امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت ولوو XC40 2024، داخلی و کابین خودرو

متفرقه تاریخ انتشار: 24/03/26 بدون نظر   14 بازدید

اندازه فونت    
قیمت ولوو XC40 2024، داخلی و کابین خودرو

ولوو XC40 در هیچ یک از حوزه‌ها برتری ندارد، اما عملکرد خوشایند، داخلی راحت و فناوری خودرویی مبتنی بر گوگل آن را به یک شاسی بلند لوکس کوچک و جامع تبدیل می‌کند. فضای بار کوچک نقطه ضعف XC40 است. در طول دهه‌ها، ولوو خودروهایی تولید کرده که همان‌طور که ایمن بودند، به همان اندازه ساده و کارا بودند. ولوو مدرن همچنان ما را با مدل‌هایی که حتی ایمن‌تر هستند، با یک طراحی بسیار زیباتر، خوشحال می‌کند.

این شامل شاسی بلند کوچک و پرقدرت XC40 است که ایمنی عالی را با یک فضای داخلی مرفه و یک ظاهر جوان‌پسند ترکیب می‌کند. فضای داخلی به رانندگان یک موقعیت نشستن بالاتر نسبت به رقبا مانند بی‌ام‌و X1 و کلاس GLA بنز فراهم می‌کند. حتی نسخه‌های کم‌هزینه‌تر نیز دارای یک فضای داخلی عالی و زیبا می‌باشند، نسخه‌های بالاتر به طور کامل لوکس هستند. هر ولوو XC40 از یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ و سیستم چهار چرخ محرک قدرت می‌گیرد، و ولوو در زمینه فناوری‌های ایمنی و کمکی استاندارد پرداخته است. یک نسخه برقی نیز در دسترس است اگر به دنبال گزینه‌ای حافظ محیط زیست هستید، ما XC40 Recharge را پیشنهاد می‌کنیم.

ولوو XC40 2024

مشخصات فنی ولوو XC40

  • نوع خودرو: موتور جلو، چهار چرخ متحرک، 4 سرنشین، واگن 4 درب
  • موتور: 16 سوپاپ خطی 4 توربوشارژ
  • قدرت: 247 اسب بخار در 5700 دور در دقیقه
  • گشتاور: 258 پوند فوت در 1800 دور در دقیقه
  • تعداد سیلندر: 4
  • سوپاپ: 16
  • گیربکس: 8 سرعته اتوماتیک
  • شتاب: 0 تا 100 کیلومتر 6.1 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 185 کیلومتر
  • وزن: 1780 کیلوگرم

قیمت ولوو XC40

قیمت ولوو XC40

قیمت ولوو XC40 مدل 2024 حدود 42 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی بیش از 2 میلیارد تومان می‌باشد. تریم Plus و Ultimate به ترتیب 47 و 51 هزار دلار قیمت دارند.

مزایا

  • طراحی هوشمند در داخل و خارج
  • ایمنی و کاربردی بودن
  • تجهیزات استاندارد قابل توجه
  • رتبه ایمنی عالی

معایب

  • راحتی صندلی و سواری کمتر از رقبا است
  • کابین در سرعت بالا، ساکت نیست
  • ظرفیت بار کم است
  • برخی از آیکون‌های سیستم سرگرمی بسیار کوچک هستند

نمای کناری خودرو

مدل 2024

ولوو برای سال 2024 هدیه می‌دهد و گرفتار می‌کند. پیشرانه B4 دیفرانسیل جلو Volvo XC40 که توانایی 194 اسب بخار را داشت، از بازار خارج می‌شود. نسخه‌ی B5 با داشتن همان موتور چهار سیلندر توربوشارژ 2 لیتری که 247 اسب بخار تولید می‌کند، تنها گزینه‌ی در دسترس می‌باشد. دو رنگ جدید بیرونی به پالت رنگی اضافه می‌شوند. نسخه‌های Plus و Ultimate انتخابی از تم‌های Bright یا Dark Exterior خود را دریافت می‌کنند. نسخه‌ی Plus دوربین محیطی 360 درجه، تصفیه‌کننده هوای کابین و چرخ‌های بزرگتر 19 اینچی را به لیست تجهیزات استاندارد خود اضافه می‌کند. Ultimate اندازه چرخ را به 20 اینچ افزایش می‌دهد و چراغ‌های روشنایی گوشه را به عنوان استاندارد اضافه می‌کند.

نمای عقب

موتور و گیربکس

تمامی مدل‌های ولوو XC40 مدل 2024 از همان موتور قوی بهره می‌برند که یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ 2 لیتری که 247 اسب بخار تولید می‌کند و با یک سیستم هیبرید 48 ولتی کمک می‌شود. نیرو به تمام چهار چرخ از طریق یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته انتقال می‌یابد. در مسیر آزمایشی ما، XC40 در 6.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسید. این زمان چیزی برای شکایت در یک کراس‌اور کوچک نیست. اما صدای اگزوز، در زمانی که گاز فشار داده می‌شود، خشن و ناهموار است. ظرفیت کشیدن XC40 که در بین کراس‌اورهای لوکس کمیاب است، همچنان 1.5 تن است.

کابین ولوو XC40

داخلی و کابین ولوو XC40

کابین ولوو XC40 تا حد زیادی از زمان معرفی آن تغییر نکرده است، در حالی که چندین دکمه و یک کلید ولوم اختصاصی وجود دارد، تقریبا تمام کنترل‌ها و تنظیمات XC40 به صفحه لمسی متصل هستند. رزولوشن صفحه نمایش عمودی فوق‌العاده نیست، اما سیستم واکنش‌گرا به کاربرد آسان است. ورود و خروج به دلیل درهای کوتاه و گشوده آسان است. ما موقعیت رانندگی را راحت یافتیم و زمان زیادی برای تنظیم زاویه مناسب صندلی لازم نبود.

استایل سوئدی معاصر با طراحی سرگرم‌کننده و کاربردی در داخل XC40 هماهنگ شده است. جو دلپذیر و روشن داخل کابین حس لوکس واقعی را حتی در نسخه Core پایه ایجاد می‌کند. فضای مسافرتی هر دو ردیف جلو و عقب بزرگ و راحت است. همانند نمونه‌های گران‌قیمت‌تر خود یعنی XC60 و XC90 در داخل عملکردی ساخته و طراحی شده است. طراحان ولوو فرصت را برای گنجاندن جزئیات جوان‎‌پسند در کابین نسخه Plus یافتند.

ولوو

سیستم سرگرمی و تکنولوژی

از موقعیت برجسته‌ای که در وسط داشبورد ولوو XC40 قرار دارد، سیستم اطلاعات سرگرمی مبتنی بر گوگل ولوو بر روی یک صفحه نمایش لمسی 9 اینچی به خوبی نمایش داده می‌شود. تقریبا همه چیز در داخل کابین از طریق این صفحه کنترل می‌شود، اما تعدادی کمی از دکمه‌های فیزیکی نیز وجود دارد. قابلیت استفاده از سیستم مختلط است، منوهای اصلی به صورت مفهومی ترتیب داده شده‌اند، اما آیکون‌های صفحه نمایش خیلی کوچک هستند که باعث می‌شود استفاده از آنها در حال حرکت مشکل باشد.

مصرف سوخت

مصرف سوخت XC40 با 23 مایل بر گالن شهری و 30 مایل بر گالن برای جاده، قابل رقابت در کلاس است. این نتیجه عالی نیست زیرا در رقابت با مرسدس بنز GLB250 که در آزمایش‌های ما 32 مایل در گالن ارائه داد، قرار دارد.

Volvo XC40

عملکرد و امنیت

ولوو به عنوان استاندارد، فناوری‌های کمکی بسیاری را ارائه می‌دهد، از جمله ترمز اضطراری خودکار، کمک نقاط کور، و هشدار ترافیک متقاطع، ویژگی‌های پیشرفته‌تر از جمله حالت رانندگی بدون دست، به صورت اختیاری موجود است. ویژگی‌های ایمنی کلیدی شامل:

– ترمز اضطراری خودکار با شناسایی عابر پیاده
– هشدار خروج از خط با کمک به حفظ خطوط
– کروز کنترل تطبیقی با حالت رانندگی نیمه خودکار

سوالات متداول

آیا ولوو XC40 ارزش خرید دارد؟

اگر در حال بررسی در مورد اینکه آیا ولوو XC40 مدل 2024 یک خودرو خوب است یا ارزش خرید دارد، موارد زیادی باید در نظر گرفته شود. تنظیمات تعلیق XC40 کمی سفت‌تر از آنچه که از یک شاسی بلند لوکس، حتی یک مدل کوچک مانند این، انتظار داریم. آنها گودال‌ها را خوب جذب می‌کنند، اما عیوب جاده هیچ‌وقت کاملا محو نمی‌شوند. صندلی‌ها کمی راحت هستند، هم جلو و هم عقب، صندلی‌های جلو دارای تنظیمات زیادی نیستند، اما شکل کلی آنها پشتیبانی‌کننده بدون احساس محدودیت است. صدای باد و جاده ملایم است، اما موتور همیشه خود را معلوم می‌کند.

رقبای ولوو XC40 کدام خودروها هستند؟

همانطور که در کلاس‌های شاسی بلند بزرگتر، خودروسازان آلمانی معمولا در دسته  لوکس حاکم هستند. ما به ویژه از BMW X1 که به تازگی بازطراحی شده است، و همچنین مرسدس بنز GLB که بسیار جادار است، خوشمان می‌آید. XC40 ولوو با طراحی خاص خود و تمرکز بر ایمنی همچنان در این جمع برجسته است. این یک انتخاب عالی برای کسانی است که نه تنها به دنبال چیزی متفاوت هستند بلکه همچنین به دنبال چیزی هستند که احساس خاصی داشته باشد.

منبع: آذین بلاگ

برچسب ها:

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه