امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت جنسیس G80 2024، داخلی و کابین خودرو

متفرقه تاریخ انتشار: 24/03/11 بدون نظر   24 بازدید

اندازه فونت    
قیمت جنسیس G80 2024، داخلی و کابین خودرو

جنسیس G80 با داشتن یک کابین شیک، عملکرد دلپذیر و ارزش عالی، پیشنهاد اصلی ما در این رنج قیمت است. این خودرو به طور عمده از رقبای آمریکایی و ژاپنی عبور می‌کند تا واقعا با رهبران آلمانی در این کلاس رقابت کند.

لوکسی ملايم، ماموریت جنسیس G80 سال 2024 است و به نظر می‌آید که واقعا این ماموریت را به اجرا درآورده باشد. کابین بزرگ با سواری کنترل‌شده، به نظر می‌رسد که یک بنتلی با این بودجه است. این خودرو رقیبی مناسب برای آئودی A6، بنز E کلاس می‌باشد. مدل‌های پایه توسط یک موتور توربو چهار سیلندر با توان 300 اسب بخار نیرو دارند، اما می‌توانید از یک موتور وی-شش توربو با توان 375 اسب بخار نیز استفاده کنید که عملکرد بالاتر را فراهم می‌آورد. سفارش این موتور وی-شش به نام G80 عبارت اسپرت را اضافه می‌کند.

جنسیس G80 2024

مشخصات فنی جنسیس G80

  • نوع خودرو: موتور جلو، چهار چرخ متحرک، 5 سرنشین، سدان 4 درب
  • موتور: 24 سوپاپ V-6 دو توربوشارژ
  • قدرت: 375 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه
  • گشتاور: 391 پوند فوت در 1300 دور در دقیقه
  • تعداد سیلندر: 6
  • سوپاپ: 24
  • گیربکس: 8 سرعته اتوماتیک
  • شتاب: 0 تا 100 کیلومتر 4.7 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 250 کیلومتر
  • وزن: 2040 کیلوگرم

قیمت جنسیس G80

قیمت جنسیس G80

قیمت جنسیس G80 مدل 2024 حدود 55 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی بیش از 2.7 میلیارد تومان می‌باشد. تریم 2.5T Advanced و 3.5T Sport و 3.5T Sport Prestige به ترتیب 60 و 65 و 74 هزار دلار قیمت دارند.

مزایا

  • قیمتی کمتر از سدان‌های لوکس کلاس خود
  • طراحی بیرونی تمیز و جذاب
  • فضای داخلی لوکس و جادار
  • صندلی های جلو راحت

معایب

  • به اندازه برخی رقبا نرم و روان نیست
  • فضای بار توسط یک صندلی عقب محدود می‌شود

جنسیس قرمز

مدل 2024

در سال 2024، خودرو Genesis G80 به طور کلی بدون تغییر باقی مانده است، به جز این که سیستم دیفرانسیل چهار چرخ اکنون به صورت استاندارد و آپشن در تمام مدل‌ها عرضه می‌شود و یک نسخه 3.5T Sport Advanced به تریم اضافه شده است. به نظر می‌رسد که بهترین ارزش در میان سطوح مختلف تریم‌ها، 2.5T Advanced است که چندین ویژگی مجلل را اضافه کرده و به راحتی افزایش قیمت نسبت به مدل استاندارد را توجیه می‌کند. تریم Advance جنسیس به صورت استاندارد دارای چرخ‌های 19 اینچ، یک سقف پانوراما، صندلی‌های جلو با تهویه، کنترل خودکار دما با سه منطقه، درب برقی و یک سیستم صوتی لکسیکون با 21 بلندگو است. همه G80های چهار سیلندری به صورت استاندارد دارای دیفرانسیل عقب به عنوان استاندارد هستند، اما امکان افزودن پیشرانه چهار چرخ با یک هزینه اضافی وجود دارد.

نمای چرخ و جلو خودرو

موتور و گیربکس

G80 پایه با یک موتور داخلی توربوشارژ 2.5 لیتری استاندارد که 300 اسب بخار تولید می‌کند عرضه می‌شود. خریدارانی که به دنبال شتاب‌دهی سریع‌تر هستند، بهتر است که تریم اسپرت قدرتمندتر که دارای موتور 3.5 لیتری و توئین‌توربو با 375 اسب بخار است، را انتخاب کنند. هر دو موتور با یک انتقال خودکار هشت‌سرعته و سیستم پیشرانه چهار چرخ همراه هستند. موتور چهار سیلندر توربوشارژ با زمان 5.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت در مسیر آزمایشی ما رسید، در حالی که مدل با موتور V-6 به سرعت 100 کیلومتر در ساعت طی 4.9 ثانیه می‌رسد. G80 سفری آرام، فرمان بی‌دردسر و ترمز وظیفه‌شناس دارد، اما حس اسپرت، همچون آئودی A6 یا جگوار XF ندارد.

کابین جنسیس G80

داخلی و کابین جنسیس G80

جنسیس G80 با تمرکز اصلی خود به عنوان یک خودروی لوکس، فضای داخلی مناسبی را ارائه می‌دهد. کابین آن طراحی شیکی داشته و با یک داشبورد ساده، سطوح لمسی نرم و مواد زیبا همراه است. طرح و طراحی صفحه‌نمایش جلویی جذاب است، با یک انتخاب خوشایند از دکمه‌های فیزیکی برای کنترل‌هایی که ممکن است مداوم استفاده کنید.

فرمان دارای طراحی عجیبی است، و دستگاه شیفت هیچ‌گاه همانقدر کاربردی نیست که تولیدکنندگان خودرو تصور می‌کنند، به خصوص زمانی که در نزدیکی کنترل‌های دیگر با شکل دایره‌ای قرار دارد. اما به طور کلی، کابین جنسیس G80 زیبا به نظر می‌رسد. این سدان ویژگی‌های دلخواهی مانند یک صفحه نمایش دیجیتال 12.3 اینچی، نورپردازی داخلی محیطی، یک صفحه نمایش سرعت به همراه گرمکن و تهویه صندلی‌های جلو و عقب دارد. G80 دارای فضای سر و پای بیشتری نسبت به مدل ابتدایی است.

نمای کناری خودرو

سیستم سرگرمی و تکنولوژی

یک صفحه نمایش لمسی با ابعاد 14.5 اینچ از بالای داشبورد بیرون زده و به عنوان مرکز سیستم سرگرمی جنسیس G80 عمل می‌کند. این صفحه نمایش می‌تواند از طریق یک کنترل گردان در کنسول مرکزی و همچنین دکمه‌های موجود در فرمان و دستورات صوتی کنترل شود.

سیستم ناوبری راه‌های مختلفی را برای جستجوی مقصد آسان ارائه می‌دهد و نقشه‌ها نمایشگر روشن و از هرگونه اشکال پاک است. هر G80 همچنین به همراه Apple CarPlay و Android Auto ارائه می‌شود. یک سیستم صوتی قدرتمند Lexicon با حالت‌های صدای متفاوت نیز بخشی از تنظیمات سرگرمی است.

مصرف سوخت

سازمان حفاظت محیط زیست تخمین می‌زند که G80 2.5T می‌تواند در شهر 22 مایل و در جاده 30 مایل را در هر گالن سوخت ارائه دهد. انتخاب موتور توئین‌توربو 3.5 لیتری قدرتمندتر به نتایج 17 مایل در شهر و 25 مایل در جاده منجر می‌شود.

خودرو Genesis G80

عملکرد و امنیت

جنسیس G80 یک سری فناوری‌های کمک به راننده و یک ویژگی جالب به نام پارک دوبل هوشمند را ارائه می‌دهد. این سیستم که همچنین در برخی از مدل‌های هیوندای ارائه شده است، به راننده امکان می‌دهد خودرو را در و خارج از جایگاه‌های پارک تنگ حرکت دهد بدون اینکه واقعا در کنترل باشد. ویژگی‌های کلیدی ایمنی شامل:

– ترمز اضطراری خودکار
– کروز کنترل تطبیقی
– مانیتورینگ نقطه کور

سوالات متداول

آیا جنسیس G80 ارزش خرید دارد؟

ارزش همیشه یکی از مزایای قوی جنسیس بوده است، و G80 هزاران دلار کمتر از رقبای آلمانی خود آغاز می‌شود. مواد داخلی ترکیب خوشایندی از چرم، چرم مصنوعی، چوب و آلومینیوم هستند. اثر کلی به سادگی شگفت‌انگیز است. جنسیس G80 در اکثر شرایط بسیار راحت است، چه در ترافیک، خاکی، در شهر یا در حال باران بر روی جاده باشد. G80 به شما 95 درصد از آنچه یک سدان لوکس میان‌اندازه انتظار می‌رود، را می‌دهد.

رقبای این خودرو کدام هستند؟

G80 سایر خودروهای لوکس سایز متوسط از جمله آئودی A6، بی‌ام‌و سری 5، کادیلاک CT5، مرسدس بنز کلاس E و ولوو S90 را به عنوان رقیب خود به حساب می‌آورد. کادیلاک تنها مدلی است که قیمت پایه پایین‌تری دارد و ولوو فضای داخلی بیشتری را ارائه می‌دهد. بی‌ام‌و و مرسدس برای سال 2024 کاملا جدید هستند و بدون شک نسبت به نسل‌های قبلی خود بهبود یافته‌اند.

رانندگی و عملکرد چگونه است؟

G80 در همه جنبه‌ها به عنوان یک اجرا کننده قوی عمل می‌کند. موتور V6 توربوشارژ که ما آن را تست کردیم، توانمندی کافی دارد. در مسیر رانندگی ما، خودروی آزمایشی G80 مجهز به موتور V6 شتاب صفر تا صد را در 6.1 ثانیه انجام داد. این یکمی کندتر از رقبای آلمانی با موتور شش سیلندر است، اما در رده‌ای با کادیلاک CT5 قرار دارد. دیگر نکات شامل تعویض نرم و سریع گیربکس و سیستم استاپ-استارت موتور بدون مزاحمت هستند.

راحتی خودرو G80 چطور است؟

جنسیس G80 نزدیک به یک سدان اسپرت است، بنابراین باید بسیار راحت باشد، درست است؟ بله، در بیشتر موارد، صندلی‌های لطیف فوق‌العاده حمایت‌کننده و وسیع هستند، بدون این که احساس کنید که در آنها فرو می‌روید. دیگر نکات شامل صندلی‌های عقب که به خوبی منحصر به فرد هستند و گرم کننده سریع برای صندلی‌ها و فرمان هستند. در خوشایندی، پس از عبور از چاله‌های بزرگ، هیچ لرزش باقی نمی‌ماند. البته کمی نویز جاده وجود دارد، اگرچه نویز باد و نویز موتور به‌خوبی کاهش یافته است.

منبع: آذین بلاگ

برچسب ها:

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه