به گزارش آذین بلاگ ،آدرس مرکز تعویض پلاک درگز: خراسان رضوی / درگز – بلوار پليس، میدان صیاد شیرازی
نوبت دهی اینترنتی از طریق تارنمای اینترنتی به آدرس www.nobat.epolice.ir انجام می گیرد.
آدرس دقیق: درگز، خیابان کمربندی، جنب میدان صیاد شیرازی
1- در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک حتما کارت بانکی همراه داشته باشید.
2- زوج یا فرد بودن پلاک انتخابی نیست و کاملا به صورت تصادفی است.
3- در زمان انتقال پلاک در صورتی که خریدار چند پلاک آزاد داشته باشد از وی سوال میشود که مایل است کدام پلاک نصب شود.
4- در صورتی که خریدار پلاک آزادی دارد که در مرکزی که به آن مراجعه کرده موجود نیست دو راه به وی پیشنهاد میشود. اول مراجعه به مرکز تعویض پلاکی که پلاک آزاد در آنجا قرار دارد. دوم، خریدار مبلغ پنجاه هزار تومان پرداخت کند تا پلاک آزاد در مرکز تعویض پلاک قبلی قیچی شده و در مرکز تعویض پلاک فعلی یک پلاک جدید با همان شماره صادر شود. این فرآیند حدودا 1 ساعت زمان می برد.
5- از خرید خودرو وکالتی پرهیز کنید. گاها به دلیل حکی بودن موتور یا برش اتاق که برای افراد غیر متخصص قابل شناسایی نیست، خودرو تعویض پلاک نشده و دچار ضرر و زیان خواهید شد. پس حتما مبلغ خودرو را بعد از تایید کارشناس تعویض پلاک و قبل از صادر شدن برگه سبز پرداخت نمایید.
1- در حال حاضر برای هر متقاضی امکان رزرو فقط یک نوبت در مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی وجود دارد.
2- حداقل 30 دقیقه قبل از زمان رزرو شده در مرکز تعویض پلاک حضور یابید.
3- با توجه به زمانبندی انجام شده جهت خدمت رسانی بهتر به سایر مراجعین به مراکز تعویض پلاک، در صورت عدم مراجعه به مرکز تعویض پلاک مربوطه در روز و ساعت مقرر ، نوبت شما به صورت خودکار توسط سامانه باطل می شود.
4- کلیه اطلاعات ثبت شده در سامانه ، در هنگام ورود به مرکز تعویض پلاک کنترل می گردد و فقط به دارنده کد ملی یا وکیل قانونی و وسیله نقلیه با شماره پلاک ثبت شده در نوبت، اجازه ورود داده می شود.
5- برای متقاضیانی که رزرو نوبت انجام دهند اما در زمان مقرر به مرکز تعویض تعویض پلاک مراجعه ننمایند محدودیتهایی در رزرو نوبت های آتی ایجاد خواهد شد.
6- ارسال پیامک دریافت نوبت صرفا جهت اطلاع رسانی به متقاضی میباشد و فاقد ارزش دیگری میباشد.
7- ارایه پرینت نوبت یا پیامک نوبت به منزله مجوز ورود به مراکز تعویض پلاک نمی باشد. جهت پذیرش مراجعین، اطلاعات ثبت شده در سامانه نوبت دهی ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
1- حضور خريدار و فروشنده يا نماينده قانونی آن ها (وکيل) به همراه وسيله نقليه
2- اصل شناسنامه و کارت ملي خريدار و فروشنده
3- اصل سند مالکيت و کارت شناسايی وسيله نقليه
4- گواهي مفاصا حساب تخلفات رانندگی وسيله نقليه
5- بيمه شخص ثالث
6- معاينه فنی معتبر
7- مدرک احراز محل سکونت خريدار شامل: سند مالکيت يا اجاره نامه معتبر بنام خريدار، همسر ، پدر يا مادر
تذکر: در صورت عدم احراز محل سکونت خريدار، ارائه مدرک تکميلي شامل : دفترچه تامين اجتماعی،معرفی نامه از کارگزينی محل خدمت با درج آدرس منزل برای کارکنان دولتی، معرفی نامه از آموزش و پرورش منطقه محل سکونت فرزندان با درج آدرس منزل
نظر شما