امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

قیمت سوبارو کراس ترک 2024، داخلی و کابین خودرو

متفرقه تاریخ انتشار: 24/03/15 بدون نظر   32 بازدید

اندازه فونت    
قیمت سوبارو کراس ترک 2024، داخلی و کابین خودرو

سوبارو کراس ترک یک همراه روزمره راحت و قابل استفاده است که به دلیل داشتن سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد، در آب و هوای نامساعد بهترین عملکرد را ارائه داده و همچنین اقتصادی است. متاسفانه، هنوز یکی از آهسته‌ترین خودروها در رده خودش است. کمبود فضای ذخیره‌سازی نیز یک عیب دیگر است. اما به طور کلی، کراس ترک همچنان یک انتخاب قوی برای افرادی است که می‌خواهند یک خودروی روزانه بدون دردسر با توانایی متوسط در مسیرهای غیرهموار داشته باشند. هرگز به عنوان یک خودروی آفرود مخصوص صخره‌نوردی شناخته نشده است، اما سوبارو کراس ترک همواره یک بسته قابل تحمل، سخت و با کارایی سوخت مصرفی مناسب بوده است که طراحی شده تا کمی بیشتر از یک سوبارو ایمپرزا از مسیر بیرون برود.

گزینه‌های موتور از سال 2023 بدون تغییر به سال 2024 انتقال داده می‌شوند، با یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری با توان 152 اسب بخار به عنوان موتور پایه و یک موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری با توان 182 اسب بخار به صورت اختیاری، همانطور که سوبارو عادت دارد، سیستم چهار چرخ متحرک AWD به صورت استاندارد در تمامی مدل‌ها وجود دارد. متاسفانه، گیربکس دستی سال گذشته دیگر وجود ندارد، و همه کراس ترک‌ها مدل 2024 به یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته CVT وابسته هستند. با این وجود، سوبارو کراس ترک جدید به طور قابل توجهی نسبت به مدل نسل قبلی پیشرفت کرده است.

سوبارو کراس ترک 2024

مشخصات فنی سوبارو کراس ترک

  • نوع خودرو: موتور جلو، چهار چرخ متحرک، 5 سرنشین، واگن 4 درب
  • موتور: 16 سوپاپ
  • قدرت: 182 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه
  • گشتاور: 178 پوند فوت @ 3700 دور در دقیقه
  • تعداد سیلندر: 4
  • سوپاپ: 16
  • گیربکس: خودکار متغیر پیوسته CVT
  • شتاب: 0 تا 100 کیلومتر 8.6 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 190 کیلومتر
  • وزن: 1560 کیلوگرم

قیمت سوبارو کراس ترک

قیمت سوبارو کراس ترک

قیمت سوبارو کراس ترک مدل 2024 حدود 26 هزار دلار یا با دلار 50 هزار تومانی بیش از 1.2 میلیارد تومان می‌باشد. تریم Premium و Sport و Limited و Wilderness به ترتیب 27 و 30 و 32 و 33 هزار دلار قیمت دارند.

مزایا

  • چهار چرخ متحرک
  • صندلی جلو نسبتا کارآمد و راحت
  • کیفیت ساخت خوب
  • مصرف سوخت مناسب

معایب

  • نداشتن گیربکس دستی
  • طراحی داخلی ساده و ضعیف
  • صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی قدیمی

نمای کناری خودرو

مدل 2024

ممکن است به نظر بیاید که سوبارو کراس ترک مدل 2024 بسیار شبیه کراس ترک مدل 2023 است، اما این خودرو یک بازطراحی کامل را برای سال 2024 تجربه کرده و شروع نسل سوم این کراس‌اوور کوچک را آغاز می‌کند.سوبارو امسال برای اولین بار Subaru Crosstrek را به صورت Wilderness ارائه می‌دهد. Crosstrek Wilderness از یک تعلیق بلند با 9.3 اینچ فاصله از زمین، ویژگی‌های طراحی خارجی بیشتر و لاستیک‌های آفرود استفاده می‌کند. اگرچه Subaru تایید نکرده است، ما انتظار داریم یک نوع پلاگین هیبرید نیز در ترکیب محصولات وجود داشته باشد، اما تا زمان عرضه آن، فکر می‌کنیم که تریم Sport به عنوان بهترین گزینه به شمار می‌آید زیرا به موتور قدرتمندتر دسترسی را باز می‌کند.

نما جلو خودرو

موتور و گیربکس

سوبارو کراس ترک مدل 2024 به صورت استاندارد با یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری با توان 152 اسب بخار ارائه می‌شود، اما مدل‌های Sport، Wilderness و Limited یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری با توان 182 اسب بخار دارند. ما انتظار داریم که به زودی یک نوع موتور هیبرید پلاگین با توان 148 اسب بخار به ترکیب محصولات اضافه شود. هیچ‌کدام از این‌ها در گذشته عملکرد چشمگیری را ارائه نداده‌اند، و مدل 2024 نیز مشابه است. در حالی که سوبارو کراس ترک مدل قبلی را با یک گیربکس شش سرعته یا یک CVT ارائه می‌داد، تولید کننده خوشبختانه این بار گیربکس دستی را از حذف کرده است.

همانند بیشتر مدل‌های دیگر سوبارو، چهار چرخ متحرک به صورت استاندارد وجود دارد. شاسی سوبارو کراس ترک از سدان اسپرت سوبارو WRX الهام گرفته نشده است. تریم Wilderness دارای 9.3 اینچ ارتفاع از زمین و لاستیک‌های آفرود با ویژگی‌های بیشتر است. زمان 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت مدل Limited حدود 8.1 ثانیه بود. مدل Wilderness با لاستیک‌های آفرود و تجهیزات آن، نیاز به نیم ثانیه بیشتر برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت داشت.

کابین سوبارو کراس ترک

داخلی و کابین سوبارو کراس ترک

طراحی داخلی کراس ترک را می‌توان به ساده توصیف کرد. دکمه‌ها، پریزها و سوئیچ‌های زیادی وجود ندارد، اما آنچه که وجود دارد، بزرگ و آسان برای استفاده است بدون این که شما مجبور باشید بسیار طولانی به آن نگاه کنید. هر چند سوبارو کراس ترک جدید تقریبا به اندازه مدل قبلی جادار و دارای فضای بار است، اما سوبارو طراحی صندلی‌ها را برای بیشتر راحتی بهبود داده و مواد جذب صدا اضافی را به داخلی اضافه کرده تا صداها را کاهش دهد و لرزشات را کنترل کند.

داخلی همچنان مینیمال است و خریدارانی که به دنبال ظاهر مدرن‌تر هستند، احساس می‌کنند که داخلی رضایت‌بخش نیست. پوشش چرم اختیاری است، اما بیشتر مدل‌ها با پوشش پارچه‌ای همراه هستند و مدل‌های بالاتر هم می‌توانند دارای الگو با دوخت نقره‌ای باشند. درب‌های جلویی دارای جیب‌های عمیق برای ذخیره آب‌های آشامیدنی و سایر اشیا از دست رفته هستند، و فضای بار با صندلی‌های عقب حدود 20 فوت مکعب و با برگرداندن صندلی‌های عقب، 55 فوت مکعب است.

صندوق عقب

سیستم سرگرمی و تکنولوژی

سوبارو کراس ترک 2024 همان صفحه نمایش سرگرمی 11.6 اینچی را ارائه خواهد داد که در مدل‌های دیگر سوبارو مانند اوت بک و خودروی اسپرت WRX یافت می‌شود، اما این مورد به صورت استاندارد نیست. یک صفحه نمایش کوچکتر 7 اینچی در مدل پایه استفاده می‌شود، اما هر دو صفحه نمایش اپل کارپلی و اندروید اتو را ارائه می‌دهند.

مصرف سوخت

مصرف سوخت کراس ترک، تا 28 مایل بر گالن در شهر و 34 مایل بر گالن در جاده می‌باشد.

جلو سوبارو

عملکرد و امنیت

سوبارو کراس ترک 2024 بسته ویژگی‌های کمکی به راننده EyeSight جدیدترین سوبارو را به عنوان استاندارد ارائه می‌دهد. ویژگی‌های کلیدی ایمنی عبارتند از:

– ترمز اضطراری خودکار
– هشدار خروج از خط با کمک به حفظ مسیر
– کروز کنترل تطبیقی

سوالات متداول

آیا سوبارو کراس ترک ارزش خرید دارد؟

سوبارو کراس ترک یک انتخاب قوی برای افراد ماجراجویی است که می‌خواهند یک کراس‌اوور فوق‌کوچک با قابلیت‌های برای رفتن به سمت‌هایی خارج از مسیر مشخصی داشته باشند. زمانی که بسیاری از رقبای کراس ترک کیفیت، دسترسی به ویژگی‌ها و عملکرد بر روی جاده را ارتقا داده‌اند، کراس‌ترک با موتور 2 لیتری احساس کمی بی‌رنگی می‌کند. کراس ترک 2024 امتیاز 4 از 5 ستاره انتخاب مشتری را دریافت کرده است.

چقدر راحت است؟

راحتی سوبارو کراس ترک لایق ذکر ویژه است. بلندی و لبه لاستیک‌های ضخیم آن به راحتی شوک‌های جاده را جذب می‌کنند. با این حال، صندلی‌ها کاملا با راحتی ذاتی سواری مطابقت ندارند. ما گمان می‌کنیم صندلی‌های تریم‌های بالاتر که با مواد مختلف عرضه می‌شوند، حمایت بیشتری داشته باشند. بدترین بخش هم صدای باد در داخل است، در سرعت بالا، کابین مکانی پر سر و صدا است.

رقبای کراس ترک خودرو کدام هستند؟

امروزه خیلی از خودروهای کراس‌اوور کوچک به فروش می‌رسند. اگر می‌خواهید چیزی را که با سوبارو کراس‌ترک 2024 در خاک مساوی باشد، مقایسه کنید، ممکن است بخواهید این سوباروی کوچک را با فورد برانکو و جیپ کامپس مقایسه کنید. در غیر این صورت، چیزهای محبوب مانند شورولت بلیزر و مزدا CX-30 انتخاب‌های برتر ما برای این رده هستند. کراس ترک کمترین فضای باری را نسبت به برخی از رقبای برتر دارد.

منبع: آذین بلاگ

برچسب ها:

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه