امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت تویوتا کراون 2024، داخلی و کابین خودرو

متفرقه تاریخ انتشار: 24/02/23 بدون نظر   22 بازدید

اندازه فونت    
قیمت تویوتا کراون 2024، داخلی و کابین خودرو

ما از طراحی جسور، راحتی بی‌نظیر در رانندگی و فضای فراوان کابین در تویوتا کراون راضی هستیم. مصرف سوخت پایین، یک مزیت بزرگ دیگر است. عملکرد موتور اصلی نیاز به بهبود دارد و برخی ممکن است از قیمت شگفت‌زده شوند، اما به طور کلی ما کراون را برای خریداران سدان که به دنبال چیزی متفاوت از معمول هستند، بسیار توصیه می‌کنیم. اگرچه سدان با سیستم تعلیق بالا مفهوم جدیدی نیست، اما تویوتا کراون مدل 2024 این فرمول را با نتایج مختلفی دنبال می‌کند. در حالی که در سایر مناطق دنیا به عنوان یک سدان سنتی عرضه می‌شود، نسخه‌ای که در ایالات متحده وجود دارد، تنها با یک تعلیق بالا عرضه می‌شود.

ظاهر آن ممکن است برخی افراد را جلب نکند، اما اگر بتوانید از طراحی آن عبور کنید، یک خودرو با سطح لوکس معادل لکسوس RX در داخل و یکی از دو گزینه پیشرانش هیبریدی زیر کاپوت را پیدا خواهید کرد که به عنوان برنده بهره‌وری سوخت معرفی شده‌اند. بیشتر مدل‌های تویوتا کراون با یک سیستم پیشرانه هیبریدی 236 اسب بخار عرضه می‌شوند که برای بهره‌وری سوخت حداکثر بهینه‌سازی را تجربه می‌کنید. می‌توانید مدل پلاتینوم را انتخاب کنید که دارای یک سیستم هیبریدی توربوشارژ 340 اسب بخاری است که در آزمایش مسیر تست ما در 5.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست یافت.

تویوتا کراون 2024

مشخصات فنی تویوتا کراون

  • نوع خودرو: موتور جلو و عقب، چهار چرخ متحرک، 5 سرنشین، سدان 4 درب
  • موتور: 16 سوپاپ 2.5 لیتری + 3 موتور AC
  • قدرت: 184 اسب بخار
  • گشتاور: 163 پوند فوت
  • تعداد سیلندر: 4
  • سوپاپ: 16
  • گیربکس: اتوماتیک، متغیر پیوسته
  • شتاب: 0 تا 100 کیلومتر 7.2 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 185 کیلومتر
  • وزن: 1850 کیلوگرم

قیمت تویوتا کراون

قیمت تویوتا کراون

قیمت تویوتا کراون مدل 2024 حدود 41 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی بیش از 2 میلیارد تومان می‌باشد. تریم Limited و Platinum به ترتیب 47 و 54 هزار دلار قیمت دارند.

نمای کناری خودرو

مدل 2024

برای بهبود و تکمیل، چند تغییر در مواد داخلی تویوتا کراون اعمال شده است. نسخه میانی با عنوان لیمیتد اکنون می‌تواند با پکیج Advance Technology سفارشی شود که شامل سیستم کنترل پیشرفته سرعت، ویژگی تغییر خط (lane-change assist) و سیستم هشدار ترافیک متقاطع جلو شامل توقف و حرکت می‌شود؛ نسخه بالاترین با نام پلاتینوم این ویژگی‌ها را به عنوان استاندارد دریافت کرده است. تمام سه سطح تریم کراون تجربه‌ای با کیفیت لوکس را نسبت به دیگر مدل‌های چهار درب تویوتا ارائه می‌دهند. جالب‌ترین گزینه، پیشرانه هیبریدی قدرتمندتر Hybrid Max است که به‌صورت انحصاری برای سطح بالای پلاتینوم موجود است، بنابراین این گزینه را به عنوان انتخاب، ما پیشنهاد می‌دهیم.

موتور تویوتا

موتور و گیربکس

تمام مدل‌های تویوتا کراون از یک پیشرانه هیبریدی بهره‌می‌برند، اما تنها مدل پلاتینوم با پیشرانه هیبریدی مکس جدید تویوتا (Hybrid Max) ارائه می‌شود که از یک موتور توربوشارژ 2.4 لیتری چهارسیلندری به همراه یک موتور الکتریکی در محور عقب برای توان کلی 340 اسب بخار ترکیب می‌شود. مدل‌های XLE و Limited از یک سیستم هیبرید کمتر قدرتمند بهره‌می‌برند که از یک موتور چهارسیلندری 2.5 لیتری و سه موتور الکتریکی استفاده می‌کند و تنها مدل‌های XLE و Limited از یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) برخوردار هستند، در حالی که مدل پلاتینوم از یک گیربکس اتوماتیک شش سرعته استفاده می‌کند.

همچنین، همه تریم‌ها دارای سیستم پیشرانه همه چرخ (AWD) هستند. در حالت پایه، شتاب‌زنی تویوتا کراون مناسب است؛ در مسیر آزمایشی ما، زمان 7.2 ثانیه برای دستیابی به سرعت 100 کیلومتر در ساعت را داشت. مدل پلاتینوم با پیشرانه قدرتمندتر، در 5.1 ثانیه، بسیار سریع‌تر است. تعلیق کراون برای تجربه رانندگی آرامش‌بخش تنظیم شده است، بنابراین انتظار نمی‌رود که در پیچ‌هل، خودرو عملکرد استثنایی داشته باشد.

کابین تویوتا کراون

داخلی و کابین تویوتا کراون

در داخل، کابین تویوتا کراون به طور مناسبی ارگانیک و ممتاز به نظر می‌رسد. کابین به خوبی در برابر صداهای باد و صداهای جاده عایق شده است. کراون به دلیل یک پنجره عقب وسیع و حتی نقاط کور کوچک، دید خوبی ارائه می‌دهد. همچنین سیستم دوربین 360 درجه‌ای مدل پلاتینوم به شدت در پارک کردن کمک می‌کند. تمام مدل‌ها به طور استاندارد دارای صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی هشت راهه با گرما، کنترل خودکار دوحالته اتوماتیک و نورپردازی داخلی هستند. مدل‌های Limited و Platinum یک شیشه سقف پانوراما، پوشش چرمی و صندلی‌های جلوی تورفته افزوده‌اند.

جلو خودرو

سیستم سرگرمی و تکنولوژی

یک صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی در سراسر مدل‌ها به عنوان استاندارد استفاده می‌شود و از آخرین واسط نرم‌افزاری تویوتا که بهبود یافته است، استفاده می‌کند. Apple CarPlay و Android Auto به نرم‌افزار سرگرمی ادغام شده‌اند و از طریق اتصال بی‌سیم به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شوند. یک نمایشگر دیگر به قطر 12.3 اینچ دارای سنجه‌های دیجیتال در جلوی راننده است و کراون همچنین امکاناتی مانند یک پد شارژ بی‌سیم برای گوشی‌های هوشمند، وای‌فای درون‌خودرو و پورت‌های USB-C را شامل می‌شود. تریم پایه XLE با یک استریو شش بلندگو همراه است، اما مدل‌های Limited و Platinum به جای آن از یک استریو JBL 11 بلندگو استفاده می‌کنند.

مصرف سوخت

سازمان حفاظت از محیط زیست حدس می‌زند که تویوتا کراون با پیشرانه هیبریدی پایه قابلیت بازگشت تا 42 مایل بر گالن در شهر و 41 مایل بر گالن در جاده را دارد.

تویوتا کراون

عملکرد و امنیت

تویوتا خودروهای بسیاری از مدل‌های خود را با یک مجموعه از ویژگی‌های استاندارد کمک به رانندگی تجهیز می‌کند، و کراون نیز مستثنی نیست. تمام مدل‌ها دارای یک بسته از ویژگی‌ها از جمله سیستم ترمزگیری خودکار، کروز کنترل تطبیقی، کمک به حفاظت از خط، نور بالا خودکار و موارد دیگر هستند. ویژگی‌های ایمنی کلیدی شامل:

– سیستم ترمزگیری خودکار با شناسایی پیاده‌رو
– هشدار خروج از مسیر همراه با کمک به حفظ خط
– کروز کنترل تطبیقی

سوالات متداول

آیا تویوتا کراون ارزش خرید دارد؟

طراحی داخلی تویوتا کراون نسبت به قیمت آن کمی کمتر از انتظار است. داخل اتاق خوب ساخته شده است، مانند هر تویوتا جدید دیگری، اما هیچ چیز در داخل به نظر لوکس یا حتی لاکچری نمی‌آید. ما باور داریم که بخش عظیم هزینه این خودرو به سیستم نیروی هیبریدی می‌رود، اما این ممکن است یک نقطه فروش قانع کننده برای خریداران نباشد. صندوق عقب کراون با ظرفیت 15.2 فوت مکعب، در اندازه به‌طور متوسط است. صندلی‌های عقب برای افزایش فضای بار قابل تاشو هستند.

رقبا چه خودروهایی هستند؟

قیمت و ویژگی‌های کراون آن را به اهداف فوق لوکس نزدیک کرده‌اند و با لکسوس ES از نظر قیمت مقایسه می‌شود. همچنین خودروی فولکس‌واگن آرتئون نیز وجود دارد که به نظر می‌رسد یک سدان متوسط باشد اما در عین حال به اندازه بیشتر خودروهای این کلاس دارای فضای بیشتری در صندلی‌های پشتی نسبت به بقیه خودروها باشد. آرتئون همچنین دارای یک داخلی مرتب و مدرن است. همچنین توصیه می‌شود که نسخه‌های هیبریدی هوندا آکورد و هیوندای سوناتا را نیز مورد بررسی قرار دهید. این خودروها هزینه کمتری دارند اما همچنان مصرف سوخت عالی و فضای داخلی مناسبی ارائه می‌دهند.

راحتی و کیفیت سواری کراون چطور است؟

ما توقعات بالایی از تجربه رانندگی کراون نداشتیم، زیرا یک سدان هیبرید بزرگ با تمرکز بر راحتی است. این خودرویی لذت‌بخش و آسان برای رانندگی است. این خودرو به میزان کافی سریع است. کراون در زمینه راحتی نیز موفق عمل کرده است. خودروی آزمایشی ما به عنوان نمونه از مدل پلاتینوم بود، بنابراین با سیستم تعلیق تطبیقی تجهیز شده بود. این سیستم یک سواری عالی را بر روی هر سطحی که به آن پرتاب کنید فراهم می‌کند. تنظیمات نرم‌تر برای مقابله با برخی از بدترین سطوح جاده عالی عمل می‌کردند، حتی تنظیمات اسپرت همچنان خیلی نرم به نظر می‌آمدند اما برخی از حرکات بدن را کاهش داده بودند.

منبع:  آذین بلاگ

برچسب ها:

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه