امروز: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت فورد ماوریک 2024، کابین و داخلی فورد

متفرقه تاریخ انتشار: 23/12/06 بدون نظر   374 بازدید

اندازه فونت    
قیمت فورد ماوریک 2024، کابین و داخلی فورد

اگر به دنبال یک پیکاپ کوچک هستید، فورد ماوریک با قیمت رقابتی عرضه شده است، مصرف سوخت قابل تحسینی داشته و فضای داخلی‌اش لوکس است. فورد ماوریک یک کامیونت کوچک و ارزان‌ترین خودرویی است که فورد می‌فروشد. پیکاپ‌های کوچک بازگشته‌اند و در مرکز این روند فورد ماوریک 2024 ظاهر شده است. این مدل، ممکن است بر پایه پلتفرم کامیون‌هایی مانند اف-150 و فورد رنجر ساخته نشده باشد، اما با ارائه ظرفیت باربری و کشش قوی، همچنان ارزش توجه را دارد.

موتور 4 سیلندر توربوشارژ 2 لیتری به صورت استاندارد عرضه می‌شود و همچنین دارای سیستم دیفرانسیل جلو است، اما هر دو دیفرانسیل چهار چرخ و یک نوع پیشرانه هیبریدی کارآمد نیز در دسترس هستند. هنگامی که به طور مناسب تجهیز شود، ماوریک تا 1.8 تن را می‌تواند بکشد و نیز 800 کیلو بار را در تخته کوچک خود مدیریت کند. کابین آن به خوبی طراحی شده است و بیشتر مدل‌ها دارای لیست بزرگی از تجهیزات هستند که احساس لوکسی بیشتری را نسبت به قیمت مقرون به صرفه‌اش به ارمغان می‌آورد. اما نسخه پایه XL به طور کلی خیلی ساده و مناسب‌تر برای خودروهای اداری و کاری است. به طور کلی، فورد ماوریک یک کامیونت کوچک جذاب است که قابلیت عملی بی‌نظیری را در خود جای داده است. بدون شک در سال‌های آینده شاهد ورود بیشتر کامیونت‌های کوچک به بازار خواهیم بود.

فورد ماوریک 2024

مشخصات فنی فورد ماوریک XLT هیبریدی

  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل جلو، 5 سرنشین، وانت 4 درب
  • موتور: 16 سوپاپ 2.5 لیتری + 2 موتور AC
  • قدرت: 191 اسب بخار
  • گشتاور: 173 پوند فوت
  • تعداد سیلندر: 4
  • سوپاپ: 16
  • گیربکس: گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته CVT
  • شتاب: 0 تا 100 کیلومتر 7.7 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 175 کیلومتر
  • وزن: 1680 کیلوگرم

قیمت فورد ماوریک

قیمت فورد ماوریک

قیمت فورد ماوریک مدل 2024 حدود 25 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی بیش از 1.2 میلیارد تومان می‌باشد. تریم XLT و Lariat به ترتیب 28 و 36 هزار دلار قیمت دارند.

نمای جلویی خودرو

مدل 2024

برای سال 2024، تغییراتی در Ford Maverick اتفاق افتاده است. پیشرانه‌ی هیبریدی دیگر به عنوان گزینه‌ی استاندارد موجود نیست. از مدل 2024 به بعد، سفارش دادن ست هیبریدی با قدرت 191 اسب‌بخار، هزینه‌ای به ارزش 1500 دلار به قیمت کامیون اضافه می‌کند. موتور توربوشارژ 2 لیتری چهار سیلندر، امسال به عنوان پیشرانه‌ی استاندارد در نظر گرفته شده و با دیفرانسل جلو همراه است؛ پیشرانه‌ی چهار چرخ متحرک نیز به صورت اختیاری با این موتور در دسترس است.

قیمت ابتدایی فورد ماوریک مدل 2024 از 25 هزار دلار شروع شده و تا 40 هزار دلار افزایش می‌یابد. فورد، ماوریک را با سه تریم ارائه می‌دهد، XL، XLT و Lariat که XL به عنوان بهترین گزینه با قیمت مناسب است. این مدل از امکانات راحتی ابتدایی که بیشتر خریداران ضروری می‌دانند، بی‌بهره است، اما می‌تواند به عنوان یک کامیون کاری خوب عمل کند. انتخاب XLT امکاناتی مانند چرخ‌های آلومینیومی 17 اینچی، کروز کنترل، قفل برقی برای عقب و آینه‌های بیرونی برقی را اضافه می‌کند، که آن را به مدل با ارزش تبدیل می‌کند. ما پیشنهاد می‌کنیم با موتور استاندارد توربوشارژ 2 لیتری چهار سیلندر بمانیم، اما پیشنهاد می‌دهیم پیشرانه‌ی چهار چرخ را نیز اضافه کنیم.

نما کناری

موتور و گیربکس

به جای استفاده از موتور سه سیلندر توربوشارژ برانکو به عنوان پیشرانه‌ی استاندارد، فورد از یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری با توان 250 اسب‌بخار و یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته استفاده کرده است؛ پیشرانه‌ی چهار چرخ این گزینه به صورت اختیاری موجود است. یک سیستم هیبریدی نیز به صورت اختیاری موجود است که از یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری به همراه یک موتور الکتریکی به توان جمعی 191 اسب‌بخار تشکیل شده است.

این ست‌آپ تنها با دیفرانسیل جلو و گیربکس اتوماتیک متغیر (CVT) عرضه می‌شود. در جاده، ماوریک با موتور توربوشارژ چهار سیلندر اختیاری بسیار قوی و پرقدرت حس می‌شود و در مسیر تست ما، در ۵.۹ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت رسید. پیشرانه‌ی هیبریدی کمتر پرقدرت است و در آزمایش‌های ما، برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت 7.7 ثانیه زمان نیاز داشت، اما با این حال وظیفه را انجام می‌دهد. برای ارائه ظرفیت باربری قابل توجه، سیستم تعلیق ماوریک به نسبت سفت است که باعث سفر نسبتا ناملایم بر روی جاده‌ها می‌شود.

داخلی فورد ماوریک

کابین و داخلی فورد ماوریک

تمام ماوریک‌ها از نوع کروکب هستند، به این معنا که چهار درب با ابعاد کامل و صندلی عقب فضایی راحت دارند. فورد تعداد زیادی جای ذخیره‌سازی و کیسه درونی در سراسر کابین اضافه کرده است، از جمله برخی از فضاهای بزرگ زیر صندلی عقب، مدل‌های پایه از لحاظ لوکسی ویژگی‌های کافی را ندارند اما ویژگی‌های استانداردی مانند فرمان تلسکوپی با کنترل‌های صوتی، کلید ورود بی‌سیم و پشتیبانی قابل تنظیم از نظر کمر برای صندلی‌های جلو را ارائه می‌دهند.

ویژگی‌های بیشتر به صورت استاندارد یا به عنوان بخشی از بسته‌های گزینشی در تریم‌های XLT و Lariat ارائه می‌شوند که شامل کنترل خودکار دمای دو منطقه‌ای، نورپردازی داخلی محیطی و صندلی‌های برقی جلو می‌شود. صندلی‌ها سفت هستند ولی حمایت کافی دارند و در سفرهای طولانی هم مقاومت خوبی دارند.

نمای جلو خودرو

سیستم سرگرمی و تکنولوژی

در داخل ماوریک، تکنولوژی زیادی برای بازی وجود ندارد. شما یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی با Apple CarPlay استاندارد و امکانات اتصال هوشمندانه اسمارتفون Android Auto دریافت می‌کنید و اتصال به سرعت و سهولت انجام می‌شود و این تقریبا همه چیز است. یک سیستم سرگرمی لمسی 8 اینچی به صورت استاندارد در تمام تریم‌های فورد ماوریک وجود دارد. Apple CarPlay و Android Auto نیز از ویژگی‌های استاندارد است و حتی مدل پایه هم دارای یک نقطه دسترسی Wi-Fi داخلی است. گزینه‌ها شامل رادیو ماهواره‌ای، سیستم استریو بهبود یافته و قابلیت شارژ بی‌سیم گوشی همراه است.

مصرف سوخت

با پیشرانه‌ی هیبریدی، فورد ماوریک توانایی حمل وزن 700 کیلویی و کشیدن وزن 900 کیلویی را دارد. با موتور توربوشارژ چهار سیلندر و پکیج کشش اختیاری، ماوریک می‌تواند تا 1.8 تن را کشیده و حمل کند. از نظر مصرف سوخت، سازمان حفاظت از محیط‌زیست تخمین زده که نسخه‌های هیبریدی از ماوریک، میانگین 42 مایل بر گالن در شهر و 33 مایل بر گالن در جاده را دارند؛ نسخه‌ی غیرهیبریدی برای شهر 23 مایل بر گالن و برای جاده 30 مایل بر گالن مصرف دارند.

فورد ماوریک در جاده

عملکرد و امنیت

ماوریک دارای چندین ویژگی کمک به راننده است اما بسیاری از موارد، نیاز به یک بسته آپشن یا انتخاب یک تریم گران‌قیمت‌تر دارند. ویژگی‌های کلیدی ایمنی عبارتند از:

– ترمز اضطراری خودکار
– هشدار خروج از خط با کمک به نگهداری خط
– کروز کنترل تطبیقی

سوالات متداول

رانندگی با ماوریک چگونه است؟

ما دو موتور 2.5 لیتری هیبرید و همچنین موتور اختیاری توربوشارژ 2 لیتری را آزمایش کردیم. کامیونت ما در 6.4 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت را پیمود. این سریع‌تر از هر کامیونت متوسطی است و فقط کمی سریع‌تر از هیوندای سانتا کروز است. گیربکس اتوماتیک زمانی که شما سرعت می‌گیرید، سریع شیفت می‌دهد و در مسیرهای بلند با شیب بالا به دلیل قدرت فراوان زیر کاپوت، به دنبال گیرهای گم‌شده نمی‌گردد. رانندگی و کنترل خودرو جذاب نیست. در این ارتباط، ماوریک بیشتر مانند یک کامیونت سنتی احساس می‌شود. فنرهای ماوریک کمی سخت است، بنابراین تکان‌های ناگهانی در حین رانندگی در مسیر، کنترل رانندگی را کمی بهم می‌ریزد.

داخلی فورد ماوریک است؟

اگر شما از داخلی ساده در کامیونت خود خوشتان می‌آید، فورد ماوریک را دوست خواهید داشت. ورود و خروج نیازمند کمی انحنای سر برای بیشتر افراد است، اما وقتی داخل ماشین هستید، فضای سر مناسبی وجود دارد. موقعیت رانندگی نسبتا عمودی است و صندلی راننده و فرمان قابلیت تنظیم زیادی ندارند. فضای پا در صندلی‌های عقب محدود است و همچنین فضای زیر صندلی‌های جلویی برای پاها محدود است. اما کابین جعبه‌ای ماوریک، دید خوبی ارائه می‌دهد. پنجره‌های بزرگ و مربع شکل به معنای این است که می‌توانید به هر سمت به خوبی نگاه کنید.

منبع: آذین بلاگ

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه