امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت کادیلاک XT6 2024، تصاویر واقعی و داخلی

متفرقه تاریخ انتشار: 24/03/25 بدون نظر   15 بازدید

اندازه فونت    
قیمت کادیلاک XT6 2024، تصاویر واقعی و داخلی

کادیلاک XT6 یک شاسی بلند سه ردیفی با ظاهری شیک است. ویژگی‌های فناوری مفید و کابین راحت، اولین تاثیرات مثبت را ایجاد می‌کنند. اما هنگامی که شما شروع به مقایسه XT6 با رقبا می‌کنید، شروع به از دست دادن ارزش می‌کند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این خودرو کمی بیش از حد گران قیمت است. کادیلاک XT6 سال 2024 بزرگ‌ترین شاسی بلند کادیلاک به غیر از اسکالید است.

به کادیلاک XT6 به عنوان دروازه ورودی بین دو شاسی بلند فشرده XT4 و XT5 و خودرو کلان اسکالید فکر کنید. مانند کادیلاک اسکالید، XT6 سه ردیف صندلی دارد، اما ابعاد خارجی کوچک‌تری داشته و از معماری یکپارچه استفاده می‌کند که منجر به دسترسی به رانندگی پویا و مانورپذیر در فضاهای تنگ می‌شود. صندلی برای هفت نفر وجود دارد، اگرچه بزرگسالان در ردیف سوم احساس فشردگی می‌کنند. متاسفانه، مواد داخلی XT6 مانند ظاهر خوب آن نیستند.

کادیلاک XT6 2024

مشخصات فنی کادیلاک XT6

  • نوع خودرو: موتور جلو، چهار چرخ متحرک، 6 سرنشین، هاچ بک 4 درب
  • موتور: 24 سوپاپ V-6
  • قدرت: 310 اسب بخار @ 6600 دور در دقیقه
  • گشتاور: 271 پوند فوت @ 5000 دور در دقیقه
  • تعداد سیلندر: 6
  • سوپاپ: 24
  • گیربکس: 9 سرعته اتوماتیک
  • شتاب: 0 تا 100 کیلومتر 6.4 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 210 کیلومتر
  • وزن: 2130 کیلوگرم

قیمت کادیلاک XT6

قیمت کادیلاک XT6

قیمت کادیلاک XT6 مدل 2024 حدود 50 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی بیش از 2.5 میلیارد تومان می‌باشد. تریم Premium Luxury و Sport به ترتیب 56 و 61 هزار دلار قیمت دارند.

مزایا

  • طراحی بیرونی جذاب
  • ایمنی بالا
  • تعادل سواری و هندلینگ خوب
  • سیستم رانندگی بدون دست

معایب

  • کیفیت متریال داخلی پایین
  • ردیف سوم تنگ
  • قیمت بالا

نمای کناری خودرو
مدل 2024

کادیلاک XT6 مدل 2024 دو رنگ جدید را اضافه کرده است، Emerald Lake Metallic و Midnight Sky Metallic در غیر اینصورت، بدون تغییر است. اگرچه تریم اسپرت کادیلاک دارای موتور V-6 و سیستم AWD به عنوان تجهیزات استاندارد است، اما Cadillac XT6 در بهترین حالت خود به عنوان یک خودروی لوکس واقع می‌شود نه آفرود، به عنوان یک خودروی لوکس ما فکر می‌کنیم که مدل Premium Luxury بهتر است. ما بسته فناوری نمایشگر دیجیتال 8 اینچ، نمایشگر هدآپ، سیستم دوربین خارجی 360 درجه را به علاوه بسته کمک راننده اضافه می‌کنیم.

داخلی خودرو

موتور و گیربکس

XT6 برای سال 2024 بدون تغییر در پیشرانه‌ها باز می‌گردد و به این معنی است که شما می‌توانید یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری با توربو و توان 235 اسب بخار یا یک موتور V-6 با توان 310 اسب بخار را انتخاب کنید. گیربکس اتوماتیک نه سرعته تنها گزینه گیربکس است. مدل‌های XT6 لاکچری و Premium Luxury در نسخه‌های دیفرانسیل جلو یا چهارچرخه ارائه می‌شوند، اما مدل اسپرت با AWD و دستیابی به یک طراحی جوابگو سریع‌تر همراه است. چرخ‌های 20 اینچ به صورت استاندارد عرضه می‌شود، اما می‌توانید چرخ‌های 21 اینچی را بر روی مدل اسپرت دریافت کنید. یک بسته پلاتینیوم در دسترس است و XT6 را با همه امکانات مجهز می‌کند.

کابین کادیلاک XT6

داخلی و کابین کادیلاک XT6

کادیلاک XT6 دو طرح شش و هفت نفره را ارائه می‌دهد که توسط صندلی‌های کاپیتان یا یک صفحه سه نفره در ردیف دوم انجام می‌شود. مانند بسیاری از شاسی بلندهای سه ردیف متوسط ​​اندازه، ردیف سوم برای دو مسافر تعیین شده است، اما دسترسی و اقامت برای بزرگسالان کامل محدود است. در حالی که ردیف اول و دوم XT6 راحت هستند، اما تزئینات آنها در مقایسه با آئودی Q7 یا BMW X5 اندازه‌گیری نمی‌شود. همچنین، فضای بارگیری محدود است. اما کاهش دادن دو ردیف پشتی مساحت کافی را ایجاد می‌کند تا 30 چمدان جا شود.

صندلی‌های نسبتا راحت جلو دارای وظایف گرمایش و سرمایش موثر هستند اما کمی از قابلیت تنظیم برخوردار نیستند. به عنوان مثال، پشتیبانی فقط دوطرفه قابل تنظیم است و هیچ توسعه مهره ران پا برای آنهایی که پاهایشان بلند است وجود ندارد. در مورد راحتی سواری، XT6 اسپرت آزمایش ما موفق شد تا ضربه‌های سخت جاده را نرم کند اما نمی‌تواند حرکات بدنی بالا و پایین باقی‌مانده را به خوبی کنترل کند. این ویژگی ممکن است برای مسافران عقبی حساس به حرکت مشکل ساز باشد.

نمای عقبی

سیستم سرگرمی و تکنولوژی

تمام مدل‌های XT6 دارای سیستم اطلاعاتی لمسی استاندارد، ادغام بی‌سیم اپل کارپلی و اندروید اتو، وایرلس وای‌فای با قابلیت هات‌اسپات و شارژ بی‌سیم دستگاه است. آخرین نرم‌افزار کادیلاک با وضوح بر روی صفحه 8 اینچی نمایش داده می‌شود و به دستورات به سرعت پاسخ می‌دهد. ناوبری به صورت استاندارد بر روی تریم‌های Premium Luxury و Sport و در تریم لوکس موجود است.

مصرف سوخت

سازمان حفاظت محیط زیست مصرف سوخت مدل چهار سیلندری XT6 را به ترتیب 21 مایل بر گالن در شهر و 27 مایل بر گالن در بزرگراه اعلام کرده است. مدل‌های V-6 نیز تقریبا به همان اندازه کارآمد هستند.

Cadillac XT6

عملکرد و امنیت

یک سری از ویژگی‌های کمکی راننده مانند ترمز خودکار اضطراری با تشخیص عابر پیاده، کمک به نگهداری خط، مانیتورینگ جاده و کمک پارک به صورت استاندارد در کادیلاک XT6 وجود دارند، در حالی که ویژگی‌های پیشرفته‌تر مانند کروز کنترل تطبیقی، دید در شب، ترمزگیری معکوس به عنوان گزینه‌ها بر روی تریم‌های Premium Luxury و Sport موجود هستند. ویژگی‌های کلیدی ایمنی شامل:

– ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده
– هشدار خروج از خط با کمک به نگهداری مسیر
– کروز کنترل تطبیقی با حالت رانندگی بدون دست

سوالات متداول

آیا کادیلاک XT6 ارزش خرید دارد؟

کادیلاک XT6 از نظر ارزش متاسفانه کمتر از رقبایش است. مواد داخلی کابین در واقع کمی خوب هستند، اما اجرای این مواد بسیار بد است. این کابین به مراتب سطح سنجیدگی رقبا در این قیمت را نمی‌رساند. قیمت پیشنهادی خودروسازی کادیلاک برای آنچه در اینجا دریافت می‌کنید، خیلی بالا به نظر می‌رسد. رقبا ویژگی‌های بیشتری را ارائه می‌دهند. کابین از نظر صوتی به خوبی عایق شده است. XT6 به اندازه یک آئودی Q7 ساکت نیست، اما ساکت‌تر از بسیاری از شاسی بلندهای لوکس است.

کدام تریم بهتر است؟

مدل Premium Luxury بهترین گزینه است. این مدل نه‌تنها با ویژگی‌هایی مانند صندلی‌های جلوی تهویه‌دار، ناوبری و سیستم صوتی Bose به مدل پایه اضافه می‌شود، بلکه همچنین موتور V6 قوی‌تر را ارائه می‌دهد، که از پرداخت هزینه بیشتر خوشحال خواهید شد. Premium Luxury همچنین گزینه‌های دلخواه مطلوبی را ارائه می‌دهد، از جمله سیستم رانندگی بدون دست، وارد و خارج شدن از کادیلاک XT6 به دلیل باز شدن مستطیلی درهای آن و ارتفاع پایین قدم‌گذاری آسان است.

رقبای کادیلاک XT6 کدام خودروها هستند؟

خودرو لینکلن اویاتور استایل و ویژگی‌های مشابهی ارائه می‌دهد، و همچنین سریع‌تر از کادیلاک است. ما همچنین از آکورا MDX به دلیل ارزش بالا و رانندگی اسپرت آن خوشمان می‌آید. لکسوس TX جدید نیز گزینه جذاب دیگری است. این بسیار بزرگ است و دارای یک کابین با کیفیت است.

منبع: آذین بلاگ

برچسب ها:

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه