بیوک رگال اسپورتبک به هدف شیک و کاربردی بودن، تولید شده است. با این حال، بیوک نتوانسته است داخلی با کیفیت بالا و هندلینگ اسپرت مانند بسیاری از دیگر خودروهای لوکس ارائه دهد. موتور توربوشارژ استاندارد آن، قدرت بیدردسر و رفتار صیقلی دارد، اما اسپورت بک در هنگام رانندگی سریع هیجان انگیز نخواهد بود. تعداد زیادی از ویژگیهای استاندارد سیستم سرگرمی با هزینه اضافی و به صورت آپشن وجود دارد. اگرچه رگال اسپورتبک تاحدی طرفداران دیرینه بیوک را راضی میکند، اما به اندازه جایگزینهای بهتر پیچیده یا سرگرم کننده نیست.
مدل اسپورتبک به اندازه کافی لوکس نیست تا به آرمانهای لوکس خود برسد، با این حال از خودروهای خانوادگی سنتی گرانتر است. هر مدل دارای چرخهای 18 اینچی، کنترل دمای دو منطقهای، گرمکن فرمان، صندلیهای ارتقاء یافته و موارد دیگر میباشد. ما در آذین بلاگ قبلا خودرو بیوک انکلیو را نیز بررسی و معرفی کردهایم.
قیمت بیوک رگال مدل پایه از 26 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی 1.3 میلیارد تومان آغاز میشود. گرانترین تریم آن نیز 36 هزار دلار میباشد.
بیوک رگال به دلیل موتور چهار سیلندر توربوشارژ با توان 250 اسب بخار و 295 پوند-فوت گشتاور، سریع و پاسخگو است. مدل پایه دیفرانسیل جلو با یک موتور 2.4 لیتری عرضه می شود که شتاب و مصرف سوخت کمی دارد. همه مدلهای بالاتر از تریم پایه، دارای یک توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندر با خروجی بسیار زندهتر 259 اسب بخار و گشتاور 295 پوند فوت هستند، و این همان موتوری است که ما توصیه میکنیم دریافت کنید. دیفرانسیل جلو و گیربکس 9 سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده به عنوان استاندارد عرضه میشود.
مدلهای چهار چرخ متحرک، گیربکس اتوماتیک هشت سرعته را دریافت میکنند که قابلیت پایینتری در تعویض دنده دارند و به سرعت کمتری در دنده پایینی عمل میکنند. در مسیر تست، خودروی آزمایشی ما با دیفرانسیل جلو در 5.6 ثانیه به سرعت صفر تا 100 کیلومتر در ساعت رسید، که رقبا را به چالش میکشد. رگال اسپورتبک استاندارد در مسیرهای پیچدار کارآمد است و میزان چسبندگی مناسبی را ارائه میدهد، اما به مراتب نرمتر و کندتر به دستورات فرمان واکنش نشان میدهد. این خودرو به خوبی راحتی رانندگی را ارائه میدهد، اما فرمان واگ و بیهدف از آن جلوگیری میکند که تجربه رانندگی جذابی داشته باشید. پدال ترمز رگال محکم است و اعتماد به نفس را القا میکند، و هر دو رگال که ما آزمایش کردیم بهترین فواصل توقف را ارائه کردند.
کابین رگال بسیار بیشتر از یک خودروی لوکس، سدان خانوادگی است، با فضای زیادی برای همه سرنشینان، اما مواد ارزان قیمت آن را ناامید کرده است. صندلیهای عقب Buick Regal کمی کوچکتر از هوندا آکورد هستند، اما بیوک بسیار بیشتر از رقبای اسپورتیتر خود فضا ارائه میدهد.
به همین ترتیب، صندلیهای عقب آن به صورت صاف تا میشوند و یک کف بار بدون وقفه را ارائه میکنند که میتواند به راحتی وسایل بزرگی مانند دوچرخه را در خود جای دهد. ما هفت چمدان دستی را در صندوق خودرو قرار دادیم و با صاف شدن صندلیهای عقب، بیوک رگال توانست 19 چمدان را ببلعد.
بیوک رگال به صورت استاندارد دارای ترمزهای دیسک ضدقفل، کنترل پایداری، کیسه هوای برخورد جانبی صندلی جلو و کیسه هوای پردهای جانبی تمام قد عرضه میشود. کیسههای هوا جانبی عقب در مدلهای Premium II و GS میباشند.
بسته اختیاری Driver Confidence 1 شامل نظارت بر نقاط کور، هشدار خروج از خط، هشدار ترافیک متقاطع عقب و سیستم هشدار برخورد از جلو است. پکیج Driver Confidence 2 کروز کنترل تطبیقی و سیستم کاهش برخورد از جلو پیچیدهتری را اضافه میکند که در موقعیتهای تصادف احتمالی، ترمز خودکار را آغاز میکند.
رگال اسپورتبک به طور استاندارد با اکثر ویژگیهای اتصالی که ممکن است نیاز داشته باشید عرضه میشود، و صفحه نمایش آن آسان برای استفاده است و به سرعت به ورودیهای کاربر پاسخ میدهد. سیستم سرگرمی شامل قابلیت استفاده از Apple CarPlay و Android Auto و یک هاتاسپات وای فای به عنوان استاندارد میشود. همچنین صفحه نمایش بزرگتر، سیستم صوتی Bose پریمیوم، ناوبری داخلی، شارژ بیسیم و موارد دیگر نیز با پرداخت هزینه در دسترس هستند.
در تستهای تصادف دولتی، رگال در مجموع بهترین امتیاز پنج ستاره را دریافت کرد، از جمله چهار ستاره برای ایمنی کلی در برخورد از جلو و پنج ستاره برای ایمنی کلی در برخورد جانبی، موسسه بیمه ایمنی بزرگراه بالاترین امتیاز خود را در تستهای تصادف با همپوشانی متوسط از جلو، برخورد جانبی و مقاومت سقف به Regal اعطا کرد.
بیوک رگال 2017 یک سدان سایز متوسط است که در تریم پایه 1SV، Sport Touring، Premium II و GS عرضه می شود. از ویژگیهای ایمنی کلیدی آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
– هشدار برخورد از جلو و ترمز خودکار در موارد اضطراری
– هشدار خروج از مسیر و کمک به نگهداری در مسیر
– کروز کنترل تطبیقی
پایان خط تولید رگال به دنبال تغییر در استراتژی شرکت بیوک رخ داد. شرکت تصمیم گرفت تمرکز خود را به سوی خط تولیدی از خودروهای شاسیبلند جابجا کند و توقف تولید رگال نیز بخشی از کاهش کلی در خط تولید خودروهای مسافری بیوک بود.
بیوک یک شرکت خودروساز آمریکایی است، اما مکانهای کارخانههای تولید بیوک به طور گستردهای منتشر شدهاند. خودروهای بیوک در مکانهای مختلف در سراسر ایالات متحده، همچنین کانادا، چین، کره جنوبی و آلمان ساخته میشوند.
منبع: سایت آذین بلاگ
نظر شما