امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت فورد اکسپلورر 2024، داخلی و کابین خودرو

متفرقه تاریخ انتشار: 24/03/17 بدون نظر   18 بازدید

اندازه فونت    
قیمت فورد اکسپلورر 2024، داخلی و کابین خودرو

اگر از جمله اولویت‌های شما هندلینگ متعادل و شتاب قوی باشد، فورد اکسپلورر بهترین انتخاب برای شماست. صندلی‌های جلوی اکسپلورر شکل خوبی داشته و راحت هستند. راحتی صندلی‌ها هنگامی که به سمت ردیف‌های دوم و سوم حرکت می‌کنید، کم‌تر می‌شود. یک مشکل مهم این است که اکسپلورر به اندازه کافی ساکت نیست. صدای موتور خوب پوشیده نشده است و می‌توانید صدای بادهای شدید را حتی در سرعت‌های متوسط جاده‌ای بشنوید. فورد اکسپلورر مدل 2024 با دو موتور ارائه شده است، یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ و یک موتور وی-شش دو توربو که هر دو با دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ متحرک عرضه می‌شوند.

اگر می‌خواهید به مسیر خاکی بروید، تریم تیمبرلاین ارتفاع اضافی و فاصله بیشتر از زمین ارائه می‌دهد، اما انتظار نداشته باشید که با اصلی‌ترین خودروی خارج از جاده برند یعنی، فورد برانکو، رقابت کنید. کسانی که به دنبال یک فورد اکسپلورر جدید هستند، احتمالا به صندلی‌های سه ردیف آن جلب شده‌اند. البته ردیف سوم اندازه برخی رقبا بزرگ نیست، اما برای کودکان یا یک بزرگسال کوتاه کفایت می‌کند. مسئله این است که رقبای گسترده‌ای که اکسپلورر دارد مانند هیوندای پالیسید، کیا تلوراید، جیپ چروکی و تویوتا گرند هایلندر بسیاری از ویژگی‌های مشابه را دارند و بسیاری از آن‌ها بیشتر بهبود یافته‌اند.

فورد اکسپلورر 2024

مشخصات فنی فورد اکسپلورر

  • نوع خودرو: موتور جلو، چهار چرخ متحرک، 7 سرنشین، واگن 4 درب
  • موتور: 16 سوپاپ خطی 4 توربوشارژ
  • قدرت: 300 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
  • گشتاور: 310 پوند فوت @ 3500 دور در دقیقه
  • تعداد سیلندر: 4
  • سوپاپ: 16
  • گیربکس: 10 سرعته اتوماتیک
  • شتاب: 0 تا 100 کیلومتر 6 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 180 کیلومتر
  • وزن: 2070 کیلوگرم

قیمت فورد اکسپلورر

قیمت فورد اکسپلورر

قیمت فورد اکسپلورر مدل 2024 حدود 38 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی بیش از 1.9 میلیارد تومان می‌باشد. تریم XLT و Limited و Timberline و Platinum به ترتیب 40 و 49 و 51 و 57 هزار دلار قیمت دارند.

مزایا

  • موتورهای توربو شارژ
  • شتاب‌گیری سریع
  • فضای بار زیاد


معایب

  • ردیف سوم تنگ
  • کابین ساکت نیست
  • کیفیت متریال داخلی پایین است
  • حذف مدل هیبریدی

داخل کابین
مدل 2024

هنگامی که فورد اکسپلورر منتظر یک تازه‌سازی جامع برای مدل سال 2025 است، نسخه 2024 فورد بدون هیچ تغییر ظاهری از سال گذشته ادامه می‌یابد. با این حال، پیشرانه هیبرید حذف شده است. هنوز هم در مدل نیروی پلیسی در دسترس است، که به این معناست که تنها راهی که مردم می‌توانند تجربه آن را داشته باشند، صندلی پشتی خودرو در مسیر رفتن به زندان است.

ما فکر می‌کنیم که مدل میانی لیمیتد بهترین انتخاب برای خرید Ford Explorer است. موتور چهار سیلندر توربوی تکی کوچکتر از موتور وی-شش دو توربوی قدرتمند‌تر به اندازه آن ضربه نمی‌زند، اما کار را بهتر و با کارایی بیشتری انجام می‌دهد. همچنین، ما اضافه کردن چهار چرخ متحرک به ارزش دو هزار دلار را پیشنهاد می‌دهیم. علاوه بر این، ما فکر می‌کنیم که ویژگی‌های استاندارد مطلوب مدل لیمیتد کافی است. این شامل یک سیستم صوتی با 12 اسپیکر، چرخ‌های 20 اینچی، یک فرمان گرم و برقی، پوشش چرم است. اگر می‌خواهید بیشترین توانایی خارج از جاده را داشته باشید، تیمبرلاین گران‌تر مناسب است.

نمای عقب خودرو

موتور و گیربکس

مدل‌های پایه، XLT و لیمیتد با یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ با توان 300 اسب بخار تجهیز شده‌اند، که این اکسپلورر را با میزان قدرت قابل قبولی تجهیز می‌کند. یک مدل تیمبرلاین که ما آن را با آن موتور آزمایش کردیم، در 6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت رسید. یک مدل هیبرید در سال 2020 به لاین‌آپ اکسپلورر پیوست، اما برای سال 2024 متوقف شده است. یک گیربکس اتوماتیک 10 سرعته به طور استاندارد در تمام مدل‌ها وجود دارد. رانندگی و کنترل نرم و متعادل است اما از سرگرم‌کننده بسیار دور است؛ اکسپلورر اس‌تی بسیار اسپرت‌تر است و قدرت اضافی ارائه می‌کند. هنگامی که به درستی تجهیز شود، اکسپلورر می‌تواند تا 2.5 تن را بکشد.

کابین فورد اکسپلورر

داخلی و کابین فورد اکسپلورر

هر چند طراحی داخلی فورد اکسپلورر به نظر کمی بی‌انرژی می‌آید، اما کابین آن حداقل برای افراد در دو ردیف اول کاربردی و راحت است. ورود به ردیف سوم به دلیل یک مکانیسم که با فشار دادن یک دکمه صندلی ردیف دوم را از جایش جابجا می‌کند، به نسبت آسان است، اما بزرگسالان قد بلند متوجه می‌شوند که صندلی بیش از حد نزدیک به زمین است که از لحاظ راحتی قابل قبول نیست.

از دیدگاه راننده، وضعیت داخلی قابل قبول می‌باشد. فضای صندلی جلو فراوان است و موقعیت رانندگی قابل تنظیم است. به طور کلی، برای دید بیرون، فضای شیشه‌ها کافی است و آینه‌های بزرگی دارد. رقبا مانند شورولت تراورس در ردیف سوم راحتی بیشتری ارائه می‌دهند. ما توانستیم چهار چمدان باری را پس از ردیف سوم فورد قرار دهیم، و با تاشو کردن هر دو ردیف عقب، مجموعا 31 چمدان را قرار دادیم.

صندلی عقب

سیستم سرگرمی و تکنولوژی

یک سیستم سرگرمی با صفحه لمسی 8 اینچی به عنوان استاندارد عرضه شده است و شامل اپل کارپلی و اندروید اتو و همچنین یک نقطه دسترسی Wi-Fi است. رابط کاربری جذاب و واکنش‌گرا است اما به اندازه‌ای که ما دوست داریم، بصری نیست. یک کنترلگر چرخشی در این زمینه کمک خواهد کرد. برای دریافت صفحه نمایش 10.1 اینچی اختیاری که به صورت عمودی قرار گرفته است، شما باید به یکی از نسخه‌های گران‌قیمت‌تر اکسپلورر ارتقا دهید. با این حال، هر مدل قابلیت ناوبری صوتی و یک سیستم سرگرمی پشتیبانی از صندلی‌های عقب را دارد.

مصرف سوخت

فورد اکسپلورر به دلیل ترکیبات مختلف موتور و سیستم پیشرانه‌اش، امتیازات متفاوتی از نظر مصرف سوخت EPA دارد. مدل‌های سال 2024 کم‌مصرف‌تر با پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ و دیفرانسیل عقب هستند، که از نظر مصرف سوخت به 21 مایل بر گالن در شهر و 28 مایل بر گالن در جاده دست یافته‌اند.

نمای کناری خودرو

عملکرد و امنیت

فورد هر اکسپلورر را با مجموعه‌ای از فناوری‌های کمکی رانندگی استاندارد مجهز کرده است و ارتقایی از قبیل کمک به پارک خودکار ارائه می‌دهد. ویژگی‌های کلیدی ایمنی شامل:

– هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری خودکار
– مانیتورینگ نقطه کور و هشدار ترافیک از عقب
– هشدار خروج از خط و کمک به نگهداری مسیر

سوالات متداول

آیا فورد اکسپلورر ارزش خرید دارد؟

برای دیدن داخلی پلاستیکی و جزئیات طراحی متوسط فورد اکسپلورر، لازم نیست خیلی دور یا خیلی سخت نگاه کنید. شما باید از آن دسته افراد باشید که در واقع برای چابکی جاده‌های کوهستانی و عملکرد پیشرانه برای جبران این معایب، امتیاز بالایی قائل شوید. حداقل روی کاغذ با مصرف سوخت بهتر به شما پاداش می دهد. ما فکر می‌کنیم مدل XLT بهترین انتخاب از نظر ارزش است. نسبت به نسخه پایه، ویژگی‌های مطلوبی را اضافه می‌کند و دسترسی به گزینه‌های اضافی را فراهم می‌کند.

تفاوت تریم‌ها در چیست؟

فورد اکسپلورر 2024 در تریم‌های پایه، XLT، ST-Line، Timberline، Limited، ST، King Ranch و Platinum موجود است. اکسپلوررهای ارزان‌تر دارای موتور 2.3 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ و 300 اسب بخار، گشتاور 310 پوند فوت هستند، در حالی که مدل‌های با قیمت بالاتر با موتور 3 لیتری V6 توربوشارژ و 400 اسب بخار، 415 پوند فوت عرضه می‌شوند. همه مدل‌ها از گیربکس 10 سرعته اتوماتیک استفاده می‌کنند و اکثر مدل‌ها دیفرانسیل عقب استاندارد دارند.

رقبای فورد اکسپلورر کدام خودروها هستند؟

سی سال پیش، اکسپلورر الگوی شاسی بلند و کراس‌اوور مدرن را ایجاد کرد. امروزه در یک کلاس شلوغ به رقابت می‌پردازد، که بسیاری از تولیدکنندگان یک شاسی سه‌ردیفه ارائه می‌دهند. در حالی که ما از اکسپلورر خوشمان می‌آید، اما در میانه‌ی رده قرار دارد، در حالی که سایرین مانند کیا تلوراید، فولکس واگن اطلس و هوندا پایلوت همگی در بالای لیست قرار دارند.

منبع: آذین بلاگ

برچسب ها:

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه