امروز: ۱۳ آبان ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت نیسان ورسا 2024، تصاویر واقعی و داخلی

متفرقه تاریخ انتشار: 24/02/18 بدون نظر   277 بازدید

اندازه فونت    
قیمت نیسان ورسا 2024، تصاویر واقعی و داخلی

نیسان ورسا یک سدان کوچک و خوش ساخت است که دارای فضای زیاد در داخل و تکنولوژی‌ها و ویژگی‌های ایمنی استاندارد کافی است تا قیمت آن به راحتی توجیه شود. بهره‌مندی از توانمندی سوخت مطلوب نیز یک مزیت است. تاخیر در شتاب‌دهی ورسا نقطه ضعف است، اما به طور کلی یک انتخاب هوشمندانه برای یک سدان کوچک و مقرون به صرفه است. ما انتظار داریم ورسا در سال 2024 با تغییرات اندک ادامه یابد. نیسان این خودروی کوچک خود را برای یک دهه و نیم بر مبنای هزینه کم، ارزش و کارایی سوخت بالا به بازار عرضه کرده است و انتظار می‌رود که این ویژگی‌ها در سال 2024 نیز ادامه داشته باشند.

با کاهش رقابت و توقف تولید کیا ریو و میتسوبیشی میراژ، نیسان ورسا مدل 2024 آخرین سنگر حمل و نقل ارزان است. منطقی است که نیسان آخرین خودروی باقیمانده باشد، زیرا طراحی زیبا، موتور کارا و ویژگی‌های ارزشمند آن، این خودرو را در میان سدان‌های کوچک ما قرار داده است. یک موتور چهار سیلندر با توان 122 اسب بخار زیر کاپوت کوتاه ورسا کار می‌کند و عملکرد آن خسته‌کننده است. اما کندی آن در مصصرف بنزین موجب آرامی در هزینه‌ی سوخت می‌شود، با تخمین‌های بهره‌وری سوخت کلاسیک که طراحی شده‌اند تا بودجه سوخت شما را به‌خوبی کنترل کنند. کابین از خستگی خیلی دور است، با مواد خوب و فضا برای چهار نفر، تا زمانی که با یکدیگر مهربان باشند.

نیسان ورسا 2024

مشخصات فنی نیسان ورسا

  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل جلو، 5 سرنشین، سدان 4 درب
  • موتور: 16 سوپاپ خطی
  • قدرت: 122 اسب بخار در 6300 دور در دقیقه
  • گشتاور: 114 پوند فوت @ 4000 دور در دقیقه
  • تعداد سیلندر: 4
  • سوپاپ: 16
  • گیربکس: خودکار متغیر پیوسته
  • شتاب: 0 تا 100 کیلومتر 9.5 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 185 کیلومتر
  • وزن: 1220 کیلوگرم

قیمت نیسان ورسا

قیمت نیسان ورسا

قیمت نیسان ورسا مدل 2024 حدود 17 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی بیش از 800 میلیون تومان می‌باشد. تریم SV و SR به ترتیب 21 و 22 هزار دلار قیمت دارند.

نمای جلو خودرو

مدل 2024

پس از یک بازنگری طراحی مهم در سال قبل، کوچک‌ترین خودروی نیسان بدون تغییرات قابل توجهی به سال 2024 وارد می‌شود. با این حال، شایعات در حال پخش هستند که ورسا ممکن است مدت طولانی در دنیا باقی نماند، با گزارش‌هایی که نیسان قصد دارد پس از سال 2025 خط تولید را متوقف کند.

نیسان ورسا SR مدل بالاترین رده است که باید تهیه شود. حتی اگر گرانترین نسخه باشد، ما فکر می‌کنیم که به ارزش تمام تجهیزات استاندارد جذابی که ارائه می‌دهد، ارزش دارد. هر دو SR و SV کمی ارزان‌تر با یک انتقال خودکار همراه هستند و سیستم‌های سرگرمی آن‌ها دارای Apple CarPlay و Android Auto هستند. با این حال، تنها SR چرخ‌های 17 اینچی، یک فرمان فوق‌العاده، چراغ‌های جلوی LED و راه‌اندازی از راه دور را دریافت می‌کند. برای کسانی که در مناطق سردتر زندگی می‌کنند، همچنین بسته راحتی را برای صندلی‌های جلوی گرم اضافه می‌کنیم.

نمای عقب خودرو

موتور و گیربکس

هر نیسان ورسا توسط یک موتور چهار سیلندر با توان 122 اسب بخار که چرخ‌های جلو را می‌چرخاند، تحریک می‌شود. گیربکس پنج دنده‌ای دستی به عنوان گزینه پایه در مدل‌های پایه وجود دارد، اما گیربکس اتوماتیک متغیر مداوم (CVT) همچنین می‌تواند در مدل S دست یافته شود. آخری به صورت استاندارد در سطوح بالاتر SV و SR عرضه می‌شود.

در حالی که ورسا احساس کندگی ضعیفی دارد هنگام شروع حرکت از چراغ‌های ترافیک و در شرایط عبور از جاده‌ها، CVT آن با تقلید گیربکس‌های واقعی، به جلوگیری از صداهای خشن کمک می‌کند. ورسا ما سفری با رانندگی نرم داشت که نقص‌های جاده را ایزوله کرد. همچنین بهتر از مدل‌های قبلی برای رانندگی بود، احساس دقیق فرمان و بازخورد ثابت پدال ترمز را فراهم کرد. نیسان ورسا SR در 9.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست یافت.

کابین نیسان ورسا

داخلی و کابین نیسان ورسا

کابین نیسان ورسا دیگر مانند یک فضای بازی کودکان به نظر نمی‌رسد و ورسا در طراحی داخلی‌اش نمره بالایی را کسب می‌کند. ورود به داخل و تنظیم صندلی راحت است. کابین نسبت به اندازه‌اش فضای خوبی دارد. حتی در حالت بالاترین موقعیت رانندگی، که حس می‌شود تقریبا مانند یک شاسی بلند است، فضای خالی کافی برای سر وجود دارد. همچنین برای مسافران در نواحی عقب نیز فضای زیادی وجود دارد، اما افراد بلند قد ممکن است حس کنند که سرشان به سقف خودرو می‌خورد.

از مواد خوب در سراسر استفاده می‌شود و سطوح نرم لمسی روی درها و داشبورد وجود دارد. در حالی که نیسان در اینجا صندلی‌های قابل تنظیم برقی و روکار جلد نمی‌دهد، مدل با کیفیت‌تر می‌تواند دارای صندلی‌های جلوی گرم و همچنین یک فرمان و دسته شیفت با چرم باشد. مدل میانی SV برخی از ویژگی‌های استاندارد مطلوب را باز می‌کند، مانند یک صفحه نمایش دیجیتال در خوشه‌سنج، SV همچنین یک کنسول مرکزی با یک قابلیت ویژه و یک صفحه شارژ بی‌سیم اضافه می‌کند. ورژن برتر ورسا SR کنترل خودکار دما، ورود بدون دست و راه‌اندازی از راه دور را به همراه دارد. صندلی‌های عقب هم می‌تواند به راحتی دو بزرگ‌ترین بزرگسال را جا بدهد.

نیسان ورسا

سیستم سرگرمی و تکنولوژی

نیسان ورسا دارای یک سیستم اطلاعات و ارتباطات استاندارد با صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با دکمه‌ها و دیگر قابلیت‌های مفید؛ مدل SR هم صفحه نمایش استاندارد 8 اینچی دارد. تنها مدل‌های SV و SR دارای Apple CarPlay و Android Auto هستند که در مدل پایه S اختیاری هستند. در طول زمان ما با آن، متوجه شدیم که رابط CarPlay به ورودی‌ها بهتر پاسخ داده است نسبت به منوهای معمولی اتومبیل، هر ورسا دارای سه پورت USB و قابلیت فرمان‌صوتی است، اما هرکس که می‌خواهد قابلیت گوش دادن به رادیوی ماهواره‌ای SiriusXM را داشته باشد باید از مدل بالاتر استفاده کند.

مصرف سوخت

نیسان ورسا تا زمان تجهیز آن به CVT، دارای مصرف 32 مایل بر گالن در شهر و 40 مایل بر گالن در جاده است. ورژن اولیه‌ی ورسا با دنده‌ی دستی تا اندازه‌ای نتایج بدتری با 27 مایل بر گالن در شهر و 36 در جاده دارد.

صندلی عقب

عملکرد و امنیت

این سدان نیسان دارای فناوری استاندارد زیادی از جمله نوربالای خودکار و هشدار ترک خط است. ویژگی‌های کلیدی ایمنی عبارتند از:

– ترمزگیری خودکار جلو و عقب
– هشدار نقطه کور و هشدار ترافیک معکوس
– کروز کنترل تطبیقی

سوالات متداول

آیا نیسان ورسا ارزش خرید دارد؟

نیسان ورسا ارزانی و کیفیت مناسبی را ارائه می‌دهد. احساس می‌شود که به صورت محکم ساخته شده است، با مواد با کیفیت بالاتر از معمول در این کلاس و فراهم کردن جلوه بیشتری نسبت به یک سدان اقتصادی معمولی، تکنولوژی جالب و تجهیزات ایمنی کافی وجود دارد که به راحتی ارزش ورودی را توجیه می‌کند. این یک خودروی اقتصادی است که فضا و فناوری ایمنی را با ارزش جذاب ارائه می‌دهد.

رقبای نیسان ورسا چه خودروهایی هستند؟

هر چه خودروهای شاسی بلند بیشتر شده، مواردی مانند ورسا کمتر می‌شود. در واقع، ما می‌توانیم همه آنها را با یک دست شمارش کنیم. نیسان ورسا، کیا ریو و میتسوبیشی میراژ، مینی کوپر نیز در رده اندازه کوچک قرار دارد اما هزینه آن نسبت به مدل‌های دیگر بسیار بیشتر است. بنابراین، اگر بر اساس قیمت در این رده خرید می‌کنید، ورسا تنها دو رقیب واقعی دارد.

این خورو راحت است؟

صندلی‌های مدل SR ورسا که ما آن را تست کردیم، پارچه‌های راحتی دارند که به طور کلی سفت هستند. اما صندلی‌ها در زیر شانه‌ها یکم باریک هستند. آنها حمایت خوبی در سفرهای کوتاه و متوسط ارائه می‌دهند، صندلی‌های عقب نیز مشابها سفت اما هنوز هم راحت هستند. ورسا بر بیشتر سطوح به طرز صاف حرکت می‌کند، اما مانند بیشتر خودروهای ارزان قیمت، ممکن است بر روی جاده‌های با کیفیت پایین جنبش پیدا کند. صدای باد داخل کابین زیاد است، و اگر ماشین به هر چیزی بخورد، آن را خواهید شنید.

منبع: آذین بلاگ

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه