اگر چشمان خود را هم ببندید، بیوک انویستا مدل 2024 شبیه یک نسخه کوچک از لامبورگینی اوروس به نظر میرسد. پس از نظر استایل، خوب شروع میشود. شتابدهی معمولی و عدم وجود سیستم چهار چرخ متحرک ممکن است کمی این اتومبیل را محدود کند، اما انویستا با ارائه امکانات و فضای بسیار برای مسافران، این کاستیها را جبران میکند. بیوک دهههاست سعی در جذب خریداران جوان دارد، اما انویستا سال 2024 بهترین تلاش این برند به نظر میرسد. این کراساوور کوچک، با وجود قیمت مناسب ظاهری ثروتمندانهتر دارد.
این مدل بزرگتر از بیوک انکور است و حتی با سقف شیبدار شیک خود، فضای صندلی عقب بیشتری دارد. این خودرو برای رقابت با رقبایی همچون شورولت ترکس و فولکس واگن تائوس طراحی شده است. اگر به دنبال رانندگی اسپرت یا شتاب سریع هستید، توصیه میکنیم که با ما همراه باشید. زیر کاپوت بیوک انویستا یک موتور سه سیلندر با توربو 1.2 لیتری است که تنها 136 اسببخار تولید میکند و همراه با یک گیربکس اتوماتیک شش سرعته است. این کراساوور برای پارکینگهای مراکز خرید طراحی شده است نه برای صخرهها، و به عنوان یک نتیجه، سیستم جلوبندی فقط به صورت دیفرانسیل جلو موجود است.
قیمت بیوک انویستا مدل 2024 حدود 23 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی بیش از 1.1 میلیارد تومان میباشد. تریم Sport Touring و Avenir به ترتیب 25 و 29 هزار دلار قیمت دارند.
انویستا یک نام تازهای است که بیوک معرفی میکند و به عنوان یک خودروی مدل 2024 تابستان امسال به فروش میرسد. این خودرو در سه نسخه Preferred، Sport Touring و Avenir ارائه میشود. تریم Avenir مجهز به چرخهای 19 اینچی زیبا با نیکل پوششدار، یک شبکه توری و عناصر دیگری از طراحی مجلل که ظاهر آن را خیلی گرانقیمتتر از قیمت واقعی آن نشان میدهند. متأسفانه، هیچ یک از مدلهای Buick Envista از سیستم دیفرانسیل همه چرخ یا موتور قدرتمندتر پشتیبانی نمیکند.
همه مدلهای بیوک انویستا با یک موتور 1.2 لیتری سه سیلندر توربوشارژ شده که 136 اسب بخار تولید میکند، عرضه میشوند. سیستم دیفرانسیل همه چرخ در دسترس نیست، بنابراین همه مدلها از طریق یک گیربکس اتوماتیک شش سرعته چرخهای جلو را حرکت میدهند. شتاب این خودرو برای رانندگی عادی کافی است، اما زمانی که گاز را تا آخر بزنید تا قدرت برای عبور از خودروهای دیگر در جاده فراخوانده شود، انویستا احساسات کمی غیر فعال دارد. در مسیر آزمایشی ما، بیوک انویستا در 9.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسید. اما ویژگی انویستا برای سرعت یا مسابقه نبوده و به جای آن، برای راحتی و آرامش و بیصدا بودن طراحی شده است. قابل اطمینان و پراعتماد است؛ انویستا همچنین سواری کنترل شده، فرمان دقیق و پدال ترمز محکمی ارائه میدهد.
کابین بیوک انویستا یک فضای داخلی فراوان برای چهار نفر ارائه میدهد. مواد داخلی دقیقا لوکس نیستند، اما نسبت به خودروهایی مانند نیسان جوک و میتسوبیشی اوتلندر بیش از حد اندازه بهخوبی عمل میکند. همچنین ارائه دهنده امکانات راحتی فراوان و دستگاههای تکنولوژی مطلوبی است، از جمله یک پنل شیشهای بزرگ در صفحهی داشبورد که شامل هم نمایشگر دیجیتال و هم سیستم اطلاعات و سرگرمی لمسی است. کنترلهای آب و هوا بین تعداد مناسبی از دکمههای فیزیکی و یک منوی مجازی تقسیم شدهاند که به راحتی قابل دسترسی است. تریم avenir بالاترین مشخصات داخلی را دارد اما رقیبی برای بنز و بیامو محسوب نمیشود.
داشبورد انویستا شامل دو نمایشگر دیجیتال است، یک واحد 8 اینچی برای گیج خودرو و یک واحد دوم 11 اینچی برای رابط سیستم اطلاعات و سرگرمی لمسی است. همچنین یک پنل جداگانه برای کنترلهای دمایی زیر یک دهانه تهویه مرکزی نصب شده است. انویستا از آخرین نرمافزار بیوک استفاده میکند و شامل Apple CarPlay و Android Auto بیسیم و یک هاتاسپات Wi-Fi داخلی است.
سازمان حفاظت محیط زیست تخمین میزند که انویستا باید 28 مایل در گالن در شهر و 32 مایل در گالن برای جادههای بیرون شهری مصصرف داشته باشد.
همه مدلهای بیوک انویستا دارای مجموعه کاملی از ویژگیهای کمک راننده میباشند که شامل چراغ جلوی خودکار و ترمز اضطراری است. تکنولوژی پیشرفتهتر به عنوان آپشن موجود است. ویژگیهای کلیدی ایمنی شامل:
– ترمز اضطراری خودکار
– هشدار خروج از مسیر با کمک نگهداری مسیر
– کروز کنترل تطبیقی
اگر تعریف شما از خودرو خوب، داشتن سیستم چهار چرخ متحرک است، در این صورت، خیر، بیوک انویستا یک شاسیبلند خوب نیست، اما برای خریدارانی که خارج از مناطقی که برف میبارد هستند، پاسخ ما بله است. موتور توربوشارژ شده 1.2 لیتری با توان 136 اسب بخار و 162 پوند-فوت گرچه کم است اما به طور ایمن انویستا را به سرعت بزرگراهی میرساند. این خودرو با راحتی حرکت میکند و فضای کافی در داخل برای چهار نفر با قد بلند وجود دارد.
انتخاب ما برای مدل انویستا، نسخه پایه Preferred است. تقریبا تمام تجهیزات استانداردی که در سطح بالای Avenir وجود دارد، به صورت جداگانه در حتی مدل پایه نیز موجود است. به همین دلیل، ما مدل پایه Preferred را در لاینآپ انویستا انتخاب میکنیم. خریداران میتوانند گزینهها و بستههایی را که برای آنها مهم هستند انتخاب کنند و به طور قابل توجهی نسبت به یک سطح بالاتر، هزینهها را صرفهجویی کنند.
رانندگی بیوک انویستا حتی در برابر پیادهروهای خشن و ناهموار راحت است، اما در صورت رانندگی در برخی از پیچهای تنگ، با مقدار زیادی تاشویی بدن روبرو خواهید شد. البته این موضوع جای تعجبی ندارد چرا که قرار نیست یک اتومبیل متمرکز بر انعطافپذیری را در فهرست بیوک پیدا کنیم، اگرچه چند رقیب دیگر از لحاظ رانندگی همچنان ارائه خصوصیات اسپرت را با حفظ راحتی دارند. خبر خوب این است که انویستا در جاده مستقیم و راههای بزرگ پایدار است و ترمزها قدرت ترمیم کافی را دارند. انویستا دارای خیلی از ویژگیهای راحتی اضافی نیست، اما صندلیهای جلویی خیلی راحت هستند. صداهای جاده و باد به حداقل ممکن استفاده شده ولی موتور کوچک تا حدی حضور خود را به نمایش میگذارد.
منبع: آذین بلاگ
نظر شما