.

کنترل‌های آب و هوا، به‌طور عجیبی، بین دکمه‌های فیزیکی و لمسی تقسیم شده‌اند. دریچه‌های هوا کوچک هستند، از حرکت‌پذیری کمی برخوردارند و به نظر می‌رسد که از آکوراهای قدیمی‌تر به‌ارث رسیده‌اند. با اینکه سیستم سرمایش و گرمایش کابین مناسب است، اما در یک خودروی با این قیمت ناامیدکننده است.

نمای عقب خودرو

رانندگی با آکورا NSX

گستره‌ی عملکرد NSX شگفت‌انگیز است. شتاب‌گیری چشمگیر است، به‌طوری که NSX تنها در 2.9 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. هندلینگ نیز قابل تحسین است و از زمان معرفی خودرو در سال 2017 بهبود یافته است. آکورا برای انعطاف‌پذیری NSX به‌طور بالایی هدف‌گذاری کرده و این موضوع مشهود است. شهرها می‌توانند به‌صورت روان و سریع پیموده شوند و جاده‌های پرپیچ و خم و پیست‌ها می‌توانند با کارایی باورنکردنی رام شوند. این ممکن است قوی‌ترین ویژگی آکورا NSX باشد و در کلاس خود تمایز ایجاد کند.

ایمنی و ویژگی‌های کمک‌راننده

نبود ویژگی‌های کمک‌راننده در آکورا NSX ممکن است برای مصرف‌کنندگانی که به ایمنی اهمیت می‌دهند، نگران‌کننده باشد. اما سیستم کیسه‌های هوای استاندارد جامع آن سطح قابل قبولی از حفاظت را ارائه می‌دهد. ویژگی‌های کلیدی ایمنی شامل:

– حسگرهای پارکینگ جلو و عقب استاندارد

عکس آکورا NSX

آیا آکورا NSX ارزش خرید دارد؟

قیمت اولیه آکورا NSX نسبت به رقبایی مانند مک‌لارن 570S و پورشه 911 توربو S و پورشه پانامرا پایین‌تر است. این خودرو عملکرد خوبی دارد و تکنولوژی جالبی را به همراه دارد، اما با انتخاب تمام گزینه‌ها، همانطور که بیشتر صاحبان مایل به انجام آن هستند، قیمت NSX به‌طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. به جز ترمزهای کربن-سرامیکی، بقیه گزینه‌ها صرفا ظاهری هستند که قیمت را حتی بیشتر می‌کنند.

از عملکرد آرام و کارآمد در ترافیک تا طوفان در جاده‌های کوهستانی را ارائه می‌دهد. برای رانندگانی که به تکنولوژی‌های پیشرفته علاقه دارند، آکورا NSX کنجکاوی و شجاعت آن‌ها را پاداش می‌دهد. می‌توان گفت که هر خودرویی در این سطح می‌تواند تجربه رانندگی پر سرعت هیجان‌انگیزی را ارائه دهد، اما NSX این کار را با تسلط بالا انجام می‌دهد.

منبع: آذین بلاگ

برچسب ها:

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه