امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

درگ تسلا سایبرتراک و لامبورگینی اوروس در سال 2024

متفرقه تاریخ انتشار: 24/03/21 بدون نظر   22 بازدید

اندازه فونت    
درگ تسلا سایبرتراک و لامبورگینی اوروس در سال 2024

این ویدیو خفن و دیدنی را برای شما طرفداران مسابقه درگ در آذین بلاگ منتشر نموده‌ایم. به نظر شما در درگ تسلا سایبرتراک و لامبورگینی اوروس کدام برنده خواهد شد؟

درگ تسلا سایبرتراک و لامبورگینی اوروس

 

معرفی تسلا سایبرتراک

تسلا سایبرتراک 2024 مانند این است که توسط یک نژاد بیگانه از فضا فرستاده شده باشد، اما گفته می‌شود که دارای قابلیت‌هایی است که می‌تواند با برترین و پرفروش‌ترین وانت‌ها رقابت کند. با بدنه تیز و تند از فولاد ضد زنگ که همچنین ادعا شده است که مقاومتی در برابر گلوله دارد، وانت الکتریکی تسلا به جدیت ظاهر مقاوم است. دو پیکربندی برای سال 2024 در دسترس است: یک مدل با دو موتور با توان 600 اسب بخار و یک مدل با نام Beast با سه موتور الکتریکی که ترکیبی از 834 اسب بخار ایجاد می‌کنند. تسلا ادعا می‌کند که سایبرتراک قادر به کشیدن تا 5 تن وزن است و برد پیش‌بینی‌شده‌ای تا 550 کیلومتر دارد.

تسلا سایبرتراک

مشخصات فنی

  • نوع خودرو: موتور جلو و عقب، چهار چرخ متحرک، 5 سرنشین، وانت 4 درب
  • موتور: جلو AC سنکرون با آهنربای دائمی، عقب AC القایی
  • قدرت ترکیبی: 834 اسب بخار
  • گشتاور ترکیبی: 740 پوند فوت
  • گیربکس: درایو مستقیم
  • وزن : 3130 کیلوگرم
  • شتاب: 2.6 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 210 کیلومتر در ساعت

نمای جلو خودرو
موتور و قدرت

سایبرتراک در نهایت سه نوع موتور مختلف ارائه می‌دهد. در زمان عرضه، مدل‌های دو موتور و سه موتور در دسترس خواهند بود و هر دو با سیستم چهار چرخ متحرک ارائه خواهند شد؛ یک مدل تک موتور دیفرانسیل عقب برای سال 2025 به این خط محصولات اضافه می‌شود. در حال حاضر، سایبرتراک با دو موتور ترکیبی 600 اسب بخار را تولید می‌کند. کسانی که به دنبال عملکرد بیشتری هستند، می‌توانند از سایبرتراک Beast استفاده کنند که دارای سه موتور با توان ترکیبی 834 اسب بخار است.

شتاب 0 تا 100

تسلا سایبرتراک دو موتور با توان 600 اسب بخار، در 3.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر حدود 180 کیلومتر بر ساعت دارد. ما مدل Beast سه موتور با توان 834 اسب بخار را آزمایش کرده‌ایم که در 2.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت رسید. این سریع‌ترین وانت و چهارمین خودروی الکتریکی سریعی است که تا کنون آزمایش کرده‌ایم.

داخلی سایبرتراک

داخلی و تکنولوژی

افرادی که فکر می‌کردند داخلی مانند تسلا مدل 3 مینیمالیست باشد، واکنش مشابهی را هنگام دیدن داخلی سایبرتراک خواهند داشت. ارتفاع در صندلی‌های عقب با وجود خط کشی بسیار شیب‌دار خودرو، به طرز شگفت‌انگیزی زیاد است. هر سایبرتراک دارای یک صفحه نمایش لمسی بزرگ با اندازه 18.5 اینچ است که به صورت افقی در مرکز داشبورد نصب شده است. همچنین یک صفحه نمایش لمسی 9.4 اینچی در پشت کنسول مرکزی برای مسافران صندلی‌های عقب وجود دارد.

معرفی لامبورگینی اوروس

لامبورگینی اوروس، دومین شاسی بلند لامبورگینی است که پس از رامبو لامبو LM002 عرضه شده است، اما دقیقا یک ایتالیایی اصیل نیست. این اتومبیل بر روی همان پلتفرم دیگر محصولات شکیل کاری مانند آئودی Q8، پورشه کاین و بنتلی بنتایگا ساخته شده است. حتی موتور دوتوربو 8 سیلندر با توان 657 اسب بخار ابتدا در آلمان ساخته می‌شود، سپس به سانت آگاتا منتقل شده و در آنجا اوروس تولید می‌شود. یک سیستم پیشرانه هیبریدی آینده نیز وجود دارد که تکنولوژی‌های الکترونیکی اوروس را دو برابر می‌کند. از جمله گیربکس اتوماتیک هشت سرعته تا دیفرانسیل مرکزی Torsen و دیفرانسیل عقبی تقسیم‌کننده گشتاور، اوروس پیشرفته‌ترین لامبو مکانیکی است.

لامبورگینی اوروس

مشخصات فنی خودرو

  • نوع خودرو: موتور جلو، چهار چرخ متحرک، 5 سرنشین، واگن 4 درب
  • موتور: 32 سوپاپ V-8 دو توربوشارژ
  • قدرت: 657 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
  • گشتاور: 627 پوند فوت @ 2300 دور در دقیقه
  • گیربکس: 8 سرعته اتوماتیک
  • وزن: 2200 کیلوگرم
  • شتاب: 3 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 305 کیلومتر در ساعت

نمای جلو اوروس
موتور و عملکرد

اوروس دارای یک موتور 8 سیلندر دوتوربوشارژ با توان 657 اسب بخار و حجم 4 لیتر است. موتور لامبورگینی اوروس هنگام بی‌حرکتی با صدای عمیقی که از خود می‌دهد، زمزمه می‌کند و زیر شتاب کامل، به‌طور مطلق زمزمه‌های بلندی از خود می‌شنود. در آزمایش‌های ما، اوروس در زمان 3.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت رسید. لامبورگینی تخمین می‌زند که سرعت بالای 300 کیلومتر در ساعت را اوروس داشته باشد. اوروس همچنین از دید راننده، اسپرت به نظر می‌رسد، با رانندگی سریع و پایدار در گوشه‌های با سرعت بالا، با فنرهای هوا در چهار گوشه، اوروس ارتفاع سواری قابل تنظیمی بر اساس حالت‌های مختلف رانندگی دارد. ترمزهای کربن سرامیک استاندارد اطمینان می‌دهد که اوروس همانطور که حرکت می‌کند، متوقف شود.

کابین خودرو

کابین خودرو

در داخل، ساکنان به یک کابین چشم‌نواز کلاسیک لامبورگینی جلب می‌شوند. عناصر طراحی هواپیمای جنگنده در سراسر کابین حاکم است، با دکمه راه‌اندازی مخفی زیر پوشش قرمز و شیفتری که شبیه میله گاز هواپیما است. در سمت چپ شیفتر، دستگیره‌هایی وجود دارد که حالت‌های رانندگی را کنترل می‌کنند و امکان تنظیمات عملکرد سفارشی را فراهم می‌کنند. سیستم سرگرمی و صفحه نمایش قابل تنظیم مستقیما از آئودی گرفته شده‌اند. صندلی‌های پشتی اندازه مناسبی دارند و می‌توانند بین دو تا سه نفر را سازماندهی کنند.

اوروس تا 22 فوت مکعب در فضای بارگیری خود ارائه می‌دهد، اما این مقدار با صندلی‌های عقب دلخواه کاهش می‌یابد. هر اوروس با جدیدترین امکانات اتصال و سرگرمی ارائه شده است. همراه با یک کلاستر گیج دیجیتال کامل، دو صفحه نمایش لمسی وجود دارد که شامل کنترل‌های سیستم آب و هوا، صوتی و … است. این صفحه‌های نمایش دارای گرافیک‌های واضح و آیکون‌های بزرگ هستند، اما آنها به اندازه دستگیره‌ها و دکمه‌های سنتی چندان بصری نیستند.

منبع: آذین بلاگ

برچسب ها:

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه