امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

IREMCO انتخاب اول خودروسازان برتر ایران

متفرقه تاریخ انتشار: 24/03/12 بدون نظر   25 بازدید

اندازه فونت    
IREMCO انتخاب اول خودروسازان برتر ایران

اتحاد موتور iremco یکی از بزرگترین برندهایی است که در ایران حضور دارد و توانسته است با تولید قطعات مختلف برای طیف گسترده ای از خودروها به یک نام شناخته شده و قدرتمند تبدیل شود. گروه صنعتی اتحاد موتور که با نام تجاری آی آر امکو شناخته می شود بیش از 4 دهه است که در بازار خودروسازی حضور دارد و بسیاری از پیشرفت هایی که در زمینه تولید خودروهای ایرانی رخ داده است همگی به دلیل حضور قدرتمند این برند در بازار بوده است.

این برند در تلاش است تا صنعت خودروسازی ایرانی را به خودکفایی برساند و در این مسیر بسیار موفق عمل کرده است. بهتر است بدانید که گروه صنعتی اتحاد موتور به استفاده از تکنولوژی های روز دنیا پایبند است و امروزه با بسیار از شرکت ها از جمله شركتهای Beru آلمان، Valeo فرانسه، Faurecia فرانسه، KWANGJIN کره جنوبی و KESENS چين مراوده دارد تا بتواند تکنولوژی تولید قطعات را به شیوه ای اصولی و استاندارد وارد کشور کند. بسیاری از خودروسازان معتبر ایرانی تنها با تکیه بر تولیدات آی آر امکو توانسته اند خود را به رشد و پیشرفت برسانند.

IREMCO

گروه صنعتی اتحاد موتور

IREMCOانتخاب اول خودروسازان برتر ایران

زمانی که صحبت از اتحاد موتور iremco می شود باید بدانید در مرحله اول در حال صحبت از برندی هستیم که به تمامی استانداردها پایبند است. استانداردها به سازندگان خودرو اطمینان میدهند در حال تولید محصولاتی هستند که بسیار با کیفیت هستند و می توانند رانندگی امنی را برای سرنشینان رقم بزنند. امروزه گروه صنعتی اتحاد موتور به استانداردهای روز دنیا توجه دارد و تلاش می کند استانداردهای تولیدی اش را دائما به روز نگه دارد. به همین دلیل، قطعات این برند می توانند به ارتقا کیفیت خودروها کمک کنند و در نتیجه جای تعجب نیست که قطعات این برند به انتخاب اول و آخر خودروسازان برتر ایرانی تبدیل شده اند.

مسئله دیگری که باید در رابطه با قطعات تولید شده توسط اتحاد موتورiremco بدانید این است که این قطعات از مواد اولیه با کیفیت در ساخت محصولات خود استفاده می کند. همانطور که می دانید فضای داخلی موتور خودرو معمولا به صورتی است که می تواند باعث مستهلک شدن قطعات خودرو شود. با توجه به این مسئله برند آی آر امکو تمامی مراحل کنترل کیفی قطعاتشان را با نظارت سخت به پایان می رساند و دائما آنها را مورد توجه قرار می دهد تا بتواند محصولاتی را تولید کند که برای مدت های زیادی در خودرو قابل استفاده باشند.

تجربه فاکتور دیگری است که اتحاد موتورiremco را به یک نام شناخته شده و قابل اعتماد تبدیل کرده است. گروه صنعتی اتحاد موتور سالیان زیادی است که در این بازار مشغول به فعالیت است و توانسته است به نیازهای خاص خودروسازی ایرانی پی ببرد. سپس، این برند نیازهای خاص خودروهای ایرانی را با تکنولوژی های روز دنیا ادغام کرده است و در پایان قطعاتی که تولید می شوند همگی کیفیت بسیار بالایی دارند و به خوبی بر خودروهای ایرانی می نشینند و می توانند به آنها کمک کنند رانندگی امنی را تجربه کنند.

IREMCO انتخاب اول خودروسازان

اعتماد خودروسازان به IREMCO به عنوان گزینه اول

تمامی محصولات و قطعاتی که توسط اتحاد موتورiremco ارائه می شوند دارای ضمانت هستند، ضمانت نشان می دهد که قطعه اصیل است و قرار است برای مدت طولانی پاسخگوی کسانی باشد که از آن استفاده می کنند. برند آی آر امکو در اولین مرحله و چشم اندازی که برای خود تعریف کرد به خودکفایی صنعت خودروسازی ایرانی اهمیت زیادی می داد. در همین راستا، در تمامی این سال ها تلاش کرده است که صنعت خودروسازی ایرنی را رو به جلو حرکت دهد و آن را با استانداردهای جهانی یک سازد.

همین دید باعث شد که اتحاد موتورiremco بتواند به عنوان کارآفرین برتر شناخته شود و امروزه هزاران نفر در این کمپانی مشغول به فعالیت هستند. دسترسی پذیری گزینه دیگری است که گروه صنعتی اتحاد موتور به دنبال آن است. با توجه به این مسئله برند آی آر امکو تلاش کرده است نمایندگی های گسترده ای در سراسر ایران داشته باشد که ارتباط با این شرکت را بسیار ساده می کند و آن را در مسیر رشد و پیشرفت قرار می دهد. اتحاد موتورiremco توانسته است آنچه را که جامعه خودروسازان ایرانی به ان نیاز دارد در بالاترین سطح ارائه دهد و همین امر رمز موفقیت این برند است.

انتخاب اول خودروسازان

کمال وضوح در انتخاب: IREMCO برگزیده خودروسازان ایران

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد اتحاد موتورiremco در اختیار شما قرارد هیم. همانطور که متوجه شده اید این برند توانسته است با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، مواد اولیه با کیفیت و پیاده سازی و آپدیت استانداردهای جهانی قطعاتی را تولید کند که صنعت خودروسازی ایرانی را از وابستگی به کشورهای دیگر برای ساخت خودرو بی نیاز سازد و همین امر باعث شده است که گروه صنعتی اتحاد موتور به عنوان نقطه عطفی در صنعت خودروسازی ایرانی به شمار رود. اگر به دنبال استعلام قطعات تولیدی این برند هستید می توانید با نمایندگی های مجاز در سراسر کشور در تماس باشید.

برچسب ها:

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه