امروز: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

نسل بعدی پژو 208 – نژاد جدیدی از خودروهای اسپرت

خودرو تاریخ انتشار: 22/01/09 بدون نظر   1954 بازدید

اندازه فونت    
نسل بعدی پژو 208 – نژاد جدیدی از خودروهای اسپرت

پژو سوپرمینی جدید این شرکت رونمایی شد. بازطراحی شده 208 آماده نبرد با رقبای خود در بخش است – رنو کلیو، فورد فیستا، واکسهول کورسا و فولکس واگن پولو.

پژو 208 2019 - جلو

نمای بیرونی و طراحی

این خودروی جمع و جور در رنگ زرد پر جنب و جوش ظاهر شد. ساخته شده بر اساس آخرین پژو’s پلت فرم مدولار مشترک (CMP) معماری سبک، ظرافت و کاربردی را اجرا می کند. با تشکر از به CMP جدید 208 سبک تر و با آیرودینامیک بهبود یافته است. نمای بیرونی آن تغییرات مختلفی را به خود اختصاص می دهد و نمای ورزشی بیشتری را برای خودرو فراهم می کند. این خودروی جمع‌وجور دارای چراغ‌های روز LED متمایز “سه پنجه” در جلو است. گریل جلو به تازگی طراحی شده است و روکش کرومی شیک دارد. درست بالای لوگوی شیر این برند جدید است 208 نشان دادن پسوند قوس چرخ فراهم می کند 208 جدید با روحیه ورزشی با این حال، قسمت عقب شباهت قابل توجهی به عقب دارد مدل 205.

داخلی

کابین سوپرمینی فرانسوی بازطراحی شده و فوق مدرن است. فناوری های داخل برخی از تصمیمات غیرعادی و عملی را نشان می دهد. یک ردیف از دکمه های میانبر صفحه نمایش 10 اینچی مرکزی را فرمان می دهد. یک تصمیم شجاعانه حذف دکمه صفحه اصلی است – اکنون با یک “ضربه سه انگشت” جایگزین شده است، که به راننده امکان دسترسی سریعتر به صفحه اصلی را می دهد. درست در پشت فرمان، نمایشگر TFT دیگری با سیستم سه بعدی I-copic قرار داده شده است. سیستم جدید امکان دسترسی آسان به تمام عملکردها را از طریق دسته‌ای از دکمه‌ها که در دکمه‌های فرمان ادغام شده‌اند، می‌دهد. تصمیم هوشمندانه دیگر، محل بسته گوشی هوشمند است که هر دو نقطه شارژ بی سیم و پایه تلفن را در یکجا نشان می دهد. در واقع هر فضای ذخیره سازی در 208 هوشمندانه طراحی شده است تا راحتی و آسایش را برای همه سرنشینان فراهم کند. در حالی که صندلی‌های جلو تغییر می‌کنند که لایه دیگری از راحتی را اضافه می‌کند، فضای عقب به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. برای خودرویی با چنین اندازه جمع و جور، پژو 208 2019 جدید یک محفظه چمدان بسیار بزرگ ارائه می دهد. در 208 جدید دارای کابین مجهز به مواد مرغوب

پژو 208 2019 - جلو بغل آبی

پیشرانه

پژو 208 دارای 3 موتور بنزینی و یک موتور دیزلی برای انتخاب می باشد. موتورهای بنزینی همگی 1.2 لیتری توربوی سه سیلندر با قدرتی از 74 تا 128 اسب بخار هستند. دیزل انفرادی یک موتور 1.5 لیتری چهار دیگ با قدرت 99 اسب بخار است. پژو هنوز مشخصات عملکردی آنها را اعلام نکرده است. با این حال، نکته جالب این است که بنزین‌های 99 و 128 اسب بخاری می‌توانند به جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک مجهز شوند – چیزی که در بخش سوپرمینی رایج بی سابقه است. همگی دیفرانسیل جلو هستند. همراه با نسخه های موتور احتراقی، یک تمام برقی 208 (به راحتی نامگذاری شده است e-208) در دسترس خواهد بود. از e-CMP نسخه برای PSAپلت فرم ماشین، که پایه و اساس خواهد بود واکسهال کورسا برقی، هم.

پژو 208 2019 - پشتی آبی

این سوپرمینی جدید از پایه ساخته شده است: پلت فرم جدید، ظاهر جدید، فضای داخلی جدید.

منبع

برچسب ها: , , ,
مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه