بنتلی باتور کابریولت مدل 2025 در شکوه و جلال تنها به 16 نمونه در سراسر جهان محدود خواهد شد. کابریولت باتور دارای موتور وی-12 بنتلی با توان 740 اسب بخار است، که این را به عنوان یکی از آخرین مدلها با این موتور معرفی میکند، زیرا تولید آن تا تابستان ادامه خواهد داشت. بنتلی اعلام کرده است که تولید هر خودرو چند ماه طول خواهد کشید، زیرا آنها به صورت دستی ساخته میشوند تا مشخصات مشتریان را در بر بگیرند.
به گزارش آذین بلاگ، جدیدترین خودرو بنتلی بیشتر همچون یک اثر هنری است تا یک خودرو، بنتلی باتور نمونهای بسیار اختصاصی و سفارشی از کوپه باتور است، که ما آن را سال گذشته رانندگی کردیم. تولید آن تنها به 16 واحد در سراسر جهان محدود شده است. پیش از اینکه بپرسید باید بگویم خیر! نمیتوانید یکی را بخرید، زیرا بنتلی با مشتریانی تماس گرفته است که فکر میکنند شایسته خرید این مدل محدود هستند.
جادوی باتور در سفارشیسازی است که توسط بخش مولینر بنتلی امکانپذیر است. 16 مشتری انتخاب شده توسط بنتلی به همراه این برند همکاری خواهند کرد تا کابریولت باتور ایدهآل خود را ایجاد کنند. بنا به اظهارات بنتلی، هر بخش از خودرو در رنگ و جنس تماما قابل سفارشیسازی است. گزینههای رنگی تنها توسط خلاقیت مشتری محدود است، با این تفاوت که حتی گرافیکهای دستی نیز در دسترس هستند. سفارشیسازی همه چیز خودرو قابل مذاکره است.
بنتلی اینبار در مورد قیمت سکوت کرده است، اما ما انتظار داریم که قیمت پایه بنتلی باتور مشابه کوپه باشد، که حدود 2.1 میلیون دلار است. با توجه به اینکه W-12 باید تا تابستان تولید خاتمه یابد، احتمالا برخی از 16 نفر انتخابشده در حال حاضر در حال سفارشیسازی باتور ایدهآل خود هستند، امیدواریم که شما به زودی بتوانید آنها را روی جاده ببینید.
بنتلی باتور موتور 6 لیتری W-12 توینتوربوشارژ قوی خود را با کوپه به اشتراک میگذارد. هر دو سیستم ورودی جدید و توربوشارژرهای ارتقا یافته، کالیبراسیون مجدد گسترده دریافت می کنند، تا باتور 740 اسب بخار قدرت و 738 پوند-فوت گشتاور داشته باشد. این موتور قدرتمند با گیربکس اتوماتیک دوکلاچه هشت سرعته بنتلی هماهنگ شده است. بنتلی میگوید که کابریولت باتور یکی از آخرینها خواهد بود که از تنظیمات نمادین W-12 استفاده میکند. بنیانگذاری بنتلی اظهار نکرده است که باتور آخرین مدل است، که نشان میدهد ما میتوانیم حداقل یک بنتلی بسیار اختصاصی دیگر را با این موتور افسانهای انتظار داشته باشیم.
بنتلی میگوید که پل انتقالی هوا پشت صندلیها نه تنها به یاد خودروهای کهن، بلکه به عنوان یک فضای نیمه بسته برای بار مسافرتی عمل میکند. داخلی خودرو به طور مشخص بین صندلی راننده و صندلی مسافر تقسیم شده است. در بنتلی باتور، نمیتوانید دست خود را بر روی پاهای شریک خود قرار دهید. صندلیها توسط یک کنسول مرکزی بزرگ تقسیم شدهاند که حاوی انواع کنترلها از جمله انتخاب کننده دنده، دکمه روشن و خاموش موتور و دکمههای کنترل دما میباشد. در داخل، تنها دو صندلی وجود دارد و در عوض، یک قفسه پشت راننده جای صندلیهای جلوی بنتلی کانتیننتال را اشغال کرده است.
اگر تا به حال وقتی را در کانتیننتال جیتی سپری کردهاید، طرح داشتن آشنا خواهد بود. اگر فکر میکردید که گزینههای گرانقیمت به پایان رسیدهاند، اشتباه کردهاید. صفحه حالت رانندگی اطراف دکمه روشنکننده میتواند با طلا 18 عیار 3 بعدی پوشیده شود، همچنین دکمههای کنترل دما و نشانگر بالایی مرکزی روی فرمان نیز میتوانند با طلا 18 عیار پوشیده شوند. پایداری نیز بخشی از جذابیت باتور است. چرم بهصورت پایدار تامین میشود و برخی از بدنه آن از ترکیباتی مبتنی بر کتان ساخته شده که بنتلی میگوید، بهترین مقاومت را دارد.
هدایت بنتلی باتور در شهر یک تجربه عجیب است. البته، با توجه به اینکه بسیار گسترده و به وضوح بسیار گرانقیمت است، توجه فراوانی به خود جلب خواهد کرد. به قدری زیاد که در چراغهای ترافیک سوالاتی دریافت خواهید کرد، افرادی که میدانند آن چه است، به سرعت گوشی هوشمند خود را بیرون میکشانند و احساس خاصی را تجربه خواهید کرد. اما احساس بدی دریافت میکنید زمانی که سعی میکنید آن را از خیابانهای باریک منطقه عبور دهید. عرض و سپرهای بزرگ باتور باعث میشود که پارک کردن، عبور از ترافیک و به طور کلی بودن در مکانهای باریک، موجب نگرانی شود.
منبع: آذین بلاگ
نظر شما