امروز: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت شورلت تراکس 2024، داخلی و کابین خودرو

متفرقه تاریخ انتشار: 24/02/08 بدون نظر   57 بازدید

اندازه فونت    
قیمت شورلت تراکس 2024، داخلی و کابین خودرو

اگر موفق نشدید، دوباره امتحان کنید. به نظر می‌رسد این شعار شورلت تراکس باشد. شورلت مدل اول تراکس را پس از مدل سال 2022 از فهرست خود حذف کرد. اما اکنون، شورلت با مدل بازطراحی شده 2024 تراکس به این شاسی بلند کوچک فرصتی دیگر می‌دهد. تراکس جدید هنوز هم ارزان‌ترین مدل شورلت است اما در داخل فضای بیشتری دارد. همچنین، تغییرات مهمی در قسمت قدرت موتور، داخلی و ویژگی‌های فناوری صورت گرفته است. به طور کلی، ما فکر می‌کنیم که اگر به دنبال یک اس‌یوی کوچک هستید که ارزش زیادی دارد، ممکن است تراکس را به عنوان یک گزینه انتخاب کنید.

ساخت و جلوه جدید شورلت تراکس ارزش بهتری را نسبت به قبل ارائه می‌دهد. طراحی مجدد و ویژگی‌های ایمنی بهبود یافته، یک ساب کامپکت خسته‌کننده را شیرین می‌کند. هر تراکس دارای سیستم دیفرانسیل جلو است و توسط موتور 3 لیندر 137 اسب بخاری با توربو و گیربکس اتوماتیک شش سرعته نیرو می‌گیرد. این سیستم موتور را از بلیزر کوچکتر قرض گرفته است. تراکس نسل جدید دارای فضای پا‌ها و فضای بارگیری بیشتری نسبت به قبل است، و قیمت شروع آن پایین‌تر از مدلی است که جایگزین می‌شود. یکی از پرفروش‌ترین کراس‌اوورهای امروزی، بعد از کیا سول کوچک و هیوندای ونیو، گزینه‌ای هوشمندانه برای کسانی است که می‌خواهند بیشترین استفاده را از خرید خودروی جدید خود ببرند.

شورلت تراکس 2024

مشخصات فنی شورلت تراکس

  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل، 5 سرنشین، واگن 4 درب
  • موتور: 12 سوپاپ خطی 3 توربوشارژ
  • قدرت: 137 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه
  • گشتاور: 162 پوند فوت @ 2500 دور در دقیقه
  • تعداد سیلندر: 3
  • سوپاپ: 12
  • گیربکس: 6 سرعته اتوماتیک
  • شتاب: 0 تا 100 کیلومتر 8.8 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 185 کیلومتر
  • وزن: 1390 کیلوگرم

قیمت شورلت تراکس

قیمت شورلت تراکس

قیمت شورلت تراکس مدل 2024 حدود 21 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی بیش از 1 میلیارد تومان می‌باشد. تریم 1RS و LT و 2RS و ACTIV به ترتیب 23 و 23 و 25 و 25 هزار دلار قیمت دارند.

نمای عقب خودرو

مدل 2024

بعد از یک وقفه کوتاه، شورلت تراکس با ویژگی‌های استاندارد بیشتری نسبت به قبل بازگشته است. تراکس داخلی و خارجی جدید دارد، با یک محور عجیب‌وغریب طولانی‌تر با فضای پا‌های پشتی بیشتر و ظرفیت بارگیری افزایش یافته است. حالا تراکس به جای دو، در پنج سطح تجهیزات ارائه می‌شود. شورلت این بار از موتور 137 اسب بخاری با توربو از تریل‌بلیزر استفاده می‌کند، که به تراکس 18 اسب بخار کمتر از مدل قبلی می‌دهد.

شورلت تراکس امکانات جذابی را بدون هزینه زیادی ارائه می‌دهد. تریم LT نقطه‌ی شیرین بین قابلیت‌ها و قیمت مناسب است. LT دارای صفحه نمایش بزرگ 11 اینچی برای اطلاعات و شروع از راه دور است، و ما پول اضافی را برای صندلی‌های جلوی گرم و فرمان گرم اختیاری خرج می‌کنیم. همچنین، Apple CarPlay بی‌سیم و Android Auto نیز در LT و بالاتر به صورت استاندارد وجود دارد، که ناوبری و پخش موسیقی از گوشی هوشمندتان را آسان می‌کند.

موتور شورلت

موتور و گیربکس

هر شورلت تراکس از موتور 1.2 لیتری با توربوشارژ 137 اسب بخاری و گیربکس اتوماتیک شش سرعته تشکیل شده است. تراکس فقط با سیستم دیفرانسیل جلو موجود است. در حالی که تراکس کمی بزرگتر از تریل‌بلیزر با سیستم چهار چرخ متحرک است، اما سریعتر و در 8.8 ثانیه به  100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. گشتاور در بازه چرخش پایین به دست می‌آید، به این معنی که تراکس دارای قدرت کافی برای شروع حیاتی است اما توسط گیربکس خسته کننده‌اش محدود می‌شود.

رفتار رانندگی به طور قطعی شبیه خودرو است و تراکس از بسیاری از رقبا خود بهترین عملکرد را ارائه می‌دهد. پدال ترمز با احساس محکمی زیر پا قرار می‌گیرد، و فرمان پیش‌بینی‌پذیر و نسبتا ارتباطی است. خریداران تراکس برای پولی که پرداخت می‌کنند، بسیاری از ویژگی‌ها را دریافت می‌کنند، که آن را به عنوان یک معامله عالی در مقایسه با خودروی دیگری مقرون به صرفه و محبوبی مانند، پیکاپ فورد ماوریک می‌کند.

کابین شورلت تراکس

داخلی و کابین شورلت تراکس

شورلت تراکس دارای یک کابین کاملا بازطراحی شده است. صفحه نمایش اطلاعات و کنترل‌های اقلیمی مخصوص راننده به طور مرتب قرار داده شده‌اند، و بخش باقی‌مانده داخلی از موادی غیر قابل توجه تشکیل شده است که در این بخش قابل تحمل از بازار انتظار می‌رود. در هر دو ردیف فضای کافی وجود دارد. چهار بزرگسال معمولی می‌توانند به راحتی داخل آن بنشینند، بدون اینکه مسافران جلویی مجبور شوند صندلی‌هایشان را به جلو بکشند تا جایگاه برای مسافران پشتی را فراهم کنند.

برای کلاس خود، فضای بار متعلق به تراکس با حجم 25.6 فوت مکعب بسیار بزرگ است. تراکس جدید یک فاصله محوری بیشتر از قبل دارد، که منجر به حدود سه اینچ افزایش فضای پایه پایین و فضای بار می‌شود. موقعیت رانندگی این بار حول محور خود احساس می‌شود و بیشتر شبیه خودرو است، که ما آن را یک مزیت بزرگ می‌دانیم. در حالی که لوازم الکترونیکی از جمله راه‌اندازی از راه دور، صندلی‌های جلوی گرم، فرمان گرم و شیشه سقف به ترتیب آپشن قابل خرید تراکس هستند، این ویژگی‌ها به طراوت کابین کمک می‌کنند.

شورلت قرمز

سیستم سرگرمی و تکنولوژی

تراکس با تکنولوژی‌های بسیاری درون خودرو در دسترس است، از جمله ترمز خودکار اضطراری، کمک به حفظ خط و نور بالای اتومات، کنترل سرعت تطبیقی، سنسورهای پارکینگ، این همه موارد خوبی است برای یک خودروی این کلاس، و بیشتر آن‌ها در آزمایش اولیه‌مان به خوبی کار کرد. شورلت به تراکس LS و نسخه‌های 1RS یک صفحه نمایش لمسی سایز 8 اینچ به عنوان تجهیزات استاندارد ارائه می‌دهد.

یک صفحه نمایش لمسی با سایز 11 اینچ بر روی نسخه‌های LT و بالاتر وجود دارد و شامل یک کلاستر گیج با ابعاد 8 اینچ است. این مرکز فرمان راننده بسیاری از فناوری‌های جدید تراکس را کنترل می‌کند، از جمله Apple CarPlay و Android Auto بی‌سیم، یک شارژر بی‌سیم موجود، و یک نقطه دسترسی Wi-Fi دارد.

مصرف سوخت

شورلت تراکس مدل 2024 در شهر حدود 28 مایل بر گالن و در جاده حدود 32 مایل بر گالن سوخت مصرف می‌کند.

نمای کناری خودرو

عملکرد و امنیت

هر تراکس با مجموعه کمک‌های راننده ایمنی شورلت به نام Chevy Safety Assist ارائه می‌شود. ویژگی‌های ایمنی کلیدی شامل موارد زیر می‌شود:

– ترمزگیری اتوماتیک با تشخیص پیاده‌رو
– هشدار خروج از مسیر و کمک به حفظ مسیر
– کروز کنترل تطبیقی در دسترس

سوالات متداول

آیا شورلت تراکس ارزش خوبی دارد؟

کارشناسان شورلت تراکس را هم در شهر و هم در جاده تست کرده‌اند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که تراکس مدل 2024 امتیاز 4 از 5 ستاره را کسب کرده است. فضای کافی در هر دو ردیف وجود دارد، چهار نفر بزرگسال به راحتی داخل جا می‌شوند بدون اینکه مسافران صندلی‌هایشان را جلو بکشند.

این خودرو چند نوع موتور دارد؟

برای حفظ قیمت مناسب تراکس، شورلت تنها یک موتور ارائه می‌دهد. یک موتور سه سیلندر سوپرشارژ 1.2 لیتری که 137 اسب بخار قدرت و 162 پوند-فوت گشتاور تولید می‌کند. این اعداد کمتر از تراکس قبلی هستند و در پایین‌ترین سطح برای این کلاس هستند.

تراکس چقدر راحت است؟

به جز اندازه چرخ، همه نسخه‌های تراکس از نظر مکانیکی یکسان هستند، با اصلاحات بصری و ویژگی‌های موجود که این نسخه‌ها را از یکدیگر تفکیک می‌کنند. این بدان معناست که همه نسخه‌های تراکس در کل راحت حرکت می‌کنند. صداهای جاده و باد حتی در سرعت‌های بزرگراهی هم خیلی ملایم است.

منبع: آذین بلاگ

برچسب ها:

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه