امروز: March 23, 2025
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت لامبورگینی روئلتو 2024، داخلی و کابین خودرو

متفرقه تاریخ انتشار: 23/12/18 11 نظر   590 بازدید

اندازه فونت    
قیمت لامبورگینی روئلتو 2024، داخلی و کابین خودرو

اگر به لامبورگینی روئلتو جدید نگاه کنید، آن را به عنوان ترکیبی از استایل‌های دهه‌های گذشته شرکت لامبورگینی تصور می‌کنید. این خودرو ترکیبی از مورسیه‌لاگو با دیابلو است. درب‌های قیچی و شکل مخروطی از لامبورگینی کانتاش الهام گرفته است. این خودرو الهام زیادی از گذشته دارد، اما برخلاف هر لامبویی که پیش از این بوده است، لامبورگینی روئلتو یک هیبرید قابل شارژ است. موتور V-12 وسط ​​آن با کمک سه موتور الکتریکی، دو موتور در محور جلو و یکی دیگر در عقب برای تولید 1001 اسب‌بخار کمک می‌گیرد. این می‌تواند باعث ناراحتی برخی از هواداران اصیل شود، اما لامبورگینی قول می‌دهد که برقی شدن اضافی تنها تجربه سوپراسپرت را بهبود می‌بخشد.

لامبورگینی روئلتو 2024

مشخصات فنی لامبورگینی روئلتو

  • نوع خودرو: موتور وسط، موتور جلو و عقب، چهار چرخ متحرک، 2 سرنشین
  • موتور: 48 سوپاپ 6.5 لیتری + 3 موتور AC
  • قدرت: 1001 اسب بخار
  • گشتاور: 793 پوند فوت
  • تعداد سیلندر: 12
  • سوپاپ: 48
  • گیربکس: 8 سرعته دوکلاچه اتوماتیک
  • شتاب: 0 تا 100 کیلومتر 2.3 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 350 کیلومتر
  • وزن: 2018 کیلوگرم

قیمت لامبورگینی روئلتو

قیمت لامبورگینی روئلتو

قیمت لامبورگینی روئلتو مدل 2024 حدود 600 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی بیش از 30 میلیارد تومان می‌باشد.

نمای جلو خودرو

مدل 2024

2024 اولین سال معرفی خودروی هیبرید قابل شارژ Lamborghini Revuelto است. بهتر است از الان شروع کنید پول‌های خود را صرفه‌جویی کنید، چرا که اگر در بازار برای خرید یک خودروی هیبریدی با 1001 اسب‌بخار قدرت از لامبورگینی هستید، قیمتش ارزان نخواهد بود.

خودرو در پیست

موتور و گیربکس

با حرف از موتورها، طرفداران لامبورگینی خوشحال می‌شوند که لامبورگینی روئلتو هنوز هم از موتور V12 تنفس طبیعی بهره می‌گیرد. تنها اینکه در اینجا موتور یک دوران 180 درجه نسبت به آونتادور انجام داده است و گیربکس جدید دوکلاچ هشت سرعته اکنون در عقب خودرو واقع شده است. موتور 6.5 لیتری V-12 با توان 814 اسب‌بخار در وسط خودرو قرار گرفته است که تنفس طبیعی دارد و تا 9500 دور در دقیقه خط قرمز فریاد می‌زند. از میان سه موتور الکتریکی که در سیستم قدرت یکپارچه به کار گرفته شده‌اند، دو موتور توانمندی دارند تا چرخ‌های جلو را حرکت دهند در حالی که سومین موتور در داخل گیربکس اتوماتیک هشت سرعته یک‌طرفه قرار گرفته و موتور گازی V-12 را در محور عقب یاری می‌کند. توان کلی این سیستم قدرت 1001 اسب‌بخار است، بیشترین توانی که تا به حال در هر لامبورگینی ارائه شده است.

این همچنین بیشترین توانی است که تا به حال در هر خودروی هیبریدی قابل شارژ بوده است و رکورد 986 اسب‌بخاری فراری استراداله را که در صدر جدول بود، به چالش کشیده است. ما هنوز روئلتو را تست نکرده‌ایم، اما پس از اولین رانندگی آزمایشی ما، تخمین می‌زنیم که در 2.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعتی به میزان 350 کیلومتر بر ساعت دارد. از زاویه رانندگی، احساس شتاب دهنده روئلتو بسیار شدید است، با موتورهای الکتریکی که در لحظه روییدن از خط شروع به کار می‌کنند و موتور V-12 که در هنگام بررسی از توان بالای خود برخوردار است. کنترل رانندگی نیز تیزتر و چابک‌تر از آونتادور پیشین است. لامبورگینی روئلتو از یک سیستم فرمان چرخ‌های عقب و یک سیستم برداری گشتاور بهره می‌برد که پایداری بیشتری را در گوشه‌ها به همراه دارد و ترسیم نقاط موازی را آسان‌تر می‌کند.

کابین لامبورگینی

داخلی و کابین لامبورگینی روئلتو

داخل لامبورگینی روئلتو، نسبت به ظاهر و مهندسی‌اش کمتر دیوانه‌وار است و به نظر می‌رسد یک تکامل در طراحی آونتادور است. در هرجای دید و لمس، مواد باکیفیت بالا وجود دارد. در لامبورگینی روئلتو فقط دو صندلی وجود دارد، زیرا ایتالیایی‌ها 12 سیلندر را در جایی که معمولا صندلی‌های پشتی قرار می‌گیرند، قرار داده‌اند. روئلتو خودروی معمولی نیست. سرنشینی آن بیشتر شبیه مسابقه فضایی است تا خودروی سواری، در فرمان خودرو چهار دسته وجود دارد که حالت‌های رانندگی را کنترل می‌کنند، و دکمه‌های اضافی همچنین چراغ‌های راهنمایی را فعال می‌کنند و همچنین کنترل لانچ را شروع می‌کنند.

لامبورگینی ادعا می‌کند که لامبورگینی روئلتو بیشتر از آونتادور فضای سر و پا و پاشنه دارد، که کار سختی نباید باشد. پشت صندلی‌ها فضایی وجود دارد که می‌توان یک چمدان تکی را جا داد و همچنین فضایی در صندوق جلویی وجود دارد که به راحتی می‌تواند دو چمدان بار کوچک را جای دهد.

نمای کناری

سیستم سرگرمی و تکنولوژی

روئلتو متفاوت از سایر لامبورگینی‌هاست چرا که بسیاری از رابط‌های آن دیجیتال است. یک صفحه نمایش لمسی اندازه 8.4 اینچ بخش زیادی از کنترل‌های خودرو را در دست دارد، از جمله کنترل‌های آب و هوا، اما همچنین یک صفحه نمایش اندازه 9.1 اینچ روی داشبورد سمت سرنشین وجود دارد. یک صفحه نمایش سوم با اندازه 12.3 اینچ وظایف کلاستر سرعت را انجام می‌دهد. Apple CarPlay و Android Auto بی‌سیم به صورت استاندارد وجود دارد.

مصرف سوخت

لامبورگینی روئلتو یک نوع پلاگین هیبرید است، اما به معنای سنتی آن نیست. این ماشین مانند رقیبی مدل پرایوس پرایم نیست که بخواهد از نقطه 1 تا نقطه 2 بیشترین مسافت را با کمترین مصرف طی کند. باتری 3.8 کیلووات‌ساعتی آن که در فضای میان دو صندلی جلویی قرار دارد، توانایی ارائه انرژی کافی برای حرکت خودرو برای حدود 8 کیلومتر با قدرت برق را فراهم می‌کند. این مقدار کافی است تا صبح زود روز شنبه بدون اینکه همسایگان را بیدار کنید، به‌صورت پنهان از محله خود بروید اما برای اجتناب از مصرف کامل بنزین کافی نیست.

روئلتو به‌جای تمرکز بر بهره‌وری، برای افزایش توانایی خودرو از باتری و سه موتور الکتریکی که آن را تغذیه می‌کنند، استفاده می‌کند تا به قدرت موتور اصلی انرژی الکتریکی اضافه کند. هنوز تخمین‌های رسمی درباره کارایی سوختی لامبورگینی روئلتو منتشر نشده است، اما با وجود وضعیت هیبرید شارژی آن، انتظار می‌رود که این اعداد بسیار بالا نباشد. انتظار داریم در شهر حدود 9 مایل در گالن و در جاده حدود 16 مایل در گالن را ببینیم.

نمای عقب لامبورگینی

عملکرد و امنیت

در مقایسه با سایر خودروهای مدرن، لامبورگینی روئلتو ویژگی‌های کمک راننده زیادی را ارائه نمی‌دهد. ویژگی های ایمنی کلیدی عبارتند از:

– ترمز اضطراری خودکار
– هشدار خروج از خط
– کروز کنترل تطبیقی

سوالات متداول

آیا لامبورگینی روئلتو خودرو خوبی است؟

لامبورگینی روئلتو یک خودروی اسپرت پلاگین هیبریدی با موتور میانی است که توسط تولیدکننده خودروی ایتالیایی لامبورگینی ساخته شده است. این خودرو رسما در تاریخ 29 مارس 2023 به عنوان جانشین آونتادور معرفی شد. روئلتو وارد مرحله تولید کامل شده است و انتظار می‌رود اولین واحدها تا سال 2024 تحویل داده شوند. این خودرو اولین مدل این برند است که از یک سیستم هیبریدی استفاده می‌کند و باید گفت اگر 600 هزار دلار در حساب خود دارید، قطعا انتخاب خوبی است.

زمان شارژ روئلتو چقدر است؟

به گفته لامبورگینی، زمانی که لامبورگینی روئلتو به یک ایستگاه شارژ سطح 2 وصل می‌شود، حدود 30 دقیقه طول می‌کشد تا باتری را شارژ کند. مانند سایر هیبریدها، باتری می‌تواند از طریق خود موتور V12 تجدیدشارژ شود. لامبورگینی می‌گوید که شارژ کردن باتری با استفاده از موتور حدود 6 دقیقه طول می‌کشد. موتور V12 خودرو با وزن 218 کیلوگرم، حدود 17 کیلو نسبت به نسخه آونتادور را از دست داده است. همچنین، به دلیل بهینه‌سازی مجدد مسیرهای ورود هوا، بهینه‌سازی اتاقهای احتراق و دینامیک سیالات بهبود یافته در سیستم تخلیه، حالت قدرتمندتری دارد.

منبع: آذین بلاگ

11 نظر

  1. Arya گفت:

    چجوری لایک کنم

  2. حنانه گفت:

    اینا گمرکی هستن
    یا میشه تو نمایندگی ها خریداری کرد؟

  3. مهدی گفت:

    ای بابا حیف شد میخواستم فردا یکی بخرم شما گفتی وارد نمیشه پشیمون شدم

  4. یزدان گفت:

    عجب ماشینی ساخته

  5. رامین حسبنی گفت:

    سلام درآینده میخوام یکی از ابن خودروها رو خریداری کنم معقول وقیمت مناسب با آپشن های قوی بنظرتون کدومشون بهتره

  6. Mohamma گفت:

    بنظرم اگه میخوای ماشین پر از ابشن بخری برو سراغ ماشین های کره ای

  7. محمد امین گفت:

    بنظرم پراید بخر،،،هم آپشن داره هم قطعاتش تو سوپر مارکت ها پیدا میشه،،،،

  8. علی گفت:

    دمت گرم خوب اومدی

  9. hajar گفت:

    چقدرم ارزونه 😂😂

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه