امروز: ۱ اسفند ۱۴۰۲
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت آکورا RDX 2024، داخلی و کابین خودرو

متفرقه تاریخ انتشار: 24/01/23 بدون نظر   78 بازدید

اندازه فونت    
قیمت آکورا RDX 2024، داخلی و کابین خودرو

RDX یک شاسی بلند لوکس کوچک دو ردیفی از آکورا است. اگر به دنبال یک شاسی بلند هستید که لوکس‌تر و مطلوب‌تر از انتخاب‌های معمولی برندهای عمومی باشد اما از لحاظ قیمت بسیار پایین‌تر از رقبای اروپایی باشد، این مدل را می‌توانید مورد بررسی قرار دهید. این خودرو به نوعی در این میان است، اما ما این را به معنای منفی نمی‌گوییم. برای افرادی که به دنبال یک شاسی بلند لوکس هستند، احتمالا آکورا RDX مدل 2024 در بالای لیست نیست. در حالی که ارزش برند آکورا به اندازه لامبورگینی اوروس یا بنز یا GLC برجسته نیست، اما قیمت بسیار پایین‌تر و ویژگی‌های استاندارد فراوان، آن را یک گزینه جذاب برای افرادی می‌کند که یک هوندا CR-V با امکانات بیشتر می‌خواهند.

با وجود یک پدال ترمز غیرخطی و برخی از رفتارهای آماتور گیربکس، آکورا RDX با موتور توربو چهار سیلندر 272 اسب‌بخاری، خصوصا با سیستم همه چرخ متحرک، برای رانندگی سرگرم‌کننده است. داخل خودرو که مواد لوکس کمتری نسبت به رقبا دارد اما صندلی‌ها راحت و فضای ذخیره‌سازی مناسب می‌باشد.

نمای کناری خودرو

مشخصات فنی آکورا RDX

  • نوع خودرو: موتور جلو، چهار چرخ متحرک، 5 سرنشین، واگن 4 درب
  • موتور: 16 سوپاپ خطی 4 توربوشارژ 2 لیتری
  • قدرت: 272 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه
  • گشتاور: 280 پوند فوت در 1600 دور در دقیقه
  • تعداد سیلندر: 4
  • سوپاپ: 16
  • گیربکس: 10 سرعته اتوماتیک
  • شتاب: 0 تا 100 کیلومتر 6.2 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 180 کیلومتر
  • وزن: 1850 کیلوگرم

قیمت آکورا RDX

قیمت آکورا RDX

قیمت آکورا RDX مدل 2024 حدود 45 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی بیش از 2.2 میلیارد تومان می‌باشد. تریم Technology و A-Spec و Advance به ترتیب 48 و 51 و 53 هزار دلار قیمت دارند.

آکورا RDX 2024

مدل 2024

در سال 2024، تغییر قابل توجهی در مجموعه آکورا RDX رخ نداده است، به جز آن که دیگر دیفرانسیل جلو استاندارد نیست و این مدل به صورت چهار چرخ متحرک عرضه می‌شود. از سوی دیگر، کسانی که به دنبال یک آکورا با پیشرانه برقی هستند، باید توجه خود را به مدل جدید ZDX بیندازند که به تازگی معرفی شده است و دارای برد تخمینی 520 کیلومتر می‌باشد.

Acura RDX را در چهار تریم ارائه می‌دهد اما چندین پکیج متمایز برای زیبایی آن وجود دارد. نسخه A-Spec گران‌قیمت است و اقدامات عملکردی واقعی ندارد، از آن صرف‌نظر می‌کنیم. اما توصیه می‌شود پکیج فناوری را اضافه کنید که یک سیستم صوتی بهتر، ناوبری، صندلی‌های چرمی با دوخت‌های مدرن‌تر و امکانات دیگر را فراهم می‌کند. کسانی که می‌خواهند دمپرهای تطبیقی و یک صفحه نمایش HUD را داشته باشند، باید برای پکیج Advance را بخرند که این امکانات را فراهم می‌کند اما قیمت نهایی را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

آکورا آبی رنگ

موتور و گیربکس

هر RDX توسط یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری توربوشارژ با توان 272 اسب بخار مجهز شده است که با یک گیربکس اتوماتیک 10 سرعته و سیستم دیفرانسیل همه چرخ هماهنگ شده است. نسخه A-Spec که ما آن را آزمایش کردیم، نیاز به 6.2 ثانیه برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت در مسیر آزمایش ما داشت که این امر آن را در میان شاسی بلندهای لوکس کوچک قرار می‌دهد. پدال گاز RDX در سرعت‌های پایین واکنش‌پذیر است و با انرژی کافی از چراغ‌های ترافیک شروع به حرکت می‌کند.

گیربکس ممکن است در لحظاتی که راننده از دسته‌های تغییر سرعت دستی نصب شده بر روی فرمان استفاده می‌کند، کندتر به تغییر دنده بپردازد. آکورا RDX مورد آزمایش ما دارای چرخ‌های بزرگ 20 اینچی و دمپرهای تطبیقی اختیاری بود که به شما امکان تنظیم کیفیت سواری را می‌دهد. در حالی که خودروی آزمایشی ما نتوانست کابین را از تاثیرات سخت در خیابان‌های بدون آسفالت محافظت کند، اما هرگز زجرآور نبود.

کابین آکورا RDX

داخلی و کابین آکورا RDX

کابین آکورا RDX از لحاظ اندازه بسیار بزرگ و مناسب بوده و فضای کافی برای مسافران جلو و عقب وجود دارد. رانندگان با اندازه‌های مختلف می‌توانند، موقعیت رانندگی راحتی برای خود پیدا کنند و فضای سر به اندازه کافی برای بزرگ‌ترین افراد وجود دارد. داخلی با دکمه‌های زیاد، یک تاچ‌پد و یک انتخاب‌گر حالت رانندگی چرخی بزرگ بسیار شلوغ است. نسخه‌ای که ما آن را آزمایش کردیم دارای صندلی‌های قرمز و بسته A-Spec و چند قطعه طراحی منحصربه‌فرد دیگر بود.

در حالی که کیفیت ساخت قابل توجه و ویژگی‌های استاندارد مطلوب مانند نورپردازی محیطی؛ صندلی‌های جلوی قابل تنظیم با گرمایش؛ کنترل دو حالته دما تحسین‌برانگیز بود، RDX احساس لاکچری را منتقل نمی‌کند. آکورا یک تجربه اسپرت را ارائه می‌دهد که هیچ هوندا CR-V نمی‌تواند فراهم کند. هیچ چیز ارزان یا کم ارزش نیست، و موقعیت رانندگی به اندازه کافی بلند است تا طرفداران شاسی را راضی کند و برای علاقه‌مندان به رانندگی انعطاف‌پذیر باشد. یک دستگیره روی صندلی‌های خارجی وجود دارد که ردیف عقب را آزاد می‌کند تا بتوانید آن را به صورت تخت کنید.

عقب خودرو

سیستم سرگرمی و تکنولوژی

هر RDX دارای یک صفحه نمایش لمسی 10.2 اینچی است که در بالای داشبورد قرار دارد. همچنین می‌توان از طریق یک تاچ‌پد روی کنسول مرکزی نیز از آن استفاده کرد. آکورا این کنترل‌گر را حساس به لمس می‌نامد، اما کمی زمانی را صرف تسلط بر آن کردیم. RDX به طور استاندارد دارای قابلیت بی‌سیم Apple CarPlay و Android Auto و یک هات‌اسپات Wi-Fi می‌باشد. بسته فناوری اختیاری نیز شامل ناوبری داخلی، درگاه‌های USB در قسمت عقب، و یک سیستم صوتی ELS Studio با 12 بلندگو است.

مصرف سوخت

آکورا RDX دارای امتیازات رقابتی در مصرف سوخت است، با سیستم استاندارد چهار چرخ متحرک، این خودرو 21 مایل بر گالن در شهر (11 لیتر) و 27 مایل بر گالن در جاده (8.5 لیتر) مصرف دارد.

جلوی خودرو

عملکرد و امنیت

هر مدل شامل یک مجموعه از فناوری‌های استاندارد کمک راننده است، اما چندین کمک دیگر با بسته فناوری در دسترس است. این شامل سنسورهای پارکینگ جلو و عقب، نظارت بر نقاط کور، و هشدار ترافیک عقب می‌شود. ویژگی‌های کلیدی ایمنی شامل:

– هشدار تصادف جلو و ترمز اضطراری خودکار
– هشدار خروج از مسیر و کمک به نگهداری در مسیر
– کروز کنترل تطبیقی

سوالات متداول

آیا آکورا RDX خودرو خوبی است؟

موتور توربوشارژ آکورا RDX توان قدرتمندی را در سرعت‌های پایین ارائه می‌دهد تا به شما این امکان را بدهد که سریعا از چراغ‌های ترافیک شروع به حرکت کنید، و گیربکس در هر شرایطی دنده مناسب را انتخاب می‌کند. این خودرو در 6.2 به 100 کیلومتر در ساعت رسید که کمی کندتر از برخی از رقبای برتر است.

این خودرو چقدر راحت است؟

صندلی‌های جلوی گرم و سرد با طراحی شیک، به راحتی برای انواع مختلف رانندگان مناسب هستند. همچنین، این صندلی‌ها از نظر راحتی نیز موثر هستند تا شما را در هنگام رانندگی طولانی حفظ کنند. سیستم تعلیق نیز کار مناسبی انجام می‌دهد تا در زمان رانندگی روی سطوح مختلف، شما را راحت نگه دارد. سطح نویز کابین تقریبا متوسط کنترل شده است و در سرعت‌های بزرگراهی نویز باد حداقل است. برخی از نویز موتور نیز احساس می‌شود، اما هرگز مزاحمتی ندارد.

جوانب مثبت و منفی این خودرو چیست؟

بسیاری جوانب مثبت در مورد RDX وجود دارد. این خودرو فضای بسیاری دارد، راحت و پر از ویژگی‌های متنوع است. اما از سوی دیگر و جوانب منفی، برای خریدارانی که به دنبال قدرت بیشتر یا گزینه هیبرید هستند، گزینه ارتقا موتور وجود ندارد.

منبع: آذین بلاگ

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه