امروز: ۱ اسفند ۱۴۰۲
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت مازراتی لوانته 2024، داخلی و کابین خودرو

متفرقه تاریخ انتشار: 24/02/01 بدون نظر   19 بازدید

اندازه فونت    
قیمت مازراتی لوانته 2024، داخلی و کابین خودرو

مازراتی لوانته اولین شاسی بلند از این تولیدکننده ایتالیایی است. نام خودرو، برگرفته از باد مدیترانه‌ای است که گفته می‌شود در یک لحظه از آرامش به طوفانی تغییر می‌کند. لوانته قدرت بالا و رانندگی تیز ارائه می‌دهد. لوانته اولین شاسی بلندی است که مازراتی تاکنون ساخته است، و برای بیشتر عمر خود، تنها خودرو مازراتی بود که می‌توانستید خرید کنید. این مسئله امسال تغییر کرد وقتی مازراتی گریکاله جدید وارد بازار شد.

این خودرو با تلفیق بخش‌های اسپرت و سبک لاکچری، وارد صحنه رقابت شاسی بلند لوکس شده است. مدل ورودی توسط یک موتور وی-8 توین‌توربو نیرو می‌گیرد، اما به نظر می‌آید که مدل با موتور وی-8 توین‌توربو، که به دو قدرت 550 یا 572 اسب بخار ارائه شده است، بهترین گزینه باشد. این موتور هشت سیلندر، قدرتمند بالایی ارائه می‌دهد که به راحتی می‌توان از آن بهره برد. تمام مدل‌های مازراتی لوانته در حالت تمام گاز یک صدای اپرایی دارند که احساس لذت‌بخشی از پشت فرمان ایجاد می‌کند. کابین این خودرو با مواد کیفیت بالا از جمله یک گزینه روکش چرم و ابریشم منحصر به فرد پوشیده شده است. متاسفانه، لوکسی کابین توسط دکمه‌ها و سوئیچ‌هایی از کیسه قطعات کرایسلر آلوده شده است.

مازراتی لوانته 2024

مشخصات فنی مازراتی لوانته

  • نوع خودرو: موتور جلو، چهار چرخ متحرک، 5 سرنشین، هاچ بک 4 درب
  • موتور: 32 سوپاپ V-8 دو توربوشارژ
  • قدرت: 542 اسب بخار در 6250 دور در دقیقه
  • گشتاور: 538 پوند فوت @ 2500 دور در دقیقه
  • تعداد سیلندر: 8
  • سوپاپ: 32
  • گیربکس: 8 سرعته اتوماتیک
  • شتاب: 0 تا 100 کیلومتر 3.8 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 290 کیلومتر
  • وزن: 2340 کیلوگرم

قیمت مازراتی لوانته

قیمت مازراتی لوانته

قیمت مازراتی لوانته مدل 2024 حدود 103 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی بیش از 5 میلیارد تومان می‌باشد. تریم Modena و Trofeo Ultima به ترتیب 116 و 189 هزار دلار قیمت دارند.

خودرو در بیابان

مدل 2024

امسال پایانی برای تریم با موتور V-8 فوق‌العاده جذاب مازراتی لوانته است و با اینکه مازراتی آن را تایید نکرده است، ممکن است آخرین سال برای نسل فعلی این شاسی بلند میان‌سایز باشد. برای خدمت به آن به درستی، یک نسخه Trofeo Ultima با طراحی ویژه شامل طراحی‌های منحصر به فرد چرخ، سیلندرهای ترمز رنگ‌آمیزی شده، روکش چرم دوزی شده، و یک پلاک یادبود بر روی تخته داشبورد ارائه می‌شود.

در حالی که ممکن است لوانته تا سال 2025 ادامه یابد قبل از آنکه بازطراحی شود، ما باز هم انتظار داریم که در آستانه پایان چرخه عمر خود باشد. اگرچه به قیمت این خودرو صفری اضافه می‌شود، ما به نسخه Modena و موتور V-8 دو توربو با توان 550 اسب بخار آن می‌اندیشیم. Modena همچنین چرخ‌های 21 اینچی، داشبورد و پنل‌های درب دوخته‌شده و پدل‌های شیفتر نصب‌شده بر روی ستون فرمان را اضافه می‌کند.

نمای کناری خودرو

موتور و گیربکس

گرچه لوانته سریع‌ترین یا قدرتمندترین کراس‌اوور لوکس متمرکز بر عملکرد نیست، اما بی‌شک یکی از بهترین ملودی‌ها را اجرا می‌کند. در زیر کاپوت بیشتر مدل‌های لوانته، یک موتور V-6 توئین‌توربو با توان 345 اسب بخار یا 430 اسب بخار در مدل Modena قرار دارد که توسط یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته به چهار چرخ منتقل می‌شود. در آزمایش‌های ما، مازراتی لوانته V-6 زمان 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت خود را 5.1 ثانیه اعلام کرد، که بهترین زمان را در مقایسه با بنز GLE53 داشت. مدل‌های Modena و Trofeo دارای یک موتور V-8 توئین‌توربو با توان 550 و 572 اسب بخاری هستند. در مسیر آزمایش، Modena S خود را به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت در فقط 3.8 ثانیه رساند، در حالی که یک Trofeo این کار را در 3.6 ثانیه انجام داد.

کابین مازراتی لوانته

داخلی و کابین مازراتی لوانته

کابین مازراتی لوانته به نظر غنی و با کیفیت می‌آید، به ویژه در خودروی آزمایشی ما که دارای چرم کامل به رنگ قهوه‌ای تیره بود. تریم چوب، انواع چرم پوشش داده شده، تزیینات کروم شیک و ساعت آنالوگ سنتی مازراتی همه به لوانته جلوه لوکس و قدیمی می‌دهند. با دقت بیشتر، قسمت‌هایی که به وضوح با برندهای دیگر Stellantis به اشتراک گذاشته شده‌اند قابل مشاهده است، به عنوان مثال دکمه‌های پنجره، دسته‌ی کنترل وایپر و دکمه راه‌اندازی مانند جیپ چروکی که ناراضی‌کننده است.

با این حال، کنترل‌ها به صورت حسی کار می‌کنند و بهتر از برخی از نمونه‌های ارگونومیک مشکل‌داری هستند که مازراتی در طول سال‌ها ارائه کرده است. در مورد ارگونومیک، جایگاه رانندگی در لوانته راحت و برای رانندگی پرانرژی تنظیم شده است. همچنین مانند یک جفت کفش استیلتو ورساچه، لوانته تاکید زیادی بر روی استایل دارد. فضای بارگیری‌اش تعداد قابل توجهی از چمدان‌های ما یعنی هشت عدد در پشت صندلی عقب و 19 عدد با صندلی‌های عقب تاشو جای می‌دهد. وارد و خارج شدن از لوانته بسیار راحت است. درهای بازشو گسترده، ورود بزرگی به کابین فراهم می‌کنند. در هر صندلی فضای راحتی وجود دارد. حتی فضای کافی برای سه نفر بزرگسال در پشت وجود دارد، اما دوستان بلندتان را از صندلی وسط دور نگه دارید.

مازراتی 2024

سیستم سرگرمی و تکنولوژی

ما هنوز فرصت امتحان آخرین رابط کاربری سرگرم‌کننده مازراتی را نداشته‌ایم، اما گفته می‌شود که بسیار شگفت‌انگیز بر روی صفحه نمایش لمسی 8.4 اینچی لوانته پیاده‌سازی شده است. اکثر عملکردهای خودرو، از جمله کنترل‌های دما، از طریق نمایشگر سرگرم‌کننده تنظیم می‌شوند، اما سیستم همچنین یک دستیار مجازی صوتی با قابلیت فعال‌سازی صدا ارائه می‌دهد. ناوبری به صورت استاندارد است، همچنین از رادیوی ماهواره‌ای SiriusXM، Apple CarPlay و Android Auto پشتیبانی می‌شود. یک پایه شارژ بی‌سیم نیز در دستگاه گنجانده شده است. هرچند سیستم صوتی هشت بلندگو به صورت استاندارد وجود دارد، خریداران مازراتی لوانته می‌توانند به یک سیستم با 17 بلندگو ارتقا دهند.

مصرف سوخت

روی کاغذ، مازراتی لوانته یک خودروی بهینه در مصرف سوخت نیست. تخمین‌های EPA برای مدل‌های V-6 حدود 16 مایل در شهر و 22 مایل در جاده هستند. در آزمایش‌های واقعی ما، موتور V-6 با عدد مصرف سوخت 24 مایل در هر گالن بر روی جاده ما را متعجب کرد، که این عدد بیشتر از تخمین‌های آن بود. مدل‌های V-8 امتیازهای 13 مایل در شهر و 20 مایل در جاده را کسب کردند و در آزمایش‌های ما 20 مایل در هر گالن را ارائه دادند.

نمای بغل از خودرو

عملکرد و امنیت

چندین ویژگی کمکی راننده به صورت استاندارد و دیگر فناوری‌های پیشرفته به صورت اختیاری در سراسر مدل‌ها وجود دارد. ویژگی‌های ایمنی کلیدی شامل:

– چراغ جلو اتوماتیک
– مانیتورینگ نقاط کور
– ترمزگیری اضظراری خودکار

سوالات متداول

آیا مازراتی لوانته خودرو خوبی است؟

مازراتی لوانته به نسبت قیمت خود ممکن است شما را جلب کند. قیمت حدود 100 هزار دلار با بیشتر خودروهای لوکس این کلاس هماهنگ است، اما جنس و کیفیت ساخت داخلی احساسات پایین‌تری نسبت به بقیه می‌دهد. این بدترین نوع از صرفه‌جویی در یک شاسی بلند لوکس جذاب است.

این خودرو چقدر راحت است؟

کابین لوانته به شکل ماهرانه‌ای برای بیرون کردن صداهای ناخوشایند و وارد کردن صداهای خوب طراحی شده است، اما ما از کیفیت راحتی سواری این خودرو به نسبت قیمت آن، تحت تاثیر قرار نگرفتیم. حتی در نرم‌ترین حالت تعلیق، لوانته توسط ضربه‌های کوچک و تیز به هم می‌ریزد. صندلی‌های جلو سفت و راحت هستند، اگرچه رانندگان کوچک‌تر ممکن است آن‌ها را کمی وسیع و بدون حمایت کافی بیابند.

کدام تریم بهتر است؟

مازراتی این خودرو را در سه نسخه GT، مدنا و ترافئوفه عرضه می‌کند. نسخه‌های GT و مدنا از یک موتور وی6 با توربو شارژ استفاده می‌کنند، در حالی که مدل‌های مدنا و ترافئوفه با یک موتور وی8 با توربو شارژ قدرتمند عرضه می‌شوند.

ما فکر می‌کنیم که تریم مدنا عملکرد و طراحی ایتالیایی را بدون اینکه قیمت به دور از کنترل برود، ارائه می‌دهد. به مدنا حتما بسته کمک‌های رانندگی را برای امکاناتی از قبیل سیستم دوربین چهارگانه و کروز کنترل تطبیقی اضافه می‌کنیم. همچنین ما چند گزینه انفرادی مانند سیستم صوتی Harmon Kardon، چراغ‌های جلوی LED قابل تنظیم و پوشش چرم بهبود یافته را هم اضافه می‌کنیم.

منبع: آذین بلاگ

برچسب ها:

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه