به گزارش سایت آذین بلاگ، در حال حاضر گرفتن نوبت تعویض پلاک خودرو در گناباد صرفا از طریق سایت اینترنتی nobatdehi.epolice.ir انجام می گیرد.
آدرس مرکز تعویض پلاک گناباد: خراسان رضوی / گناباد – بلوار معلم، نبش معلم 13
آدرس دقیق: گناباد، بلوار معلم، جنب معلم 13
بعد از ثبت نام و رزرو نوبت در مرکز تعویض پلاک خودرو، به همراه داشتن مدارک احراز هویت مانند اصل کارت ملی و شناسنامه فروشنده و خریدار و یا نماینده قانونی آنها، سند مالکیت وسیله نقلیه، کارت وسیله نقلیه، گواهی پرداخت بدهی مالیاتی مانند جرایم رانندگی،گواهی معاینه فنی، بیمه شخص ثالث، مدارک احراز محل سکونت خریدار و… در مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی لازم و ضروری است.
در صورت مفقود شدن سند مالکیت وسیله نقلیه، درج یک نوبت آگهی مبنی بر مفقود شدن سند مالکیت وسیله نقلیه در روزنامه کثیرالانتشار و سپری شدن 10 روز از تاریخ درج آگهی، ضروری است.
1- در حال حاضر برای هر متقاضی امکان رزرو فقط یک نوبت در مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی وجود دارد.
2- حداقل 30 دقیقه قبل از زمان رزرو شده در مرکز تعویض پلاک حضور یابید.
3- با توجه به زمانبندی انجام شده جهت خدمت رسانی بهتر به سایر مراجعین به مراکز تعویض پلاک، در صورت عدم مراجعه به مرکز تعویض پلاک مربوطه در روز و ساعت مقرر ، نوبت شما به صورت خودکار توسط سامانه باطل می شود.
4- کلیه اطلاعات ثبت شده در سامانه ، در هنگام ورود به مرکز تعویض پلاک کنترل می گردد و فقط به دارنده کد ملی یا وکیل قانونی و وسیله نقلیه با شماره پلاک ثبت شده در نوبت، اجازه ورود داده می شود.
5- برای متقاضیانی که رزرو نوبت انجام دهند اما در زمان مقرر به مرکز تعویض تعویض پلاک مراجعه ننمایند محدودیتهایی در رزرو نوبت های آتی ایجاد خواهد شد.
6- ارسال پیامک دریافت نوبت صرفا جهت اطلاع رسانی به متقاضی میباشد و فاقد ارزش دیگری میباشد.
7- ارایه پرینت نوبت یا پیامک نوبت به منزله مجوز ورود به مراکز تعویض پلاک نمی باشد. جهت پذیرش مراجعین، اطلاعات ثبت شده در سامانه نوبت دهی ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
1- حضور خريدار و فروشنده يا نماينده قانونی آن ها (وکيل) به همراه وسيله نقليه
2- اصل شناسنامه و کارت ملي خريدار و فروشنده
3- اصل سند مالکيت و کارت شناسايی وسيله نقليه
4- گواهي مفاصا حساب تخلفات رانندگی وسيله نقليه
5- بيمه شخص ثالث
6- معاينه فنی معتبر
7- مدرک احراز محل سکونت خريدار شامل: سند مالکيت يا اجاره نامه معتبر بنام خريدار، همسر ، پدر يا مادر
تذکر: در صورت عدم احراز محل سکونت خريدار، ارائه مدرک تکميلي شامل : دفترچه تامين اجتماعی،معرفی نامه از کارگزينی محل خدمت با درج آدرس منزل برای کارکنان دولتی، معرفی نامه از آموزش و پرورش منطقه محل سکونت فرزندان با درج آدرس منزل
سلام ممنون از معرفی و اطلاعات کامل
خواهش میکنم، سپاس از نظرتون