امروز: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت فورد اسکیپ 2024، داخلی و کابین خودرو

متفرقه تاریخ انتشار: 23/12/30 بدون نظر   145 بازدید

اندازه فونت    
قیمت فورد اسکیپ 2024، داخلی و کابین خودرو

فورد اسکیپ، بیشتر از آنچه که از یک کراس‌اوور کوچک انتظار می‌رود فراهم می‌کند، از جمله یک کابین جادار، ویژگی‌های فناورانه مفید و صندلی‌های بسیار راحت، ظرفیت ذخیره‌سازی همانند فورد اج شگفت‌انگیز نیست، اما قطعا کافی است. نقاط ضعف کم اما مهم اسکیپ، شامل تغییرات ناپایدار در انتقال قدرت و کمبود دقت در کنترل خودرو است. هر روز بیشتر و بیشتر تولیدکنندگان خودرو، خطوط کراس‌اوور کوچک خود را با مدل‌هایی که برای مسافرت‌های سبک در مسیرهای غیرمنظم طراحی شده‌اند، گسترش می‌دهند، اما فورد همچنان تمرکز خود را در مورد اسکیپ به سمت یک ماموریت سنتی‌تر متمرکز می‌کند، و آن حمل و نقل خانوادگی روی جاده است.

به همین منظور، فورد اسکیپ مجموعه‌ای گسترده از انتخاب‌های موتور را ارائه می‌دهد که شامل یک موتور سوپرشارژر 1.5 لیتری سه سیلندری، یک هیبرید، یک هیبرید قابل شارژ و یک موتور توربوشارژر 2 لیتری اینلاین چهار سیلندر می‌شود. آخرین مدل باعث می‌شود این کراس‌اوور دو ردیفی سریعتر از بسیاری از رقبا باشد. سیستم دیفرانسیل جلو به عنوان استاندارد و چهار چرخ متحرک با همه به جز پیشرانه PHEV در دسترس است. در داخل، فضای کافی برای مسافران و فضای بزرگی برای بار وجود دارد، البته کابین لوکس و مجلل نیست. تعداد زیادی از پلاستیک‌های ارزان قیمت در نسخه‌های پایین دیده می‌شود، اما ارتقا به نسخه‌های ST-Line یا Platinum مواد بهتری را به همراه دارد. هر چند که اسکیپ یک تلاش قوی است، اما رقبای متعددی در این کلاس بزرگ مدل‌هایی با دینامیک و جذابیت بیشتری ارائه می‌دهند و برای مسیرهای گل‌آلود مناسب‌تر هستند.

فورد اسکیپ 2024

مشخصات فنی فورد اسکیپ

  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل جلو، 5 سرنشین، واگن 4 درب
  • موتور: 16 سوپاپ 2.5 لیتری + 2 موتور AC
  • قدرت: 163 اسب بخار + 210 اسب بخار ترکیبی با 2 موتور برقی
  • گشتاور: 145 پوند فوت
  • تعداد سیلندر: 4
  • سوپاپ: 16
  • گیربکس: 8 سرعته اتوماتیک و گیربکس CVT برای هیبریدها
  • شتاب: 0 تا 100 کیلومتر 7.7 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 195 کیلومتر
  • وزن: 1830 کیلوگرم

قیمت فورد اسکیپ

قیمت فورد اسکیپ

قیمت فورد اسکیپ مدل 2024 حدود 30 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی بیش از 1.5 میلیارد تومان می‌باشد. تریم ST-Line و Platinum و PHEV به ترتیب 32 و 38 و 42 هزار دلار قیمت دارند.

نمای جلو خودرو

مدل 2024

پس از به‌روزرسانی Ford Escape در سال 2023، این کراس‌اوور کوچک بدون هیچگونه تغییرات ظاهری یا فنی وارد سال 2024 شده‌است. نسخه پایه برای سال 2024 حذف شده و نسخه Active به عنوان نقطه شروع جدید معرفی شده است. ما توصیه می‌کنیم که مدل ST-Line را انتخاب کنید زیرا این مدل بهترین راه برای دسترسی به موتور 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با قدرت 250 اسب بخار است. برای انجام این کار، بسته Select را نیز اضافه کنید که همچنین سیستم چهار چرخ متحرک را اضافه می‌کند.

نمای کناری

موتور و گیربکس

فورد اسکیپ یک مجموعه گسترده از پیشرانه‌ها را ارائه می‌دهد که از یک موتور 1.5 لیتری سه سیلندر توربو با توان 181 اسب بخار شروع می‌شود که می‌توان آن را با دو صورت دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ متحرک به دست آورد. برای رقابت با مدل‌های CR-V هیبرید هوندا و تویوتا، فورد دو نوع اسکیپ هیبرید، یکی از آنها هیبرید قابل شارژ، ارائه می‌دهد و این پیشرانه‌ها شامل یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری و دو موتور الکتریکی است که مجموعا 210 اسب بخار تولید می‌کنند.

موتور گازسوز توربوی سه سیلندر، با وجود این که کمی ناخوشایند است، شتاب مناسبی ارائه می‌دهد و موفق به انجام 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در 7.7 ثانیه در مسیر تست ما شد؛ مدل هیبرید قابل شارژ نیز همین نتیجه را به دست آورد. ارتقا به موتور چهار سیلندر توربوی 2 لیتری با توان 250 اسب بخار گزینه‌ی جذابی است و کافی است تا در همان تست به نتیجه‌ای 5.7 ثانیه‌ای برسید. هر دو موتور بنزینی با یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته هماهنگ شده‌اند؛ هیبرید‌ها از یک گیربکس CVT استفاده می‌کنند.

کابین فورد اسکیپ

داخلی و کابین فورد اسکیپ

کابین فورد اسکیپ کارآمد و با طراحی دلپذیری هست. کنترل‌های اصلی به راحتی دسترسی‌پذیر هستند و دکمه‌های فرمان به سرعت قابل فهمند. رابط کاربری صفحه نمایش تاشو تند و ساده برای استفاده است. صندلی راننده دید بیشتری به بیرون را می‌دهد و تنها به طور کمی توسط خط لبه‌ای که به سمت عقب می‌رود، مانع می‌شود. خود صندلی دارای تنظیمات فراوانی است که کمک می‌کند تا موقعیتی کامل را تنظیم کنید.

داخلی اسکیپ به شیوه‌ای جذاب طراحی شده و برای سرنشینان نشسته در قسمت جلو و عقب بسیار فضای مناسبی را فراهم می‌آورد. اگرچه در تریم‌های پایین کمی پنل‌های پلاستیکی ارزان قیمت دیده می‌شود، اما مدل‌های ST-Line و Platinum اسکیپ به نظر بیشتر پریمیوم و ظاهری زیباتر دارند، با این حال هنوز هم با بهترین داخلی‌های مزدا CX-5، مزدا CX-50، کیا اسپورتیج و هوندا رقابت نمی‌کنند. پارچه‌های متنوع برای پوشش صندلی‌ها به عنوان استاندارد ارائه می‌شوند، در حالی که مدل Platinum دارای سطوح صندلی چرم مصنوعی است. در پشت صندلی‌های عقب اسکیپ، فضای بار بسیار بزرگی وجود دارد که به اندازه‌ای است که فضایی برای قرار دادن هشت چمدان کوچک فراهم می‌کند.

فورد قرمز رنگ

سیستم سرگرمی و تکنولوژی

صفحه نمایش تاشو اسکیپ، وضوح قابل توجهی داشته و به سرعت واکنش نشان می‌دهد. سیستم ناوبری موجود همچنین آسان برای استفاده است و به سرعت یک مسیر را برنامه‌ریزی می‌کند. مدل‌های Active و ST-Line دارای سیستم اطلاعاتی با صفحه نمایش 8 اینچی هستند و می‌توانند با گزینه‌ی نمایشگر لمسی 13.2 اینچی که به صورت استاندارد در مدل‌های Platinum و PHEV وجود دارد، انتخاب شوند.

هر دو صفحه نمایش از رابط کاربری Sync 4 جدید فورد استفاده می‌کنند و قابلیت‌های Android Auto و همچنین Apple CarPlay بی‌سیم را دارند. سیستم به روزرسانی هوایی (OTA) را قبول کرده و Ford اعلام کرده که فورد اسکیپ به‌طور خودکار بروزرسانی می‌شود، بنابراین صاحبان نیازی به نگرانی از استفاده از نسخه‌ی قدیمی نرم‌افزار ندارند. یک سیستم صوتی B&O Play با 10 اسپیکر، ناوبری در داشبورد، نمایشگر هدآپ و یک صفحه نمایش دیجیتال 12.3 اینچی از جمله ویژگی‌های اختیاری هستند.

مصرف سوخت

مدل هیبرید فورد اسکیپ با قابلیت شارژ دارای باتری 10.7 کیلووات‌ساعتی است که برای تقریبا 60 کیلومتر رانندگی الکتریکی جوابگو است. مدل سه سیلندر 1.5 لیتری با دیفرانسیل جلو در شهر 27 مایل بر گالن، در جاده 33 مایل بر گالن مصرف می‌کند. موتور چهار سیلندر توربو شارژ با سیستم چرخ‌های محرک برای شهر 23 و جاده 31 گالن مصصرف دارد.

نمای خودرو در بیابان

عملکرد و امنیت

فورد یک مجموعه از ویژگی‌های کمک به راننده که آن را Co-Pilot360 می‌نامد، به عنوان استاندارد در هر مدل اسکیپ ارائه می‌دهد. ویژگی‌های کلیدی ایمنی شامل:

– هشدار برخورد از جلو با ترمز اضطراری خودکار
– هشدار خروج از مسیر با کمک به نگهداری در خط
– مانیتورینگ نقاط کور با هشدار ترافیک متقاطع عقب

سوالات متداول

آیا فورد اسکیپ خودرو خوبی است؟

قیمت‌گذاری فورد رقابتی است، اگرچه اغلب شما باید بیشتر پرداخت کنید تا ویژگی‌هایی را که رقبا در مدل‌های کم‌هزینه ارائه می‌دهند، بدست آورید. فورد اسکیپ واقعا با هیچ چیزی به شدت جلب توجه نمی‌کند. اما تقدیر شما پس از گذراندن مدت زمان زیادی با آن و شروع به توجه به تمام جزییات کوچک متفکرانه‌ای که فورد در آن قرار داده است، بیاید. این یک شاسی‌بلند کوچک خوب و کاملا قابل اعتماد است، و یکی از آن‌هایی که فورد می‌تواند افتخار کند.

این خودرو چقدر راحت است؟

به طور کلی، ما از سطح راحتی که اسکیپ ارائه می‌دهد راضی هستیم. صندلی‌های جلو شکل‌دهی خوبی دارند و دارای مقدار مناسبی راحتی هستند. صندلی‌های عقب نیز راحت بوده و مقدار مناسبی پشتی برای بزرگسالان فراهم می‌کنند. در شهر و بر روی جاده، اسکیپ به صورت صاف و با کنترل حرکت می‌کند. همچنین به نسبت سکوت خوبی در سرعت بالا دارد. صندلی‌های جلوی تهویه‌دار در هیچ‌کدام از تریم‌های اسکیپ موجود نیستند.

معایب خودرو اسکیپ چیست؟

ما فورد اسکیپ را با موتور 2 لیتری توربوشارژ تست کردیم. این موتور توانایی زیادی دارد که اجازه می‌دهد به آسانی از ترافیک عبور کرده و سرعت‌های بزرگراهی را به دست آورد. متاسفانه، جعبه دنده اتوماتیک به طور کند شیفت می‌دهد و ممکن است با شیفت‌های بالاشکنجه‌ای همراه باشد. شیفت‌های پایینی هم مشابه هستند و شما چندین تکان کوچک را در حین کاهش سرعت احساس خواهید کرد. حتی سیستم استارت-استاپ موتور اسکیپ هنگامی که موتور را هنگام رها کردن پدال ترمز مجددا راه‌اندازی می‌کند، خودرو را لرزان می‌کند، همچنین کمبود چسبندگی از لاستیک‌ها حس می‌شود.

منبع: آذین بلاگ

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه