امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت فورد موستانگ، داخلی و کابین فورد موستانگ 2023

متفرقه تاریخ انتشار: 23/08/30 بدون نظر   565 بازدید

اندازه فونت    
قیمت فورد موستانگ، داخلی و کابین فورد موستانگ 2023

در فورد موستانگ مدل جدید، موتور اکوبوست با 310 اسب بخار و چهار سیلندر توربوشارژ با یک گیربکس دستی شش دنده به عنوان استاندارد ارائه می‌شود. این دیگر اسب نیست، واقعاً یک هیولاست. چهار سیلندر و V-8 هر دو می‌توانند به یک گیربکس دستی یا یک گیربکس اتوماتیک 10 سرعته متصل شوند. موستانگ‌ها به صورت کوپه یا کانورتیبل با سقف پارچه‌ای ارائه می‌شوند. موستانگ 2023 قدرت زیادی ارائه می‌دهد و تجربه‌ی رانندگی هیجان‌انگیزی را با قیمت مناسب فراهم می‌کند. ما در آذین بلاگ فکر می‌کنیم که این بهترین خودرو در دسته‌اش است.
نسل فعلی فورد موستانگ در حال حاضر در سال نهم تولید خود قرار دارد، با این حال زمان زیادی باقی نمانده است. نسل هفتم mustang جدید در سال مدل 2024 توسط شرکت فورد معرفی خواهد شد.

فورد موستانگ 2023

مشخصات فنی فورد موستانگ EcoBoost

  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل عقب
  • موتور: توربوشارژ 2.3 لیتری
  • قدرت: 310 اسب بخار
  • گشتاور: 350 پوند فوت
  • تعداد سیلندر: 4
  • سوپاپ: 16
  • انتقال: دستی شش‌سرعته
  • شتاب: 0 تا 100 کیلومتر در 4.4 ثانیه
  • وزن: 1746 کیلوگرم

نمای عقبی خودرو

قیمت فورد موستانگ

قیمت فورد موستانگ نسخه پایه مدل 2023 از 29 هزار دلار یا با دلار 50 هزارتومانی 1.5 میلیارد تومان آغاز می‌شود. قیمت دیگر نسخه‌ها را برای شما در آذین بلاگ گردآوری کرده‌ایم:

قیمت EcoBoost: دلار 29,000
قیمت EcoBoost Premium: دلار 34,000
قیمت GT: دلار 39,000
قیمت GT Premium: دلار 44,000
قیمت Mach 1: دلار 58,000

نمای جلویی

انواع  تریم و نسخه‌ها

فورد موستانگ در دو نوع کوپه و کانورتیبل و در پنج نسخه اصلی به نام‌های EcoBoost، EcoBoost Premium، GT، GT Premium و Mach 1 در دسترس است. فورد قبلاً نسخه بالا‌کارایی Shelby GT500 را ارائه می‌کرد، اما این نسخه برای سال 2023 لغو کرده است.

EcoBoost دارای موتور چهار سیلندر 2.3 لیتری با توربوشارژ با توان 310 اسب‌بخار است؛ بسته High Performance اختیاری توان را به 330 اسب‌بخار افزایش می‌دهد. مدل GT با موتور V8 5 لیتری و توان 450 اسب‌بخار عرضه می‌شود، و مدل Mach 1 دارای موتور V8 5 لیتری با توان 470 اسب‌بخار است. تمام موتورها می‌توانند با یک گیربکس دستی شش‌سرعته یا یک گیربکس اتوماتیک ده‌سرعته ترکیب شوند.

موتور و گیربکس

فورد موستانگ 2023 بهترین لذت را با موتور V-8 با ظرفیت 5 لیتر و قدرت 450 اسب‌بخار خودش به دست می‌دهد، که تنها در مدل GT یا Mach 1 وجود دارد. در مدل Mach 1، قدرت اضافی 20 اسب‌بخار (مجموعاً 470 اسب‌بخار) نسبت به مدل معمولی GT وجود دارد.

فریب تعداد سیلندرهای آن را نخورید، موستانگ با موتور چهار سیلندر اکوبوست توربوشارژ با قدرت 310 اسب‌بخار به اندازه‌ای قوی است که می‌تواند موستانگ‌های قدیمی با موتور V-8 را به سخره بی‌اندازد. به همین ترتیب، بسته High-Performance اختیاری با قدرت 330 اسب‌بخار نیز موتور اکوبوست پاسخگویی بهتر و با صدای زیباتری ارائه می‌دهد که از موتور Ford Focus RS خارج شده است. مدل‌های GT از موتور V-8 با قدرت 450 اسب‌بخار تغذیه می‌شوند که دارای یک سیستم خروجی فعال اختیاری است که صدایی خشک و بلند ارائه می‌کند. هر دوی این موتورهای جذاب با یک گیربکس شش سرعته دستی استاندارد یا یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک جفت می‌شوند که باعث می‌شود موستانگ سریعتر از قبل و همچون لامبورگینی باشد.

موتور موستانگ

داخلی و راحتی

داخلی فورد موستانگ یک طراحی تکاملی است که به موستانگ‌های گذشته اشاره می‌کند، در حالی که توانسته است کاملاً عملی و قابل استفاده باشد. در حالی که با ویژگی‌های ممتازی مانند گرمکن و خنک‌کننده صندلی‌های جلو در دسترس است، پلاستیک‌های متوسط و صندلی‌های عقب تنگ Headless Horseman دارای اشکال هستند.

عملکرد درخشان همراه با فضای بار قابل توجه، موستانگ را به یک خودروی رانندگی روزانه با عملکرد بالا تبدیل کرده است. صندلی‌های عقب با کشیدن یک دسته جمع‌شده و به سادگی با دست تاشو می‌شوند. اگر به نیاز به حمل تا 12 چمدان کابینتی باشید، موستانگ قادر است این کار را انجام دهد. فورد با بزرگترین صندوق مرکزی در میان رقبا که تست کرده‌ایم، پیروز است.

کنترل‌ها به دقت قرار گرفته‌اند و تنظیمات کافی در فرمان و صندلی راننده وجود دارد تا اکثر مالکان بتوانند موقعیت رانندگی راحتی را پیدا کنند. درهای موستانگ بلند هستند، که به این معناست که در مکان‌های پارکینگ تنگ، دشوار است که به‌طور کامل باز شوند. مسافران عقب وقتی که دارند وارد صندلی‌های عقب می‌شوند، دشواری دارند زیرا باید از پشت صندلی جلو عبور کنند. فضای صندلی‌های عقب حتی برای کودکان هم محدود است.

کابین فورد موستانگ

مصرف سوخت

کارآمدترین موستانگ، مدلی است که توسط موتور چهار سیلندر توربوشارژی و گیربکس اتوماتیک 10 سرعته تغذیه می‌شود که میزان مصرف سوخت آن به ترتیب 22 مایل در گالن در شهر و 32 مایل در گالن در جاده اعلام شده است.

سیستم سرگرمی و تکنولوژی

سیستم اطلاعات و سرگرمی اختیاری Sync 3 فورد دارای یک طراحی ساده و یک رابط کاربری آسان است. اگرچه پاسخگویی و قدرت آن به اندازه برخی از رقبا نیست، اما از Apple CarPlay، Android Auto و یک سیستم صوتی قوی پشتیبانی می‌کند. موستانگ با یک نقطه دسترسی Wi-Fi قابل دسترسی است. Ford Sync Connect که به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق یک برنامه تلفن همراه خود خودرو را کنترل و نظارت کنند، به عنوان استاندارد ارائه می‌شود.

داخلی موستانگ

امکانات ایمنی

ویژگی‌های پیشرفته ایمنی (نظارت نقطه کور، کمک به نگهداری مسیر و غیره) به خوبی تنظیم شده‌اند تا از ایجاد هشدارهای نادرست جلوگیری کنند. هشدار تصادف جلویی به طور مناسبی ترسناک است. کنترل تنظیم سرعت تطابقی با ورودهای نرم و سرعت‌های تنظیم شده روی شیب‌های تند پیاده می‌شود.
فورد موستانگ همچنین با فناوری‌های بیشتری برای کمک به راننده در مقایسه با هر خودرو رقیب دیگری در دسترس است، بنابراین شما می‌توانید سریع‌تر حرکت کنید و احساس ایمنی بیشتری داشته باشید. ویژگی‌های کلیدی ایمنی عبارتند از:

  • هشدار تصادف جلو
  • هشدار خروج از مسیر
  • نظارت نقطه کور و هشدار ترافیک متقاطع عقب
  • گارانتی و پوشش نگهداری

نسخه gt

سوالات متداول

رانندگی با فورد موستانگ چگونه است؟

موستانگ GT به دلیل موتور V8 پرقدرت خود به شدت سریع عمل می‌کند. ترمزها نیز به طور مناسبی سفت هستند و اعتماد کافی به شما می‌دهند تا با قدرت ترمز بزنید. در آزمایش‌ها نسخه GT در 4.6 و نسخه Mach در 4.4 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت رسید. گیربکس اتوماتیک 10 سرعته نیز بسیار خوب کار می‌کند. انتخاب بهترین دنده‌بندی را انجام می‌دهد بدون اینکه به طور زیادی پرتکرار به نظر بیاید.

موستانگ چقدر راحت است؟

در موستانگ می‌توانید ساعت‌ها به راحتی بنشینید. صندلی‌ها پشتیبانی بسیار خوبی دارند و کابین به نسبت ساکت است. صدای موتور V8 عالی است، که دقیقاً آنچه را که می‌خواهید بشنوید.

کنترل‌های دما جلو و مرکزی هستند و داشتن داخلی‌های سرد کننده به طور یکنواخت هوای خنک کننده را برای مسافران جلو توزیع می‌کند. کنترل دما خودکار به طور کمی نیاز به تنظیم مجدد دارد. صندلی‌های تهویه‌ای در روزهای گرم به سرعت شما را خنک می‌کنند و در مسافرت‌های طولانی شما را راحت نگه می‌دارند.

آیا باید فورد موستانگ 2023 را خرید؟

فورد موستانگ دکمه‌های بازگشت به گذشته را برای علاقمندان به خودروهای اسبی متصل می‌کند، و با مجموعه‌ای گسترده از گزینه‌های عملکرد، این اسب افسانه‌ای جاذبه خود را حفظ کرده است. این خودرو سبکی و شتاب قدرتمندی ارائه می‌دهد، به ویژه با موتورهای V8 صندلی عقب برای کودکان یا بار اضافی مناسب‌تر است. در مورد ارزش پولتان، موستانگ همچنان یک انتخاب هیجان‌انگیز است. اگر می‌خواهید طراحی تازه‌تر و ویژگی‌های فناوری بروزتر داشته باشید، ممکن است بخواهید منتظر موستانگ با طراحی تجدیدنظر شده در سال 2024 باشید، اما احتمالاً هزینه بیشتری دارد.

منبع: سایت آذین بلاگ

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه