امروز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبلاگدهی و سابدایرکتوری آذین بلاگ

نقد و بررسی خودرو اسپرت آئودی RS7

خودرو تاریخ انتشار: 22/02/02 بدون نظر   3134 بازدید

اندازه فونت    
نقد و بررسی خودرو اسپرت آئودی RS7

سبک و شتاب خیره کننده معمولاً مختص خودروهای کوپه و سوپراسپرت است، اما آئودی با یک خودروی بزرگ به نام آئودی RS7 این کار را انجام داده است.این سدان فوق‌العاده AWD با یک توربو دوقلو V-8، خوب برای 591 اسب‌بخار، بسیاری از خودروهای اسپورت را در شتاب فروتن خواهد کرد. هندلینگ با سیستم تعلیق بادی ویژه می تواند با لمس یک دکمه از یک خودروی اسپرت فشرده به یک خودروی تور راحت تبدیل شود.

آئودی RS7

ترمزهای استاندارد هیچ مشکلی برای توقف خودرو ندارند، اما سرامیک کربن اختیاری برای کسانی که به قدرت توقف نهایی نیاز دارند در دسترس است.استایل نسخه جدید آئودی RS7 به روز شده است و اکنون در مقایسه با آئودی A7 که این جانور بر اساس آن ساخته شده است، اسپرت تر به نظر می رسد.

آئودی

RS7 دارای ظاهری تهاجمی است که شما را جلب می کند. از توری مشکی عریض جلو گرفته تا چرخ‌های بزرگ 22 اینچی که گلگیرهای گشاد شده را پر می‌کنند، ظاهری کاملاً تجاری به شما می‌دهد. با این حال، بدنه پایین با خط سقف شیبدار کوپه‌مانند، اشاره‌ای به یک ابزار مفید و خط زیبا برای همراهی با ظاهر اسپرت می‌دهد.

 

یک صندلی در RS7 شش رقمی بگیرید و لوکس نام بازی است. چرم صندلی ها، داشبورد، تکیه گاه دست و کنسول را با دوخت کنتراست سبک تری می پوشاند که این کابین را زیباتر می کند. همچنین نکاتی وجود دارد که جنبه اسپرت RS7 مانند فیبر کربن و قطعات آلومینیومی مورد استفاده در داخل کابین را نشان می دهد.

 

سواران صندلی عقب از صندلی های گرم شونده و فضای کافی برای اکثر مسافران لذت خواهند برد. اما اگر قد شما بیش از شش فوت است، مناسب است. طراحی هاچ بک فضای بار سخاوتمندانه ای را برای جا دادن وسایل بزرگتر امکان پذیر می کند.

آئودی RS7

کابین خودرو و کنسول مرکزی یک امر دیجیتالی با صفحه نمایش با وضوح بالا است که جایگزین گیج ها، دستگیره ها و دکمه های معمولی می شود.

 

قیمت آئودی RS7

114000 دلار

 

MPG: 15 MPG City; بزرگراه 22 MPG. من 18.3 MPG را در 308 مایل رانندگی مختلط مدیریت کردم.

 

گزینه ها: بسته اجرایی 2500 دلاری; 595 دلار رنگ متالیک قرمز تانگو; بسته کمک راننده 2250 دلاری؛ بسته اپتیک سیاه 2750 دلاری; اگزوز اسپرت 1000 دلاری; منبت کاربن 500 دلاری; کالیپر ترمز قرمز 500 دلاری

 

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
رفتن به ابتدای صفحه