امروز: ۱۵ مهر ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت هیوندای ونیو 2024، داخلی و کابین خودرو

متفرقه تاریخ انتشار: 24/02/05 بدون نظر   77 بازدید

اندازه فونت    
قیمت هیوندای ونیو 2024، داخلی و کابین خودرو

کوچک‌ترین شاسی بلند هیوندای، خیلی از ویژگی‌ها را در یک بسته بسیار کوچک جا می‌دهد. این شاسی بلند در وظایف روزانه عالی عمل می‌کند و به اندازه کافی راحت برای سفرهای داخل شهری است. ارزش عالی این خودرو همراه با بیشترین ویژگی‌های ایمنی و فناوری اخیر ارائه می‌شود. اگر به دنبال چیزی ارزان‌تر، کاربردی‌تر و شیک‌تر از یک سدان کوچک هستید، خرید هیوندای ونیو ارزش مناسبی خواهد داشت. با افزایش میانگین قیمت فروش خودروهای شاسی بلند جدید به سوی 50 هزار دلار، به دشواری می‌توان تصور کرد که خودروهایی با قیمت‌های حدود 20 هزار دلار وجود داشته باشند.

شاسی بلند هیوندای ونیو 2024 با قیمت پایین شگفت‌انگیز، دارای تکنولوژی‌های استاندارد کمک به راننده مانند کمک به نگهداری در مسیر و کمک به جلوگیری از برخورد جلویی است. قیمت مقرون به‌صرفه آن به معنای این است که خریداران باید بدون ویژگی‌های مهمی مانند سیستم همه چرخ‌محرک سر کنند، در حالی که رقبای گران‌قیمت‌تر، مانند مزدا و استون مارتین می‌توانند به همه چهار چرخ انرژی بدهند. داخلی هیوندای بر عکس ابعاد کوچک خارجی خود، بسیار باز و جادار است. موتور چهار سیلندر با توان 121 اسب بخار برای محیط‌های شهری با سرعت کم مناسب می‌باشد.

هیوندای ونیو 2024

مشخصات فنی هیوندای ونیو

  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل جلو، 5 سرنشین، هاچ بک 4 درب
  • موتور: 16 سوپاپ خطی
  • قدرت: 121 اسب بخار @ 6300 دور در دقیقه
  • گشتاور: 113 پوند فوت @ 4500 دور در دقیقه
  • تعداد سیلندر: 4
  • سوپاپ: 16
  • گیربکس: اتوماتیک متغیر پیوسته CVT
  • شتاب: 0 تا 100 کیلومتر 8.5 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 185 کیلومتر
  • وزن: 1250 کیلوگرم

قیمت هیوندای ونیو

قیمت هیوندای ونیو

قیمت هیوندای ونیو مدل 2024 حدود 21 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی بیش از 1 میلیارد تومان می‌باشد. تریم SEL و Limited به ترتیب 23 و 24 هزار دلار قیمت دارند.

جلو خودرو

مدل 2024

تغییرات مهمی در Hyundai Venue برای مدل سال 2024 رخ نداده است. در مدل‌های SEL و Limited، پورت‌های USB دوم در ردیف دوم کنونی به عنوان استاندارد ارائه می‌شوند. ویژگی ورود بدون کلید با دکمه راه‌اندازی، که پیشتر فقط در نسخه Limited در دسترس بود به مدل SEL نیز منتقل شده است و مدل پایه SE حالا سیستم صوتی با شش بلندگو را دریافت کرده است.

نمای کناری خودرو

موتور و گیربکس

هر هیوندای ونیو توسط یک موتور چهار سیلندر با توان 121 اسب بخار تغذیه می‌شود که توان کافی را برای حرکت درون شهر ارائه می‌دهد اما قدرت عبور در بزرگراه کمتر است. گیربکس اتوماتیک متغیر مداوم (CVT) تنها گیربکس موجود است. خریدارانی که می‌خواهند دارای سیستم پیشرانه چهار چرخ باشند، ناراحت خواهند شد چرا که همه مدل‌ها تنها دارای دیفرانسیل جلو هستند.

ما با یک ونیو رانندگی کردیم و آموختیم که این شاسی بلند کوچک در ترافیک به دلیل ابعاد کوچک خود و فرمان واکنش‌پذیر، چابک است. متاسفانه، این فرمان در جاده حساس بود و نیاز به توجه برای حفظ ثبات مسیر خود در سرعت‌های جاده را داشت.

کابین هیوندای ونیو

داخلی و کابین هیوندای ونیو

با وجود ابعاد کوچک خود، هیوندای ونیو یک کابین بزرگ دارد. هر دو صفحه نمایش اصلی و عقب فضای کافی برای مسافرت دارند و دسته‌ها در هر دو ردیف راحت هستند. طراحی ویژه و جذاب نیست، اما داخلی خوب ترکیب شده است و با دسته‌های محکم و یک صفحه نمایش اطلاعات جذاب و سیستم سرگرمی تقویت شده است. چرمی بودن فرمان و دسته شیفت و ورودی غیرفعال با دکمه راه‌اندازی فشاری در تریم SEL استاندارد است، در حالی که صندلی‌های جلوی گرم فقط در تریم Limited قابل دسترسی هستند. در سرعت‌های بزرگراهی برخی صداهای باد و جاده وجود دارد، اما برای این کلاس چیز عجیبی نیست.

متاسفانه هیچ کنترل دمای دو منطقه‌ای، فرمان گرم، صفحه نمایش سرعت، یا تنظیمات توانایی جلویی برای صندلی‌های جلویی وجود ندارد. شارژ بی‌سیم، که قبلا از Venue حذف شده بود، برای تریم Limited در دسترس است. عجیب اینکه تریم Limited نمی‌تواند با سانروف اختیاری سفارشی شود. با این حال، کابین هیوندای ونیو مکان خوبی برای گذراندن وقت است و با استفاده از صندلی‌های عقب با نسبت 60/40، دارای 19 فوت مکعب فضای بار است. این حجم با تاشو کردن صندلی‌های عقب به 32 فوت مکعب افزایش می‌یابد.

هیوندای 2024

سیستم سرگرمی و تکنولوژی

هیوندای ونیو دقیقا مقدار مناسبی از تکنولوژی را دارد و استفاده از آن آسان و ساده است. سیستم صوتی با شش بلندگو صداهای بسیار خوبی تولید می‌کند که صدای روشن و حجیمی دارد. هر ونیو با یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی کاربرپسند با قابلیت Apple CarPlay و Android Auto ارائه می‌شود.

سیستم سرگرمی دارای منوهای جذابی است که به سرعت به ورودی‌های ما پاسخ دادند، و این واحد همچنین دارای دکمه‌های تنظیم صدا زیر صفحه نمایش است. کسانی که به دنبال ناوبری داخلی با به‌روزرسانی ترافیک در زمان واقعی هستند، می‌توانند آن را در تریم SEL و Limited داشته باشند. یک سیستم صوتی با شش بلندگو در حال حاضر در تمام سطوح تریم استاندارد است.

مصرف سوخت

تخمین زده می‌شود که هیوندای ونیو در شهر 29 مایل بر گالن و در جاده 33 مایل بر گالن مصرف داشته باشد. این اعداد کمی بدتر از نیسان کیکس هستند که تخمین زده می‌شود که در شهر 31 مایل بر گالن و در جاده 36 مایل بر گالن عملکرد داشته باشد.

ونیو

عملکرد و امنیت

هیوندای هر مدل را با فناوری کمک به راننده استاندارد مجهز کرده است؛ نظارت نقطه کور و هشدار ترافیک متقاطع عقب از سطح میانی SEL به بعد به صورت استاندارد فعال می‌شوند. ویژگی‌های کلیدی ایمنی شامل:

– هشدار تصادف جلو و ترمز خودکار
– هشدار خروج از مسیر و کمک به نگهداشتن خط
– مانیتور استاندارد توجه راننده

سوالات متداول

آیا هیوندای ونیو ارزش خوبی دارد؟

ارزش خوب نه، ما این را یک ارزش عالی می‌نامیم. هیوندای ونیو خوب ساخته شده و نسبتا کاربردی است. برای آنچه که پرداخت می‌کنید، هیوندای ویژگی‌های فراوانی را فراهم می‌کند. برخی از خودروها از جایی شروع می‌شوند که ونیو در انتهای محدود قیمت آن‌ها است و همچنین تعداد زیادی از تکنولوژی را ندارند.

رانندگی با ونیو چطور است؟

از پشت فرمان، ونیو به طور کلی کاملا مناسب است. شما هیچ مشکلی برای رانندگی، رفت‌وآمد، انجام کارها یا سفر به سمت ساحل یا دریاچه نخواهید داشت. شتاب آن متوسط برای این کلاس است. در مسیر آزمایش ما، ونیو در 9.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسید. در جایی که برای یک اس یو وی کوچک در شهر مهم است، بسیار خوب عمل می‌کند؛ با گیربکس اتوماتیک CVT خود و ترمزهای آسان تجربه رانندگی نسبتا صافی را ارائه می‌دهد.

این خودرو چقدر راحت است؟

شما ممکن است بر اساس اندازه کوچک و قیمت کم ونیو حدس بزنید که کمبود راحتی دارد. خوشبختانه این چنین نیست. این تا حد زیادی از تجربه لوکس دور است، اما هیوندای ونیو حتی در مقایسه با برخی رقبای بزرگتر در کلاس خود نیز عالی عمل می‌کند. راحتی در خودروهای کوچک ممکن است سخت باشد، اما هیوندای ونیو حتی در سفرهای طولانی نیز شما را خسته نخواهد کرد.

کدام تریم بهتر است؟

ما فکر می‌کنیم که بهترین گزینه Limited است. این مدل نه تنها تمام محتوای مدل‌های دیگر را دارد، بلکه می‌تواند با یک طرح جین منحصر به فرد به دست آید که شامل رنگ بیرونی آبی تیره با یک سقف سفید است. کابین نیز با یک پوشش آبی تیره و یک درجه پارچه شبیه به جین بر روی صندلی‌ها تزئین شده است. مدل Limited همچنین با چرخ‌های 17 اینچی، صندلی‌های جلوی گرم و ناوبری در داشبورد به عنوان استاندارد ارائه می‌شود.

منبع: آذین بلاگ

برچسب ها:

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه