به نظر می رسد که معدود تولیدکنندگانی که هنوز هم مینی ون می سازند، اخیراً پول زیادی برای به روز رسانی سواری های خانوادگی خرج کرده اند. تویوتا جدیدترین خودرویی است که مینی ون تویوتا سینا هیبریدی خود را اصلاح کرده است و تغییرات بزرگی نیز در آن وجود دارد.
تویوتا V6 را که سالها جزء اصلی بود کنار گذاشت و به سیستم هیبریدی این خودروساز روی آورد. در حالی که این یک موهبت برای MPG بهتر است، اما فاقد پانچ است و زمانی که با افراد بارگیری می شود کند می شود.سینا پس از راه اندازی، یک رزمناو مطمئن با سواری دلپذیر در بزرگراه و رفت و آمد روزانه است. با AWD موجود، رانندگی با سینا در تمام طول سال آسان خواهد بود.به داخل فضای بزرگ سینا بروید و در یک منطقه روشن با تعداد زیادی شیشه یا شیشه از آن استقبال کنید.
نسخه پلاتینیوم برای لوکس بودن با تنها هفت صندلی طراحی شده است. شما آن صندلی اضافی را با ردیف دوم صندلی های کاپیتانی عوض می کنید. ردیف سوم جادار است به خصوص اگر از یک کراس اوور کوچکتر حرکت می کنید.
تویوتا این فناوری را با صفحه نمایش لمسی بزرگ به روز کرده است. این سیستم در نهایت با Android Auto و Apple CarPlay سازگار است.
با بازسازی، یک ظاهر طراحی شده اکنون در جاده و پارکینگ قابل توجه است. گریل دهان گشاد بیشتر قسمت جلویی را اشغال می کند. حتی بدنه خسته کننده معمولی نیز با سینا جدید تقویت شده است. گلگیرهای گشاد و خطوط بدنه که نظر شما را به این مینی ون جلب خواهد کرد.
هزینه: 50,460 دلار; طبق آزمایش 53770 دلار
MPG: 35 MPG City; بزرگراه 36 MPG (برچسب). من 37.4 مایل بر گالن را در 387 مایل رانندگی مختلط کنترل کردم.
گزینه ها: سیستم سرگرمی صندلی عقب 1415 دلاری. اینورتر 300 دلاری 1500 وات; آینه دید عقب دیجیتال 200 دلاری; فرش های کف فرش شده 220 دلاری،
ایمنی: تویوتا Safety Sense 2.0; سیستم پیش از برخورد با تشخیص عابر پیاده؛ کروز کنترل راداری دینامیکی با دامنه سرعت کامل؛ هشدار خروج از خط با فرمان با کمک فرمان. کمک ردیابی خطوط؛ مانیتور نقطه کور با هشدار ترافیک عقب. کنترل کمکی در سراشیبی؛ دوربین دید پرنده با اسکن محیطی؛ صفحه نمایش سر بالا
نکاتی که باید بدانید: Sienna در سال 2021 با سیستم هیبریدی مسیر مصرف سوخت بهتری را طی می کند. هنوز هم فضای زیادی برای خانواده و ظاهری به روز دارد.
نظر شما