امروز: ۲۵ شهریور ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت بنز کلاس E 2024، داخل و کابین بنز

متفرقه تاریخ انتشار: 23/12/01 بدون نظر   492 بازدید

اندازه فونت    
قیمت بنز کلاس E 2024، داخل و کابین بنز

بنز کلاس E یکی از محبوب‌ترین خودروهای سدان لوکس در بین خریداران است و در حال حاضر به طور راحت در صدر رده‌بندی‌های ما از سدان‌های لوکس میانه جای دارد. ظاهر خارجی به خوبی با آنچه که بنز با دیگر ماشین‌های جدید خود دارد، هماهنگ است. کلاس E جدید نسل بعدی است، اما تغییرات به صورت پی‌درپی بوده و انقلابی نیستند.

سدان کلاس E سبک خاصی از برند مرسدس بنز است که تقریبا همانند خودروی نمادین بنز اس کلاس، زیبایی و لوکسی را فراهم می‌کند. مدل‌های بنز E350 توسط یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ 2 لیتری با 255 اسب‌بخار توان مجهز شده‌اند در حالی که E450 با یک موتور شش سیلندر خطی 3 لیتری توربوشارژی که توان 375 اسب‌بخار ارائه می‌دهد، نیروی بیشتری ارائه می‌کنند. همه مدل‌ها دارای سیستم چهار چرخ متحرک می‌باشند و تمامی آن‌ها با تجهیزات لوکس و لیست بسیار بزرگی از ویژگی‌های کمک راننده و سیستم‌های سرگرمی مجهز شده‌اند. رقبای اروپایی دیگری مانند آئودی A6 و BMW سری 5 فضای مشابه و تجهیزات مشابهی را ارائه می‌دهند، اما هیچ یک از این برندها همچنان به محبوبیتی که با نشان مرسدس بنز همراه است، نرسیده‌اند.

بنز کلاس E 2024

مشخصات فنی بنز E450

  • نوع خودرو: موتور جلو، چهار چرخ متحرک، 5 سرنشین، سدان 4 درب
  • موتور: 24 سوپاپ خطی 6 توربوشارژ
  • قدرت: 375 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه
  • گشتاور: 369 پوند فوت در 1800 دور در دقیقه
  • تعداد سیلندر: 6
  • سوپاپ: 24
  • گیربکس: 9 سرعته اتوماتیک
  • شتاب: 0 تا 100 کیلومتر 4.3 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 210 کیلومتر
  • وزن: 2040 کیلوگرم

قیمت بنز کلاس E

قیمت بنز کلاس E

قیمت بنز کلاس E مدل 2024 حدود 61 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی بیش از 3 میلیارد تومان می‌باشد. تریم E350 Exclusive و E450 Premium و E450 Pinnacle به ترتیب 63 و 67 و 74 هزار دلار قیمت دارند.

نمای عقب خودرو

مدل 2024

برای سال 2024، این سال آغاز نسل جدیدی از بنز کلاس E است، که از ابتدا با بیشترین فناوری و لوکسی نسبت به مدل قبلی طراحی شده است. امسال موتور‌های چهار و شش سیلندری به کمک هایبریدی مجهز شده‌اند که منجر به افزایش توان شده و استایل خارجی نیز ظاهر جدید و زیبایی دارد. در داخل، یک سری ویژگی‌های فناوری جدید فضای کابین را به روز رسانی کرده‌اند. ما انتظار داریم تا پایان سال 2023 سدان کلاس E مدل 2024 را در نمایشگاه‌های فروشندگان مرسدس ببینیم.
مرسدس هنوز قیمت‌گذاری برای Benz E-Class مدل 2024 را اعلام نکرده است، اما ما انتظار داریم که آن را با همان سه سطح تریم کوچکتر C-class مشاهده کنیم، ترکیب این سه سطح با دو موتور مختلف، موجب شده تا کلاس E یک لاین‌آپ شش سطحی داشته باشد که با گستره گسترده‌ای از قیمت‌ها، جذابیت بزرگی را برای خریداران لوکس سدان فراهم کند.

موتور بنز

موتور و گیربکس

زیر کاپوت E350 موتور چهار سیلندری توربوشارژ 2 لیتری است که با یک موتور الکتریکی 23 اسب بخاری هماهنگ شده است و با هم توانایی 255 اسب بخاری را به ارمغان می‌آورد. مدل E450 نیز برای موتور خود از یک سیستم هیبرید مشابه برای موتور شش سیلندری توربوشارژ 3 لیتری خود استفاده می‌کند که توان کلی آن را به 375 اسب بخار می‌رساند. گفته می‌شود که سیستم‌های هیبریدی تاخیر توربو را کاهش داده و عملکرد سیستم خودکار استارت/استاپ را صیقل داده‌اند. سیستم تعلیق بادی اختیاری است و جایگزین آرایش فنر فولادی می‌شود؛ همچنین سیستم فرمان چرخ عقب نیز موجود است و گفته می‌شود که در محیط‌های فشرده، مانورپذیری رانندگی را بهبود می‌بخشد.

کابین بنز

داخل و کابین بنز کلاس E

در یک سدان لوکس، افزودن چندین صفحه نمایشگر اهمیت زیادی ندارد، اگر آن راحتی نباشد، شما در چیزی اشتباه کرده‌اید. اما بنز کلاس E از فرمول ثابت خود خارج نشده است. صندلی‌های جلویی بسیار قابل تنظیم و برای سفرهای طولانی راحت هستند و دارای امکانات ماساژ اختیاری و همچنین گرمایش و تهویه هوا هستند.  مسافران عقب از بیشترین سود نسل جدید بهره‌مند هستند. یک مسافر با قد بلند می‌تواند راحت پشت یک راننده با قد مشابه قرار بگیرد و حتی با سقف پانورامایی استاندارد، فضای سر خوبی وجود دارد. در سرعت‌های بزرگراهی، میزان ناچیزی از صدای باد وجود دارد و موتور تنها یک زنگ به حساب می‌آید.

صدای جاده و لاستیک حاضر است، اما در سطحی نیست که موسیقی در حد صدای پایین نتواند آن را پنهان کند. در داخل خودرو، انتظار می‌رود که کابین بنز کلاس E بیشتر بر راحتی و کیفیت متمرکز شده باشد. فضای کابین در تصاویر بسیار بزرگ و مناسب به نظر می‌رسد و داخل آن با مواد با کیفیتی همچون پوشش چرمی و تزئینات فلزی پوشانده شده است. به طور کلی، طراحی آن با کیفیت و بازتاب زیبایی خارجی شیک خودرو را به خوبی تکمیل می‌کند. هرچند بنز کلاس E در گذشته به صورت کوپه و کابریولت ارائه شده بود، اما انتظار می‌رود نسل جدید این خودرو صرفا به یک طراحی چهار درب محدود شود.

نمای جلو خودرو

سیستم سرگرمی و تکنولوژی

مدل E Class با استفاده از فناوری‌های پیشرفته بزرگ‌ترین تغییرات را در زمینه تکنولوژی به نمایش می‌گذارد. صفحه نمایش مرکزی بزرگ دارای نسخه به‌روز شده‌ای از نرم‌افزار سرگرمی MBUX و طراحی جدیدی است. آیکون‌ها بزرگتر هستند و با رنگ‌های مختلف، که باعث می‌شود رابط کاربری آسان‌تر به نظر برسد. بسیار شبیه یک گوشی هوشمند یا تبلت است که نسخه مرسدس از سیستم‌های عامل iOS و Android را اجرا می‌کند.

تکنولوژی‌های متنوعی در سراسر داخلی خودرو بنز کلاس E وجود دارد و خریدارانی که تمایل دارند می‌توانند یک داشبورد را سفارش دهند که توسط سه صفحه نمایش جداگانه پوشانده شده است. به نظر ما، این کمی زیاد است، بنابراین ما از تنظیمات استاندارد استفاده می‌کنیم. این شامل یک نمایشگر دیجیتالی پشت فرمان برای نشانگرهای خودرو و یک صفحه نمایش جداگانه در وسط داشبورد برای اطلاعات سرگرمی است. ناوبری داخلی در دسترس است و دارای ویژگی واقعیت افزوده است.

نمای کناری خودرو

عملکرد و امنیت

هرچند تعدادی از ویژگی‌های کمک راننده همچون ترمز اضطراری خودکار و نظارت بر نقاط کور، به صورت استاندارد عرضه می‌شود، اما بسیاری از تجهیزات دیگر هزینه اضافی دارند، از جمله کروز کنترل تطبیقی، ویژگی‌های کلیدی ایمنی شامل:

– ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده
– هشدار خروج از خط با کمک حفظ خطوط
– کروز کنترل تطبیقی با ویژگی محوری بین خطوط

سوالات متداول

ویژگی مدل جدید بنز کلاس E چیست؟

با وجود اینکه ابعاد مشابه هستند، اما زیر پوست ماشین تغییرات مهمی اتفاق می‌افتد، در صورتی که شما انتخاب کنید. مدل جدید بنز کلاس E یک پکیج فناوری ارائه می‌دهد که دو ویژگی مهم را اضافه می‌کند. اولین ویژگی، فرمان چرخ عقب است. در سرعت‌های پایین و برای پارک دوبل راحت، چرخ‌های جلو و عقب تا 4.5 درجه به جهات مخالف دیگر می‌چرخند. این باعث کاهش دایره چرخش خودرو می‌شود، تا مانورهای برگشتی بهتری داشته باشد و ورود به یک جای پارک راحت‌تر باشد. در سرعت‌های بالای 60 کیلومتر در ساعت، چرخ‌ها به جهت یکسانی می‌چرخند تا پایداری را تسهیل کنند.

این پکیج فناوری همچنین یک سیستم تعلیق بادی و دمپرهای تطبیقی را اضافه می‌کند. فنرهای هوا چندین کارکرد دارند، اما مهم‌ترین آنها حفظ تراز خودرو بدون توجه به بار و بلند و پایین کردن خودرو براساس نیاز است. دمپرهای تطبیقی جاده را می‌خوانند و می‌توانند فشردگی و بازگشت تعلیق را به طور مستقل از هم تنظیم کنند. به عبارت دیگر، اگر یک چرخ در یک سوراخ عمیق وارد شود، کلاس E بهترین تلاش خود را می‌کند تا اثر آن تنها توسط چرخ و تعلیق آن گرفته شود و این ضربه را به داخل کابین منتقل نکند.

چه موتوری زیر کاپوت کلاس E است؟

خریداران دو گزینه موتور برای انتخاب خواهند داشت، هر دو توسط یک سیستم هیبرید ملایم بهبود یافته‌اند تا گشتاور الکتریکی بیشتر را اضافه کنند و موتور را در عملکرد نرم‌تر کنند. کوچک‌ترین موتور زیر کاپوت E 350 قرار دارد، یک موتور چهار سیلندر توربو با حجم 2 لیتری است که 255 اسب بخار و 295 پوند-فوت گشتاور تولید می‌کند. همچنین گزینه موتور شش سیلندری توربو با حجم 3 لیتری وجود دارد. این موتور در سدان E 450 قرار دارد و 375 اسب بخار و 369 پوند-فوت گشتاور تولید می‌کند، که 13 اسب بخار بیشتر از نسخه قبلی این موتور است. تغییرات دیگری در داخل موتور صورت گرفته است تا بهبود کارایی افزایش یابد. هر دو موتور به گیربکس اتوماتیک نه سرعته متصل هستند و قدرت خود را به صورت انحصاری به چهار چرخ می‌فرستند.

منبع: آذین بلاگ

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه