امروز: ۵ خرداد ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت کرایسلر پاسیفیکا 2024، کابین و داخلی خودرو

متفرقه تاریخ انتشار: 23/11/14 بدون نظر   405 بازدید

اندازه فونت    
قیمت کرایسلر پاسیفیکا 2024، کابین و داخلی خودرو

پاسیفیکا با گزینه‌های موتوری قوی در مقایسه با رقبا مانند کیا کارنیوال از مزیت بهتری برخوردار است. کرایسلر پاسیفیکا 2024 معمولا هفت صندلی دارد، اما می‌تواند تا هشت نفر را با صندلی نیمکتی ردیف دوم در خود جای دهد. مدل پایه دارای یک موتور V-6 با 287 اسب بخار و گیربکس نه سرعته اتوماتیک است؛ مدل‌های هیبرید پاسیفیکا با یک موتور پلاگین هیبریدی با توان 260 اسب بخار تا بیش از 800 کیلومتر مسافت را با یک شارژ طی می‌کنند. درهای کشویی عقب این خودرو به مسافران آزادی عمل داده، و این به معنای ورود و خروج سریع از ردیف دوم و سوم مسافران است. پاسیفیکا واقعا یک مینی‌ون چندمنظوره است.

دو دلیل اصلی برای انتخاب ون کرایسلر پاسیفیکا نسبت به یک ون دیگر وجود دارد. یکی از آنها راحتی و چند منظورگرایی صندلی‌های قابل تاشویی Stow ‘n Go تولید کرایسلر است. دلیل دوم وجود سیستم چهار چرخ متحرک می‌باشد. در غیر این صورت، این ون کمی در مصرف سوخت، عملکرد و راحتی دارای کمبود است.

کرایسلر پاسیفیکا 2024

مشخصات فنی کرایسلر پاسیفیکا هیبریدی

  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل جلو، 7 سرنشین، ون 4 درب
  • موتور: 24 سوپاپ 3.6 لیتری + 2 موتور AC
  • قدرت: 260 اسب بخار
  • گشتاور: 235 پوند فوت
  • تعداد سیلندر: 6
  • سوپاپ: 24
  • گیربکس: اتوماتیک
  • شتاب: 0 تا 100 کیلومتر 7.8 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 170 کیلومتر
  • وزن: 2300 کیلوگرم

قیمت کرایسلر پاسیفیکا

قیمت کرایسلر پاسیفیکا

قیمت کرایسلر پاسیفیکا مدل 2024 حدود 40 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی بیش از 2 میلیارد تومان می‌باشد. تریم Touring L و Limited و Hybrid Select و Pinnacle و Hybrid Pinnacle به ترتیب 43 و 51 و 54 و 56 و 63 هزار دلار قیمت دارند.

نمای کناری خودرو

مدل 2024

در سال 2024، تغییرات زیادی در Chrysler Pacifica رخ نمی‌دهد. کرایسلر به مدل پاسیفیکا گزینه‌ی جدیدی برای رنگ داخلی به نام سپیا اضافه کرده است، در حالی که سایر تریم‌ها رنگ‌های جدیدی را به عنوان گزینه‌های جدید انتخاب رنگ اضافه کرده‌اند. مدل پلاگین-هیبرید پاسیفیکا، تریم‌های خود را مجددا تنظیم کرده و تنها دو تریم به نام Hybrid Select و Hybrid Pinnacle باقی می‌ماند. یک سیستم هشدار خودروی اضطراری جدید به سیستم اینفوتینمنت یوکانکت پاسیفیکا اضافه شده است که می‌تواند تشخیص دهد که آیا خودروهای اضطراری در حال نزدیک شدن هستند و راننده را تشویق به ترک جاده کند.

مدل Touring L میان‌رده، بهترین ترکیب از ویژگی‌ها و ارزش را ارائه می‌دهد زیرا از مدل ارتقاء یافته Touring استفاده می‌کند. آیتم‌های استاندارد شامل فرمان گرمایشی، پوشش چرمی تخریب‌پذیر، صندلی‌های جلوی گرمایشی و چرخ‌های 18 اینچی هستند.

نمایی از ون

موتور و گیربکس

این سریع‌ترین مینی‌ون نیست که ما آزمایش کرده‌ایم، اما پاسیفیکا با دیفرانسیل جلو چندان کند نیست. این خودرو تنها در 7.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد که در اصطلاح عملکرد، حدود متوسط می‌باشد و به اندازه کافی پرقدرت در شهر حس می‌شود. در نسخه گازسوز، پاسیفیکا دارای یک موتور 3.6 لیتری وی-6 با 287 اسب بخار و یک گیربکس اتوماتیک نه دنده است.

مدل پاسیفیکا هیبرید کمترین اسب بخار را یعنی تنها 260 اسب بخار، از موتور 3.6 لیتری وی-6 و دو موتور برقی که توسط یک باتری لیتیوم-یونی 16 کیلووات‌ساعتی تغذیه می‌شوند، تولید می‌کند. در آزمون‌های ما، پاسیفیکا هیبرید در 7.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسید. مدل پاسیفیکا هیبرید تنها با دیفرانسیل جلو ارائه می‌شود. گیربکس 9 سرعته اتوماتیک در اکثر مواقع طبق انتظار عمل می کند. وقتی از تپه‌های شیب‌دار بالا یا پایین می‌رفتیم و دنده‌ای را بالاتر یا پایین‌تر از موقعیت مورد نیاز انتخاب می‌کردیم، گاهی اوقات گیج می‌شد.

کابین کرایسلر

داخل و کابین کرایسلر پاسیفیکا

پاسیفیکا مطبوع، جادار و مملو از جاهای کوچک، سطل‌های کشویی با ویژگی‌هایی که خریداران مینی‌ون دوست دارند، است. روکش صندلی جلو سخت است، اما در نهایت ما متوجه شدیم که صندلی‌ها برای رانندگی‌های طولانی راحت هستند. همچنین گرمایش و سرمایش دستی موجود برای صندلی‌های جلو بسیار خوب عمل می‌کنند.

تناسب و مواد مصرفی همگی مناسب هستند، اما تعدادی قطعات پلاستیکی ارزان در داخل کابین وجود دارد. مدل‌های لوکس لیمیتد و پینناکل با کنسول‌های مرکزی بلندتر ارائه می‌شوند. صندلی‌های استاندارد Stow ‘n Go پاسیفیکا پارچه کمتری نسبت به رقبایش دارند. دلیل این مسئله این است که این صندلی‌ها باید به اندازه کافی کوچک باشند تا بتوانند در کف ون جا شوند. ما توانستیم 53 عدد چمدان خود را با نشستن صندلی‌های ردیف دوم و سوم جلو بیاوریم.

نمای عقبی خودرو

سیستم سرگرمی و تکنولوژی

سیستم سرگرمی Uconnect 5 کرایسلر روی یک صفحه نمایش تاشو با قطر 10.1 اینچ نمایش داده می‌شود که توسط تنظیمات کنترل دما در داشبورد ون احاطه شده است. Uconnect 5 یک صفحه اصلی قابل تنظیم مجدد ارائه می‌دهد و امکان ادغام با سرویس الکسای آمازون را دارد. این دارای ادغام Apple CarPlay و Android Auto است که می‌توان آنها را به صورت بی‌سیم متصل کرد، و یک ایستگاه Wi-Fi دارد. تا 12 پورت USB داخل ون پاسیفیکا گذاشته شده‌اند، شامل برخی از پورت‌های نوع USB-C هستند که سرعت شارژ سریع‌تری برای دستگاه‌های هوشمند فراهم می‌کنند.

مصرف سوخت

حداکثر ظرفیت بکسل برای کرایسلر پاسیفیکا 3600 پوند یا حدود 1.6 تن است. کرایسلر یدک‌کشی با پاسیفیکا هیبرید را توصیه نمی‌کند. پاسیفیکا هیبرید می‌تواند تا 33 مایل با قدرت برق حرکت کند و به ترتیب با میانگین 84 مایل بر گالن ارتقا می‌یابد. در شهر، ما توانستیم با تخمین 33 مایل تطابق پیدا کنیم. در جاده، پاسیفیکا هیبرید 23 مایل از رانندگی تنها با برق را پیش از اینکه موتور بنزینی روشن شود، مدیریت کرد.

نمای جلویی خودرو

عملکرد و امنیت

ون پاسیفیکا ایمنی خود را با ارائه تقریبا تمام ویژگی‌های کمک راننده قابل تصور امروزی تقویت کرده است. ویژگی‌های ایمنی کلیدی عبارتند از:

– ترمز خودکار با تشخیص عابر پیاده
– مانیتورینگ نقاط کور به همراه هشدار ترافیک معکوس عقب
– کروز کنترل تطبیقی و هشدار خروج از مسیر

سوالات متداول

عملکرد پاسیفیکا چگونه است؟

عملکرد کرایسلر پاسیفیکا عالی نبوده و فقط کافی است. موتور V6 آن توانایی توربو کردن شما را ندارد، اما شما را ترک نخواهد کرد. شتاب این ون برای این کلاس متوسط ​​است، همچنین عملکرد ترمز آن نیز متوسط است. این ون بیشتر اوقات با یک کرنل ثابت کار می‌کند. همچنین رانندگی و دستگاه های کنترلی غیرقابل توجه هستند. رقبا تجربه بهتری ارائه می‌دهند.

آیا کرایسلر پاسیفیکا ماشین خوبی است؟

کارشناسان به کرایسلر پاسیفیکا 2024 میانگین امتیاز 3 ستاره از 5 را دادند. ون آزمایشی ما یک لیمیتد با سیستم چهارچرخ متحرک، بسته ظاهری S و سایر آپشن‌ها بود. نسبت به قیمت، کمی ناامید شدیم. سطوح لمسی نرم داخلی با پلاستیک‌های سخت مخلوط شده‌اند که حال و هوای مجلل را پایین می‌آورند. هنگامی که به حمل وسایل در خودروی جدید خود فکر می‌کنید، به خاطر داشته باشید که فضای صندوق عقب پاسیفیکا 32 فوت مکعب است.

فضای داخلی چطور است؟

استفاده از کنترل‌های موجود در پاسیفیکا آسان است. دستگیره‌های رادیو و کنترل آب و هوا به خوبی قرار گرفته‌اند و به راحتی در دسترس راننده قرار دارند. کنترل‌های تنظیم صدا و تنظیم رادیوی اضافی کرایسلر در پشت فرمان هنوز هم برای ما بسیار منطقی است. ورود و خروج از این ون آسان است. محدوده قابل تنظیم زیادی از صندلی راننده و فرمان وجود دارد. فضای پا در جلو زیاد است و پنجره‌های بزرگ در اطراف، دید عالی را فراهم می‌کنند.

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه